Mistä paha haju ihmisessä johtuu? Eivätkö kemiat vain kohtaa?
Olen tapaillut miestä joka on muuten oikein hyvä tyyppi ja sovimme ainakin fyysisesti hyvin yhteen, mutta hänen ominaishajunsa tai joku vastaava on nenääni melko sietämätön. Se on vähän kuin viemärin ja ummehtuneen perunakellarin sekoitus, enkä osaa kunnolla sanoa mistä se on peräisin. Joskus sitä ei haista ollenkaan ja joskus sen tuntee jo metrien päästä. Onkohan tällaisella suhteella mitään toivoa tai tottuuko tuohon ajan myötä? Onkohan minussakin hänen mielestään joku tuollainen haju?
Kommentit (936)
Vanhoilla naisilla usein ne villasukat 🤮
Vaatteet haisee.
homeongelma.Ei välttämättä ole sen ihmisen haju.
Mulla oli sama. Olen hajuherkkä ja miten samoja kuin sinä.
Loppujen lopuksi selvisi, että se oli sen kaapin haju, missä kumppani säilytti vaatteitaan. Kaikki pesuun.
Sieltä kaivautui minulle juuri sopiva puoliso. Siitä tuli meille vitsi. Kappinhaju-ominaishaju? 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vanhoilla naisilla usein ne villasukat 🤮
Todellakin tämä. Vanhat eivät muutenkaan enää haista mitään.
Monikin asia voi vaikuttaa, ruokavalio, lääkkeet tai vaikka home tilassa jossa pyykit kuivaa tai liian pitkään käytetty pyyhe. Mun eksä tosin alkoi valittaa että mun hengitys haisi siinä vaiheessa kun erottiin joten voihan se olla jokin biologinen vastaiskun sille jos toisessa on muuten jotain mätää niin haisee nenään.Vähän sama kuin komeana pidetty henkilö muuttuukin ihan mitäänsanomattomaksi kun ihastus loppuu tai tosi hyvännäköiseksi kun tunteet syveneekin.
Kyllä sitä haisee, jos on paskat housuissa.
Home voi joillakin tarttua vaatteisiin pahana hajuna.
Myös tietysti huono hygienia.
Ja esim hoitamaton diabetes voi haista.
Tai proteiinidieetti.
Käske käymään suihkussa, pesemään hampaansa ja laittamaan hajuvettä :)
Vierailija kirjoitti:
Jospa on krooninen piereskelijä. Voipi olla persukin. Niissähän on kaikkea kummallista. Miksei sitten hajukin joka ei voi olla hyvä.
Vihreät ovat usein vegeistejä. Silloin pieruja syntyy.
Vessapaperin oikea käyttö ei kaikilta suju. Siksi perse monesti haisee. Lapset huomaavat monesti herkemmin perseen hajun , kun ovat aikuisten perseen kohdalla päänsä suhteen.
Eräs tyttö kieltäytyi menemästä ahtaisiin ihmisjoukkoihin (hisseihin, jonoihin), koska setien pyllyt haisivat pahalle.
Pesemätön alapää ja hoitamattomat hampaat haisevat aina.
Syöpä haisee, tulee ns ihosta läpi.
Tämä keskustelu on nolo, ruma ja ilkeä.
Moni ei pese tyynyjään,kamala haju jonka haistaa jo kauas.
Käyttävät hajusteita aivan liikaa ehkä peittääkseen muita hajuja.
Vierailija kirjoitti:
Jospa on krooninen piereskelijä. Voipi olla persukin. Niissähän on kaikkea kummallista. Miksei sitten hajukin joka ei voi olla hyvä.
Yämä on jo ihan sairas kommentti.
T: ei persu
Kyse lienee siitä että ihon pinnalla, erityisesti kainaloissa ja alapään tienoilla, on melko pysyvästi sellaisia bakteereita ja mahdollisesti muita mikrobeja jotka skruudatessaan kuollutta ihoa ja ihon suojakseen erittämää rasvaa, ulostavat ainakin ihmisen nenään melko pahanhajuisia eritteitä. BTW, olen lukenut että japanilaisten mielestä suomalaiset turistit haisevat melko tai erittäin pahalle?
Monet ma-miehet-mu tuoksuvat tosi hyvälle jo metrien päästä varskinkin, jos ole tuulen alapuolella heidän suhteensa.
Sairaudet, lääkitys, huono hygienia, liian vähäinen juominen, geenit, elinympäristö, ruokavalio ja elintavat haisevat ihmisessä. Omaa nenäänsä kyllä kannattaa kuunnella parinvalinnassa ainakin jonkun verran. Jos toinen haisee omaan nenään pahalta, niin se varmasti aiheuttaa kitkaa jossain vaiheessa suhdetta. Nykyinen kumppanini tuoksuu ihanalta nenään vaikka olisi hikoillut ja edellisestä suihkusta olisi kulunut hetki. Tykkään haistella miestäni ja olla hänessä kiinni kun tuoksuu niin miellyttävälle. Olen hyvin herkkänenäinen ja tämä on minulle tärkeä asia. Nuorena on ollut pahalle haisevia heiloja ja se on ollut inhottava lisä heidän muutenkin epämiellyttäviin persooniinsa.
Hiki, lika, smegma, taliköhnä, korvantausfinnipaise. Hometalon asukki haisee koko ajan yötä päivää riippumatta siitä, onko joskus peseytynyt. Home on vaatteissa, hiuksissa, ihossa, liinavaatteissa ym. Pöllähtää jopa ulkovaatteista ulkoilmassa.
'Oh My God': Police Shocked to Find 3-Year-Old Emaciated in Mom's Home