Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joille tulee mieleen salilla kävijästä tyhmä..

Vierailija
23.03.2014 |

..kana-aivo, joka syö ananasrahkaa, bilettää aina joissain hirveissä yökerhoissa, joissa naiset pukeutuu halvan näköisiin kimalteleviin mekkoihin, käyttää rumia ripsenpidennyksiä,hiustenpidennyksiä ja tekokynsiä.. Sellaisia jotka sopivat hyvin esim. bb-taloon. Sitten ne tyrkyttää sitä salilla käyntiä kaikille, niinkuin se olisi ainoa oikea vaihtoehto urheilla.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kyllä tuppaa olla yleinen käsitys, että jos olet atleettinen ja käyt monta kertaa viikossa sallila, treenaat fitness-kisoihin.. Minulta on useempaan otteeseen kysytty salilla, et mihin kisoihin oon menossa..-> en mihinkään, treenaan ihan omaksi ilokseni..

Vierailija
42/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5-kymppinen lievästi ylipainoinen , työssäkäyvä perheenäiti. Kohtalaisen hyvin koulutettu enkä ole Facebookissa. Yökerhoissa en käy koskaan.

Aloittajalla on siis aika rajallinen näkemys kuntosalilla kävijöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kävit sinulle väärällä salilla. Kokeile muitakin vaihtoehtoja. kuntosalilla käyvistä kuitenkn varmaan 90% on tavallisia pulliaisia, jotka käy siellä hoitaakseen kuntoaan, ylläpitääkseen työkykyä tai laihduttaakseen tai estääkseen lihomista. Näitä bikini- fitness - blogi- treenareita on vain pienenpieni osuus kaikista kävijöistä. 

Vierailija
44/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon viestiin jossa joku kertoo juoksua harrastavasta sairastelevasta tutustaan on PAKKO kommentoida sen verran, että omassa lähipiirissäni nimenomaan salilla käyvillä on erilaisia vammoja paljon. Samoin kun lukee esim. lehdistä haastatteluja niin moni "kuntosalilla treenaava" kertoo vammoistaan joita on saanut. Samoin se Tapi(?) vai mikä nimi olikaan, siinä uimahyppy ohjelmassa loukkaantui heti alkumetreillä, hänkin ahkera salilla kävijä...

Minä luotan enemmän joogaan ja pilatekseen, samoin kävelyyn, pyöräilyyn, uintiin ja hiihtoon. Salilla en käy ollenkaan, olen käynyt ja se oli kamalaa vaikka ihan mukavia ihmisiä siellä oli. Oli vaan jotenkin niin "tylsää" tehdä kolahtelevilla  laitteilla treeniä, mielummin menen ulos tai hämyiseen joogasaliin liikkumaan. Joogassa ja pilateksessa hyvää on se, että siinä keho toimii itse "painona" kun tekee liikkeitä. Juttu on kokonaisvaltaista jossa usein koko kroppa mukana, ja samalla kehityy notkeus vert. olisi jossain "hauista treenaavassa" laitteessa isojen painojen kanssa. Myös uinti treenaa hyvin koko kroppaa.

Vierailija
45/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:28"]

Minä luotan enemmän joogaan ja pilatekseen, samoin kävelyyn, pyöräilyyn, uintiin ja hiihtoon. Salilla en käy ollenkaan, olen käynyt ja se oli kamalaa vaikka ihan mukavia ihmisiä siellä oli. Oli vaan jotenkin niin "tylsää" tehdä kolahtelevilla  laitteilla treeniä, mielummin menen ulos tai hämyiseen joogasaliin liikkumaan. Joogassa ja pilateksessa hyvää on se, että siinä keho toimii itse "painona" kun tekee liikkeitä. Juttu on kokonaisvaltaista jossa usein koko kroppa mukana, ja samalla kehityy notkeus vert. olisi jossain "hauista treenaavassa" laitteessa isojen painojen kanssa. Myös uinti treenaa hyvin koko kroppaa.

[/quote]

Salilla voi treenata monella tavoin, myös siellä ihmiset tekevät paljon toiminnallisia liikkeitä kehon omalla painolla. Laitteilla tekeminen on vain pieni osa salitreenaamista! Joogaa ja pilatesta on samoin monenlaista: esim. huonosti ohjattu astangajooga on erittäin hyvä tapa vammautua jos on yhtään yliliikkuvat nivelet..

Vierailija
46/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa heikkolahjaiselta.

Vierailija
47/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 08:45"]

..kana-aivo, joka syö ananasrahkaa, bilettää aina joissain hirveissä yökerhoissa, joissa naiset pukeutuu halvan näköisiin kimalteleviin mekkoihin, käyttää rumia ripsenpidennyksiä,hiustenpidennyksiä ja tekokynsiä.. Sellaisia jotka sopivat hyvin esim. bb-taloon. Sitten ne tyrkyttää sitä salilla käyntiä kaikille, niinkuin se olisi ainoa oikea vaihtoehto urheilla.

[/quote]eipä ole tullut tuollaista mieleen kestään salilla kävijästä.

Vierailija
48/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän noita aloittajan kuvaamia tyyppejä salilla on, sitä mielenkiintoisempaa siellä on käydä.

Salilla käynnin idea on juuri että siellä on muita ihmisiä, voi tarkkailla heitä sekä vertailla heidän vartaloaan omaansa.

Siinä mielessä idioottimaista juoksennella jossain metsässä.

Vierailija
49/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minusta salilla kävijä on tyhmä siksi, että en voi kuvitella yhtäkään syytä, miksi liikkuakseen pitäisi mennä sisätiloihin. Ulkona liikutaan, sisällä oleskellaan.

Vierailija
50/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:41"]

[/quote]

Minusta salilla kävijä on tyhmä siksi, että en voi kuvitella yhtäkään syytä, miksi liikkuakseen pitäisi mennä sisätiloihin. Ulkona liikutaan, sisällä oleskellaan.

[/quote]

Jaahas..tanssitunnit tai tennistreenit lumessa on kauhean kätevä juttu. Hiihtäminen ei katos ole kaikkien mieleen. Ja joillakin on myös esim. astma.

Vierailija
51/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salin kiehtovuus juuri siinä että siellä on noita outoja tyyppiä. Mikä sen mielenkiintoisempaa kuin seurata heidän käytöstään, mittailla heidän vartaloaan suhteessa omaansa sekä nähdä heidän sosiaaliset kykynsä. Se maailma josta ei voi olla poissa.

Yksin ulkona rehtimisen voi jättää yksinäisille psykopaateille.

Vierailija
52/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole nähnyt salilla ketään, joka vastaisi kuvaustasi yhtään. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy kuntoilemassa ja hyvä niin.

Vierailija
53/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:47"]

Salin kiehtovuus juuri siinä että siellä on noita outoja tyyppiä. Mikä sen mielenkiintoisempaa kuin seurata heidän käytöstään, mittailla heidän vartaloaan suhteessa omaansa sekä nähdä heidän sosiaaliset kykynsä. Se maailma josta ei voi olla poissa.

[/quote]

Alkoi yhtäkkiä säälittää tuollainen elämä, miten henkisesti köyhä se onkaan. Voi voi. :(

Vierailija
54/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ihmiset ovat mielenkiintoisia myös silloin kun taivastelevat kaupungilla, mutta heihin ei saa samalla tavalla läheisyyttä kuin mitä sailla.

Mitä erikoisempia tyyppejä salilla, sen kivempi sinne on mennä sekä yrittää vainvihkaa saada niiden kanssa jotain juttua. Siellä se kehollisuus sekä ihmisyys niin läsnä kun punnerretaan. Se lähellä sitä kuin jos ihmiset naisi. Juuri sen intimiys viehättää verrattuna siihen että typeränä yksin lenkkeilisi.

Vierailija
55/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen tyhmä, hyvä vaan, että ihmiset pitää huolta itsestään ja on löytäneet mieluisen urheilumuodon. MUTTA paria kaveria en enää tässä vuosien kuluessa ole tunnistaneet samaksi ihmiseksi, jotka on nyt useamman vuoden rakentaneet kehoaan... Kehon mukana muuttunut päänsisälmyskin... Huonolla tavalla. Salilla 5-7 kert viikko, koko ajan joku dietti päällä (paitsi pakolliset väliajat) ,puhuvat vain itsestään ja jos puhuvat muista niin se on yleensä negatiivista arvostelua ulkonäöstä yms pinnallisista asioista. :( yhdenkin kanssa nuoruudessa kävin ulkona, enää en menis mistään hinnasta. Kelpais paremmin se sopusuhtainen, kiltti ja hauska poika kuin itsekäs bodari.

Vierailija
56/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:06"]

Tietenkin ihmiset ovat mielenkiintoisia myös silloin kun taivastelevat kaupungilla, mutta heihin ei saa samalla tavalla läheisyyttä kuin mitä sailla.

Mitä erikoisempia tyyppejä salilla, sen kivempi sinne on mennä sekä yrittää vainvihkaa saada niiden kanssa jotain juttua. Siellä se kehollisuus sekä ihmisyys niin läsnä kun punnerretaan. Se lähellä sitä kuin jos ihmiset naisi. Juuri sen intimiys viehättää verrattuna siihen että typeränä yksin lenkkeilisi.

[/quote]

Lisää kummallista ajattelua...

Vierailija
57/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis kateellinen, koska itse en JAKSA urheilla mitenkään ja näinollen olet myös aika rupsahtanut kropastasi? Ihan selvä keissi.

Vierailija
58/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:40"]

Olet siis kateellinen, koska itse en JAKSA urheilla mitenkään ja näinollen olet myös aika rupsahtanut kropastasi? Ihan selvä keissi.

[/quote]

Sori kirjoitusvirheistä. Puhelimessa vähän liian pieni näppäimistö. Varmaan kuitenkin viesti tuli selväksi.

Vierailija
59/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:40"]

[/quote]

Ei mitenkään. Minusta hurahtanut on hurahtanut, olkoon sitten uskoon tai itsensä - ja näköjään toistenkin - ruumiinpalvomiseen. Yhtä tyhjän kanssa molemmat.

Vierailija
60/61 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn siksi, kun hieroja suositteli. Sanoi sen auttavan istumatyöläisen selkäongelmiin. Totta. Itse käyn paljon ohjatuissa, kuten venyttelyssä ja fitness pilateksessa. Välillä käyn myös laitteissa ja teen käsivarsia vahvistavia liikkeitä pienehköillä painoilla, koska sen väitetään tekevän hyvää päätetyöskentelyssä oleville. En siis laihduta, enkä kasvata lihaksia. Salilla käynnin lisäksi harrastan hiihtoa, lenkkeilyä, uintia ja mitä nyt satunnaisliikuntaa satun keksimään. Yläkropalle en oikein muuta keksi kuin uinti ja sali, enkä uidakaan voi kovin usein, kun iho ei tykkää. Pelkkä alakropan liikunta ei ole riittävää. Joukkuelajit ei ole minua varten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi