Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeättekö rintojanne?

Vierailija
19.11.2020 |

Minä häpeän. En pysty näiden takia seurustelemaan. Nuori nainen ja tissit ovat pötkylän muotoiset, löysät, nännit jäätävän isot ja pulleat ja kaikenlisäksi rintani ovat karvaiset! Siis rinnoissa kasvaa paljon tummia karvoja. Häpeän ja vihaan näitä niin paljon!!

Kommentit (220)

Vierailija
121/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena häpesin. Rinnat olivat isot, sinänsä hyvännäköiset, mutta kiinnittivät liikaa huomiota. Olin nuorena ujo. Koko on DD/E. Peittelin niitä minimizer-liiveillä ja löysillä paidoilla. Nyt vanhempana ne ovat ihan ok, kun painovoima on tehnyt tehtävänsä. Eivät ole samalla tavalla ”tyrkyllä”, ja vaatteetkin istuvat nyt jotenkin paremmin.

Vierailija
122/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Olen hoikka ja rintani suht pienet, mutta nyt kun on pms-turvotusta oikein kiinteät ja pystyt. Ikää lähemmäs 40 ja yksi imetetty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli vähän oksennusta suuhun kun luin tätä ketjua.

M25

Oletko se miu siu M25?

Häh? En uskoakseni ole, en kyllä tiedä mistä puhut.

M25

Vierailija
124/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojeni rumuus masentaa. Terapiassakin on käyty, mutta ei siitä ollut apua - tietenkään, rumathan ne on edelleen, eikä asia puhumalla muuksi muuti. Useimmiten pidän seksissä paidan päällä. Mies ei pidä mun rinnoista, mutta ilkeää sentään toisinaan kosketella niitä. Kauniit rinnat on siunaus naiselle. Kaunis- tai normaalirintaiset eivät varmaan pysty tajuamaan miten onnekaita ovat. Maailma on tässäkin asiassa rikollisen epäoikeudenmukainen.

Vierailija
125/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hävennyt. Yläasteella kuulin riittävän usein olevani lauta. Olin tosi hoikka, ja rinnat sen mukaiset. Parikymppisenä aloin päästä tissihäpeästä ja hyväksyä itseni paremmin, vaikka melkoinen kompleksikimppu olenkin. Koko oli silloin 70C, eli en kovin uhkea ollut, mutta sopusuhtainen kyllä. Ja toim. huom., 70C on kupin puolesta sama koko kuin vaikka 80A, lykättynä vain pienempään rintojenalusmittaan.

Nyt nelikymppisenä koko on edelleen aikalailla sama, 75C taisi olla viimeiset ostamani. Nyt vaan ajattelee, että olisi pitänyt olla tyytyväinen tisseihinsä silloin nuorempana. Kas kun kaksi raskautta ja yli 4v imetystä ovat kyllä jättäneet jälkensä. Voin kertoa, että jos ei ennen kynä pysynyt rinnan alla, niin nyt pysyy :D

Vierailija
126/220 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli vähän oksennusta suuhun kun luin tätä ketjua.

M25

Oletko se miu siu M25?

Häh? En uskoakseni ole, en kyllä tiedä mistä puhut.

M25

Mitä mieltä olet tisseistä linkeissä aiemmin?

Vierailija
127/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä näitä hirveästi häpeän. En ole koskaan näitä miehille näyttänyt ilman rintaliivejä kun ovat niin rumat. Roikkuneet esiteinistä asti ja nykyään kun ovat lihomisen ja hormonikierukan takia aivan superisot niin roikkuvat melkein napaan asti, vaikka olen vasta 21v. Olen miettinyt, että jos laihdutan niin voiko kunnallisella niitä korjata? Aiheuttaa merkittävää haittaa mun elämään.

Vierailija
128/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Joo, ovat pienet (nippa nappa a-kokoa) ja voisivat olla nätimmätkin, mutta aina olen ollut näihin tyytyväinen. Urheilen paljon joten ovat käytännölliset, ja sen lisäksi mielestäni sopivat kroppaani hyvin. Tietysti uudessa suhteessa jännittää miten kumppani reagoi nähdessään ilman vaatteita mutta ajattelen että jos suhde kaatuu rintojeni (tai minkä tahansa muun kehon osan) ulkonäköön, ei siinä suhteessa tainnut mitään menetettävää ollakaan.

Vierailija
129/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän. Liian karvaiset ja pienet.

Vierailija
130/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintani näyttävät samalta kuin isäni rinnat, joten voitte varmaan arvata hävettääkö..

N27

Samoin minua hävettää. Isäsi M56.

Vierailija
131/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä omassa enkä toisten ulkonäössä mitään. Minä käsitän häpeilyn liittyvän vain ja ainoastaan huonoon käytökseen jota pitäisi ihan jokaisen ymmärtää hävetä. 

Vierailija
132/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan vaikka eihän nämä välttämättä vastakkaisen sukupuolen haluja lisää.

M34

Vierailija
133/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät naiset häpeilkö.

OIkeat miehet rakastavat kaikenlaisia rintoja ja tietenkin niiden kantajaa. On tietysti eri asia jos häpeätte niitä esim. toisten naisten silmissä (naistensaunassa, pukuhuoneessa jne) mutta miesten takia ei ainakaan kannata hävetä.

Ottakaa liivit vain rohkeasti pois rakastellessa. Itse ainakin mielelläni katselen ja ihailen vaimoni rintoja, ja annan niille hellää huomiota, kuten muillekin hänen kehonsa osille. Kehun häntä joka päivä kauniiksi. Kumppaninne rakastavat teitä juuri sellaisina kuin te olette, ja haluavat kohdata teidät intiimeillä hetkillä ilman vaatteita, omana itsenänne, ja näyttää, että rakastavat teitä. 

Antakaa heille mahdollisuus tehdä näin, älkääkä intiimeissä hetkissä kätkekö itseänne.

Vierailija
134/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännien ympärillä kasvavia tummia karvoja en arvosta, mutta muuten olen tyytyväinen rintoihini.

Vierailija
135/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan tosi symmetrinen ja kaunis a-povi, johon olen tosi tyytyväinen. Siksi minusta tuntuukin todella pahalta, että jonkun mun ikäisen elämänlaatu saattaa olla ihan murskana rumien rintojen takia. Sitä varten on olemassa esteettinen kirurgia. On helppoa paasata toiselle itsensä hyväksymisestä, jos ulkonäössä on jokin itseä häiritsevä piirre. Ne rinnat voi OIKEASTI korjauttaa.

Vierailija
136/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kadehdin joskus alkuperäisheimoja, joissa naiset vielä ovat ihan vapaasti rinnat paljaana, eikä heimon keskuudessa kukaan ihmettele tai ällöttele niitä vapaana roikkuvia eri näköisiä rintoja. Ne vaan on omia luonnollisia itsejään.

Tämä!! Länsimainen kulttuuri on kyllä joiltain osin ihan p*rseestä. Mäkin toivon välillä, että olispa tällaista, että rinnat olis neutraali osa kehoa ja kaikki tottuneet siihen, että on lerppuja ja kaiken muunkinlaisia. Mediakin on ihan p*rseestä.

Vierailija
137/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Melkeinpä täydelliset mun kroppaan. Sopivan kokoiset, ei haittaa esim. liikunnassa. Kiinteät, ei roiku. Liiveillä saa tosi kauniiksi ja myös ilman liivejä. Joku haluaisi ehkä isommat, minä en. 70C tai D. Kaksi lasta täysimetetty.

Vierailija
138/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Pidän rinnoistani todella paljon. On kiinteät ja pyöreät C-kupin tissit. Ehkä joskus teininä surin sitä, kun olisi halunnut oikein isot, mutta näin aikuisena en halua.

Vierailija
139/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kauniit vaatteiden alla ja kerää huomion mutta paljaana roikkuvat, tosin ei arpia eikä karvoja mutta aika ohut iho eli suonet kuultaa :( jos ei miehet aina hiplais niitä rintsikoita auki vaan saisi olla liiveissä niin olisi varmempi olo rakastelussa

"Kerää huomion" - huoh. Miksi ihmeessä haluat tissiesi keräävän huomion? Tuulitunneli korvien välissä?

Vierailija
140/220 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että ovat terveet ainakin vielä. Äidiltäni poistettu molemmat syövän takia ja toki pelottaa geneettinen vaikutus, mutta sellaista ei ole todettu. Muilla äidin puolen sukulaisilla ei rintasyöpää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä