Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeättekö rintojanne?

Vierailija
19.11.2020 |

Minä häpeän. En pysty näiden takia seurustelemaan. Nuori nainen ja tissit ovat pötkylän muotoiset, löysät, nännit jäätävän isot ja pulleat ja kaikenlisäksi rintani ovat karvaiset! Siis rinnoissa kasvaa paljon tummia karvoja. Häpeän ja vihaan näitä niin paljon!!

Kommentit (220)

Vierailija
81/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun puhutaan paljon median representaatioista ja niiden monimuotoistamisesta, niin oi sitä hetkeä, jos joskus jossain tulisi vastaan joku näyttelijä tai vastaava, jolla on tubulaariset rinnat. Kokisi edes kerran olevansa normaali nähdessään itsensä kaltaisen ihmisen edustettuna mediassa. Ikävä kyllä monet tubut kokevat sellaista häpeää vartalostaan, että tuskin kukaan tuollaiselle alalle hakeutuu tai edes pääsee.

Vierailija
82/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjattu kirjoitti:

Sinulla on varmaan tubulaariset rinnat. Itsellänikin oli, mutta korjautin. Itselläni tubulaarisuuden aste ei ollut edes pahin mahdollinen, mutta mielestäni olivat rumat, vaikka olen kyllä rumempiakin tubu tissejä nähnyt. Itselläni ainoa vaihtoehto oli korjauttaminen, koska kärsin niiden takia todella paljon.

Maksoitko korjauttamisesta kuinka paljon? Ja leikattiinko Suomessa? Voiko keho hylkiä silikonirintoja? Minulla keho on hylkinyt ulos lävistykset ja on muutenkin todella herkkä. Uskon kyllä, että rintani ovat tubulaariset, sillä siskoillani on täysin normaalit, pyöreät ja kiinteät. Itse olen omituinen kummajainen :(

Mitä oon itte noista lukenut niin niihim tarvitaan useampi leikkaus tjn...? Eivät korjaannut kuulemma silareilla koska rinnoissa ei ole rakennetta.

Itte oon päättäny vaan tyytyä siihen mitä itellä on. Kaikki me rupsahdetaan eikä muutenkaan olla täydellisiä ja jos mies niistä tykkää, miksi muuttaa itseään?

Mielummin epätäydellisyys kuin kaikki ne riskit mitä tulis silareista. Muistakaamme, ettei kaikilla ole edes mitään jäljellä. Pääasia että pysyy terveenä.

Ihan liikaa mietitääb mitä muilla on. Luulen että meitä tubulaarisia ym on paljon enemmänkin. Joillakin voi olla muutenkin eri paria ym. Ollaanhan me naiset paljon enemmän kuin pelkät ryntäät. Ei anneta sen määritt itseämme.

Ja karsii tämä pinnalliset miehet pois.. luulen.

Itselläni pelkkä implantti korjasi tilanteen. Sehän on tietysti aina tapauskohtaista. Joskus joudutaan tekemään rintojen muodonkorjaus. Itselläni oli puhe kirurgin kanssa, että nännit täytyy myös korjata benelli- tekniikalla, mutta sitä ei lopulta tarvittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, olen niistä ylpeä. Juuri sopivan kokoiset joihin maan vetovoima ei vielä ole kovin vaikuttanut vaikka olen viisikymppinen. Muoto ollut aina pyöreä ja vasta viimeiset noin viisi vuotta on pysynyt lyijykynä rinnan alla. 

Vierailija
84/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän jonkin verran, en itse pidä niistä kokonaisuudessaan. Pienuus ei haittaa, koska se tekee niistä terhakat ja kiinteät, mutta nuo puolikkaan pingispallon kokoiset nännipihat... Onneksi ne sentään kylmässä ja kiihottuneena vetäytyvät. Ja onneksi mieheni on ihana ja aina kehuu ja pitää niitä hyvänä.

Anteeksi mutta puolikkaan pingispallon kokoiset pihat on sun mielestä isot?

Eikö ne ole ihan normaalit tai jopa pienet jos ne on vain puolikkaan pingispallon kokoiset? Vai tarkotatko aina molemmin puolen nänniä?

Vierailija
85/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haastan teidät kaikki häpeilevät jättämään liivit viikoksi pois! 

Se on äärimmäisen vapauttavaa ja siinä tajuaa, ettei ketään oikeasti kiinnosta kuin sua itseä. Ja se itsekritiikki on täysin turhaa :) 

Vierailija
86/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanoisin, että turhaan ujostelette ja näette vikoja rinnoissanne. Kun me miehet emme niitä ”vikoja” näe...

Tää selitys on jotenkin aina ontunut. Miehet ei näe vikoja, mutta jos etsitte silmänruokaa netistä tmv, niin sama sokeus ei vaivaa lainkaan. Ja joskus "äijäpuheita" sivusta kuunnelleena niitä vikoja mielitietyn ulkoisista avuista sit kuitenkin tupsahtaa mieleen... Siksi kuulostaa totuuden pehmittelyltä.

Vierailija
87/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. 38v saakka rinnat oli tosi pienet mutta kun paino normalisoitui rinnatkin kasvoi A>B.

Nyt 60v:nä ne on sileät, kiinteät ja puolipyöreät kuten 22v sitten. Ei edes poimua alla eikä ryppyjä decoltéssa. Pari raskausarpea muistuttamassa 4 raskaudesta. 

Kauniit!

Vierailija
88/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on äärimmäisen vapauttavaa ja siinä tajuaa, ettei ketään oikeasti kiinnosta kuin sua itseä. Ja se itsekritiikki on täysin turhaa :) 

Ei kyllä pysty. Ilman toppauksia muoto kamala ja rintojen erikokoisuus tulisi esille. 

Vierailija
89/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanoisin, että turhaan ujostelette ja näette vikoja rinnoissanne. Kun me miehet emme niitä ”vikoja” näe...

Tää selitys on jotenkin aina ontunut. Miehet ei näe vikoja, mutta jos etsitte silmänruokaa netistä tmv, niin sama sokeus ei vaivaa lainkaan. Ja joskus "äijäpuheita" sivusta kuunnelleena niitä vikoja mielitietyn ulkoisista avuista sit kuitenkin tupsahtaa mieleen... Siksi kuulostaa totuuden pehmittelyltä.

Samaa mieltä, täysin!

Vierailija
90/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aivan kamalan rivo olo julkisesti jos menisin ilman liivejä. Tulisi varmaan töissä sanomista. Muoto tulee selvästi esille (törröt tissit ja pulleat nännit). Ei jäisi paljon arvailun varaan millaiset ketunnokat siellä on.

Vierailija
91/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä häpeä mutta kyllä ne ahdistaa. Sairastin rintasyövän kolmikymppisenä ja rinta poistettiin, rakennettiin uusi tilalle. Pelkään koko ajan että tulee taas rintasyöpä tai lymfooma (silikoni). Rintani (rakennettu syöpärinta siis) on periaatteessa ihan kaunis, usein gynekologit, syöpälääkärit ja toiset plastikkakirurgit ihailevat sitä:)

Vierailija
92/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän jonkin verran, en itse pidä niistä kokonaisuudessaan. Pienuus ei haittaa, koska se tekee niistä terhakat ja kiinteät, mutta nuo puolikkaan pingispallon kokoiset nännipihat... Onneksi ne sentään kylmässä ja kiihottuneena vetäytyvät. Ja onneksi mieheni on ihana ja aina kehuu ja pitää niitä hyvänä.

Anteeksi mutta puolikkaan pingispallon kokoiset pihat on sun mielestä isot?

Eikö ne ole ihan normaalit tai jopa pienet jos ne on vain puolikkaan pingispallon kokoiset? Vai tarkotatko aina molemmin puolen nänniä?

Meikäläisellä ne on golf-pallon kokoiset ja pulleat kumpikin. Näyttää rintojen kokoon verrattuna todella omituiselta. Pienet tyhjät rinnat ja sitten jäätävän kokoiset nännit. En voi ymmärtää..

Vierailija
93/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se itsekritiikki häviää tajuamalla ettei muita kiinnosta, jos itseä kuitenkin kiinnostaa?

Vierailija
94/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän mennä mammografiaan, kun tissit ovat todella rumat. Yhden kerran peruin kuvauksen, kun en ilkeä.

Vierailija
95/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule ap jo kaapista, niin ei tarvitse tissejä miettiä.

Häh?

Vierailija
96/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan häpeä. Keskikokoiset ja tosi kivannäköiset mielestäni

Vierailija
97/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän mennä mammografiaan, kun tissit ovat todella rumat. Yhden kerran peruin kuvauksen, kun en ilkeä.

Ymmärrän, itse jouduin käymään rintojen ultrassa ennen leikkausta ja se oli kamalaa. En olisi halunnut mennä, mutta oli pakko. Se tutkimuksen tekijä oli vielä mies ja olin kauhuissani nähdessäni hänet. Mutta hän oli todella asiallinen ja mukava, kaikki pointsit hänelle, hän teki tilanteesta lopulta siedettävän :)

Vierailija
98/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se itsekritiikki häviää tajuamalla ettei muita kiinnosta, jos itseä kuitenkin kiinnostaa?

Juuri tämä.

Vierailija
99/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nännejä. Ne on isot, liian tumman pinkit, äei selviä rajoja mistä nänni alkaa ja loppuu.

Haluaisin Hollywood elokuva rinnat. Ne on aina sellaiset käteen sopivat, nännit pienet ja vaalean pinkit,

Mun laisia rintoja ei voisi näyttää kun on rivot /rumat.

No ainakin ne on DD kokoa.

Jatkan vielä, Googlettakaa "this is 40 naked scene"

Siinä ne Hollywood rinnat

Vierailija
100/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti muita kyllä kiinnostaa. Vaikka ei olisi niin sivistymätön että sanoo sen suoraan, niin kyllähän naisten roikkuvia ja löysäihoisia rintoja arvostellaan todella törkeästi mm. tällä palstalla. Isorintaisen myös usein uskotaan tarkoituksella esittelevän rintojaan, vaikka rinnathan ovat aina väistämättä esillä jos ovat isot, ei niitä litistettyäkään saa.

Ja kun on parisuhteesta kyse, niin kyllähän siinä on myös se fyysinen puoli, vaikka muuten tykkäisi toisesta kuinka niin jos tällä on joku sellainen ulkonäön ominaisuus jonka kokee luotaantyöntäväksi niin onhan se ongelma. Seurustelen kohteliaan ja empaattisen miehen kanssa enkä usko, että hän ikinä arvostelisi ulkonäköäni päin naamaa, mutta miehille tällaiset asiat ovat tärkeitä ja pelkään, että hän alkaa pitää minua fyysisesti luotaantyöntävänä jos näkee rintani. Olen muutenkin sen ikäinen, että en enää herätä kovin paljon haluja miehissä, joten kyllä tämä asia ahdistaa, pelkään, että en riitä miehelle kun ulkonäköni rapistuu.

En kyllä muutenkaan pystyisi olemaan ilman liivejä, nämä rinnat ovat niin raskaat ja venyneet, että ilman liivien tukea niihin suorastaan sattuu ja ne ovat tiellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi