Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi kuvitella, että naisen seuraaminen kaupassa johtaa johonkin hyvään?

Vierailija
20.11.2020 |

Eilen illalla kaupassa maskikasvoinen mies katsoi minua kiinnostuneesti. Ei siinä vielä mitään, mutta kun menin katselemaan toista hyllyä, niin hetken päästä selän takaa kuuluu hiljainen vihellys. Se sama mies vihelsi minulle ja seisoi nyt paikallaan katsellen minua muutaman metrin päässä. Vaikka hänellä olikin maski, uskoin nähneeni että hän hymyili, silmät näyttivät siltä. Lähdin toiseen suuntaan.

Eikös hetken kuluttua se sama mies tule taas katselemaan samaa hyllyä kanssani vilkuillen minua. Lähdin taas muualle. Tämä mies seurasi minua koko ajan, ehdin sokkeloida kaupassa muutaman minuutin ajan ja jokaisella kerralla lopputulos oli se, että mies tuli sinne missä minä olin.
Sitten olinkin jo saanut ostokseni tehtyä, menin kassalle ja lähdin kotiin. Onneksi miestä ei enää näkynyt. Oli todella omituinen koko tilanne.

Mitä voi liikkua tuollaisen ihmisen päässä? Miten joku edes voi ajatella, että mitä enemmän pakottaa itseään toiselle, sitä enemmän toinen kiinnostuu? Sehän menee juuri päinvastoin😬

Kommentit (289)

Vierailija
281/289 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ujoille ja sosiaalisesti kömpelöille miehille, jotka eivät tunne elävässä elämässä naisia:

jos olette kiinnostuneita jostain naisesta, niin lähestykää häntä yhtä kohteliaasti ja kunnioittavasti kuin lähestyisitte miespuolista pomoanne.

Koska silloin kohtelette häntä todennäköisesti kuin ihmistä.

Olen ujo ja sosiaalisesti kömpelö, lähestynyt naisia aina kuvailemallasi tavalla ja mitään vastakaikua ei ole ikinä tullut (: 

Muita vinkkejä?

Pointti on siinä, että kohteliaasti lähestymällä on EDES JONKINLAINEN MAHDOLLISUUS saada positiivinen vastaanotto, TOISIN KUIN ap:n esimerkin tavoin creeppaamalla.

Eri

jees. Kuvailit aika hyvin miten ihania ihmisiä monet naiset on, kun kohteliaasti lähestyvä saa sentään "jonkinlaisen mahdollisuuden" mukavaan vastaanottoon :D Todennäköisesti saa silti suoraan pakit ja usein mahdollisimman julmalla ja ilkeällä tavalla niin että varmasti miehen itsetunto tuhotaan loppuiäksi.

Jälleen kerran: pointti on siinä, että creeppaamalla *EI* saa positiivista vastaanottoa. Ikinä.

Se, onko kohteliaalla lähestymisellä 10 vai 90 % onnistumistodennäköisyys, ei poista tai muuta sitä faktaa, että creeppaamalla se on pyöreät 0.

Liioittelin omassa viestissäni tarkoituksella mutta anyway. Riittävän korkeatasoiesella miehellä tuo pyöreä 0 onkin pyöreät 100%. 

Miksi naisen ei kuuluisi käyttäytä kohteliaasti miestä kohtaan? Aijemmin sain jo ohjeeksi käyttäytyä kaikkia kohtaan hyvin mutta naisilta on välillä tullut oikeasti aika kylmiäkin pakkeja. Ihmekkös että on tällaisiakin creeppereitä liikkeellä ja monet miehet ei edes yritä pariutua. Itse tunnen itseni vain epähaluttavaksi pelinappulaksi naisten maailmassa :( 

Ongelma on siinä, että on miehiä, jotka näkevät naisen vain seksualisoinnin kautta(tyyliin tuon haluaisin iskeä, tuo ei kiinnosta) ja sitten on niitä toisia "normaaleja" miehiä, jotka lähestyvät ja kohtelevat naista kuin ihmistä. Tälle jälkimmäiselle ryhmälle on ominaista, että vaikka he eivät pyri aktiivisesti "iskemään", he antavat sen tapahtua, jos on tapahtuakseen. Näin kaikki käy luontevasti ja nämä miehet myös saavat naiset. Ensimmäisessä ryhmässä on todella paljon miehiä, jotka eivät tajua miten creepyä heidän käytöksensä on ja saavat aikaan naisessa vain ahdistuneen olotilan.

minä lähdin treffeille kerran kotiini tulleen astianpesukoneen korjaajan kanssa. ja hän iski minut kotonani, mutta teki sen niin tyylipuhtaasti ettei ahdistanut enkä kokenut, että tilanteen rajoja olisi millään lailla rikottu.

ja tämä oli siis eri ihmiseltä kuin kenen kanssa tuo  miesoletettu keskusteli. ei ollut tarkoitus sekaantua teidän keskusteluunne,kunhan tuli mieleen.

Vierailija
282/289 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen kokemus. Lopulta minua ainakin 15-20 vuotta vanhempi mies tuli kassajonossa perääni ja alkoi jutella kassalle nostamastani tavaroista. Vastasin hänelle ja häivyin autolleni, ei seurannut enää. Olin työmatkalla kaukana kotoa, joten ei tarvinnut miettiä asiaa sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/289 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kulttuuriero?

Ei tuo mielestäni ollut vielä creepyä, koska mies ei seurannut kaupan ulkopuolella. Miksi mies ei tehnyt ap:hen hyvää vaikutusta? Hän sentään käytti suojamaskia. Nyt korona-aikana ei ole niin helppoa tutustua uusiin ihmisiin, joten en yhtään ihmettele, että joku flirttailee ruokakaupassa. Ap olisi ihan hyvin voinut ottaa kontaktia mieheen, jos olisi pitänyt tämän hymyilevistä silmistä ja ollut sinkku.

Vierailija
284/289 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kulttuuriero?

Ei tuo mielestäni ollut vielä creepyä, koska mies ei seurannut kaupan ulkopuolella. Miksi mies ei tehnyt ap:hen hyvää vaikutusta? Hän sentään käytti suojamaskia. Nyt korona-aikana ei ole niin helppoa tutustua uusiin ihmisiin, joten en yhtään ihmettele, että joku flirttailee ruokakaupassa. Ap olisi ihan hyvin voinut ottaa kontaktia mieheen, jos olisi pitänyt tämän hymyilevistä silmistä ja ollut sinkku.

Jossain kohtaa seuraaminen menee yli. Parempi tulla melko pian juttelemaan. Jos ehtii herätä se tunne, että toinen vaanii, on peli menetetty. Kaikenlainen seuraaminen, stalkaaminen, vaatiminen, ahdistelu on: ahdistavaa, se ei johda hyvään.

Flirttailla voi kaupassa seuraamattakin.

Vierailija
285/289 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätätte sen huomioimatta, että tuolla tavalla käyttäytyvät voivat nauttia siitä pelon herättämisestä ja ettei ole tarkoituskaan olla miellyttävä, vaan pelottava. 283

Vierailija
286/289 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap. Kirjoitit

>> Miten joku edes voi ajatella, että mitä enemmän pakottaa itseään toiselle, sitä enemmän toinen kiinnostuu? Sehän menee juuri päinvastoin <<

Olen tuntenut pelottavan paljon ihmisiä jotka tekevät asiat melkolailla psykopaattimeiningillä. Siis ainakin sosiaaliset suhteet ja tunteiden käsittelemiset. Kun tutustutaan toiseen ihmiseen niin siinähän pitää murtaa jää, eikö niin ;) Ja mitenkäs se jää murretaan? No, miten KAIKKI MURRETAAN? Paineella! Pakolla! Luo painetta, purista, ahdista, vainoa, pelottele, pakota, pakota, pakota. Älä jätä rauhaan, älä päästä toista pakenemaan, pidä toinen nalkissa, ansassa, kiikissä, saarra hänet joka puolelta niin ettei hänellä ole mitään muuta mahdollisuutta kuin jäädä sinun vangiksesi ja tehdä mitä sinä haluat hänen tekevän. Kun toisen kyky vastustaa sinua murtuu niin hän on sinun, omistat hänet ja hän palvelee sinua loppuikänsä.

Noin tutustutaan toiseen ihmiseen. Tarkoitus pyhittää päämäärän. Ja tuohan on loppujen lopuksi hurjan hyvä juttu koska te molemmathan olette lopuksi hurjan onnellisia koska te molemmat saatte toisistanne hyvän kumppanin.

Jos sinä panenet ja pakenet ja pakenet niin se psyko ei ikinä voi uskoa että se johtuu hänestä. Hänen mielestään se johtuu sinusta. Sinä vain esität vaikeasti tavoiteltavaa tai olet sekaisin tai et ymmärrä omaa parastasi tms.

Nuo ihmiset elävät päinvastaismaailmassa. Mitä enemmän pakotat sitä enemmän toisen on pakko.

t. Tuollaisen psykonaisen ex-mies. Omituista ettei mun seksihalut häntä kohtaan kasvaneet, vaikka hän yritti pakottaa mua seksiin hänen kanssaan puukolla uhaten.

Tuossa juuri tyypillinen tapaus, että pelon herättäminen kiinnostaa ja kiihottaa eikä normaali suhde.

Vierailija
287/289 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hkkissä Kampissa ulk maalaiset seuraavat jatkuvasti, tulevat koskemaan samoin Forumin alatasolla mistä kuljetaan rautatie ja metrotasanteelle. :/ Jokainen nainen tämän lienee tietää. Ei kivaa vaan turvatonta alaikäisille.

Taas tämä "lienee tietää" 😒 Se on ihan vain "tietänee". Miksi käytätte potentiaalia, jos ette osaa käyttää sitä oikein?

Itse asiassa se on tiennee. Mutta ei siis todellakaan lienee tietää.

Vierailija
288/289 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä creepyt on joskus löytäneet kaikkien jaloissa puolukoimalla sen oikean, niin eikö ole ollut kreppi itekkin tai sitten tosi epävarma hyväksynnän havittelija, joka ei kokemuksen puutteen vuoksi näe ilmeistä?

Mikä auttaisi kasvamaan aikuiseksi?

Vierailija
289/289 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan pahempia äiskän etsijät vai kasanoovan pestiä haikailevat, "kun toisetkin saa"? Mahtavatkohan loogisina osata päättää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi