Käytkö suihkussa aamulla vai illalla?
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:52"]
Huoh, jos te itse alatte haisemaan jo päivässä, se ei tarkoita että muutkin alkaisivat. Itse en haise koskaan hielle ja hiukseni ovat aina puhtaat, enkä todellakaan ramppaa suihkussa päivittäin. Ehkä n. joka kolmas päivä.
[/quote]
Vanha sanonta "ei oma paska haise" pätee tähänkin, sinä et vaan ole vielä huomannut sitä. Kyllä sinä hielle haiset, et vaan itse haista sitä ja tuttusi ovat tottuneet hajuusi.
[/quote]
Ja vanha sanonta levy jää päälle pätee sinuun. Varmasti ei haise, vaikka miten jankkaisit. Mun äiti ainakin sanoisi mulle asiasta ihan varmasti, näemme n. kerran kahdessa kuukaudessa, joten tottumisesta ei voi olla kyse, kun ei sano.
4
Alan oleen jo siinä iässä että ei hikoiluta ja ei ole hikoiluttajaa.
Käyn suihkussa iltaisin, koska olen pitkätukkainen iltavirkku. Herääminen on minulle muutenkin vaikeaa, joten käytän aamulla aaumutoimiin mahdollisimman vähän aikaa. En pese hiuksia kuitenkaan joka ilta, vaan pari kolme kertaa viikossa. Lisäksi on ihanaa mennä puhtoisena sänkyyn :)
Nuorempana ollessani likaisissa ulkotöissä kävin suihkussa ensi töikseni, kun pääsin iltapäivällä kotiin. Silloin en yleensä jaksanut mennä enää illlalla toista kertaa pesulle.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:20"]
Ja vanha sanonta levy jää päälle pätee sinuun. Varmasti ei haise, vaikka miten jankkaisit. Mun äiti ainakin sanoisi mulle asiasta ihan varmasti, näemme n. kerran kahdessa kuukaudessa, joten tottumisesta ei voi olla kyse, kun ei sano.
[/quote]
Sinulla on asiat hyvin. Likaisena ja haisevanakin itsetutntosi on korkealla, etkä anna likaisuutesi haitata arkea.
Hiukset pesen 2-3 kertaa viikossa, arkena käyn suihkussa joka aamu, lauantaina illalla.
Hiuksia ei todellakaan tarvitse pestä joka päivä shampoolla. Näin on kampaaja myös sanonut. Liialla pesemisellä vain ärsytetään päänahan talirauhasia tuottamaan lisää rasvaa... Itse voin olla helposti kolmekin päivää pesemättä ja hiukset ovat huippukunnossa ja etenkin päänahka.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:28"]
Itse voin olla helposti kolmekin päivää pesemättä ja hiukset ovat huippukunnossa ja etenkin päänahka.
[/quote]
Hahhahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:52"]
Huoh, jos te itse alatte haisemaan jo päivässä, se ei tarkoita että muutkin alkaisivat. Itse en haise koskaan hielle ja hiukseni ovat aina puhtaat, enkä todellakaan ramppaa suihkussa päivittäin. Ehkä n. joka kolmas päivä.
[/quote]
Vanha sanonta "ei oma paska haise" pätee tähänkin, sinä et vaan ole vielä huomannut sitä. Kyllä sinä hielle haiset, et vaan itse haista sitä ja tuttusi ovat tottuneet hajuusi.
[/quote]
Onko se oikeasti vaikeaa tajuta, että ihmiset ovat erilaisia? Ihmiset hikoavat eri tavalla ja ihmisten hiukset rasvoittuvat eri tavalla. Minä hikoan todella vähän ja hiukseni eivät ole rasvoittuneet edes tuolloin kolmantena päivänä. Jos jostain syystä hikoilen niin tottakai silloin käyn suihkussa. Muuten ei ole tarvetta, kyllä joka kolmas päivä riittää. Harmi jos sinä olet koko ajan hikinen ja hiuksesi rasvoittuvat tunnissa.
Mieheni jopa pitää ihoni nuuhkimisesta, koska kuulemma tuoksun aina niin hyvälle. Jos haisisin paskalle, niinkuin sinä luulet, tuskin mieheni olisi tottunut hajuun ihan niin paljon, että pitää siitä?
Kuulostaa ihan neuroottiselta, että haisee muka automaattisesti paskalta ja on likainen, jos ei käy joka päivä suihkussa jynssäämässä itseään.
Joka ilta käyn suihkussa ja pesen kropan sekä hiukset. :)
Aamulla. Muuten on likainen olo. Ja joskus illallakin, jos tekee mieli tai jos on likainen. Ja pesen aina hiukset, vaikka oisin pessy illalla. En ymmärrä, miks monet ei pese aamulla, jos on pessy illalla. Vaikka "kuivattais turhaan hiuksia".
Joka aamu, muuten on likainen olo, kuten 61 mainitsee. Olen myös samaa mieltä aiemmin kommentoineen kanssa siitä, että "Illalla. Mikään ei voita raikkaana nukahtamista".
Likaisena nukkumaan käyvät eivät itse enää haista hien ja pissan hajuaan. Sääli miestä:D
Käyn suihkussa pari kertaa viikossa + vähintään kerran saunassa. Suihkussa käyn aamulla tai illalla.
Minä käyn suihkussa aamuisin ja tarvittaessa iltaisin, eli jos olen treenannut. Hiukset pesen joka aamu, en ikinä illalla.
Minusta on kiva kuulla, että hiuksiani ei tarvitse pestä joka aamu. Totta puhuakseni en pidä siitä hommasta lainkaan. Jättäisin mielelläni väliin, 2-3 kertaa viikossa olisi sopiva mulle. Mutta mutta. Mä olen yrittänyt. Olen pidetänyt pesuvälejä, yrittänyt sinnitellä rasvaisella tukalla. Ei tulosta. En tiedä, miten pitkän siedätyshoidon pääni tarvitsee, mutta puoli vuotta ei ainakaan riittänyt ja annoin periksi. Tukka oli joka aamu rasvainen. Joka helvetin aamu. Ainoa asia minkä kokeillua saavutin, oli hilse. Jee.
Mä olen googlettanut tietoa, enkä ole vielä löytänyt sellaista asiantuntijaa, joka väittäisi pesuvälien auttavan rasvoittuvaan päänahkaan. Päin vastoin, esim. hilseen hoitamiseksi ja sen pois pitämiseksi suositellaan pesua JOKA PÄIVÄ.
Mä olen mieluummin puhtailla, hilseettömillä hiuksill ja siksi pesen ne joka aamu. Mun hiuspohja vaatii joka päivä pesun. Olkaa onnellisia, jotka pääsette vähemmällä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:57"]
Mieheni jopa pitää ihoni nuuhkimisesta
[/quote]
Nauroin 5min putkeen...nuuh nuuh nuusku koira.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:31"]
Hahhahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
[/quote]
Mitä naurat? En ole tuo ylempi mutta olen ammatiltani kampaaja ja välillä tekee niin pahaa katsella ihmisten päänähkoja ja hiuksia kun pesevät niitä joka päivä shampoilla. Sitten vielä akat kiukuttelee kun en saa heidän kuivaakin kuivempia ja katkeilevia hamppukasojaan näyttämään mielestään täydellisiltä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 06:48"]
Sitten vielä akat kiukuttelee kun en saa heidän kuivaakin kuivempia ja katkeilevia hamppukasojaan näyttämään mielestään täydellisiltä.
[/quote]
Hamppu on mm. kannabiksen raaka-aine, tosin hampusta tehdään paljon muutakin. Koska käytit hamppu vertausta hiuksista luulen, että kuulut kannabiksen käyttäjiin?
Käyn joka ilta suihkussa ja pesen 2-3 kertaa viikossa hiukset, se riittää hyvin mun hiuksille. En ole hikoilevaa sorttia ja jos haisisin, sanoisivat teinit siitä takuulla heti.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:45"]Maanantaina iltana viimeksi. Toki käynyt monia kertoja alapääsuihkussa ja kainalot pesen aamuin illoin plus tissien ympäristön.
[/quote]
No eikö sun jalat hikoile?