Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi kuvitella, että naisen seuraaminen kaupassa johtaa johonkin hyvään?

Vierailija
20.11.2020 |

Eilen illalla kaupassa maskikasvoinen mies katsoi minua kiinnostuneesti. Ei siinä vielä mitään, mutta kun menin katselemaan toista hyllyä, niin hetken päästä selän takaa kuuluu hiljainen vihellys. Se sama mies vihelsi minulle ja seisoi nyt paikallaan katsellen minua muutaman metrin päässä. Vaikka hänellä olikin maski, uskoin nähneeni että hän hymyili, silmät näyttivät siltä. Lähdin toiseen suuntaan.

Eikös hetken kuluttua se sama mies tule taas katselemaan samaa hyllyä kanssani vilkuillen minua. Lähdin taas muualle. Tämä mies seurasi minua koko ajan, ehdin sokkeloida kaupassa muutaman minuutin ajan ja jokaisella kerralla lopputulos oli se, että mies tuli sinne missä minä olin.
Sitten olinkin jo saanut ostokseni tehtyä, menin kassalle ja lähdin kotiin. Onneksi miestä ei enää näkynyt. Oli todella omituinen koko tilanne.

Mitä voi liikkua tuollaisen ihmisen päässä? Miten joku edes voi ajatella, että mitä enemmän pakottaa itseään toiselle, sitä enemmän toinen kiinnostuu? Sehän menee juuri päinvastoin😬

Kommentit (289)

Vierailija
81/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en välttämättä olisi ihan niin tuomitseva kuin kommentoijat täällä, vaikka toki muakin varmaan karmisi tuollainen käytös, mutta tuskin mies sillä mitään kovin pahaa tarkoitti kun ei kerta sua seurannut enää kaupan jälkeen. Voisin kuvitella, että munkin iskuyritykset on näyttänyt yhtä naurettavilta.

N25

Joo, en minä tosiaan pitänyt häntä pelottavana, omituisena vaan. Tuo seuraaminen alkoi toki hieman ahdistaa, mutta minua ahdistaa helposti muutenkin, en sitä kyseisen miehen syyksi laita 🙂

Ap

Kaupoissa on aina niin sanottu kiertosuunta. Mutta sitähän sinä et ymmärrä, kun olet niin kovin haluttu ihan kaikkialla. 

Palasin samalle hyllyvälille pariinkin kertaan ja aina mies tuli perässä. Kyllä hän minua seurasi, en minä nyt sentään niin tyhmä ole. Mikä ihmeen kommentti tuo oli, että olisin niin kovin haluttu kaikkialla? Sanoinko minä jossain kohtaa niin? 😑

Ap

Ja  mitä sitten jos tulikin? Onko sinulla yksinoikeus kulkea kaupassa haluamiasi käytäviä? 

Provohan sä tosin olet, mitä saat näistä trollaamisista? 

Täällä taitaa olla linjoilla creepy. Ihan tahallaan vääristelee asioita eikä osaa erottaa normi kaupassa asiointia ahdistelusta.

Samalla käytävällä oleminen on ahdistelua. Ok. 

Vierailija
82/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan siinä miehessä aloittajan tussua kostuttaa, kun pitää oikein nettiin tästä kirjoitella. 

Tästä täytyy voida puhua! Munkin periin käytiin liukuportaissa kiinni enkä saanut sanaa suustani. Mies häipyi hymyillen toiseen suuntaan. Nykyään käännyn sivuttain ja lähden karkuun jos joku tulee liian lähelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli myymäläetsivä.

Vierailija
84/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en välttämättä olisi ihan niin tuomitseva kuin kommentoijat täällä, vaikka toki muakin varmaan karmisi tuollainen käytös, mutta tuskin mies sillä mitään kovin pahaa tarkoitti kun ei kerta sua seurannut enää kaupan jälkeen. Voisin kuvitella, että munkin iskuyritykset on näyttänyt yhtä naurettavilta.

N25

Joo, en minä tosiaan pitänyt häntä pelottavana, omituisena vaan. Tuo seuraaminen alkoi toki hieman ahdistaa, mutta minua ahdistaa helposti muutenkin, en sitä kyseisen miehen syyksi laita 🙂

Ap

Kaupoissa on aina niin sanottu kiertosuunta. Mutta sitähän sinä et ymmärrä, kun olet niin kovin haluttu ihan kaikkialla. 

Palasin samalle hyllyvälille pariinkin kertaan ja aina mies tuli perässä. Kyllä hän minua seurasi, en minä nyt sentään niin tyhmä ole. Mikä ihmeen kommentti tuo oli, että olisin niin kovin haluttu kaikkialla? Sanoinko minä jossain kohtaa niin? 😑

Ap

Ja  mitä sitten jos tulikin? Onko sinulla yksinoikeus kulkea kaupassa haluamiasi käytäviä? 

Provohan sä tosin olet, mitä saat näistä trollaamisista? 

No sovitaan niin, että olen trolli, jos saat siitä mielenrauhan. Parempaa päivänjatkoa!😊

Ap

Vierailija
85/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla provoilia. Haluaa vain epäsuorasti sanoa että pysykää rumat/lyhyet/kiltit miehet ihan hel**tin kaukana naisista :D Näköjään ees kauppaan saa mennä :D

Missä muualla enää voisi naisiin edes törmätä kun mihinkään ei kelpuuteta. Täytynee alkaa tilata ruoka kotiinkuljetuksella ja lopettaa naapurintytön tervehtiminen. Muuten tulee kohta poliisit ovelle tätä menoa. 

Vierailija
86/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan siinä miehessä aloittajan tussua kostuttaa, kun pitää oikein nettiin tästä kirjoitella. 

Tästä täytyy voida puhua! Munkin periin käytiin liukuportaissa kiinni enkä saanut sanaa suustani. Mies häipyi hymyillen toiseen suuntaan. Nykyään käännyn sivuttain ja lähden karkuun jos joku tulee liian lähelle.

Novittuyhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. Aloittajaanko käytiin käsiksi? Missä kohtaa?

Kai teit rikosilmoituksen? Erotatko tönäisyn ja kiinni käymisen?

Jumalauta te naiset olette itse miesten perseissä kiinni joka pikkujouluissa. 

Vierailija
87/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa u l k o m a a l a i s e l t a

Päinvastoin. Ne ulkomaalaiset tulevat kyllä vähän turhankin suoraan iskemään juttua, eivätkä kuikuile ujosti hyllyjen takana.

Vierailija
88/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan erilainen tapaus. sinun ahdistelija kuuluu vankilaan. Kauppamies ei.

Vierailija
89/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"MIKSI MIEHET EI LÄHESTY NAISIA, BYHYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Mies miettii: "Miten lähestyisin tuota viehättävää naista? Heureka! Seuraan häntä koko kauppareissun ajan, takanaan kävellen, hyllyväleistä kurkkien ja vislaan maskini takaa!"

Sama mies miettii hetken kuluttua: "On se nyt jumalauta kun mies ei nykyaikana voi tehdä naiselle aloitetta ilman että leimataan creepyksi stalkkeriksi! Titäköön tunkkinsa, hu*r*t!"

Vierailija
90/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaa frigidifeministit naisille omat ruokakauppanne. Ongelma ratkaistu 

Vierailija
91/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan erilainen tapaus. sinun ahdistelija kuuluu vankilaan. Kauppamies ei.

Vankilaan? Huutista teidän paskajutuillenne. 

Vierailija
92/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla provoilia. Haluaa vain epäsuorasti sanoa että pysykää rumat/lyhyet/kiltit miehet ihan hel**tin kaukana naisista :D Näköjään ees kauppaan saa mennä :D

Missä muualla enää voisi naisiin edes törmätä kun mihinkään ei kelpuuteta. Täytynee alkaa tilata ruoka kotiinkuljetuksella ja lopettaa naapurintytön tervehtiminen. Muuten tulee kohta poliisit ovelle tätä menoa. 

Kirjoitin jo aiemmin, että olisi ollut mukavampaa, jos mies olisi sanonut jotain, kun kerran kiinnostunut oli. Tuntemattomien kanssa on ihan kiva vaihtaa pari sanaa, ei siinä ole mitään creepyä tai noloa.

Ap

Vierailija
93/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"MIKSI MIEHET EI LÄHESTY NAISIA, BYHYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Mies miettii: "Miten lähestyisin tuota viehättävää naista? Heureka! Seuraan häntä koko kauppareissun ajan, takanaan kävellen, hyllyväleistä kurkkien ja vislaan maskini takaa!"

Sama mies miettii hetken kuluttua: "On se nyt jumalauta kun mies ei nykyaikana voi tehdä naiselle aloitetta ilman että leimataan creepyksi stalkkeriksi! Titäköön tunkkinsa, hu*r*t!"

No voitte lopettaa itkunne kun miehet eivät lähesty. Sopiiko? 

Vierailija
94/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko niin että kyseessä oli lyhyt ja ruma mies joten pakit sai heti. Jos olisi ollut 2metrinen laatikkoleuka komistus niin olisit hypännyt sen syliin samantien ja lähtenyt panemaan.

Voi tsiisus sun juttujas. Maskin takaa on aika vaikea nähdä leuan muotoja.

P.S. Ihan sama mikä mies minulle viheltelee, ei se minua sinkuksi tee🧐

Ap

Paitsi jos nykyistä miestäsi supliikimpi, komeampi, lihaksikkaampi ja pidempi mies tulee viheltelemään niin kyllä vaihtuu.

Ohis, mutta onko omasta mielestäsi kaikki naiset ulkonällisesti samalla viivalla, vai lähtisitkö itse mielummin nuoremman, notkeamman ja kauniimman naisen matkaan, jos olisi mahdollisuus? Jos lähtisit, niin on aika turha itkeä sitä, että naisillakin on silmät.

- Ei AP

Vierailija
95/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin jo aiemmin, että olisi ollut mukavampaa, jos mies olisi sanonut jotain, kun kerran kiinnostunut oli. Tuntemattomien kanssa on ihan kiva vaihtaa pari sanaa, ei siinä ole mitään creepyä tai noloa.

Ap

Sinä olet koko ikäsi toiminut aina sosiaalisesti korrektisti? Epäilen kovasti. -eri 

Vierailija
96/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustakaa frigidifeministit naisille omat ruokakauppanne. Ongelma ratkaistu 

Naapurissa on Venäjä. Sinne odotetaan miehiä. Vai onko lähentelijät varattomia? Haha, fyysisesti ja henkisesti varaton 😂

Vierailija
97/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, jollain stalkkerimiehellä meni tää ketju nyt TOSI pahasti tunteisiin :D

Tsemppiä, ja tervetuloa 2020-luvulle, jolla naisetkin on melkein ihmisiä :E

Vierailija
98/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko niin että kyseessä oli lyhyt ja ruma mies joten pakit sai heti. Jos olisi ollut 2metrinen laatikkoleuka komistus niin olisit hypännyt sen syliin samantien ja lähtenyt panemaan.

Voi tsiisus sun juttujas. Maskin takaa on aika vaikea nähdä leuan muotoja.

P.S. Ihan sama mikä mies minulle viheltelee, ei se minua sinkuksi tee🧐

Ap

Paitsi jos nykyistä miestäsi supliikimpi, komeampi, lihaksikkaampi ja pidempi mies tulee viheltelemään niin kyllä vaihtuu.

Ohis, mutta onko omasta mielestäsi kaikki naiset ulkonällisesti samalla viivalla, vai lähtisitkö itse mielummin nuoremman, notkeamman ja kauniimman naisen matkaan, jos olisi mahdollisuus? Jos lähtisit, niin on aika turha itkeä sitä, että naisillakin on silmät.

- Ei AP

Olen pahoillani, mikäli olet huonossa suhteessa. Mä en ainakaan lähde toisen matkaan. Nykyinen on 10/10 ❤️

Vierailija
99/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa u l k o m a a l a i s e l t a

Päinvastoin. Ne ulkomaalaiset tulevat kyllä vähän turhankin suoraan iskemään juttua, eivätkä kuikuile ujosti hyllyjen takana.

Mulle tuli vaikutelma ettei tuo aloituksen mies kuikuillut ujosti. Ujo kuikuilija ei tyrkytä itseään tuolla tavalla eikä varsinkaan vislaile.

Vierailija
100/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voitte lopettaa itkunne kun miehet eivät lähesty. Sopiiko? 

Minä henkilökohtaisesti en voi sitä lopettaa, sillä en ole koskaan täällä itkenyt sitä, ettei miehet lähesty. Itseäni on kyllä lähestytty, pari kertaa ihan ruokakaupassakin. Kummassakin tapauksessa mies tuli ihan reilusti ja asiallisesti juttelemaan ja kummassakin tapauksessa jäin siihen uskoon, että ko. herrat olivat varmasti normaaleita ja mukavia miehiä. Kummastakaan tapauksesta ei seurannut sen kummempaa, sillä tilanne on kieltämättä hieman yllättävä, enkä ruokakaupassa usein ole kovin avoimena potentiaalisesti orastavalle lemmelle. Mutta molemmat tilanteet ovat jääneet ihan positiivisina mieleen ja uskon, että nämä herrat ovat varmasti löytäneet lempeä omiin elämiinsä.

Tarinan opetus: tyylillä on väliä.