Miten joku voi kuvitella, että naisen seuraaminen kaupassa johtaa johonkin hyvään?
Eilen illalla kaupassa maskikasvoinen mies katsoi minua kiinnostuneesti. Ei siinä vielä mitään, mutta kun menin katselemaan toista hyllyä, niin hetken päästä selän takaa kuuluu hiljainen vihellys. Se sama mies vihelsi minulle ja seisoi nyt paikallaan katsellen minua muutaman metrin päässä. Vaikka hänellä olikin maski, uskoin nähneeni että hän hymyili, silmät näyttivät siltä. Lähdin toiseen suuntaan.
Eikös hetken kuluttua se sama mies tule taas katselemaan samaa hyllyä kanssani vilkuillen minua. Lähdin taas muualle. Tämä mies seurasi minua koko ajan, ehdin sokkeloida kaupassa muutaman minuutin ajan ja jokaisella kerralla lopputulos oli se, että mies tuli sinne missä minä olin.
Sitten olinkin jo saanut ostokseni tehtyä, menin kassalle ja lähdin kotiin. Onneksi miestä ei enää näkynyt. Oli todella omituinen koko tilanne.
Mitä voi liikkua tuollaisen ihmisen päässä? Miten joku edes voi ajatella, että mitä enemmän pakottaa itseään toiselle, sitä enemmän toinen kiinnostuu? Sehän menee juuri päinvastoin😬
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Voitko AP antaa esimerkkejä, mitä mies olisi voinut sulle sanoa jotta et sitten pitäisi tätä creepynä hyypiönä???
Taitaa olla niin ettei käytöksellä ollut oikeasti mitään väliä, mies oli vääränlainen (:
Miten ei kyetä uskomaan ettei välttämättä haluta ketään tai vaihtaa nykyistä suhdetta?
Miesliikkeet näkee yhtälailla naiset jonain ostettavissa olevina tavaroina. Hermostuvat omillaan toimeentuleville naisille ja sylkevät päin. Eivät saata käsittää oikeasti itsenäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, no oma kokemuksenikin on hieman outo. Toki ei koskaan selvinnyt, että oliko tämä mies minusta niinkään kiinnostunut vai muuten vain outo.
Olin 18-vuotiaana töissä kaupassa, ja täyttelin siellä hyllyjä ihan normaalisti. Kunnes sellainen 40-50-vuotias mies tuli luokseni ja halasi. Ei sanonut mitään, mutta halasi. Tämän jälkeen hän aika usein minut nähdessään tuli luokseni, toisinaan jopa sanoi jotain ja sitten halasi. Niin työpaikallani kuin toisinaan kadulla, jos satuttiin törmäämään.
Olin nuori ja hämilläni. En osannut kieltää, vaan lähinnä, jos näin häntä, niin kipitin karkuun. Töissä en uskaltanut sanoa pomolleni, pelkäsin että pitää minua jotenkin outona, kun en itse saa tilanteita loppumaan. Lopulta rupesin säikkymään jokaista nurkan takaa tulijaa ja pomoni usein huusikin minulle etukäteen, että oli esim. varastossa tms. että en säikähdä häntä. Huomasi siis käytökseni, mutta en silti saanut asiasta kerrottua. Lisäksi tuossa kaupassa sai ostettua ns. laskulle, joten kassalla selvisi myös aikoinaan tuon halailijan kokonimi minulle.
Puoli vuotta kestin tuota ja sitten lopetin vain työt tuolla ja muutin pois. Ihana työpaikka oli muuten, joten hieman harmitti nuo tilanteet.
Kai tämänkin palstamammat uskoo, kuten kaikki paskasadut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, jollain stalkkerimiehellä meni tää ketju nyt TOSI pahasti tunteisiin :D
Tsemppiä, ja tervetuloa 2020-luvulle, jolla naisetkin on melkein ihmisiä :E
Enpä ole huomannut ketjussa muuta kuin faktoja kanojen kaakatuksen ohella.
Oletat sitten vuonna 2020 sukupuolia?
Miten joidenkin elämä voi olla noin vaikeaa? Taidan sittenkin uskoa henkiseen köyhyyteen.
Ikävää ettei naiset pidä creepystä :(Vain totaali-idiootti viljelee anglismeja joka helvetin kommentissaan.
Puhut itse 2020-luvusta, ja oletat silti sukupuolia.
Tyhjä kotkottaminen se vasta onkin henkistä köyhyyttä.
Henkilökohtaisen tilan loukkaaminen on epäasiallista. Parempi?
Ruokakauppa ei ole henkilökohtaista tilaasi, vai niinkö kuvittelet?
Sulla on jotenkin häiriintynyt tapa nähdä muut ihmiset.
Ruokakauppa ei ole henkilökohtaista tilaasi. Olet harhainen jos näin kuvittelet
Eikö myöskään sun vapaata saalistusmaata. Annetaan toinen toisillemme rauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko AP antaa esimerkkejä, mitä mies olisi voinut sulle sanoa jotta et sitten pitäisi tätä creepynä hyypiönä???
Taitaa olla niin ettei käytöksellä ollut oikeasti mitään väliä, mies oli vääränlainen (:
Miten ei kyetä uskomaan ettei välttämättä haluta ketään tai vaihtaa nykyistä suhdetta?
Miesliikkeet näkee yhtälailla naiset jonain ostettavissa olevina tavaroina. Hermostuvat omillaan toimeentuleville naisille ja sylkevät päin. Eivät saata käsittää oikeasti itsenäisiä naisia.
Hanki psykiatrista apua itsellesi, eniten ihan itsesi takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt enää jaksa. Olet tehnyt jo itsesi täysin naurunalaiseksi kaikkien ketjuja seuraavien silmissä, kuten huomaat :) Et paranna asiaa tuolla luonnehäiriöisellä jankkaamisellasi, vaikka se onkin erityislahjasi. Tai ehkä surullinen kohtalosi. Älä nyt enää pikku rakas stalkkerimies kaiva omaa alennuksen kuoppaasi yhtään tuota syvemmäksi!
Jaksuja!
Tässä ketjussa ei ole mitään sisältöä, ainoastaan creepy-sanan vammaista hokemista. Ja vammaisia paskaolettamia
Tämä itsensä lietsominen pyhään vihaan on kyllä melkoista viihdettä. Siinä sinä, armas Tuikkukippomies, olet kyllä ihan paras! :D :D :D
Vietätköhän sä liikaa aikaa palstalla? Kokeile töitä joskus?
Vietän kyllä :D Ja töihin menen mielelläni sitten kun lomautus joskus päättyy. Mitenkäs sun laitasi on, Tuikkis? Liiallinen aggressiivisuus voi johtaa verisuonen katkeamiseen päästä, joten varovasti siellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesliikkeet näkee yhtälailla naiset jonain ostettavissa olevina tavaroina. Hermostuvat omillaan toimeentuleville naisille ja sylkevät päin. Eivät saata käsittää oikeasti itsenäisiä naisia.Hanki psykiatrista apua itsellesi, eniten ihan itsesi takia.
Jotta miehet saisi vapaammin käydä kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt enää jaksa. Olet tehnyt jo itsesi täysin naurunalaiseksi kaikkien ketjuja seuraavien silmissä, kuten huomaat :) Et paranna asiaa tuolla luonnehäiriöisellä jankkaamisellasi, vaikka se onkin erityislahjasi. Tai ehkä surullinen kohtalosi. Älä nyt enää pikku rakas stalkkerimies kaiva omaa alennuksen kuoppaasi yhtään tuota syvemmäksi!
Jaksuja!
Tässä ketjussa ei ole mitään sisältöä, ainoastaan creepy-sanan vammaista hokemista. Ja vammaisia paskaolettamia
Tämä itsensä lietsominen pyhään vihaan on kyllä melkoista viihdettä. Siinä sinä, armas Tuikkukippomies, olet kyllä ihan paras! :D :D :D
Vietän kyllä :D Ja töihin menen mielelläni sitten kun lomautus joskus päättyy. Mitenkäs sun laitasi on, Tuikkis? Liiallinen aggressiivisuus voi johtaa verisuonen katkeamiseen päästä, joten varovasti siellä!
Oletko 14-vuotias? Hymiöistäsi päätellen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksuja!
Oletko 14-vuotias? Hymiöistäsi päätellen olet.
Kiitos, tiedän kyllä olevani nuorekas, mutta en arvannut olevani ihan teinitytön tasoa! Pus! :D
Kuvottavia hyypiöitä maailma täynnä. Samanlaiset pakkomielteiset ahdistelijat sitten kertovat naisille, kuinka nämä on typeriä kun ei arvosta ihanaa huomiota. Hypätkää kaivoon kaikki saakelin vonkaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joidenkin elämä voi olla noin vaikeaa? Taidan sittenkin uskoa henkiseen köyhyyteen.
Ikävää ettei naiset pidä creepystä :(Vain totaali-idiootti viljelee anglismeja joka helvetin kommentissaan.
Sinä esität ruokakaupan olevan henkilökohtainen tilasi. Sen jälkeen teet vammaisia olettamuksiasi.
Saako suhun käydä kiinni? Ai ei? Henkilökohtaisia rajoja ei pitänyt sun mielestä olla.
Suullinen ”hyökkäys” on aivan yhtä vastenmielistä kuin käsin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Olisi tullut asiallisesti hyvässä hengessä sanomaan asiansa, mitä se sitten olikin. Huomattavasti parempi vaihtoehto kuin epämääräinen kyttääminen. Niin ja en ole aloittaja mutta vastasin nyt silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesliikkeet näkee yhtälailla naiset jonain ostettavissa olevina tavaroina. Hermostuvat omillaan toimeentuleville naisille ja sylkevät päin. Eivät saata käsittää oikeasti itsenäisiä naisia.Hanki psykiatrista apua itsellesi, eniten ihan itsesi takia.
Jotta miehet saisi vapaammin käydä kiinni?
Miehet käyvät sinuun kiinni kaikkialla? Skitsofrenialta tuo kuulostaisi
Vierailija kirjoitti:
No juustohyllyn luona esim. "Tämä juusto on mun suosikki, halpaakin vielä" tai karkkihyllyn luona "mikä sun mielestä on hyvää suklaata, mitä suosittelisit?" Ei tuon kummempaa tarvitse että voi jutella tuntemattomille asiallisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä esität ruokakaupan olevan henkilökohtainen tilasi. Sen jälkeen teet vammaisia olettamuksiasi.
Saako suhun käydä kiinni? Ai ei? Henkilökohtaisia rajoja ei pitänyt sun mielestä olla.
Suullinen ”hyökkäys” on aivan yhtä vastenmielistä kuin käsin tehty.
Missä kohtaa aloittajaan käytiin käsiksi? Mielisairaiden feministien teesit eivät onneksi ole tästä maailmasta, viittaan viimeiseen lauseeseesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suullinen ”hyökkäys” on aivan yhtä vastenmielistä kuin käsin tehty.Missä kohtaa aloittajaan käytiin käsiksi? Mielisairaiden feministien teesit eivät onneksi ole tästä maailmasta, viittaan viimeiseen lauseeseesi
Ei ole kyllä sinunkaan teesisi tästä maailmasta, ne eivät itse asiassa ole mistään kotoisin. Hirveää aggressiota ja hyökkäilyä tuntematonta aloittajaa kohtaan. Provoilua ja riidanhaastamista asiasta ja asian vierestä. Löysää nyt hyvä ihminen sitä pipoasi hieman.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi, ahdistavaa. Olisi tullut sanomaan jos oli kiinnostunut, ei olisi antanut niin creepyä vaikutelmaa. Onneksi ei sentään kotiin seurannut!
Nimenomaan olisi tullut sanomaan jotain, niin olisi voinut jäädä ihan mukava ja rento fiilis! Kai ihmiset pelkää "nolaavansa" itsensä jutellessaan, mutta paljon nolompaa on tuollainen puhumattomuus ja seuraaminen. Se vihellys kruunasi koko omituisuuden.
Ap
Entä jos hän oli vaikka ujo? Ei sellaiset uskalla välttämättä toimia normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sinä aivokääpiö mitä ”henkilökohtainen tila” tarkoittaa? Näemmä et, joten suu kiinni, ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi, ahdistavaa. Olisi tullut sanomaan jos oli kiinnostunut, ei olisi antanut niin creepyä vaikutelmaa. Onneksi ei sentään kotiin seurannut!
Nimenomaan olisi tullut sanomaan jotain, niin olisi voinut jäädä ihan mukava ja rento fiilis! Kai ihmiset pelkää "nolaavansa" itsensä jutellessaan, mutta paljon nolompaa on tuollainen puhumattomuus ja seuraaminen. Se vihellys kruunasi koko omituisuuden.
Ap
Entä jos hän oli vaikka ujo? Ei sellaiset uskalla välttämättä toimia normaalisti.
Uskalti viheltää kuitenkin :D
Joo, no oma kokemuksenikin on hieman outo. Toki ei koskaan selvinnyt, että oliko tämä mies minusta niinkään kiinnostunut vai muuten vain outo.
Olin 18-vuotiaana töissä kaupassa, ja täyttelin siellä hyllyjä ihan normaalisti. Kunnes sellainen 40-50-vuotias mies tuli luokseni ja halasi. Ei sanonut mitään, mutta halasi. Tämän jälkeen hän aika usein minut nähdessään tuli luokseni, toisinaan jopa sanoi jotain ja sitten halasi. Niin työpaikallani kuin toisinaan kadulla, jos satuttiin törmäämään.
Olin nuori ja hämilläni. En osannut kieltää, vaan lähinnä, jos näin häntä, niin kipitin karkuun. Töissä en uskaltanut sanoa pomolleni, pelkäsin että pitää minua jotenkin outona, kun en itse saa tilanteita loppumaan. Lopulta rupesin säikkymään jokaista nurkan takaa tulijaa ja pomoni usein huusikin minulle etukäteen, että oli esim. varastossa tms. että en säikähdä häntä. Huomasi siis käytökseni, mutta en silti saanut asiasta kerrottua. Lisäksi tuossa kaupassa sai ostettua ns. laskulle, joten kassalla selvisi myös aikoinaan tuon halailijan kokonimi minulle.
Puoli vuotta kestin tuota ja sitten lopetin vain työt tuolla ja muutin pois. Ihana työpaikka oli muuten, joten hieman harmitti nuo tilanteet.