Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia tuntemasi 25-v.+ pitkäaikaissinkut ovat yhä yksin

Vierailija
23.03.2014 |

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen, koska en vain kiinnostu kenestäkään. Nautin myös itsenäisyydestäni ja olen aika aseksuaalinen, mikä taas ei tapaamilleni kiinnostaville henkilöille sovi vaan he haluaisivat "normaalin" parisuhteen. Vietän paljon aikaa ystävieni kanssa, olen sosiaalinen ja tyytyväinen elämääni, mutta toisaalta hyvin introvertti, koska haluan viettää pitkiä aikoja myös yksin esimerkiksi lukien.

Vierailija
42/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin seurustelemaan mieheni kanssa hänen ollessaan 32-vuotias. Ensimmäinen vakava suhde yhden epämääräisen teini-iän kokemuksen jälkeen.

Hän oli ollut yksin puhdasta ujouttaan. Ja on nyt maailman rakastavin mies ja isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku koska minulla on iljettävän sairas perversio,  eli pidän laihoista naisista.

Mies 43v

Vierailija
44/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 00:25"]

Olen ikisinkku koska minulla on iljettävän sairas perversio,  eli pidän laihoista naisista.

Mies 43v

[/quote]

Hakeudu hoitoon !

Vierailija
45/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi yli 30v naista, jotka eivät ole ikinä seurustelleet.

nro1: introvertti, joka ei ikinä hymyile! Hänen perusilmeensä on vihainen/negatiivinen, eikä tuntemattomat ikinä lähesty häntä. Hän näyttää ulospäin siltä, kuin haluaisi tappaa. Kun häneen tutustuu, hän on älykäs, hyväsydäminen ja ihana, mutta kun hän ei pääse edes tutustumisasteelle tuon perusilmeensä ja ujoutensa/introverttiydensä takia. Hän ei itse myöskään lähesty tuntemattomia. Harmi. Jos hän vähän hymyilisi, voisi tilanne olla toinen.

nro2: Pallomahainen. Tämä nainen on lahjakas ja toiset huomioonottava, mutta hänellä on huomattavan suuri pallomainen vatsa, joka ei oikein sovi muuhun vartaloon. Hänellä on siis melko pieni takamus, ihan sievät kasvotkin, mutta vatsa on valtava. Hän aina laihduttaa, mutta vatsa ei häviä mihinkään. Lisäksi hän aina ihastuu erityisen komeisiin ja karismaattisiin miehiin. Isossa kaupungissa, jossa hän asuu, on niin paljon valinnanvaraa, että nämä komistukset mielellään eivät edes katso tähän naiseen päin. Surullista, mutta uskon, että tämä erikoinen vatsa on osasyynä sinkkuuteen.

Vierailija
47/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuossa iässä vielä ole mikään pitkäaikaissinkku - mikä sanahirviö!!

Mulla on tytär joka on 24v, palasi juuri ulkomailta opiskelemasta, ei siinä kannata seurustella kun haluaa tehdä ja kokea asioita! Olisi ollut hirveä stressi jos olisi ollut poikaystävä täällä ruikuttamassa tai puoliso joka olisi estänyt koko opiskelun!

Toinen tytär on vanhempi ja varmasti haluaisi perheen ja parisuhteen joskus mutta on enemmä kaveri miespuolisten ystäviensä kanssa. HIeman epävarma itsestään eikä ymmärrä että joku mies saa hänestä todella upean puolison! Kaunis, hauska, osaava ja tekevä. Toisaalta nauttii paljon vapaudesta tulla ja mennä oman mielen mukaan.

Ihailen omien tytärteni itsenäisyyttä ja omanarvontuntoa, itse menin naimisiin 20v:nä ensimmäisen minut huolineen miehen kanssa. 14 vuotta kuitenkin oltiin yhdessä... Vasta sitten tajusin että minäkin olin kaunis, upea ja fiksu...

Vierailija
48/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mone kauniit tuntemani sinkkunaiset ovat oikuttelevia. Parin viikon valein kaikki on vaarin heidan elamassaan.

Vierailija
49/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen on niin hankala ihminen, että joskus ystävyyskin hänen kanssaan on työlästä. En ihmettele, että ei ole löytänyt vierelleen ketään. Taisi viimeksi seurustella parikymppisenä hetken, nyt on 28-vuotias. On monesti sanonut, että tahtoisi kumppanin.

Toinen on ikuinen hömppäblondi. Ei jaksa olla paikallaan hetkeäkään. Seurusteli alle kaksikymppisenä parisen vuotta ja nyt ikää 27v.

Kummatkin ovat kivannäköisiä naisia, mutta eihän se ulkonäkö yksin riitä.

Vierailija
50/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kaunis ettei miehet uskalla lähestyä

Vierailija
51/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hankala ihminen sitten tarkoittaa?

Vierailija
52/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Tuosta hankaluudesta tuli mieleen, että minun tuntemani hankalat ihmiset ovat aina parisuhteessa. Ja kyse on siis todellakin hankalista tapauksista. :) 

Esim:
Nro 1: oikuttelee ja vaatii kuningattaren kohtelua, tyypillinen draamakuningatar. Ja uskollisuuden käsite kaupan päälle aika hyvin hakusessa. 
Nro 2: narsisti (anteeksi että vedin tämän kortin!). Järjesti säännöllisesti kohtauksen jos toisenkin, käänteli "mustan valkoiseksi", oli väkivaltainen... ja siitä huolimatta mies otti hänet kerta toisensa jälkeen takaisin. Eikä hänkään mikään uskollisuuden perikuva ollut.

Vierailija
53/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 10:04"]

Heh. Tuosta hankaluudesta tuli mieleen, että minun tuntemani hankalat ihmiset ovat aina parisuhteessa. Ja kyse on siis todellakin hankalista tapauksista. :) 

[/quote]

Sama juttu. Omista tutuistani takuuvarmasti ne hankalat on parisuhteissa, usein yhtä hankalaluonteisten puolisoiden kanssa, joiden kanssa elämästä voi tehdä kunnolla draamaa. Joillain hankalilla on myös ujo ja kiltti puoliso jota hankala pyörittää tahtonsa mukaan ja toinen alistuu, ja näiden puolisoita käy sääliksi.

Tuttavapiirissäni vastoin tahtoaan yksin jääneet eivät ole hankalia, vaan oikein mukavia ihmisiä, mutta yleensä ujoja ja vakavamielisiä. 

Vierailija
54/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vasta 40- vuotiaasta voi alkaa ihmetellä, jos on ikisinkku. Nuorempana ei ole vielä halunnut sitoutua, ei ole uskaltanut lähestyä tai ei ole vain tavannut ketää. mutta keskiIkäisenä syyt ovat moninaisemmat.

kaikki keski-ikäiset ikisinkut tai pitkiä aikoja eron jälkeen olleet sinkut ovat minun tuttavapiirin mukaan tällaisia:

- kamalan korkeat kriteerit miehen suhteen, dumbbaa miehen pienestä virheestä tai epäkohdasta. Taustasyynö sitoutumiskammo tai muu, joka on helppo selittää pois korkeilla kriteereillä

- vaikea luonne. valittaa joka asiasta, haluaa kontrolloida itseään, elämää ja miestään. Tämä kyllä seurustelee aika ajoin, mutta kukaan mies ei jaksa häntä

- huono itsetuntoinen. Ei usko kelpaavansa kenellekään. Vielä kun ulkonäkö on mitä on, niin mies ei löydy bussiåysäkiltä. Itsetuntonsa takia ei uskalla etsiä miestä, koska yskin eläminen on helpompaa kuin hylätyksi tulemisen tunteen kohtaaminen.

Vierailija
55/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani 29-vuotias sinkkunainen on hyvännäköinen, menevä, ulospäinsuuntaunut, ammatillisesti erittäin menestynyt ja todella paljon maailmalla liikkunut. Miksi miestä ei sitten ole löytynyt?

Ulospäin kyseinen nainen ilmoittaa, että hän ei miestä tarvitse vaan yksinäinen elämä miellyttää oikein hyvin. "Eihän kukaan mies edes pysyisi mun tahdissa!" Mutta hänet syvemmin tuntevana tiedän, että poltot suhteen ja perheen saamiselle ovat kovat, ko. nainen kärsii tilanteestaan sisäisesti hyvin paljon.

Mistä sitten tilanne johtuu? Tiedä häntä, itse veikkaan sitä, ettei ko. tuttavani ole lopulta kovin feminiininen. Hän ei ole pehmeä eikä varsinkaan millään tasolla ohjailtavissa tai suojeltavissa. Lisäksi hän tekee aloitteita kiinnostaville miehille itse, ehkä me miehet pelästymme tätä?

Itsekin kyllä valitsin feminiinisen naisen itselleni, juuri sellaista hain ja sellaisen sain.

T. Mies.

Vierailija
56/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 18:57"]

Rima on tolkuttoman korkealla. Vaatimukset täysin epärealistiset.

[/quote]

Esimerkkejä?

[/quote]

http://tv1.yle.fi/juttuarkisto/asia/parittomat-%E2%80%93-kun-rakkautta-ei-loydy

Vierailija
57/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 v mies asuu äitin ja iskän luona ja äiti pakkaa aamusin eväät töihin

Vierailija
58/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim:
Nro 1: oikuttelee ja vaatii kuningattaren kohtelua, tyypillinen draamakuningatar. Ja uskollisuuden käsite kaupan päälle aika hyvin hakusessa. 
Nro 2: narsisti (anteeksi että vedin tämän kortin!). Järjesti säännöllisesti kohtauksen jos toisenkin, käänteli "mustan valkoiseksi", oli väkivaltainen... ja siitä huolimatta mies otti hänet kerta toisensa jälkeen takaisin. Eikä hänkään mikään uskollisuuden perikuva ollut.

[/quote]

Nämä hankalat ja itsetietoiset naiset ovat usein arjessa kamalia. Mutta seksi heidän kanssaan on monesti aivan mahtavaa, rajua ja intohimoista. Veikkaan, että tuo kompensoi aika hienosti mahdollisia muita puutteita.

Itselläni on kokemusta muutamasta tuollaisesta "diivakuningattaresta" ja se sänkykamarin meno oli jotain ihan uskomatonta.

Vierailija
59/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 10:55"]

Tuntemani 29-vuotias sinkkunainen on hyvännäköinen, menevä, ulospäinsuuntaunut, ammatillisesti erittäin menestynyt ja todella paljon maailmalla liikkunut. Miksi miestä ei sitten ole löytynyt?

Ulospäin kyseinen nainen ilmoittaa, että hän ei miestä tarvitse vaan yksinäinen elämä miellyttää oikein hyvin. "Eihän kukaan mies edes pysyisi mun tahdissa!" Mutta hänet syvemmin tuntevana tiedän, että poltot suhteen ja perheen saamiselle ovat kovat, ko. nainen kärsii tilanteestaan sisäisesti hyvin paljon.

Mistä sitten tilanne johtuu? Tiedä häntä, itse veikkaan sitä, ettei ko. tuttavani ole lopulta kovin feminiininen. Hän ei ole pehmeä eikä varsinkaan millään tasolla ohjailtavissa tai suojeltavissa. Lisäksi hän tekee aloitteita kiinnostaville miehille itse, ehkä me miehet pelästymme tätä?

Itsekin kyllä valitsin feminiinisen naisen itselleni, juuri sellaista hain ja sellaisen sain.

T. Mies.

[/quote]

Tämä varmaan pitää paikkansa - sellainen "hyvä jätkä"  - vaikka olisi kuinka naisellisen oloinen ei kuitenkaan houkuta miehiä kuin kaverina. Mutta sen kuoren alla voi oikeasti olla ihana nainen joka tarvitsee sitä suojelua ja hellimistä ihan kuten kuka tahansa. Epävarmuus ehkä on tehnyt tuon suojakuoren.

Vierailija
60/86 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 11:01"]

Esim:

[/quote]

Nämä hankalat ja itsetietoiset naiset ovat usein arjessa kamalia. Mutta seksi heidän kanssaan on monesti aivan mahtavaa, rajua ja intohimoista. Veikkaan, että tuo kompensoi aika hienosti mahdollisia muita puutteita.

Itselläni on kokemusta muutamasta tuollaisesta "diivakuningattaresta" ja se sänkykamarin meno oli jotain ihan uskomatonta.

[/quote]

kerro lisää! Kiinnostaa tietää, millaista seksi on diivakuningattaren kanssa?