Häpeättekö rintojanne?
Minä häpeän. En pysty näiden takia seurustelemaan. Nuori nainen ja tissit ovat pötkylän muotoiset, löysät, nännit jäätävän isot ja pulleat ja kaikenlisäksi rintani ovat karvaiset! Siis rinnoissa kasvaa paljon tummia karvoja. Häpeän ja vihaan näitä niin paljon!!
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
No en. Tää rintahäpeä on ihan kummallista kun kellään ei oo täydelliset rinnat. Jos mies ei tykkää olkoon ilman.
Kyllä mielestäni monellakin naisella on aikalailla täydellisen kauniit rinnat. Itselläni valitettavasti ei ole.
Olen tyytyväinen rintoihini, vaikkeivät isot olekaan. Tosin olen muutoinkin pienikokoinen 45-48kg/162cm. Ovat B-kuppia ja ”käteensopivat”. Miullakin kasvaa muutama pitkä musta karva nännien vieressä, jotka nypin/sheivaan pois. Se on varmaan aika tavallista ja helposti hoidettu ongelma.
Voi kun saisin valettua siuhun itsetuntoa ja uskoa siihen, että olet hyvä juuri miten olet. Tiedän, että helppo tavallaan sanoa, kun ei itsellä ole samaa ongelmaa mutta se ei muuta sanomaa. Kyllä varmasti löydät kumppanin, joka rakastaa siuta juuri noin, kuin oletkin. Olemme kaikki erinäköisiä ja uniikkeja, siussa on varmasti myös puolia, joista pidät.
Totuus on, että me naiset luomme itsellemme kohtuuttomia vaatimuksia ulkonäön suhteen. Kukaan ei ole täydellinen kaikella tapaa. Myös some ruokkii vääristynyttä kuvaa.
Olen tyytyväinen rintoihini, vaikkeivät isot olekaan. Tosin olen muutoinkin pienikokoinen 45-48kg/162cm. Ovat B-kuppia ja ”käteensopivat”. Miullakin kasvaa muutama pitkä musta karva nännien vieressä, jotka nypin/sheivaan pois. Se on varmaan aika tavallista ja helposti hoidettu ongelma.
Voi kun saisin valettua siuhun itsetuntoa ja uskoa siihen, että olet hyvä juuri miten olet. Tiedän, että helppo tavallaan sanoa, kun ei itsellä ole samaa ongelmaa mutta se ei muuta sanomaa. Kyllä varmasti löydät kumppanin, joka rakastaa siuta juuri noin, kuin oletkin. Olemme kaikki erinäköisiä ja uniikkeja, siussa on varmasti myös puolia, joista pidät.
Totuus on, että me naiset luomme itsellemme kohtuuttomia vaatimuksia ulkonäön suhteen. Kukaan ei ole täydellinen kaikella tapaa. Myös some ruokkii vääristynyttä kuvaa.
N28
Tykkään kyllä omista rinnoista, mutta vaatteet päällä ne välillä nolottaa, kun on niin isot ja mitkään rintsikat tai vaatteet ei saa niitä näyttämään pienemmiltä. Käytän täysin toppaamattomia liivejä, ettei niihin tulisi yhtään enempi kokoa, mutta sitten nännit näkyy vaatteiden läpi. Välillä käytän kaulahuiveja sisälläkin tästä syystä. Haluaisin, että rintani kiinnittäisivät mahdollisimman vähän huomiota ihmistenilmoilla. 😬
Häpeän, koska ovat niin pienet. Ikää 35, imetettynä useampi lapsi ja jäljellä kaksi onnetonta tyhjää pussia. Eron jälkeen oli aika kova paikka miettiä, kehtaako näitä enää koskaan kenelläkään näyttää.
Pitkään siinä meni ja tämän nykyisen miehen kanssa pidin liivejä seksin aikana pitkään. Kun suhde oli jo hyvin vakaalla pohjalla, päätin rohkaista mieleni ja hyvä niin. Kelpaan juuri tällaisena ja näillä rinnoilla hänelle. Mieheni sanoikin, että hän seurustelee upean naisen kanssa, rinnoilla ei ole merkitystä kokonaisuuteen.
En häpeä.
Olen ollut raskaana kolme kertaa ja imettänyt kahta lasta yli vuoden. Rinnoissani on raskausarpia ja ne eivät ole kiinteät, eivätkä ihan saman kokoisetkaan.
En suostu häpeämään, enkä ole koskaan mitään ulkonäössäni hävennytkään.
https://images.app.goo.gl/2P5GGi8BpvCYkw3r6
Minulla on tuollaiset kuin tuossa vasemmalla olevassa kuvassa :’( kasvaa myös tummia karvoja.
https://images.app.goo.gl/wpyGuVJ9cM7v9yvL8
Tällaiset. Häpeän ja olen todella surullinen kun sisaruksilla on täysin normaalit eikä tällaiset yhtään..
Mulla on upeat uudet rinnat. Näin terhakkaat ja pyöreät ei ollut edes teini-iässä. Koko olemus muuttui raikkaammaksi ja ryhdikkäämmäksi. Ennen leikkausta vähän häpesin. Pääsin onneksi kunnalliselle pienennysleikkaukseen.
Häpeän. Rintani ovat kalvaneet minua koko elämäni ja vaikuttaneet erittäin negatiivisesti ihmissuhteissa. Rintani ovat aina olleet mallia ketunnokka , eli kolmiomaiset nyppylät vaahtokarkkinänneillä. Imetysten ja painonousun myötä rinnat ovat saanet enemmän täyteläisyyttä, ja kokoa, mutta näyttävät edelleen pieniltä suhteessa kroppaan, vaikka olen vieläkin aika pienikokoinen lihomisesta huolimatta. En voi lakata haaveilemasta kauniista rinnoista ja siitä miten ihanaa olisi tuntea iloa ja ylpeyttä niistä. Olisi upeaa voida tuntea itsensä haluttavaksi ja naiselliseksi. Ja miten ihanaa olisi nähdä miehen hullaantuvan rinnoistani sängyssä. Nämä asiat jäävät valitettavasti kohdallani pelkäksi haaveeksi.
En häpeä. Eivät ole erityisen rumat, vaikka roikkuvatkin toki näin nelikymppisenä 2 lapsen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä haastan teidät kaikki häpeilevät jättämään liivit viikoksi pois!
Se on äärimmäisen vapauttavaa ja siinä tajuaa, ettei ketään oikeasti kiinnosta kuin sua itseä. Ja se itsekritiikki on täysin turhaa :)
Käytän rintaliivejä kyllä ihan mukavuussyistä, rinnan malli on sellainen, että aika ikävää olla pidempään ilman liivejä.
Jostain syystä näin tänään kaupan kassan puseron kauluksesta sisään... urkki ja kurkki siinä edelläni olleen asiakkaan asiaa ja näin kauniin tunturimaiseman..
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli vähän oksennusta suuhun kun luin tätä ketjua.
M25
Oletko se miu siu M25?
En. Täysin eriparia rintasyöpäleikkauksen jälkeen, eikä toisessa ole edes nänniä. Kauniit on silti molemmat ja liivit päällä kukaan ei huomaa mitään, kokoerokaan ei ole niin paha että itseä häiritsisi.
En.
Nämä ovat ihanat, kauniit, herkät ja terveet.
T. 95DD N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeän jonkin verran, en itse pidä niistä kokonaisuudessaan. Pienuus ei haittaa, koska se tekee niistä terhakat ja kiinteät, mutta nuo puolikkaan pingispallon kokoiset nännipihat... Onneksi ne sentään kylmässä ja kiihottuneena vetäytyvät. Ja onneksi mieheni on ihana ja aina kehuu ja pitää niitä hyvänä.
Anteeksi mutta puolikkaan pingispallon kokoiset pihat on sun mielestä isot?
Eikö ne ole ihan normaalit tai jopa pienet jos ne on vain puolikkaan pingispallon kokoiset? Vai tarkotatko aina molemmin puolen nänniä?
Meikäläisellä ne on golf-pallon kokoiset ja pulleat kumpikin. Näyttää rintojen kokoon verrattuna todella omituiselta. Pienet tyhjät rinnat ja sitten jäätävän kokoiset nännit. En voi ymmärtää..
Mulla noin puolikkaan tennispallon kokoiset.. Toisessa on vähän enemmän rintakudosta, mut toisesta puuttuu kans kokonaan.
Minulla taitaa olla niin paljon muutakin hävettävää, että rinnat ovat aika harvoin mielessä. Ulkonäössä korjaisinkin monen asian ennen niitä. Tosin minullakin todella pienet, vähän kolmion malliset. Iso nänni ja vasen rinta kaartaa jo nyt oudosti sivulle päin. Lisäksi eri paria ja vasen näkyvästi pienempi. Tosin minulla on tätä epäsymmetriaa muutenkin ja on eroa eri puolissa. Lisäksi minullakin kasvaa karvoja vielä rinnoissa. Alkoi joskus paljon nuorempana ja on nyt pahentunut. Niitä sitten yritän poistaa, mutta takaisin tulevat nopeasti. En tiedä sitten alkavatko rinnat roikkua joskus. Luulen silti, että menevät mieluummin sitten sinne sivulle päin kuin alas. Kenenkään miehen ei ole vielä tarvinnut nähdä näitä niin pahin häpeäminen voi sitten olla vasta edessä päin. Ehkä sekin olisi helpompaa jos olisin itse siro ja pienikokoinen ja sitten rinnatkin pienet. Nyt on muuten roteva ja pitkä ja leveä lantio niin rintojen koko on hassu siihen nähden. Surkean pienet ovat. Parempi olla miettimättä asiaa.
Voi kuule..... voi ne olla kahvilautasen kokoisetkin.
Tubulaarisissa rinnoissa ne on usein semmoisen pulleat ja isot verrattuna tissin kokoon. :/