Elämisen vaikeus.
Peite heilui ja naispuolinen sotilashenkilö tupakaveri teki viranomaisille ilmoituksen peitteen heilumisesta. Oikeus antoi tuomion peitteen heiluttajalle. Nuori mies joka ei harrasta seksiä eikä itse tyydystä, hänelle tulee nukkueessa siemensyöksyjä, joita hän ei itse pysty missään määrin hallitsemaan. Olisiko peitteen heilunnassa ollut kysymys tällaisesta tilanteesta. Kokematon nuori mies tuntee niin suurta häpeää ja ettei hän pysty puolustamaan itseänsä. Koko pataljoona nauraa hänelle. Feministi naispuolinen poliisi tutkii asia feministi on hänen asianajansa feministinen tuomari antaa hänen tuomion asiasta johon hänelle ei ole itse voinut vaikuttaa mitenkään. Hänet on valtiovallan lainsäädännön pakottamana raahattu tähän häpeäliseen tilanteeseen. Tässä tulee vastaan voimakkaasti tämä feministinen raadollisuus. Feministihän ei tule varuskuntaan maata puolustamaan vaan hän tulee pelaamaan tämän alapään reuhkansa kanssa sinne, lähes kokemattomien nuorten poikien joukkoon. Hän on aloittanut monta kertaa parisuhteessa jo 13-vuotiaana ja kaksikymppisenä hän on täysi kone. Feministit tuottaneet sen tähän maahan noin 500 000 nuorta miestä lähi-idästä ja pohjois-afrikasta rattopojikseen ja sosiaalihuollon rasituksessa, sillä seurauksella että on yli 35 % suomalaista nuorista miehistä ei löydä parisuhdetta ollenkaan. Eikö tämä ole törkeä maanpetos.
Onhan tämä asia toki antanut oman riemunsakin virka naishenkilöille, siellä on moni litoris saanut kovaa kyytiä omalla sormella.
Tämän onnettoman surullisen tarinan voi kopioida kierrättää ja jakaa ihan vapaasti.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olevan vaikeaa tajuta, ettei otsikkoa kuulu päättää pisteellä.
Elämänkoululainen 🤷
Näyttää olevan vaikeaa tajuta, ettei otsikkoa kuulu päättää pisteellä.