Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käly ja sen myymä FitLine, grrr

Vierailija
19.03.2014 |

Kälyni myy näitä tuotteita ja menee hermot kun se ei kerta kaikkiaan usko kun sanon ei kiitos häne tuote-esittely illoilleen. On kutsunut minut  jo ainakin 10 kertaa ja olen kohteliaasti kieltäytynyt, ja sanonut ihan suoraan että ne ovat liian hintavia minulle. Tai oikeastaan käly on kutsunut vain muutaman kerran mutta anoppi joka toimii kälyn langarina (käly asuu kauempana), kutsuu minua uudelleen ja uudelleen ja kun kieltäydyn niin hän loukkaantuu. Tiedän joo että olisi helpompi  vaan mennä sinne iltaan kuuntelemaan sitä, mutta toisaalta tiedän että niitä ylipuheita kuunnellessa taipuisin luultavimmin kuitenkin ostamaan niitä vaikka ei olisi varaa. Myös lapsillemme anoppi lobbaa kovasti näitä juomia, ja pienempi kinuaakin minulta säännöllisesti että miksi ei voida ostaa niitä. No ehkä siksi kun vuosikulutuksen hinta per hlö on vajaa 1000 euroa! 

Raivostuttaa kun tämä käly touhottaa niistä myös FB:ssä kuinka maailma pelastuu kun niitä käyttää ja kuinka kiitollinen hän on että hän on ne "löytänyt"! Ja samalla yrittää antaa piikkiä meille muille kuolevausille kuinka typeriä olemme kun enme ymmärrä omaa parastamme..ihan kuin olisi uskoon tullut, Argh!

ja uskon että ovat varmasti hyviä tuotteita mutta en kuitenkaan usko että ne parantavat kaikki mahdolliset vaivat kuten käly väittää. jos joku sanoo että on väsynyt, niin saman tien vastauksena että pitää ottaa fitlinea, ja jos johonkin lihakseen sattuu niin aina siihen auttaa fitline. 

Kiitos että sain purkautua..

Kommentit (372)

Vierailija
21/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa sata euroa kuussa ravinteista on hyvin kohtuullista varsinkin työssäkäyvälle. Kun lähtee esim. luonnonmukaiselle lääkäriasemalle hoidattamaan vaivojaan niin tutkimuksiin ja pariin käyntiin menee jo ainakin 1500e. Kun vitamiineja ym määrätään paljon tukihoidoksi, niin ne maksaa varmaan satasia kuussa. Potilaita tuntuu kuitenkin olevan jonoksi asti. En voi edes harkita normipalkalla sellaista. Fitlinekin on kallis, jos tämä summa menee verkoston perimiin katteisiin tuotteiden laadun ollessa melko edullista. Fitline ei paranna crohnin tautia. Jokatapauksessa kokemukset suolistosairailla ovat yksilöllisiä. Joku juttu saattaa auttaa yhtä merkittävästi, ja toista se ei hyödytä ollenkaan, joten yksilöllistä on. Ehkä fodmap tai eliminaatiodieetti voisi auttaa. Siinä karsitaan kaikki tulehdusta ylläpitävät/aiheuttavat ruoka-aineet pois.

Vierailija
22/372 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:19"]kuuluuko tähän samaan pyramidiin omega3 myyjiä? Kuulosti huijaukselta ja samanlaista tyrkytystä ja hehkutusta ainakin harrastavat. En nyt muista millä nimellä sitä myytiin kun ei jotenkin vakuuttanut.
[/quote] olikohan kyseessä kahvibisneksestä ripuli- ja käärmeöljyyn siirtynyt Zinzino? Pyramidipaskaa sekin ja uskonnollista hurmiota lähentelee. Poliisitutkinta siitä on käynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/372 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:35"]

Musta tuntuu että kyseessä taitaa olla peräti sama yritys. Toimitilatkin täsmälmeen juuri samassa vanhassa liiketilassa, jossa zinzinolla joskus oli. Luulen että samat kaverit ovat nyt vaan saaneet uuden tuotteen, jolla huijata ihmisiltä rahat... That's it.

[/quote]

Fitlineja myy pm-international mutta olisiko samoja ihmisiä mukana. Selittäisi samat toimitilat.

http://www.pm-international.com/shop/fi/?cid=72&s_id=158&c_id=4995&TP=247244

Pelottavaa toimintaa kyllä. Syöttävät myös lapsilleen noita ravintolisiä. 

Vierailija
24/372 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:14"]"lääkärit eivät ymmärrä tätä fitlinen pyhyyttä eli lääkärin sanomisilla on turha kieltäytyä."

En itsekään ala kyselemään näistä asioista tavalliselta lääkäriltä. Hoito on lääkekeskeistä ja muuta en voi odottaakaan saavani. Jos se riittää niin ok. Jos haluan, että vaivoja hoidetaan muutenkin, kuin lääkkeillä pelkästään, joka usein on vain oireiden hoitoa, on mentävä funktionaaliseen lääketieteeseen perehtyneen lääkärin vastaanotolle esim antioksidanttiklinikalle. Alan asiantuntemusta ei voi hakea mistä tahansa.Tietysti helpoin ratkaisu on olla tekemättä mitään muutoksia elämässä ja ravitsemuksessa ja ottaa vain lääkärin pillerit. Kukin tavallaan. Onhan hoitaminen kallista, joten rahakin voi estää.

"Meni pari minuuttia kunnes ihoni alkoi punoittaa ja kihelmöidä, se on kuulemma ihan normaalia,"

Kyllä se on normaalia. Itselläni monet tuotteet tekee tämän ohimenevästi. Nykyisin ihmiset ovat tosi allergisia. Pahoja reaktioita voi saada melkein mistä tahansa, myöskin lääkkeistä.

"Minullakin on työtuttuna jälleenmyyjä ja auta armias sitä papatusta."

Kertoa voi ja kerran maistiaisia antaa. Ei ole oikein tyrkyttää. Kaveri myy synergyä, varmaan ihan ok, mutta en ole niin innostunut. Fitlinea haluaisin kokeilla, koska tälläinen kokonaisvaltainen kuukauden kuuri kiinnostaa. Jos käytän vain yksittäisiä tuotteita, niin mikä tahansa muukin laadukas kelpaisi.
[/quote]
Moikka myyjä!
Tyypillistä fitlinen propagandaa jauhaa perusteluiksi ihan mitä sylki suuhun tuo :D
Ja niin tyypillistä tehdä fitlinen tuotteista lääkkeisiin verrattavia. Mitähän kaikkia mahdollisia sairauksia ne litkut mahtavatkaan _tutkitusti_ parantaa? Tähän mennessä olen nimittäin kuullut tarinat kadonneesta pahanlaatuisesta syövästä, sepelvaltimotaudista ja diabeteksesta.
.
Toisessa kommentissa sivuutat täysin tunnin turvotuksen, puhut vain "normaalista" hetken kestävästä punoituksesta. Sama tyyli kuin tutullani. Allergiakommentti on hatusta heitettyä yleistävää oletusta, sillä olen perusterve ja enkä millekään allerginen, edes lääkeaineille. Onneksi on kuitenkin olemassa lääkeaine, joka auttoi fitlinen tuotteen aiheuttamaan allergiseen reaktioon...
Ps. Miksi käytät väkisin "monia tuotteita", jotka aiheuttavat ohimenevästi punoituksen (allergisen reaktion)? Normaalia?
Viimeiseen kommenttiisi; todella läpinäkyvää ensin puolustella tuotetta ja sitten heittäytyä täysin tietämättömäksi mahdolliseksi asiakkaaksi. Et tietenkään ole yhtään innostunut kilpailijan tuotteesta, mutta laadukkaat fitlinen tuotteet kyllä kelpaisivat.

Vierailija
25/372 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 08:28"]

Minullakin on työtuttuna jälleenmyyjä ja auta armias sitä papatusta. Lääkärit on hänelle kirosana ja alinta pohjasakkaa, lääkärit eivät ymmärrä tätä fitlinen pyhyyttä eli lääkärin sanomisilla on turha kieltäytyä. Valitin kerran väsymystä ja tämä tuttu kiikutti kupillisen vettä eteeni ja sekoitti siihen muutaman lusikallisen jotakin fitlinen ihmejauhoa, jonkinlainen vitamiinimix ja sen voimalla jaksaisin ja vitamiinit sen kuin alkaisivat hyrrätä kropassani. No join litkun. Meni pari minuuttia kunnes ihoni alkoi punoittaa ja kihelmöidä, se on kuulemma ihan normaalia, kun vitamiinit pääsevät solutasolle asti! 5-10min päästä iho muuttui kirkkaanpunaiseksi ja turposi joka puolelta. Kasvot, korvat, reidet, kädet, käsivarret, dekoltee. Ihan kamalaa! Iski paniikki, join paljon kylmää vettä ja otin 2 antihistamiinia, reaktio häipyi noin tunnin sisällä. Sehän vasta mukavaa olisi ollut, jos nielukin olisi ehtinyt turvota! Tuttu ei ollut paikalla näkemässä tätä, mutta kuittasi tapahtuneen naurahduksella: "Ihan normaalia." Olin kuitenkin sen verran vihainen, ettei ole tuputtanut sanallakaan enää sen jälkeen. Seuraavan kerran kun joku alkaa minulle mainostamaan fitline-tuotteita, kyselen muutamia faktoja ja aitoja tieteellisiä julkaisuja toimivuudesta. Tiedän, että se tulee suututtamaan esittelijän, joka ei osaa vastata mitään muuta kuin hänelle fitlinen taholta opetettuja mainoslauseita.

[/quote] Ääh, olen kade. Sä sait heti fläsärit ja mä olen juonut näitä jo 6kk ilman. On se niin väärin.

Vierailija
26/372 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 08:28"]

Minullakin on työtuttuna jälleenmyyjä ja auta armias sitä papatusta. Lääkärit on hänelle kirosana ja alinta pohjasakkaa, lääkärit eivät ymmärrä tätä fitlinen pyhyyttä eli lääkärin sanomisilla on turha kieltäytyä. Valitin kerran väsymystä ja tämä tuttu kiikutti kupillisen vettä eteeni ja sekoitti siihen muutaman lusikallisen jotakin fitlinen ihmejauhoa, jonkinlainen vitamiinimix ja sen voimalla jaksaisin ja vitamiinit sen kuin alkaisivat hyrrätä kropassani. No join litkun. Meni pari minuuttia kunnes ihoni alkoi punoittaa ja kihelmöidä, se on kuulemma ihan normaalia, kun vitamiinit pääsevät solutasolle asti! 5-10min päästä iho muuttui kirkkaanpunaiseksi ja turposi joka puolelta. Kasvot, korvat, reidet, kädet, käsivarret, dekoltee. Ihan kamalaa! Iski paniikki, join paljon kylmää vettä ja otin 2 antihistamiinia, reaktio häipyi noin tunnin sisällä. Sehän vasta mukavaa olisi ollut, jos nielukin olisi ehtinyt turvota! Tuttu ei ollut paikalla näkemässä tätä, mutta kuittasi tapahtuneen naurahduksella: "Ihan normaalia." Olin kuitenkin sen verran vihainen, ettei ole tuputtanut sanallakaan enää sen jälkeen. Seuraavan kerran kun joku alkaa minulle mainostamaan fitline-tuotteita, kyselen muutamia faktoja ja aitoja tieteellisiä julkaisuja toimivuudesta. Tiedän, että se tulee suututtamaan esittelijän, joka ei osaa vastata mitään muuta kuin hänelle fitlinen taholta opetettuja mainoslauseita.

[/quote] Ääh, olen kade. Sä sait heti fläsärit ja mä olen juonut näitä jo 6kk ilman. On se niin väärin.
[/quote]
Suonet tukkoon sokerilla. Kyllä luulisi aika fläsärit tulevan jossain kohtaa.

Vierailija
27/372 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 08:28"] Minullakin on työtuttuna jälleenmyyjä ja auta armias sitä papatusta. Lääkärit on hänelle kirosana ja alinta pohjasakkaa, lääkärit eivät ymmärrä tätä fitlinen pyhyyttä eli lääkärin sanomisilla on turha kieltäytyä. Valitin kerran väsymystä ja tämä tuttu kiikutti kupillisen vettä eteeni ja sekoitti siihen muutaman lusikallisen jotakin fitlinen ihmejauhoa, jonkinlainen vitamiinimix ja sen voimalla jaksaisin ja vitamiinit sen kuin alkaisivat hyrrätä kropassani. No join litkun. Meni pari minuuttia kunnes ihoni alkoi punoittaa ja kihelmöidä, se on kuulemma ihan normaalia, kun vitamiinit pääsevät solutasolle asti! 5-10min päästä iho muuttui kirkkaanpunaiseksi ja turposi joka puolelta. Kasvot, korvat, reidet, kädet, käsivarret, dekoltee. Ihan kamalaa! Iski paniikki, join paljon kylmää vettä ja otin 2 antihistamiinia, reaktio häipyi noin tunnin sisällä. Sehän vasta mukavaa olisi ollut, jos nielukin olisi ehtinyt turvota! Tuttu ei ollut paikalla näkemässä tätä, mutta kuittasi tapahtuneen naurahduksella: "Ihan normaalia." Olin kuitenkin sen verran vihainen, ettei ole tuputtanut sanallakaan enää sen jälkeen. Seuraavan kerran kun joku alkaa minulle mainostamaan fitline-tuotteita, kyselen muutamia faktoja ja aitoja tieteellisiä julkaisuja toimivuudesta. Tiedän, että se tulee suututtamaan esittelijän, joka ei osaa vastata mitään muuta kuin hänelle fitlinen taholta opetettuja mainoslauseita. [/quote] Ääh, olen kade. Sä sait heti fläsärit ja mä olen juonut näitä jo 6kk ilman. On se niin väärin. [/quote] Suonet tukkoon sokerilla. Kyllä luulisi aika fläsärit tulevan jossain kohtaa.

[/quote] Juu ihan kokonaisella hedelmäsokerilla. Ei sisällä lisättyjä sokereita. 

Vierailija
28/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:31"]En myy Fitlineä, ja käyttökokemusta on muutaman purkin verran. Nekin on syöty satunnaisesti.Olen ajatellut kokeilisin tuotteita nyt kunnolla ja laihduttaisin kehokuurilla. Jos kokemus ei ole kehuttava, niin sitten en jatka. En vertaa mitään ravintolisiä lääkkeisiin, vaan mielestäni ne ovat ruokaa. Haluan ravintolisät mahdollisimman luonnonmukaisessa muodossa. Mielestäni kehon optimaalisen toiminnan tukeminen on tärkeää terveyden säilyttämisen kannalta ja myöskin hoidettaessa sairauksia.Itse olen saanut selviä tuloksia esim d vitamiinilla, kalaöljyllä ja magnesiumilla. Tietoa löytyy helpostikin, mitkä aineet vaikuttavat mihinkin. Mitä tulee syöpään, diabetekseen ym niin ihmiset saattavat joskus liioitellakin tuloksia toivoessaan paranemista, kaikki ei välttämättä ole totta. Sellaisia lupauksia ei saa antaa, joista ei ole mitään näyttöä. Verkostomarkkinoinnissa on tyypillistä, että annetaan turhia lupauksia, jos myyjillä ei ole koulutusta, vaikka jokin tuote tai tavara sinänsä olisi ok. En puhu hetken kestävästä punoituksesta, vaan kihelmöinnistä. Esimerkiksi Beeta-alaniini aiheuttaa tunnetusti  sellaista ja tämä on oikeasti normaalia ja vaaratonta. Punoitus ei ole normaalia, vaan tuote ei silloin sovi. Jos tämä ei ole allergiaakaan, niin koita selvittää jostain mikä sen sitten aiheutti. Itselläni on monia allergioita ja astma, mutta en ole mistään lisäravinteesta saanut koskaan oireita. Olen innostunut kaikista laadukkaalta vaikuttavista tuotteista. Fitlinellä on GMP "tunnus" ja tämähän on vain muutamalla prosentilla lisäravinteista. Tällähetkellä ajattelen että olisivat ihan laadukkaita. On monia muitakin hyviä tuotteita ja sarjoja.     [/quote] Narahdit jo ekan kolmen sana kohdalla :D ihan tyhjänpäistä puutaheinää koko selostus, oliko sulla joku pointtikin tossa lätinässä? . Äläkä turhaan laita rahoja kehokuuriin. Juo vain paljon vettä ja syö kalaa, kanaa ja kananmunia max. puoli kiloa vuorokaudessa. Pääset samoihin ja vielä parempiin tuloksiin ilman fitlinen sokerilitkua. Tosin se syömättömyydellä pudotettu paino palaa samantien, kun kuuri loppuu. Suosittelisin jotakin järkevämpää tapaa laihduttaa, jos haluaa pysyviä tuloksia. Kaveri on nyt tällä kuurilla ja ollut jo viikon kipeänä. I wonder why...

[/quote] En ole tuo kirjoittaja, mutta itse laihduin nyt heinäkuussa kehokuurilla -8,5 kg. Kumma kyllä, että nämä "sokeri"litkut ei lihota.  Itsellä esim. kuukautiset tuon kuurin aikana ei ole koskaan olleet niin helpot.

Vierailija
29/372 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeria sekin on eikä mitenkään parempaa keinotekoisesti purkista. Hedelmiä syömällä pääsisit paljon halvemmalla ja tietäisit tarkkaan mitä syöt.

Vierailija
30/372 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:34"]

Sokeria sekin on eikä mitenkään parempaa keinotekoisesti purkista. Hedelmiä syömällä pääsisit paljon halvemmalla ja tietäisit tarkkaan mitä syöt.

[/quote] Ok. Harmittaako sua mun rahantuhlaus?

Vierailija
31/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:31"]En myy Fitlineä, ja käyttökokemusta on muutaman purkin verran. Nekin on syöty satunnaisesti.Olen ajatellut kokeilisin tuotteita nyt kunnolla ja laihduttaisin kehokuurilla. Jos kokemus ei ole kehuttava, niin sitten en jatka. En vertaa mitään ravintolisiä lääkkeisiin, vaan mielestäni ne ovat ruokaa. Haluan ravintolisät mahdollisimman luonnonmukaisessa muodossa. Mielestäni kehon optimaalisen toiminnan tukeminen on tärkeää terveyden säilyttämisen kannalta ja myöskin hoidettaessa sairauksia.Itse olen saanut selviä tuloksia esim d vitamiinilla, kalaöljyllä ja magnesiumilla. Tietoa löytyy helpostikin, mitkä aineet vaikuttavat mihinkin. Mitä tulee syöpään, diabetekseen ym niin ihmiset saattavat joskus liioitellakin tuloksia toivoessaan paranemista, kaikki ei välttämättä ole totta. Sellaisia lupauksia ei saa antaa, joista ei ole mitään näyttöä. Verkostomarkkinoinnissa on tyypillistä, että annetaan turhia lupauksia, jos myyjillä ei ole koulutusta, vaikka jokin tuote tai tavara sinänsä olisi ok. En puhu hetken kestävästä punoituksesta, vaan kihelmöinnistä. Esimerkiksi Beeta-alaniini aiheuttaa tunnetusti  sellaista ja tämä on oikeasti normaalia ja vaaratonta. Punoitus ei ole normaalia, vaan tuote ei silloin sovi. Jos tämä ei ole allergiaakaan, niin koita selvittää jostain mikä sen sitten aiheutti. Itselläni on monia allergioita ja astma, mutta en ole mistään lisäravinteesta saanut koskaan oireita. Olen innostunut kaikista laadukkaalta vaikuttavista tuotteista. Fitlinellä on GMP "tunnus" ja tämähän on vain muutamalla prosentilla lisäravinteista. Tällähetkellä ajattelen että olisivat ihan laadukkaita. On monia muitakin hyviä tuotteita ja sarjoja.     [/quote] Narahdit jo ekan kolmen sana kohdalla :D ihan tyhjänpäistä puutaheinää koko selostus, oliko sulla joku pointtikin tossa lätinässä? . Äläkä turhaan laita rahoja kehokuuriin. Juo vain paljon vettä ja syö kalaa, kanaa ja kananmunia max. puoli kiloa vuorokaudessa. Pääset samoihin ja vielä parempiin tuloksiin ilman fitlinen sokerilitkua. Tosin se syömättömyydellä pudotettu paino palaa samantien, kun kuuri loppuu. Suosittelisin jotakin järkevämpää tapaa laihduttaa, jos haluaa pysyviä tuloksia. Kaveri on nyt tällä kuurilla ja ollut jo viikon kipeänä. I wonder why...

[/quote] Sulla on ollut hirvee tarve hirveellä metelillä joka ketjussa mollata FL, I wonder why...

Vierailija
32/372 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:34"]

[/quote] Ok. Harmittaako sua mun rahantuhlaus?

[/quote]

Harmittaa se, että on kaltaisiasi ihmisiä, jotka menevät lankaan ja tukevat noita täyttä humpuukia myyviä verkostomarkkinointiyrityksiä. Näissä korostuu nimenomaan se mikä on yritykselle tärkeintä, tuoton maksimointi. Ja se tapahtuu tyhmien kustannuksella. Varsinkin "terveystuotteissa" on huolestuttava ilmiö, etteivät myyjät tiedä itsekään mitä tuotteet tarkalleen ottaen sisältävät...

Vierailija
33/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:33"]

[/quote] Sulla on ollut hirvee tarve hirveellä metelillä joka ketjussa mollata FL, I wonder why...
[/quote]
Sua varmaan hämmentää nyt kuulla, että netissä pyörii aika monia muitakin, jotka eivät usko verkostomarkkinointiin, fitlinen litkuista puhumattakaan. :D
On nimittäin ensimmäinen ketju, johon olen koskaan kirjoittanut mitään aiheesta. Yleensä tyydyn vain lukemaan palstaa, mutta nyt tämä hörhötouhu alkaa todella ärsyttämään ja oli pakko ottaa osaa keskusteluun.

Vierailija
34/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:33"] [quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:31"]En myy Fitlineä, ja käyttökokemusta on muutaman purkin verran. Nekin on syöty satunnaisesti.Olen ajatellut kokeilisin tuotteita nyt kunnolla ja laihduttaisin kehokuurilla. Jos kokemus ei ole kehuttava, niin sitten en jatka. En vertaa mitään ravintolisiä lääkkeisiin, vaan mielestäni ne ovat ruokaa. Haluan ravintolisät mahdollisimman luonnonmukaisessa muodossa. Mielestäni kehon optimaalisen toiminnan tukeminen on tärkeää terveyden säilyttämisen kannalta ja myöskin hoidettaessa sairauksia.Itse olen saanut selviä tuloksia esim d vitamiinilla, kalaöljyllä ja magnesiumilla. Tietoa löytyy helpostikin, mitkä aineet vaikuttavat mihinkin. Mitä tulee syöpään, diabetekseen ym niin ihmiset saattavat joskus liioitellakin tuloksia toivoessaan paranemista, kaikki ei välttämättä ole totta. Sellaisia lupauksia ei saa antaa, joista ei ole mitään näyttöä. Verkostomarkkinoinnissa on tyypillistä, että annetaan turhia lupauksia, jos myyjillä ei ole koulutusta, vaikka jokin tuote tai tavara sinänsä olisi ok. En puhu hetken kestävästä punoituksesta, vaan kihelmöinnistä. Esimerkiksi Beeta-alaniini aiheuttaa tunnetusti  sellaista ja tämä on oikeasti normaalia ja vaaratonta. Punoitus ei ole normaalia, vaan tuote ei silloin sovi. Jos tämä ei ole allergiaakaan, niin koita selvittää jostain mikä sen sitten aiheutti. Itselläni on monia allergioita ja astma, mutta en ole mistään lisäravinteesta saanut koskaan oireita. Olen innostunut kaikista laadukkaalta vaikuttavista tuotteista. Fitlinellä on GMP "tunnus" ja tämähän on vain muutamalla prosentilla lisäravinteista. Tällähetkellä ajattelen että olisivat ihan laadukkaita. On monia muitakin hyviä tuotteita ja sarjoja.     [/quote] Narahdit jo ekan kolmen sana kohdalla :D ihan tyhjänpäistä puutaheinää koko selostus, oliko sulla joku pointtikin tossa lätinässä? . Äläkä turhaan laita rahoja kehokuuriin. Juo vain paljon vettä ja syö kalaa, kanaa ja kananmunia max. puoli kiloa vuorokaudessa. Pääset samoihin ja vielä parempiin tuloksiin ilman fitlinen sokerilitkua. Tosin se syömättömyydellä pudotettu paino palaa samantien, kun kuuri loppuu. Suosittelisin jotakin järkevämpää tapaa laihduttaa, jos haluaa pysyviä tuloksia. Kaveri on nyt tällä kuurilla ja ollut jo viikon kipeänä. I wonder why... [/quote] Sulla on ollut hirvee tarve hirveellä metelillä joka ketjussa mollata FL, I wonder why... [/quote] Sua varmaan hämmentää nyt kuulla, että netissä pyörii aika monia muitakin, jotka eivät usko verkostomarkkinointiin, fitlinen litkuista puhumattakaan. :D On nimittäin ensimmäinen ketju, johon olen koskaan kirjoittanut mitään aiheesta. Yleensä tyydyn vain lukemaan palstaa, mutta nyt tämä hörhötouhu alkaa todella ärsyttämään ja oli pakko ottaa osaa keskusteluun.

[/quote] Ei siis minkään valtakunnan omakohtaista kokemusta. Hienoa, juuri näin!

Vierailija
35/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:33"] [quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:31"]En myy Fitlineä, ja käyttökokemusta on muutaman purkin verran. Nekin on syöty satunnaisesti.Olen ajatellut kokeilisin tuotteita nyt kunnolla ja laihduttaisin kehokuurilla. Jos kokemus ei ole kehuttava, niin sitten en jatka. En vertaa mitään ravintolisiä lääkkeisiin, vaan mielestäni ne ovat ruokaa. Haluan ravintolisät mahdollisimman luonnonmukaisessa muodossa. Mielestäni kehon optimaalisen toiminnan tukeminen on tärkeää terveyden säilyttämisen kannalta ja myöskin hoidettaessa sairauksia.Itse olen saanut selviä tuloksia esim d vitamiinilla, kalaöljyllä ja magnesiumilla. Tietoa löytyy helpostikin, mitkä aineet vaikuttavat mihinkin. Mitä tulee syöpään, diabetekseen ym niin ihmiset saattavat joskus liioitellakin tuloksia toivoessaan paranemista, kaikki ei välttämättä ole totta. Sellaisia lupauksia ei saa antaa, joista ei ole mitään näyttöä. Verkostomarkkinoinnissa on tyypillistä, että annetaan turhia lupauksia, jos myyjillä ei ole koulutusta, vaikka jokin tuote tai tavara sinänsä olisi ok. En puhu hetken kestävästä punoituksesta, vaan kihelmöinnistä. Esimerkiksi Beeta-alaniini aiheuttaa tunnetusti  sellaista ja tämä on oikeasti normaalia ja vaaratonta. Punoitus ei ole normaalia, vaan tuote ei silloin sovi. Jos tämä ei ole allergiaakaan, niin koita selvittää jostain mikä sen sitten aiheutti. Itselläni on monia allergioita ja astma, mutta en ole mistään lisäravinteesta saanut koskaan oireita. Olen innostunut kaikista laadukkaalta vaikuttavista tuotteista. Fitlinellä on GMP "tunnus" ja tämähän on vain muutamalla prosentilla lisäravinteista. Tällähetkellä ajattelen että olisivat ihan laadukkaita. On monia muitakin hyviä tuotteita ja sarjoja.     [/quote] Narahdit jo ekan kolmen sana kohdalla :D ihan tyhjänpäistä puutaheinää koko selostus, oliko sulla joku pointtikin tossa lätinässä? . Äläkä turhaan laita rahoja kehokuuriin. Juo vain paljon vettä ja syö kalaa, kanaa ja kananmunia max. puoli kiloa vuorokaudessa. Pääset samoihin ja vielä parempiin tuloksiin ilman fitlinen sokerilitkua. Tosin se syömättömyydellä pudotettu paino palaa samantien, kun kuuri loppuu. Suosittelisin jotakin järkevämpää tapaa laihduttaa, jos haluaa pysyviä tuloksia. Kaveri on nyt tällä kuurilla ja ollut jo viikon kipeänä. I wonder why... [/quote] Sulla on ollut hirvee tarve hirveellä metelillä joka ketjussa mollata FL, I wonder why... [/quote] Sua varmaan hämmentää nyt kuulla, että netissä pyörii aika monia muitakin, jotka eivät usko verkostomarkkinointiin, fitlinen litkuista puhumattakaan. :D On nimittäin ensimmäinen ketju, johon olen koskaan kirjoittanut mitään aiheesta. Yleensä tyydyn vain lukemaan palstaa, mutta nyt tämä hörhötouhu alkaa todella ärsyttämään ja oli pakko ottaa osaa keskusteluun.

[/quote] Ihan sama aggressiivinen kirjoitustyyli.

Vierailija
36/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Ei siis minkään valtakunnan omakohtaista kokemusta. Hienoa, juuri näin!
[/quote]

Luetun ymmärtäminen?
Kun olet niin hyvä yhdistelemään näitä palstan anonyymejä kirjoituksia, niin löydät varmasti eilen kirjoittamani kokemuksen tästä ketjusta.

Vierailija
37/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:41"]

[/quote] Ihan sama aggressiivinen kirjoitustyyli.
[/quote]
Fitlinen myyjä puhuu aggressiivisesta kirjoitustyylistä. Hahhah

Vierailija
38/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:41"] [quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:33"] [quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:31"]En myy Fitlineä, ja käyttökokemusta on muutaman purkin verran. Nekin on syöty satunnaisesti.Olen ajatellut kokeilisin tuotteita nyt kunnolla ja laihduttaisin kehokuurilla. Jos kokemus ei ole kehuttava, niin sitten en jatka. En vertaa mitään ravintolisiä lääkkeisiin, vaan mielestäni ne ovat ruokaa. Haluan ravintolisät mahdollisimman luonnonmukaisessa muodossa. Mielestäni kehon optimaalisen toiminnan tukeminen on tärkeää terveyden säilyttämisen kannalta ja myöskin hoidettaessa sairauksia.Itse olen saanut selviä tuloksia esim d vitamiinilla, kalaöljyllä ja magnesiumilla. Tietoa löytyy helpostikin, mitkä aineet vaikuttavat mihinkin. Mitä tulee syöpään, diabetekseen ym niin ihmiset saattavat joskus liioitellakin tuloksia toivoessaan paranemista, kaikki ei välttämättä ole totta. Sellaisia lupauksia ei saa antaa, joista ei ole mitään näyttöä. Verkostomarkkinoinnissa on tyypillistä, että annetaan turhia lupauksia, jos myyjillä ei ole koulutusta, vaikka jokin tuote tai tavara sinänsä olisi ok. En puhu hetken kestävästä punoituksesta, vaan kihelmöinnistä. Esimerkiksi Beeta-alaniini aiheuttaa tunnetusti  sellaista ja tämä on oikeasti normaalia ja vaaratonta. Punoitus ei ole normaalia, vaan tuote ei silloin sovi. Jos tämä ei ole allergiaakaan, niin koita selvittää jostain mikä sen sitten aiheutti. Itselläni on monia allergioita ja astma, mutta en ole mistään lisäravinteesta saanut koskaan oireita. Olen innostunut kaikista laadukkaalta vaikuttavista tuotteista. Fitlinellä on GMP "tunnus" ja tämähän on vain muutamalla prosentilla lisäravinteista. Tällähetkellä ajattelen että olisivat ihan laadukkaita. On monia muitakin hyviä tuotteita ja sarjoja.     [/quote] Narahdit jo ekan kolmen sana kohdalla :D ihan tyhjänpäistä puutaheinää koko selostus, oliko sulla joku pointtikin tossa lätinässä? . Äläkä turhaan laita rahoja kehokuuriin. Juo vain paljon vettä ja syö kalaa, kanaa ja kananmunia max. puoli kiloa vuorokaudessa. Pääset samoihin ja vielä parempiin tuloksiin ilman fitlinen sokerilitkua. Tosin se syömättömyydellä pudotettu paino palaa samantien, kun kuuri loppuu. Suosittelisin jotakin järkevämpää tapaa laihduttaa, jos haluaa pysyviä tuloksia. Kaveri on nyt tällä kuurilla ja ollut jo viikon kipeänä. I wonder why... [/quote] Sulla on ollut hirvee tarve hirveellä metelillä joka ketjussa mollata FL, I wonder why... [/quote] Sua varmaan hämmentää nyt kuulla, että netissä pyörii aika monia muitakin, jotka eivät usko verkostomarkkinointiin, fitlinen litkuista puhumattakaan. :D On nimittäin ensimmäinen ketju, johon olen koskaan kirjoittanut mitään aiheesta. Yleensä tyydyn vain lukemaan palstaa, mutta nyt tämä hörhötouhu alkaa todella ärsyttämään ja oli pakko ottaa osaa keskusteluun. [/quote] Ihan sama aggressiivinen kirjoitustyyli. [/quote] Fitlinen myyjä puhuu aggressiivisesta kirjoitustyylistä. Hahhah

[/quote] En tiedä kuin oman valmentajani joka myy, en ole edes henk.koht. tavannut. Joten en tiedä tyylistään. Hahhah sulle!

Vierailija
39/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että noita Fitline-pellejä ja muita verkostointimarkkinointiääliöitä vieläkin löytyy. Saa nettiä lukiessa aina niin makeat naurut...:D

Vierailija
40/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:57"]

[/quote] Ei siis minkään valtakunnan omakohtaista kokemusta. Hienoa, juuri näin! [/quote] Luetun ymmärtäminen? Kun olet niin hyvä yhdistelemään näitä palstan anonyymejä kirjoituksia, niin löydät varmasti eilen kirjoittamani kokemuksen tästä ketjusta.

[/quote] Oltuani hänen luonaan muutaman päivän hän tarjosi minulle joka päivä fitlinen juomat. Omalla kohdallani tunsin heti että tuote toimii!! :) olin pirteämpi päivisin ja yöt nukuin sikeämmin. Tämä?

Vai se fläsäri, joka siis meni kuten pitikin? Aijai... Jo on huonosti sulla asiat.