Millainen olit kouluaikana ja mitä teet nykyään?
Olitko peruskoululaisena A) hikari eli koulumenestys oli hyvä ja satsasit opiskeluun halusit hyviä numeroita, viihdyit koulussa
B) keskitasoa, menit muiden mukana ja teit parhaasi, yritit pärjätä, viihdyit ihan hyvin, ei kummempaa kommentoitavaa
C)hiljainen hissukka, et juuri erottunut massasta, vetäydyit taka-alalle
D) pissis, muoti ja pojat oli tärkeitä, tupakkaa ja viinaakin tuli maisteltua, koulumenestys ei ollut niin tärkeää
vastaa mihin ryhmään itsesi luet, Tiedän että jaottelut on yleistyksiä ja piirteitä voi olla useastakin ryhmästä. kerro myös mitä teet nykyään eli voimmeko ennustaa kouluajoista tulevia kohtaloita!
Kommentit (24)
ja sillä on oikeinkirjoitus todella hakusessa.
Ja sitten mun serkku on pappi ja sekin kirjoittaa mitäsattuu. eli ei se , että on käynyt yliopistoa helpota esim. lukihäiriöön. Sitä vaan kirjoittaa väärin niin sitä kirjoittaa väärin.
Ehkä jos on joku suomenkielenlehtori on syytä osata kielioppi oikein, mutta eikai nyt lopulta ole niin väliä osaako lääkärikirjoittaa oikein tai pappi???
Sanavalintoja tyyliin " akateemikko" tai sitä, että joku ihmettelee, miksi tenttikirjoja lainataan kotiin. Tai että väitetään, että kaikki oppiaineet ovat vaativuudeltaan täysin samanlaisia ja sanotaan, että kaikista tenteistä pääsee läpi pelkän sisällysluettelon lukemalla.
Opiskelutyylejä on myös erilaisia. Mä itse tykkään lukea kirjatentteihin kotona, kaverini vihaa niitä ja tykkää tehdä kurssit luentoina. Kummankin mielestä toisen tyyli on kamalaa ajanhukkaa. :)
Alkaako etunimesi S:llä?