Häpeättekö rintojanne?
Minä häpeän. En pysty näiden takia seurustelemaan. Nuori nainen ja tissit ovat pötkylän muotoiset, löysät, nännit jäätävän isot ja pulleat ja kaikenlisäksi rintani ovat karvaiset! Siis rinnoissa kasvaa paljon tummia karvoja. Häpeän ja vihaan näitä niin paljon!!
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä sanoisin, että turhaan ujostelette ja näette vikoja rinnoissanne. Kun me miehet emme niitä ”vikoja” näe...
Ehkäpä et ole nähnyt koskaan tubulaarisia rintoja, kyllä niistä kauas loistaa, että rumat ovat.
höh kirjoitti:
Minusta on kyllä kamalaa miten paljon ihmiset kärsivät rinnoistaan :(
sääli, että nykymaailma on mennyt tämmöiseksi, että naiselta vaaditaan täydellisyyttä, tai ainakin naiset tuntevat asian olevan näin. Kuka määrittelee millaiset ovat nätit tissit?
Hollywood.. kiinteät, pienet tai keskikikoiset ja vaaleat rinnat vaaleanpunaisilla pienillä terhakoilla nänneillä. Täytyy näyttää ruusunnupulta, että olisi hyväksyttävät. Mulla on läsähtänyt pannukakku.
Välillä häpeän, ovat niin isot ja roikkuvat (90K). Pidin rinnoistani enemmän, kun olin hoikka, nuori ja koko oli 75D. Välillä suututtaa, miksi pitäisi hävetä ja aina en suostu häpeämään.
höh kirjoitti:
sääli, että nykymaailma on mennyt tämmöiseksi, että naiselta vaaditaan täydellisyyttä, tai ainakin naiset tuntevat asian olevan näin. Kuka määrittelee millaiset ovat nätit tissit?
En itse oikeastaan edes välitä siitä kauneudesta, kunhan vaan olisi "normaalit" rinnat, eikä vain kahta roikkuvaa mollukkaa.
Tubulaariset rinnat, ap?
Juu en itekään tienny että niillä on nimikin.
Häpesin teininä ja nuorena aikuisena, koska en oikein ymmärtänyt mikä niitä vaivaa. Ne olivat semmoiset sivuille sojottavat ketunnokat, ihan kummalliset putkulat, joissa isot nännipihat, täysin erilaiset kuin kavereideni sievät pystyt ja pyöreät rinnat, jollaiset olisin tahtonut.
Pidin sitten push up- tyylisiä liivejä 24/7, jottei kukaan näkisi miten rumat rinnat oikeasti ovat.
Sitten sain kolme lasta suht pienin ikäeroin ja imetin kaikkia n. 2 vuoden ikään, osin tandemina. Rinnat ainakin toimivat, maitoa riitti keskosille asti lahjoittaa, eikä koskaan tarvinnut korviketta antaa.
Ja tapahtui jonkinlainen ihme, rinnat muuttivat raskauksien ja imetysten aikana muotoaan niistä tuubimaisista putkiloista pyöreiksi kauniiksi rinnoiksi.
Imetysten jälkeen ne ovat vähän suuremmat, kuin mitä alunalkain olin toivonut, mutta ihan nätit, eivät riipu, nännit osaavat nykyään kovettua ja näyttää naiselliselta ja nätiltä ilman liivejäkin. Ne ovat nyt vihoinkin mielestäni hyvät, kun niin monta vuotta kärsin rumista rinnoista. Tosin yhä kyllä ihmisten ilmoilla liivejä pidän.
Monta vuotta jälkeenpäin tajusin rintojeni olleen aiemmin tubulaariset ja siksi ne olivat niin kummalliset. Ilmeisesti ne kehittyivät vielä sitten raskaanaollessa ja imettäessä.
En enää niin paljon. On isot ja roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
höh kirjoitti:
En itse oikeastaan edes välitä siitä kauneudesta, kunhan vaan olisi "normaalit" rinnat, eikä vain kahta roikkuvaa mollukkaa.
Niinpä, itsekin ajattelin näin. Kunhan muoto olisi edes normaali, ei edes koolla niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Korjattu kirjoitti:
Sinulla on varmaan tubulaariset rinnat. Itsellänikin oli, mutta korjautin. Itselläni tubulaarisuuden aste ei ollut edes pahin mahdollinen, mutta mielestäni olivat rumat, vaikka olen kyllä rumempiakin tubu tissejä nähnyt. Itselläni ainoa vaihtoehto oli korjauttaminen, koska kärsin niiden takia todella paljon.
Maksoitko korjauttamisesta kuinka paljon? Ja leikattiinko Suomessa? Voiko keho hylkiä silikonirintoja? Minulla keho on hylkinyt ulos lävistykset ja on muutenkin todella herkkä. Uskon kyllä, että rintani ovat tubulaariset, sillä siskoillani on täysin normaalit, pyöreät ja kiinteät. Itse olen omituinen kummajainen :(
Mitä oon itte noista lukenut niin niihim tarvitaan useampi leikkaus tjn...? Eivät korjaannut kuulemma silareilla koska rinnoissa ei ole rakennetta.
Itte oon päättäny vaan tyytyä siihen mitä itellä on. Kaikki me rupsahdetaan eikä muutenkaan olla täydellisiä ja jos mies niistä tykkää, miksi muuttaa itseään?
Mielummin epätäydellisyys kuin kaikki ne riskit mitä tulis silareista. Muistakaamme, ettei kaikilla ole edes mitään jäljellä. Pääasia että pysyy terveenä.
Ihan liikaa mietitääb mitä muilla on. Luulen että meitä tubulaarisia ym on paljon enemmänkin. Joillakin voi olla muutenkin eri paria ym. Ollaanhan me naiset paljon enemmän kuin pelkät ryntäät. Ei anneta sen määritt itseämme.
Ja karsii tämä pinnalliset miehet pois.. luulen.
Häpeän jonkin verran, en itse pidä niistä kokonaisuudessaan. Pienuus ei haittaa, koska se tekee niistä terhakat ja kiinteät, mutta nuo puolikkaan pingispallon kokoiset nännipihat... Onneksi ne sentään kylmässä ja kiihottuneena vetäytyvät. Ja onneksi mieheni on ihana ja aina kehuu ja pitää niitä hyvänä.
Häpeän. Imettämisen jäljiltä jo ennestään pienet rintani ovat kuin vanhat nahkarukkaset. Sellaiset tyhjät pussit jotka roikkuvat suoraan alas. Haittaavat seksissä. Tunnen epävarmuutta. Haluan implantit, mutta ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Häpesin teininä ja nuorena aikuisena, koska en oikein ymmärtänyt mikä niitä vaivaa. Ne olivat semmoiset sivuille sojottavat ketunnokat, ihan kummalliset putkulat, joissa isot nännipihat, täysin erilaiset kuin kavereideni sievät pystyt ja pyöreät rinnat, jollaiset olisin tahtonut.
Pidin sitten push up- tyylisiä liivejä 24/7, jottei kukaan näkisi miten rumat rinnat oikeasti ovat.
Sitten sain kolme lasta suht pienin ikäeroin ja imetin kaikkia n. 2 vuoden ikään, osin tandemina. Rinnat ainakin toimivat, maitoa riitti keskosille asti lahjoittaa, eikä koskaan tarvinnut korviketta antaa.
Ja tapahtui jonkinlainen ihme, rinnat muuttivat raskauksien ja imetysten aikana muotoaan niistä tuubimaisista putkiloista pyöreiksi kauniiksi rinnoiksi.
Imetysten jälkeen ne ovat vähän suuremmat, kuin mitä alunalkain olin toivonut, mutta ihan nätit, eivät riipu, nännit osaavat nykyään kovettua ja näyttää naiselliselta ja nätiltä ilman liivejäkin. Ne ovat nyt vihoinkin mielestäni hyvät, kun niin monta vuotta kärsin rumista rinnoista. Tosin yhä kyllä ihmisten ilmoilla liivejä pidän.
Monta vuotta jälkeenpäin tajusin rintojeni olleen aiemmin tubulaariset ja siksi ne olivat niin kummalliset. Ilmeisesti ne kehittyivät vielä sitten raskaanaollessa ja imettäessä.
Jotkut naiset eivät pysty edes imettämään tubulaarisuuden takia, onneksi sinä pystyit. Itselläni myös tilanne on ollut se, että en ikinä mitään lapsia voinut edes hankkia, koska häpesin rintojani niin paljon, että en voinut kenenkään miehen kanssa seurustella. Siis ei ollut mahdollisuutta, että korjaantuisivat imetyksen ansiosta :D
Kiva, että omasi muokkautuivat :)
Olen tosi epävarma ihminen, mutta tissit ovat yksi niistä muutamasta asiasta, jotka eivät ole koskaan vaivanneet, vaikka rumat tubulaariset rinnat löytyvät täältä. Olen hoikkakroppainen ja näytän mielestäni ihan kivalta, kun käytän urheilurintariivejä.
En.Häpeättekö miehet kikulejanne??
Häpeän koska ovat löysät, roikkuvat ja täynnä raskausarpia, sillä olen jojoillut painon kanssa niin paljon.
Tule ap jo kaapista, niin ei tarvitse tissejä miettiä.
Häpeän. Minullakin on sellaiset, oudot, lihavat läskitissit, joissa ei ole mitään muotoa. Ne ovat pelkkää rasvaa. En ikinä kehtaisi näyttää näitä irvokkaita ulokkeitani kenellekään. No, mammografiassa on pakko, mutta eiköhän siellä olla nähty jo kaikki.
Korjattu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta vuotta jälkeenpäin tajusin rintojeni olleen aiemmin tubulaariset ja siksi ne olivat niin kummalliset. Ilmeisesti ne kehittyivät vielä sitten raskaanaollessa ja imettäessä.Jotkut naiset eivät pysty edes imettämään tubulaarisuuden takia, onneksi sinä pystyit. Itselläni myös tilanne on ollut se, että en ikinä mitään lapsia voinut edes hankkia, koska häpesin rintojani niin paljon, että en voinut kenenkään miehen kanssa seurustella. Siis ei ollut mahdollisuutta, että korjaantuisivat imetyksen ansiosta :D
Kiva, että omasi muokkautuivat :)
Oli tosiaan esikoisen kanssa vaikeuksia ja rintakumeilla mentiin alussa. Kuopuksen kanssa oli varmaan jo kokemustakin erilailla, mutta kyllä ne rinnat jotenkin "totteli" paremmin tai olivat imetykseen jo paremman muotoiset silloin.
Ja mun mies, oon ollu sen kanssa teinistä saakka ja silloin niin ujo ja epävarma, ettei se miesparka varmaan nähnyt ekoina vuosina vilaustakaan mun rinnoista. Mut se onkin aina ollut enemmän mun pepun perään. :D
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kadehdin joskus alkuperäisheimoja, joissa naiset vielä ovat ihan vapaasti rinnat paljaana, eikä heimon keskuudessa kukaan ihmettele tai ällöttele niitä vapaana roikkuvia eri näköisiä rintoja. Ne vaan on omia luonnollisia itsejään.
Mietin tuossa yksi päivä, että häpesikö naiset rintojaan silloin kun suurin osa teki lapsia parikymppisenä. Eli ne imettäneen rinnat oli vanhoja piikoja lukuunottamatta kaikilla alle kolmekymppisillä...
Kyllä näette ja olette myös minua auliisti vioista informoineet. T. Tuo 75G