Häpeättekö rintojanne?
Minä häpeän. En pysty näiden takia seurustelemaan. Nuori nainen ja tissit ovat pötkylän muotoiset, löysät, nännit jäätävän isot ja pulleat ja kaikenlisäksi rintani ovat karvaiset! Siis rinnoissa kasvaa paljon tummia karvoja. Häpeän ja vihaan näitä niin paljon!!
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Rintani näyttävät samalta kuin isäni rinnat, joten voitte varmaan arvata hävettääkö..
N27
Siis häpeätkö omiasi vai isäsi tissejä...?
Meinasin sanoa, että on ainoa kohta mun kropassa mihin oon tyytyväinen, mutta tarkemminajateltuna ei nekään niin hääppöset ole. Kaikkea muuta kyllä häpeän.
en häpeäisi jos niissä ei olisi finnejä ja arpia :(
Nännejä. Ne on isot, liian tumman pinkit, äei selviä rajoja mistä nänni alkaa ja loppuu.
Haluaisin Hollywood elokuva rinnat. Ne on aina sellaiset käteen sopivat, nännit pienet ja vaalean pinkit,
Mun laisia rintoja ei voisi näyttää kun on rivot /rumat.
No ainakin ne on DD kokoa.
En häpeä enää. Olen nyt kolmekymppinen ja tissit kokoa 70C. Parikymppisenä oli pienemmät ja putkilomallisemmat, nyt viime vuoden aikana jotenkin mystisesti täyttyneet ja pyöristyneet. En ole siis raskaana eikä minulla ole lapsia.
Nykyään kyllä... tai ehkä se on jopa inhoa. Mulla oli nuorempana hyvät rinnat, mutta nyt... jojoilun ja imetysten jälkeen. Plääh. Tämmöset rusinarukkaset. Nännitkin sojottaa alaspäin tai jopa jää toisinaan tissin ja vatsanhakan väliin.
Saa niistä liiveihin rullaamalla ihan okt, mutta alasti en kattele. Nykyään sänkypuuhatkin hoituu toppi päällä. Sama mies mulla on ollut koko ajan ja se toisinaan nuhtelee, kun olen niin niukka tissien näytössä nykyään.
En häpeä. Olen aina tykännyt. Hoikkana oli AA-kuppi ja nyt pulskempana C. Olen saanut kokea sekä pienten että keskikokoisten rintojen hyvät puolet. Nämä alkaa nyt vähän roikkua, se hämmentää, mutta kynä ei vielä pysy tissien alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaikeasti tubulaariset rinnat on ja elämä on mennyt näitä häpeillessä ja peitellessä. Tiedän, että näitä korjataan julkisella, mutta iso leikkaus ei ole houkutellut.
Juu, jos vaikeasti tubulaariset, niin leikkaus on kyllä hankalampi. Ja riittääkö edes yksi leikkaus, mene ja tiedä..
Tässä yksi syy miksi en ole mennyt. Lisäksi etsinyt netistä ennen/jälkeen leikkauksen kuvia yhtä tubulaarisista rinnoista kuin itsellä, ja monesti lopputulos on ollut aika karmea. Ei huvittaisi joutua leikkauskierteeseen, jos pitää korjata useamman kerran. Ja silareita en halua, joten omalla rasvalla korjaaminen vaatii lisäksi rasvaimun, ja rasvaakin voi joutua lisäämään uudestaan, jos ei pysy.
Ei ne kauniit ole minullakaan, mutta en minä niitä kuitenkaan häpeä. Toisaalta en edes halua kumppania seurusteluun tai seksiin, joten olen ihan eri tilanteessa.
En häpeä, olen aina ollut tyytyväinen, vaikka rinnat ovat hieman iän mukana muuttuneet. Nuorena rinnat olivat b-kuppia, mutta nyt viisikymppisenä koko on kasvanut 75E-een. Käytän tukevia ja pienentäviä liivejä ja en halua ulkopuolisten huomiota rintojen avulla. Oma mies tykkää, se on mukavaa. Vaikka olen imettänyt yhteensä n 3 vuotta, eivät rinnat merkittävästi kärsineet. Imetysaikana ne olivat kyllä aika näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaikeasti tubulaariset rinnat on ja elämä on mennyt näitä häpeillessä ja peitellessä. Tiedän, että näitä korjataan julkisella, mutta iso leikkaus ei ole houkutellut.
Juu, jos vaikeasti tubulaariset, niin leikkaus on kyllä hankalampi. Ja riittääkö edes yksi leikkaus, mene ja tiedä..
Tässä yksi syy miksi en ole mennyt. Lisäksi etsinyt netistä ennen/jälkeen leikkauksen kuvia yhtä tubulaarisista rinnoista kuin itsellä, ja monesti lopputulos on ollut aika karmea. Ei huvittaisi joutua leikkauskierteeseen, jos pitää korjata useamman kerran. Ja silareita en halua, joten omalla rasvalla korjaaminen vaatii lisäksi rasvaimun, ja rasvaakin voi joutua lisäämään uudestaan, jos ei pysy.
Omalla rasvalla korjaamisesta kysyin plastiikkakirurgilta ja hän sanoi, että rasvan pysymistä rinnoissa ei voi taata eikä ennustaa ja jos esim laihtuu niin se siirretty rasva käyttäytyy ihan samalla tavalla kuin rintojen oma rasvakin, eli sulaa. Ja voi olla tosiaan ettei 1 kerta rasvan siirtoa aina edes riitä.
Tykkään löysistä/riippareista, niissä on luonnetta. T: mies
Kyllä häpeän. Minulla on isot rinnat, ja tässä iässä (40) ne roikkuvat todella pahasti, ovat sellaiset venyneet säkit. Lisäksi niihin on tullut iän myötä löysää nahkaa, eli ovat myös ryppyiset. En anna miehen nähdä näitä paljaana, minulla on aina rintaliivit päällä myös seksin aikana. En tiedä kuinka kauan tätä pystyy jatkamaan, pelkään, että mies näkee ne joskus vahingossa.
Kyllä. Koko on 75G ja onhan ne törkeän rumat. Kaikki jotka ovat ne nähneet ovat pettyneet, kun odottavat jotain ihan muuta. Sojottavat alaspäin ja nännit on rumat ja pulleat. Eipä onneksi kenellekään tarvi näyttää.
Näin miehenä sanoisin, että turhaan ujostelette ja näette vikoja rinnoissanne. Kun me miehet emme niitä ”vikoja” näe...
En häpeä. Rinnat ovat kiinteät ja pulleat. Voisivat olla pienemmätkin, mutta näillä mennään. Rinnat pitää aina ultrata, koska mammografia ei ole tarpeeksi luotettava rintojeni kiinteyden takia.
Ja 54 jatkaa, tämä ei johdu ylipainosta eli laihdutus ei tässä auta. Varsinkaan tuota löysää ryppyistä nahkaa tuskin pystyy korjaamaan muulla kuin leikkauksella, ja sellaiseen ei ole minun palkallani mitään mahdollisuutta.
Minusta on kyllä kamalaa miten paljon ihmiset kärsivät rinnoistaan :(
sääli, että nykymaailma on mennyt tämmöiseksi, että naiselta vaaditaan täydellisyyttä, tai ainakin naiset tuntevat asian olevan näin. Kuka määrittelee millaiset ovat nätit tissit?
No jos jotain positiivista niin ainakin mammografia onnistuu kun nämä littanat pötkylät iskee tiskiin.
En häpeä. Rintani ovat ehkä paras osa kropassani, vaikka ne ovat hieman eripariset ja melko pienetkin. Vatsastani en ole koskaan tykännyt, peppunikin on jäänne ysärin ihanteesta. Kaikissa vartaloissa on puolensa, ja tärkeintähän on, että on terve. Ihanaa on, jos joku toinenkin ihminen itsesi lisäksi pitää kroppaasi kauniina.