Joka ikisen vkonlopun ainoa meno edessä.
Eli ruokakauppakeikka maski naamalla.
Vttu tätä "elämää" 😢😟
Kommentit (5)
Kaupat tarvisisivat vain jonkinlaisia varastoja kun niillä olisi toimiva kotiin kuljetus. Se ei edes nostaisi ruuan hintaa vaan laskisi sitä. Ei vuokria kauppojen tiloista ja henkilökuntaa tarvisi vähemmän. Lähettäisi vain listan ja sopisi vastaanotto ajan. Miksei meillä ole tuollaista? Inhosin kaupassa käymistä jo ennen koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanpa ite oot valinnu. Mä oon menossa brunssille, ja sen jälkee kaverin kanssa kauppakeskukseen ruokaostoksille. Sunnuntaina töihin aspailemaan.
Onko sulla siis joku vatun kristallipallo, kun tiedät minun valinneen tämän?
Ja oikein ihqua runssia sulle ja kaverillesi, saakaa jälkiruoaksi korona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanpa ite oot valinnu. Mä oon menossa brunssille, ja sen jälkee kaverin kanssa kauppakeskukseen ruokaostoksille. Sunnuntaina töihin aspailemaan.
Onko sulla siis joku vatun kristallipallo, kun tiedät minun valinneen tämän?
Ja oikein ihqua runssia sulle ja kaverillesi, saakaa jälkiruoaksi korona.
Vaikutat miellyttävältä ihmiseltä. Kuinka kauan mielestäsi kaikkien pitäisi elää ilman mitään palveluja ja mieleistä tekemistä? Brunssilla käyminen ei edes ole riskialtteimmasta päästä.
Miksi et tilaa ruokia kotiinkuljetuksella. Maksaa kympin, joten ei ole mitään jos tilaat vaikka 200€:lla. Jää heräteostokset tekemättä, säästyy polttoainetta ja aikaa, eli jäät plussalle.