Miten joku voi kuvitella, että naisen seuraaminen kaupassa johtaa johonkin hyvään?
Eilen illalla kaupassa maskikasvoinen mies katsoi minua kiinnostuneesti. Ei siinä vielä mitään, mutta kun menin katselemaan toista hyllyä, niin hetken päästä selän takaa kuuluu hiljainen vihellys. Se sama mies vihelsi minulle ja seisoi nyt paikallaan katsellen minua muutaman metrin päässä. Vaikka hänellä olikin maski, uskoin nähneeni että hän hymyili, silmät näyttivät siltä. Lähdin toiseen suuntaan.
Eikös hetken kuluttua se sama mies tule taas katselemaan samaa hyllyä kanssani vilkuillen minua. Lähdin taas muualle. Tämä mies seurasi minua koko ajan, ehdin sokkeloida kaupassa muutaman minuutin ajan ja jokaisella kerralla lopputulos oli se, että mies tuli sinne missä minä olin.
Sitten olinkin jo saanut ostokseni tehtyä, menin kassalle ja lähdin kotiin. Onneksi miestä ei enää näkynyt. Oli todella omituinen koko tilanne.
Mitä voi liikkua tuollaisen ihmisen päässä? Miten joku edes voi ajatella, että mitä enemmän pakottaa itseään toiselle, sitä enemmän toinen kiinnostuu? Sehän menee juuri päinvastoin😬
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko niin että kyseessä oli lyhyt ja ruma mies joten pakit sai heti. Jos olisi ollut 2metrinen laatikkoleuka komistus niin olisit hypännyt sen syliin samantien ja lähtenyt panemaan.
Tuhannen kerran. Nyt ollaan Suomessa eikä paikassa missä naiset aktiivisesti toivoo elättäjän toivossa lähestymisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla mene kassalle pyytämään apua. Kerran oon joutunut menemään kaupassa olevan vartijan luo.
Ja mitä luulet että myyjä tekee? Pitää metoo-puheen? Voimaantunut nainen ei kykene itse avaamaan suutaan?
Tajuatko, miten vaarallinen tuollainen voi olla? Kauppiaalla on enemmän valtaa asettaa asiakkaalle rajoja kuin sillä ahdisteltavalla.
Tuossa tilanteessa mies oli kaupassa. Ei koittanut tehdä mitään tai seurata naista kotiin. Oli vain kaupassa.
Mä en luota vieraisiin ihmisiin varsinkaan iholle tuleviin.
Vierailija kirjoitti:
Kauppoihin pitäisi tehdä erilliiset miesten ja naisten puolet sekä kolmantena osasto niille, jotka kokevat olevansa jotain muita. Näin jokainen sukupuoli saa asioida vain oman sukupuolensa ihmisten kanssa.
Heh heh, kylläpä oli kekseliästä. Tiedätkö, että joissakin maissa on seksuaalinen ahdistelu julkisissa tiloissa sitä luokkaa, että naiset eivät voisi mennä esimerkiksi julkisiin kulkuvälineisiin ja jossain oli varattu ihan oma metrovaunu vain naisille koska tämä ongelma on niin hirveä. Että kylläpä naurattaa varmasti kovasti niitäkin naisia jotka siellä joutuvat elämään.
Minuakin alkoi kerran teini-ikäisenä mies seurata kaupassa, oli todella pelottavaa, kun pelkäsin, että se seuraa minua kotiin. Tajuatteko te miehet, kuinka uhkaavaa tuollainen naisille on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko niin että kyseessä oli lyhyt ja ruma mies joten pakit sai heti. Jos olisi ollut 2metrinen laatikkoleuka komistus niin olisit hypännyt sen syliin samantien ja lähtenyt panemaan.
Voi tsiisus sun juttujas. Maskin takaa on aika vaikea nähdä leuan muotoja.
P.S. Ihan sama mikä mies minulle viheltelee, ei se minua sinkuksi tee🧐
Ap
Pidätkö itseäsi modernina, itsenäisenä ja voimaantuneena naisena? -eri
En pidä.
Ap
Et osaa siis avata suutasi ihan itse? Anonyymilla palstalla itkeminen auttaa?
Sivusta. Osaan huutaa turhankin lujaa enkä halua kuluttaa kurkkua ja mahdollisesti aiheuttaa kuulovauriota. Toivoisin omalta osaltani kaupparauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pidätkö itseäsi modernina, itsenäisenä ja voimaantuneena naisena? -eri
En pidä.
Ap
Et osaa siis avata suutasi ihan itse? Anonyymilla palstalla itkeminen auttaa?
Mitä minä nyt olen itkenyt? 🤔 Kerroin vaan omituisesta kokemuksesta. Tiesin, että ihmisiä kiinnostaa tällaiset jutut (itseni mukaanlukien), joten miksi en olisi tästä tänne kirjoittanut 🙂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla mene kassalle pyytämään apua. Kerran oon joutunut menemään kaupassa olevan vartijan luo.
Ja mitä luulet että myyjä tekee? Pitää metoo-puheen? Voimaantunut nainen ei kykene itse avaamaan suutaan?
Tajuatko, miten vaarallinen tuollainen voi olla? Kauppiaalla on enemmän valtaa asettaa asiakkaalle rajoja kuin sillä ahdisteltavalla.
Mitähän nämä rajat ovat? Viheltely on kauppiaan asia? Vai laitonta?
Ei hel vetti, vihelti :D
en pääse tästä yli, naurattaa, vaikka varmasti oli ahdistava kokemus
Vierailija kirjoitti:
Joka Jumalan päivä tuhat tämmöistä kirjoitusta, mistään missä mainitaan mies ei täällä voi keskustella ilman näitä pakkomielteisiä. Oikeasti, mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Kauppoihin pitäisi tehdä erilliiset miesten ja naisten puolet sekä kolmantena osasto niille, jotka kokevat olevansa jotain muita. Näin jokainen sukupuoli saa asioida vain oman sukupuolensa ihmisten kanssa.
Kyllä! Myös osastot juoruileville ja töpeksiville vanhuksille, sekä kiljukaulakakara-perheille. Kiitos 🙏
Vierailija kirjoitti:
Ei hel vetti, vihelti :D
en pääse tästä yli, naurattaa, vaikka varmasti oli ahdistava kokemus
Niin teki. 😄
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Paitsi jos nykyistä miestäsi supliikimpi, komeampi, lihaksikkaampi ja pidempi mies tulee viheltelemään niin kyllä vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Paitsi jos nykyistä miestäsi supliikimpi, komeampi, lihaksikkaampi ja pidempi mies tulee viheltelemään niin kyllä vaihtuu.
Sua on ilmeisesti satutettu aika pahasti. Jos sulle tapahtuu aina sama kaikkien naisten kanssa, niin kannattaa miettiä valitsetko itse vääränlaisia naisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Valitsin kerralla hyvän. En koe tarvetta vaihtaa :)
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin varovainen minkä näkösen ja pitusen miehen kanssa tahansa. Tunnen yhden 208cm miehen, joka on aivan täysin mielisairas ja potentiaalisesti vaarallinen, mutta naiset tykkää siitä kun on niin komea ja pitkä. Vain ajan kysymys kun joku nainen oikeasti kuolee tuon miehen takia. Ei se kokoa tai ulkonäköä katso onko mies hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö naiset jonain kävelevänä riistana joita saa ja pitää ahdistella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Edelleen, suosittelen vakavasti mielenterveyspalvelujen pariin hakeutumista. Tuollainen pakkomielteisyys on jo pelottavaa. Ja naisten suosiota et ainakaan sillä lisää, että uskomattoman röyhkeästi kuvittelet tietäväsi mitä sinulle täysin tuntematon nainen tuntee. Tuollainen halveksunta toista ihmistä ja hänen parisuhdettaan kohtaan on erittäin luotaantyöntävä piirre miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Valitsin kerralla hyvän. En koe tarvetta vaihtaa :)
Hienoa! Miksi kuitenkin kirjoitat noita juttujasi kuinka olen takuulla joku pettäjä/miehen "parempaan" vaihtaja, jos sinulla kerran itselläsikin on hyvä ja luotettava nainen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö naiset jonain kävelevänä riistana joita saa ja pitää ahdistella?
Kerro nyt ne kauppiaan rajat? Ja mitä kauppias voi tehdä? Älä rakentele olkiukkojasi
Voi itku. Mies varmaan vaan yritti antaa sulle helpon tilaisuuden tehdä aloite jos itseään ujostutti ja tiesi saavansa pakit samantien jos jotain yrittää sanoa.
Tuossa tilanteessa mies oli kaupassa. Ei koittanut tehdä mitään tai seurata naista kotiin. Oli vain kaupassa.