Miten joku voi kuvitella, että naisen seuraaminen kaupassa johtaa johonkin hyvään?
Eilen illalla kaupassa maskikasvoinen mies katsoi minua kiinnostuneesti. Ei siinä vielä mitään, mutta kun menin katselemaan toista hyllyä, niin hetken päästä selän takaa kuuluu hiljainen vihellys. Se sama mies vihelsi minulle ja seisoi nyt paikallaan katsellen minua muutaman metrin päässä. Vaikka hänellä olikin maski, uskoin nähneeni että hän hymyili, silmät näyttivät siltä. Lähdin toiseen suuntaan.
Eikös hetken kuluttua se sama mies tule taas katselemaan samaa hyllyä kanssani vilkuillen minua. Lähdin taas muualle. Tämä mies seurasi minua koko ajan, ehdin sokkeloida kaupassa muutaman minuutin ajan ja jokaisella kerralla lopputulos oli se, että mies tuli sinne missä minä olin.
Sitten olinkin jo saanut ostokseni tehtyä, menin kassalle ja lähdin kotiin. Onneksi miestä ei enää näkynyt. Oli todella omituinen koko tilanne.
Mitä voi liikkua tuollaisen ihmisen päässä? Miten joku edes voi ajatella, että mitä enemmän pakottaa itseään toiselle, sitä enemmän toinen kiinnostuu? Sehän menee juuri päinvastoin😬
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Mä en välttämättä olisi ihan niin tuomitseva kuin kommentoijat täällä, vaikka toki muakin varmaan karmisi tuollainen käytös, mutta tuskin mies sillä mitään kovin pahaa tarkoitti kun ei kerta sua seurannut enää kaupan jälkeen. Voisin kuvitella, että munkin iskuyritykset on näyttänyt yhtä naurettavilta.
N25
Joo, en usko itsekään, että kyseessä oli mikään pakkomielteinen naisvainoaja vaan ainoastaan sosiaalisesti tökerö ja haparoiva tyyppi. Toisaalta mikäli tämä mies oikeasti haluaa naisystävän ja parisuhteen, niin noin epämääräinen ja uhkaavaksikin tulkittava lähestymistapa on parasta unohtaa. Tällaiset vuorovaikutustaidoiltaan töksömmät miehet eivät aina hahmota sitä, että hyvät aikeet yksistään eivät riitä, ne on osattava myös kommunikoida niin, että vastapuoli ne ymmärtää ja tulkitsee positiivisina. Vaikka aina on olemassa riski, että kiinnostuksen kohteelta tulee täyslaidallinen takaisin, on se silti paljon pienempi silloin, kun lähestyjän oma viestiminen on asianmukaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"MIKSI MIEHET EI LÄHESTY NAISIA, BYHYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Mies miettii: "Miten lähestyisin tuota viehättävää naista? Heureka! Seuraan häntä koko kauppareissun ajan, takanaan kävellen, hyllyväleistä kurkkien ja vislaan maskini takaa!"
Sama mies miettii hetken kuluttua: "On se nyt jumalauta kun mies ei nykyaikana voi tehdä naiselle aloitetta ilman että leimataan creepyksi stalkkeriksi! Titäköön tunkkinsa, hu*r*t!"
No voitte lopettaa itkunne kun miehet eivät lähesty. Sopiiko?
Minä henkilökohtaisesti en voi sitä lopettaa, sillä en ole koskaan täällä itkenyt sitä, ettei miehet lähesty. Itseäni on kyllä lähestytty, pari kertaa ihan ruokakaupassakin. Kummassakin tapauksessa mies tuli ihan reilusti ja asiallisesti juttelemaan ja kummassakin tapauksessa jäin siihen uskoon, että ko. herrat olivat varmasti normaaleita ja mukavia miehiä. Kummastakaan tapauksesta ei seurannut sen kummempaa, sillä tilanne on kieltämättä hieman yllättävä, enkä ruokakaupassa usein ole kovin avoimena potentiaalisesti orastavalle lemmelle. Mutta molemmat tilanteet ovat jääneet ihan positiivisina mieleen ja uskon, että nämä herrat ovat varmasti löytäneet lempeä omiin elämiinsä.
Tarinan opetus: tyylillä on väliä.
Samat sanat teille ihan kaikille naisille. Lopettakaa miesten creepy ahdisteluraiskaaminen yökerhoissa, pikkujouluissa ja katseillanne julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, jollain stalkkerimiehellä meni tää ketju nyt TOSI pahasti tunteisiin :D
Tsemppiä, ja tervetuloa 2020-luvulle, jolla naisetkin on melkein ihmisiä :E
Enpä ole huomannut ketjussa muuta kuin faktoja kanojen kaakatuksen ohella.
Oletat sitten vuonna 2020 sukupuolia?
Miten joidenkin elämä voi olla noin vaikeaa? Taidan sittenkin uskoa henkiseen köyhyyteen.
Ikävää ettei naiset pidä creepystä :(
Vain totaali-idiootti viljelee anglismeja joka helvetin kommentissaan.
Puhut itse 2020-luvusta, ja oletat silti sukupuolia.
Tyhjä kotkottaminen se vasta onkin henkistä köyhyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla mene kassalle pyytämään apua. Kerran oon joutunut menemään kaupassa olevan vartijan luo.
Ja mitä luulet että myyjä tekee? Pitää metoo-puheen? Voimaantunut nainen ei kykene itse avaamaan suutaan?
Tajuatko, miten vaarallinen tuollainen voi olla? Kauppiaalla on enemmän valtaa asettaa asiakkaalle rajoja kuin sillä ahdisteltavalla.
Mitähän nämä rajat ovat? Viheltely on kauppiaan asia? Vai laitonta?
Näetkö naiset jonain kävelevänä riistana joita saa ja pitää ahdistella?
Kerro nyt ne kauppiaan rajat? Ja mitä kauppias voi tehdä? Älä rakentele olkiukkojasi
Lopeta nyt vaan se naisten ahdistelu pojankloppi siellä. Ei ne sua huoli kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla provoilia. Haluaa vain epäsuorasti sanoa että pysykää rumat/lyhyet/kiltit miehet ihan hel**tin kaukana naisista :D Näköjään ees kauppaan saa mennä :D
Missä muualla enää voisi naisiin edes törmätä kun mihinkään ei kelpuuteta. Täytynee alkaa tilata ruoka kotiinkuljetuksella ja lopettaa naapurintytön tervehtiminen. Muuten tulee kohta poliisit ovelle tätä menoa.
Kirjoitin jo aiemmin, että olisi ollut mukavampaa, jos mies olisi sanonut jotain, kun kerran kiinnostunut oli. Tuntemattomien kanssa on ihan kiva vaihtaa pari sanaa, ei siinä ole mitään creepyä tai noloa.
Ap
Sinä olet koko ikäsi toiminut aina sosiaalisesti korrektisti? Epäilen kovasti. -eri
Tuskinpa meistä kukaan on aina käyttäytynyt etiketin mukaisesti. Kunhan nyt vaan kerroin tästä erikoisesta kokemuksesta tänne. Nämä meidän live-elämässä tapahtuneiden asioiden kertomisethan juuri tekevät tästä palstasta mielenkiintoisen. Vai oletko eri mieltä? Tykkäisitkö että täällä keskusteltaisiin vain tieteen uusimmista saavutuksista? Minä en. Siksi annoin nyt oman osani tästä palstan viihteellisestä puolesta. Ei voi aina odottaa, että kaikki muut tekevät sen 🙂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla provoilia. Haluaa vain epäsuorasti sanoa että pysykää rumat/lyhyet/kiltit miehet ihan hel**tin kaukana naisista :D Näköjään ees kauppaan saa mennä :D
Missä muualla enää voisi naisiin edes törmätä kun mihinkään ei kelpuuteta. Täytynee alkaa tilata ruoka kotiinkuljetuksella ja lopettaa naapurintytön tervehtiminen. Muuten tulee kohta poliisit ovelle tätä menoa.
Kirjoitin jo aiemmin, että olisi ollut mukavampaa, jos mies olisi sanonut jotain, kun kerran kiinnostunut oli. Tuntemattomien kanssa on ihan kiva vaihtaa pari sanaa, ei siinä ole mitään creepyä tai noloa.
Ap
Sinä olet koko ikäsi toiminut aina sosiaalisesti korrektisti? Epäilen kovasti. -eri
No minä en varmaan ole, ja siitä seurauksena on todennäköisesti liuta ihmisiä, jotka pitävät minua outona ja urpona. Onko se väärin? No ei kai. Mun mielestä se on ihan reilua, että muut muodostavat minusta mielipiteensä käytökseni perusteella. Miten muutenkaan he sen tekisivät?
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"MIKSI MIEHET EI LÄHESTY NAISIA, BYHYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Mies miettii: "Miten lähestyisin tuota viehättävää naista? Heureka! Seuraan häntä koko kauppareissun ajan, takanaan kävellen, hyllyväleistä kurkkien ja vislaan maskini takaa!"
Sama mies miettii hetken kuluttua: "On se nyt jumalauta kun mies ei nykyaikana voi tehdä naiselle aloitetta ilman että leimataan creepyksi stalkkeriksi! Titäköön tunkkinsa, hu*r*t!"
No voitte lopettaa itkunne kun miehet eivät lähesty. Sopiiko?
Minä henkilökohtaisesti en voi sitä lopettaa, sillä en ole koskaan täällä itkenyt sitä, ettei miehet lähesty. Itseäni on kyllä lähestytty, pari kertaa ihan ruokakaupassakin. Kummassakin tapauksessa mies tuli ihan reilusti ja asiallisesti juttelemaan ja kummassakin tapauksessa jäin siihen uskoon, että ko. herrat olivat varmasti normaaleita ja mukavia miehiä. Kummastakaan tapauksesta ei seurannut sen kummempaa, sillä tilanne on kieltämättä hieman yllättävä, enkä ruokakaupassa usein ole kovin avoimena potentiaalisesti orastavalle lemmelle. Mutta molemmat tilanteet ovat jääneet ihan positiivisina mieleen ja uskon, että nämä herrat ovat varmasti löytäneet lempeä omiin elämiinsä.
Tarinan opetus: tyylillä on väliä.
Samat sanat teille ihan kaikille naisille. Lopettakaa miesten creepy ahdisteluraiskaaminen yökerhoissa, pikkujouluissa ja katseillanne julkisesti.
Nostakaa syyte. Kummasti syytteen nostamisen sijasta karataan joka kerta työpaikan vessaan päästämään höyryjä.
Miksi annatte? Jyrkkä ei ja valitusta eteenpäin. Jopa naisille on tullut seuraamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joidenkin elämä voi olla noin vaikeaa? Taidan sittenkin uskoa henkiseen köyhyyteen.
Ikävää ettei naiset pidä creepystä :(Vain totaali-idiootti viljelee anglismeja joka helvetin kommentissaan.
Henkilökohtaisen tilan loukkaaminen on epäasiallista. Parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt enää jaksa. Olet tehnyt jo itsesi täysin naurunalaiseksi kaikkien ketjuja seuraavien silmissä, kuten huomaat :) Et paranna asiaa tuolla luonnehäiriöisellä jankkaamisellasi, vaikka se onkin erityislahjasi. Tai ehkä surullinen kohtalosi. Älä nyt enää pikku rakas stalkkerimies kaiva omaa alennuksen kuoppaasi yhtään tuota syvemmäksi!
Jaksuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää ettei naiset pidä creepystä :(Vain totaali-idiootti viljelee anglismeja joka helvetin kommentissaan.
Ruokakauppa ei ole henkilökohtaista tilaasi, vai niinkö kuvittelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla mene kassalle pyytämään apua. Kerran oon joutunut menemään kaupassa olevan vartijan luo.
Ja mitä luulet että myyjä tekee? Pitää metoo-puheen? Voimaantunut nainen ei kykene itse avaamaan suutaan?
Tajuatko, miten vaarallinen tuollainen voi olla? Kauppiaalla on enemmän valtaa asettaa asiakkaalle rajoja kuin sillä ahdisteltavalla.
Mitähän nämä rajat ovat? Viheltely on kauppiaan asia? Vai laitonta?
Näetkö naiset jonain kävelevänä riistana joita saa ja pitää ahdistella?
Kerro nyt ne kauppiaan rajat? Ja mitä kauppias voi tehdä? Älä rakentele olkiukkojasi
Lopeta nyt vaan se naisten ahdistelu pojankloppi siellä. Ei ne sua huoli kuitenkaan.
Äläpä losoperse tee paskaoletuksiasi. Puhuin ainoastaan kaupan oikeuksista. Et sitten kananaivoillasi tajua tätäkään?
Hemmetti mitkä keskustelutaidot. 🤣😂 Viihdyttävää toki, muttei muuta arvoa sitten olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on jotenkin häiriintynyt tapa nähdä muut ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt enää jaksa. Olet tehnyt jo itsesi täysin naurunalaiseksi kaikkien ketjuja seuraavien silmissä, kuten huomaat :) Et paranna asiaa tuolla luonnehäiriöisellä jankkaamisellasi, vaikka se onkin erityislahjasi. Tai ehkä surullinen kohtalosi. Älä nyt enää pikku rakas stalkkerimies kaiva omaa alennuksen kuoppaasi yhtään tuota syvemmäksi!
Jaksuja!
Tässä ketjussa ei ole mitään sisältöä, ainoastaan creepy-sanan vammaista hokemista. Ja vammaisia paskaolettamia
Jenkeissä ahdistavalla tavalla käyttäytyviä kutsutaan sanalla creepy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksuja!
Tässä ketjussa ei ole mitään sisältöä, ainoastaan creepy-sanan vammaista hokemista. Ja vammaisia paskaolettamia
Tämä itsensä lietsominen pyhään vihaan on kyllä melkoista viihdettä. Siinä sinä, armas Tuikkukippomies, olet kyllä ihan paras! :D :D :D
Mulle kävi samoin. Sama ukko jokq hyllyn päässä. Silloin ei ollut maskeja joten näin että kivan näköinen kaveri, komea laatikkoleuka. Kumartelin tahallaan jotain alahyllyltä ja lämpenin jobitsekin ajatuksistani. Lopulta kähisin kaverille että "mennääks meillle vaibteille". Ei menty, oli myymäläetaivä.
Voitko AP antaa esimerkkejä, mitä mies olisi voinut sulle sanoa jotta et sitten pitäisi tätä creepynä hyypiönä???
Taitaa olla niin ettei käytöksellä ollut oikeasti mitään väliä, mies oli vääränlainen (:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on jotenkin häiriintynyt tapa nähdä muut ihmiset.
Ruokakauppa ei ole henkilökohtaista tilaasi. Olet harhainen jos näin kuvittelet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksuja!
Tämä itsensä lietsominen pyhään vihaan on kyllä melkoista viihdettä. Siinä sinä, armas Tuikkukippomies, olet kyllä ihan paras! :D :D :D
Vietätköhän sä liikaa aikaa palstalla? Kokeile töitä joskus?
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko niin että kyseessä oli lyhyt ja ruma mies joten pakit sai heti. Jos olisi ollut 2metrinen laatikkoleuka komistus niin olisit hypännyt sen syliin samantien ja lähtenyt panemaan.
Niiden 2 metristen laatikkoleuka komistusten ei tarvitse seurata naisia kaupassa, naisia tulee muutenkin ovista ja ikkunoista
Ikävää ettei naiset pidä creepystä :(