Häpeättekö rintojanne?
Minä häpeän. En pysty näiden takia seurustelemaan. Nuori nainen ja tissit ovat pötkylän muotoiset, löysät, nännit jäätävän isot ja pulleat ja kaikenlisäksi rintani ovat karvaiset! Siis rinnoissa kasvaa paljon tummia karvoja. Häpeän ja vihaan näitä niin paljon!!
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Korjattu kirjoitti:
Sinulla on varmaan tubulaariset rinnat. Itsellänikin oli, mutta korjautin. Itselläni tubulaarisuuden aste ei ollut edes pahin mahdollinen, mutta mielestäni olivat rumat, vaikka olen kyllä rumempiakin tubu tissejä nähnyt. Itselläni ainoa vaihtoehto oli korjauttaminen, koska kärsin niiden takia todella paljon.
Maksoitko korjauttamisesta kuinka paljon? Ja leikattiinko Suomessa? Voiko keho hylkiä silikonirintoja? Minulla keho on hylkinyt ulos lävistykset ja on muutenkin todella herkkä. Uskon kyllä, että rintani ovat tubulaariset, sillä siskoillani on täysin normaalit, pyöreät ja kiinteät. Itse olen omituinen kummajainen :(
Suomessa yksityisellä juu ja kelakorvauksen sain siihen, mutta olihan se kallista n.4900e kaikkine kuluineen. Tosin jos rinnat todetaan tubulaarisiksi ja tubulaarisuuden aste on tarpeeksi paha , voi saada leikkauksen kunnalla ja se ei maksa paljoa. Jos rinnat korjataan impanttien avulla, niin eihän se riskitöntä ole ja ongelmia voi tulla esim. implanttien kapseloituminen. Mutta itse ajattelin, että olen kärsinyt asian takia niin paljon, että halusin korjauttaa rintani. En voi tietää varmuudella saanko pitää nämä implantit ilman ongelmia vai en, mutta voi olla myös mahdollista ettei koskaan tule mitään ongelmia, joten päätin lähteä korjaukseen.
En häpeile! Ovat jääneet vähän roikkuviksi laihtumisen vuoksi ja on vähän eri kokoisetkin. Nännit on sen malliset, että ovat aina "pystyssä". Silti, en häpeile enkä ole käyttänyt liivejä vuosiin.
Kyllä, vaikeasti tubulaariset rinnat on ja elämä on mennyt näitä häpeillessä ja peitellessä. Tiedän, että näitä korjataan julkisella, mutta iso leikkaus ei ole houkutellut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaikeasti tubulaariset rinnat on ja elämä on mennyt näitä häpeillessä ja peitellessä. Tiedän, että näitä korjataan julkisella, mutta iso leikkaus ei ole houkutellut.
sama.. pelkään liikaa mahdollisia komplikaatioita.
En häpeä, olen ylpeä tosi kauniista tisseistäni ja esittelisin näitä mielellään muillekin jos en olisi naimisissa. Pienehköt, omaan pieneen käteen sopivat, pyöreät, kiinteät, pienet kivan väriset ja täydellisen kokoiset nännit, jotka aina pienesti nöpöttää ja näkyy kivasti paitojen läpi kun en käytä liivejä. Symmetriset. Ennen lapsia oli vähän isommat, mutta nännit oli silloin sellaiset lättänät yleensä, eivät kyllä estäneet seurustelemasta tai harrastamasta seksiä ilman vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kadehdin joskus alkuperäisheimoja, joissa naiset vielä ovat ihan vapaasti rinnat paljaana, eikä heimon keskuudessa kukaan ihmettele tai ällöttele niitä vapaana roikkuvia eri näköisiä rintoja. Ne vaan on omia luonnollisia itsejään.
Luulo ei ole tiedon väärti. Olen kyllä nähnyt videon jossa kylän noitatohtori yrittää parantaa kylän naisten hedelmällisyyttä hieromalla ihmeaineita nänneihin mutta vain terhakkaat rinnat omaava sai myös kiihkeää pusuttelua osakseen kun taas se jolla roikkui sai tyytyä vain ihmeaineisiin...
Tubulaariset rinnat korjataan julkisella.
Ite korjauttanut omani. Tosin oli roikkuvat. Ei kylläkään tubulaariset. Maksoi poliklinikkamaksun ja sen topin jota pidettiin.
Elämäni parhaita päätöksiä. Enää en häpeä rintojani.
Korjattu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjattu kirjoitti:
Sinulla on varmaan tubulaariset rinnat. Itsellänikin oli, mutta korjautin. Itselläni tubulaarisuuden aste ei ollut edes pahin mahdollinen, mutta mielestäni olivat rumat, vaikka olen kyllä rumempiakin tubu tissejä nähnyt. Itselläni ainoa vaihtoehto oli korjauttaminen, koska kärsin niiden takia todella paljon.
Maksoitko korjauttamisesta kuinka paljon? Ja leikattiinko Suomessa? Voiko keho hylkiä silikonirintoja? Minulla keho on hylkinyt ulos lävistykset ja on muutenkin todella herkkä. Uskon kyllä, että rintani ovat tubulaariset, sillä siskoillani on täysin normaalit, pyöreät ja kiinteät. Itse olen omituinen kummajainen :(
Suomessa yksityisellä juu ja kelakorvauksen sain siihen, mutta olihan se kallista n.4900e kaikkine kuluineen. Tosin jos rinnat todetaan tubulaarisiksi ja tubulaarisuuden aste on tarpeeksi paha , voi saada leikkauksen kunnalla ja se ei maksa paljoa. Jos rinnat korjataan impanttien avulla, niin eihän se riskitöntä ole ja ongelmia voi tulla esim. implanttien kapseloituminen. Mutta itse ajattelin, että olen kärsinyt asian takia niin paljon, että halusin korjauttaa rintani. En voi tietää varmuudella saanko pitää nämä implantit ilman ongelmia vai en, mutta voi olla myös mahdollista ettei koskaan tule mitään ongelmia, joten päätin lähteä korjaukseen.
Täytyykö niitä implantteja ns huoltaa tai vaihtaa tietyin väliajoin?
En häpeä. Pienet ne ovat, mutta ei haittaa. Nuorempana haittasi, mutta ei enää. Kenen tahansa miehen edessä kehtaisin riisua. Näillä näkymin ei tosin tarvitse muiden kuin aviomieheni.
En häpeä enää. Olen aina ollut tyyliin vähän tubulaarinen a-kuppi ja tosi laiha, 2 lasta imettänyt. Nyt 50v. ja yhtäkkiä vaihdevuodet ja tissit kasvanut b-c kuppiin ja tuntuu kummalliselle kun kävellessä tuntuu tissien tutina ja tulee kunnon tissivakokin. Sinänsä tissit on ihan hyvän malliset ja melko pystyt. Näin se elämä voi yllättää :D.
Vierailija kirjoitti:
Juu, jos vaikeasti tubulaariset, niin leikkaus on kyllä hankalampi. Ja riittääkö edes yksi leikkaus, mene ja tiedä..
Vierailija kirjoitti:
En häpeä, olen ylpeä tosi kauniista tisseistäni ja esittelisin näitä mielellään muillekin jos en olisi naimisissa. Pienehköt, omaan pieneen käteen sopivat, pyöreät, kiinteät, pienet kivan väriset ja täydellisen kokoiset nännit, jotka aina pienesti nöpöttää ja näkyy kivasti paitojen läpi kun en käytä liivejä. Symmetriset. Ennen lapsia oli vähän isommat, mutta nännit oli silloin sellaiset lättänät yleensä, eivät kyllä estäneet seurustelemasta tai harrastamasta seksiä ilman vaatteita.
😭 olen niin kateellinen
Häpeän. Tubulaariset rinnat + merkittävä ylipaino = ei kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Korjattu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjattu kirjoitti:
Täytyykö niitä implantteja ns huoltaa tai vaihtaa tietyin väliajoin?
Nykyisiä uusia implantteja ei enää tarvitse välttämättä vaihtaa sen takia, että ovat olleet esim. 10 vuotta. Ennen oli toisin.
Vierailija kirjoitti:
Itse rintani pienennyttäneenä voin sanoa että elämäni parhaita päätöksiä.
Hoidat vaan haavoja hyvin. Suihkuttelet monta kertaa päivässä, vähintään aamuin ja illoin niin tuskin haavat tulehtuu.
Kipulääkkeitä saa syödä. Itse en tarvinnut kuin ekoina päivinä.
Pahinta oli se ettei voinut nukkua vatsallaan.
Häpeän, ovat hieman eri kokoa ensinnäkin. En voi koskaan käyttää rintaliivejä niin että ne olisi täysin sopivat. Joko toinen puristaa tai toinen liian tyhjä. Jatkuvia selkäkipuja ja lisäksi melko pienet vaan C75 isompi. Oon aina vihannut näitä.
En häpeä. Ne on b kuppia ja raskausarpia täynnä. Liiveillä hyvin nousee 😁
Lisäisin vielä, että itse en olisi ikinä ottanut implantteja jos minulla olisi ollut ihan normaalit rinnat. Enkä suosittele niitä kenellekään, jolla ei ole mitään ongelmaa rintojen kanssa. Nykyään kun nuoret tuntuvat ottavan implantteja, vaikka omaavat jo valmiiksi hyvän malliset ja hyvän kokoiset rinnat. Implanttien ottaminen on normi rintojen pilaamista mielestäni. Mutta jokainen tekee mitä haluaa tietysti.
Mitä muuta häpeät?
Mitä et häpeä?
Häpeä?
Voisiko siinä jotenkin tulla jalostuneeksi? Tuottaako se mielihyvää?
Onko se sellainen tunne, jota haluat vaalia? Sehän on tunne, tuntemus. Ihan yhtälailla luonnon tyytyväisyys tai suvaitsevaisuuden tunne tai ilo tai onni.
Missä häpeä tuntuu?
Missä se syntyy?
Vähän niinku olis tossa lapsikatraan edessä ja kertoisin, että tuota lasta häpeän ja tuota en ja tuo sietää hävetä ja tuo ei.
Tuo tissi hävetköön! Tuo varvas on ihan kiva. Tuon tissin sietäisi hävetä! Tuo olkapää on ihana!
En häpeä, tissini ovat venyneet patalaput imetyksen jäljiltä, mutta ei ole minkäänlaisia paineita niiden takia. Ennen kun ne olivat vielä terhakat ja nätit oli enemmän paineita tissien takia. Elämän arvot vähän muuttuneet niistä ajoista.