Onko muita, joille tulee mieleen salilla kävijästä tyhmä..
..kana-aivo, joka syö ananasrahkaa, bilettää aina joissain hirveissä yökerhoissa, joissa naiset pukeutuu halvan näköisiin kimalteleviin mekkoihin, käyttää rumia ripsenpidennyksiä,hiustenpidennyksiä ja tekokynsiä.. Sellaisia jotka sopivat hyvin esim. bb-taloon. Sitten ne tyrkyttää sitä salilla käyntiä kaikille, niinkuin se olisi ainoa oikea vaihtoehto urheilla.
Kommentit (61)
Joogahan avartaa mieltä ja luo ystävällistä ja avointa mielialaa kuten ap:lle on käynyt. Hienoa että ap:lla on tuollainen henkisempi liikuntamuoto...
Oot hölmö jos luulet noin, ite en mahdu tuohon muottiin, sen verran vielä ylimäärästä.. :D
Joogassa käy kasvissyöjäintiahörhelöt :D
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 09:25"]Joogassa käy kasvissyöjäintiahörhelöt :D
[/quote]Hah! Mä olen kasvissyöjä, joten osu ja uppos ainakin tää. :) -ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 08:45"]
..kana-aivo, joka syö ananasrahkaa, bilettää aina joissain hirveissä yökerhoissa, joissa naiset pukeutuu halvan näköisiin kimalteleviin mekkoihin, käyttää rumia ripsenpidennyksiä,hiustenpidennyksiä ja tekokynsiä.. Sellaisia jotka sopivat hyvin esim. bb-taloon. Sitten ne tyrkyttää sitä salilla käyntiä kaikille, niinkuin se olisi ainoa oikea vaihtoehto urheilla.
[/quote]
Ei, koska meidän salilla käy suurin osa keski-ikäisiä naisia, jotka hoitavat salikäynneillä selkävaivojaan, hartiavaivojaan ja näin ollen työkykyään. Olemme tavallisia, tanakoita keski-ikäisiä rouvia, jotka yritämme saada kulumien vaivaamaa selkää siihen kuntoon, että jaksamme tehdä töitä vielä 15 vuotta ennen eläkkeelle pääsyä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 08:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 08:47"]Kuulostaa lähinnä siltä, että sä olet jotenkin katkera.
[/quote]Ei, en ole katkera yhtään. Hyvässä kunnossa ja paljon urheilua harrastan, mutta nuo kuntosalit vaan ei houkuttele yhtään. -ap
[/quote]
Aivan kuin olisit eräs tuttuni. Hän halveksii salilla kävijöitä ja on muka joskus käynyt. Kuulemma tylsää istua laitteessa ja veivata viisikymmentä kertaa jotain jalkaa edes ja takaisin. Yritin selittää, että kun tulee ikää, lihaskunto on tärkeää ihan tukirangan vuoksi. Veti herneet nenään siitäkin, kun yritin selittää, että ei kannata istua hetkutuslaitteessa lehden kanssa ja veivata viittäkymmentä kertaa.
On toki tosi hoikka ja harrastaa juoksua. Mutta mättää nykyään kaksin kourin särkylääkkeitä, kun on selkä kipeä ja lonkkaa särkee ja lapa on rikki ja vaikka minkälaista vaivaa. Työterveyslääkäri yrittää ehdottaa lihaskuntoilua, mutta se ei ole kuulemma oikeaa urhelua, vaan se on ainoastaan juoksua.
No, on kai se sitten hienoa olla laiha ja vaivainen ja juosta buranan voimalla ja valittaa koko ajan, että kuinka olkapää on kipeä ja aamulla ei pääse sängystä ylös, kun on niin lonkka kipeä ja taas ollaan saikulla kuukausi, kun on joku muu paikka kipeä
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 08:45"]..kana-aivo, joka syö ananasrahkaa, bilettää aina joissain hirveissä yökerhoissa, joissa naiset pukeutuu halvan näköisiin kimalteleviin mekkoihin, käyttää rumia ripsenpidennyksiä,hiustenpidennyksiä ja tekokynsiä.. Sellaisia jotka sopivat hyvin esim. bb-taloon. Sitten ne tyrkyttää sitä salilla käyntiä kaikille, niinkuin se olisi ainoa oikea vaihtoehto urheilla.
[/quote]
Ei tule kyllä mieleen. Itse käyn salilla kuntouttamassa jalkaa joka on leikattu.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 09:14"]
Itseasiassa tämä ajatus lähti siitä, että harkitsin jo jäsenyyden ostamista, mutta se ei vaan yhtään tuntunut mun paikalta. Ilmeisesti ennakkoluulot on jo niin tiukassa ja tosiaan mieluummin valitsen sen joogan. Kyllä sillä mulle on merkitystä millaisia ihmisiä ympärilleni haluan, jos vuosiakin harrastan jotain. -ap
[/quote]
Joo, toki se on tärkeää, mutta ei salilla olla hakemassa kavereita. Ei sillä ole siis mitään merkitystä että käykö siellä niitä itseään valokuvaavia neitejä, VBullin tapaisia ammattilaisia vai ihan tavallisia ihmisiä. Salille mennään suorittamaan oma treeni, eikä muiden nassuilla ole mitään väliä.
Joo, toki voit mennä sinne kaverin kanssa, mutta kuntosalit eivät ole mitään seurustelupaikkoja, ja se kaveri pahimmillaan häiritsee vain treeniä.
Ihan yhtä pinnallinen sinäkin tunnut olevan, joten aivan hyvin sovit niiden poseeraajien joukkoon.
Pinnallista on juuri tehdä kaikenmaailman typeriä olettamuksia ja niputtaa ihmisiä ulkonäön tai yhden harrastuksen takia.
Terv. pullero sohvaperuna, joka on käynyt kuntosalilla viimeksi lukion liikuntatunnilla
Sali on tyhjäpäiden hommaa. Suomen luonnossa ja kaduilla on tilaa urheilla millä tahansa välineellä.
Kävisit sinäkin joskus katsomassa, niin huomaisit, että salilla käy paljon erilaisia ihmisiä. Minä esimerkiksi olen sellainen, jota nuo kimallemekkonaiset katsoisivat nenänvartta pitkin. Tykkään tavallisista, kivoista vaattteista ja luonnollisemmasta tyylistä. Mikään älykkö en kylläkään ole, en tiedä oonko suorastaan kana-aivo, mutta muuten en kuvaukseesi sovi.
Kyllä lihaskuntoa voi ylläpitää muuallakin kuin maksullisilla kuntosaleilla.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 10:58"]
Kyllä lihaskuntoa voi ylläpitää muuallakin kuin maksullisilla kuntosaleilla.
[/quote]
Niin, onhan niitä ilmaisiakin saleja. ;)
No joo, ymmärrän mitä tarkoitit, oli vain pakko heittää. :D
..kana-aivo, joka syö ananasrahkaa,--syön ananasta, rahkaa ja ananasrahkaa ja muitakin rahkan variaaatioita koska se on vaan hyvää ja raikasta, lisäksi olen pienituloinen. Nytkin syön piltti-myslirahkaa. (Mikä muuten oikeuttaa sinua haukkumaan ketään kana-aivoksi?)
bilettää aina joissain hirveissä yökerhoissa,--en käytä alkoholia ollenkaan joten en käy vastaavissa paikoissa. Mikä muuten on hirveä yökerho?
joissa naiset pukeutuu halvan näköisiin kimalteleviin mekkoihin,--haploja mekkoja olen löytänyt kirpputoerilta, mutta et kai sitä tarkoittanut ;) En omista yhtäkään kimaltelevaa vaatekappaletta tahi asustetta. No jos ei koruja lasketa.
käyttää rumia ripsenpidennyksiä,hiustenpidennyksiä ja tekokynsiä..--en ole koskaan kokeillut ripsenpidennyksiä, enkä hiusten pidennyksiä, mutta tekokynsiä olen käyttänyt. Kaksi kertaa. Ala-asteella.
Sellaisia jotka sopivat hyvin esim. bb-taloon. --mikäs siinä talossa on vikana?
Sitten ne tyrkyttää sitä salilla käyntiä kaikille, niinkuin se olisi ainoa oikea vaihtoehto urheilla.--Nooope. Ja ai niin, treenaan kirpparipaidassa, Sittarin alehousuissa ja 5e alelaarikengissä. Eli joo, halpaa menoa :)
Vastakysymys, Ap: Miksi noin katkera ja ennakkoluuloinen?
-n25-
Niin katsos kun kuntoilun ei tartte olla noin mustavalkoista. Mun viikkoon mahtuu noi kaikki. Käyn juoksemassa ja spinningissä saan aerobistaliikuntaa.
kälyn joogassa/pilateksessa saan kehonhuiltoa. Käyn kuntosalin puolella saan lihaskuntoa.
Ajatella, kaikilla suomalaisilla yliopistoilla ja useimmilla amkeilla on kuntosalit opiskelijoiden ja henkilökunnan käyttöön. Tyhmiähän ne tietysti ovat.
itse en käytä oman yliopistoni kuntosalia, koska se nyt vaan ei ole mun liikuntamuotoni (mulla on tuota lihaskuntoa varten fysioterapeutin tekemä kotijumppaohjelma, johon on ujutettu myös hermoratavenytyksiä), mutta moni työkaveri käyttää. Tulee varmemmin lähdettyä sinne kuin joulukuun räntäsadeliukkaille lenkkeilemään.
Ilmeisesti mitään muita kuntoilulajeja ei taas ole kuin se kuntosali vs. Lenkkeily..
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 08:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 08:47"]Kuulostaa lähinnä siltä, että sä olet jotenkin katkera.
[/quote]Ei, en ole katkera yhtään. Hyvässä kunnossa ja paljon urheilua harrastan, mutta nuo kuntosalit vaan ei houkuttele yhtään. -ap
[/quote]
Aivan kuin olisit eräs tuttuni. Hän halveksii salilla kävijöitä ja on muka joskus käynyt. Kuulemma tylsää istua laitteessa ja veivata viisikymmentä kertaa jotain jalkaa edes ja takaisin. Yritin selittää, että kun tulee ikää, lihaskunto on tärkeää ihan tukirangan vuoksi. Veti herneet nenään siitäkin, kun yritin selittää, että ei kannata istua hetkutuslaitteessa lehden kanssa ja veivata viittäkymmentä kertaa.
On toki tosi hoikka ja harrastaa juoksua. Mutta mättää nykyään kaksin kourin särkylääkkeitä, kun on selkä kipeä ja lonkkaa särkee ja lapa on rikki ja vaikka minkälaista vaivaa. Työterveyslääkäri yrittää ehdottaa lihaskuntoilua, mutta se ei ole kuulemma oikeaa urhelua, vaan se on ainoastaan juoksua.
No, on kai se sitten hienoa olla laiha ja vaivainen ja juosta buranan voimalla ja valittaa koko ajan, että kuinka olkapää on kipeä ja aamulla ei pääse sängystä ylös, kun on niin lonkka kipeä ja taas ollaan saikulla kuukausi, kun on joku muu paikka kipeä
[/quote]No en kyllä ole yhtään, niinkuin tuo tuttusi. En ole juuri koskaan sairaana, vaan pidän itsestäni huolta. Lihaskuntoa voi treenata kotonakin. Mulla on painot ja yleensäkin lenkin tai uinnin jälkeen teen muuta, esim.kyykkyjä, vatsoja, selkää, punnerruksia jne.-ap
Yleensä ne sairastelijat, jotka flunssassa koko talven ovat niitä salilla kävijöitä. Hiihtämään tai lenkille ei voi mennä, koska iik, kylmä ulkona. Salille siis ja sitten reenin jälkeen ulkona röökit ja siiderille. :D -ap
Ap:n kannattaisi vähän venytellä asemteitaan. Salilla käy kovin monenlaisia ihmisiä, esim. korkeakoulussa opiskeva poikani, joka haluaa pitää kuntoaan yllä mutta ei tykkää talviurheilusta tai joukkuelajeista, huippulukiota käyvä tyttäreni, joka harrastaa monenlaista liikuntaa, mutta ei todellakaan ole mikään bilettäjä tai kananaivo, yli viisikymppinen ylipainoinen pomoni, joka yrittää ylläpitää terveyttään. Kukaan heistä ei päivitä liikkumisiaan tai syömisiään sosiaaliseen mediat. Eivät muuten myöskään päivittele siellä muiden liikkumista tai liikkumattomuutta.
Ap, mene salille ja katso ympärillesi. Katso välillä myös peiliin.