Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käly ja sen myymä FitLine, grrr

Vierailija
19.03.2014 |

Kälyni myy näitä tuotteita ja menee hermot kun se ei kerta kaikkiaan usko kun sanon ei kiitos häne tuote-esittely illoilleen. On kutsunut minut  jo ainakin 10 kertaa ja olen kohteliaasti kieltäytynyt, ja sanonut ihan suoraan että ne ovat liian hintavia minulle. Tai oikeastaan käly on kutsunut vain muutaman kerran mutta anoppi joka toimii kälyn langarina (käly asuu kauempana), kutsuu minua uudelleen ja uudelleen ja kun kieltäydyn niin hän loukkaantuu. Tiedän joo että olisi helpompi  vaan mennä sinne iltaan kuuntelemaan sitä, mutta toisaalta tiedän että niitä ylipuheita kuunnellessa taipuisin luultavimmin kuitenkin ostamaan niitä vaikka ei olisi varaa. Myös lapsillemme anoppi lobbaa kovasti näitä juomia, ja pienempi kinuaakin minulta säännöllisesti että miksi ei voida ostaa niitä. No ehkä siksi kun vuosikulutuksen hinta per hlö on vajaa 1000 euroa! 

Raivostuttaa kun tämä käly touhottaa niistä myös FB:ssä kuinka maailma pelastuu kun niitä käyttää ja kuinka kiitollinen hän on että hän on ne "löytänyt"! Ja samalla yrittää antaa piikkiä meille muille kuolevausille kuinka typeriä olemme kun enme ymmärrä omaa parastamme..ihan kuin olisi uskoon tullut, Argh!

ja uskon että ovat varmasti hyviä tuotteita mutta en kuitenkaan usko että ne parantavat kaikki mahdolliset vaivat kuten käly väittää. jos joku sanoo että on väsynyt, niin saman tien vastauksena että pitää ottaa fitlinea, ja jos johonkin lihakseen sattuu niin aina siihen auttaa fitline. 

Kiitos että sain purkautua..

Kommentit (372)

Vierailija
81/372 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mun sukulaiseni on hurahtanut näihin, ja yrittää myydä myydä myydä koko suvulle. Joko hyvällä tai sitten vähän pahalla. Mistään ei voinut enää keskustella kun puhe kääntyi aina vain näihin tuotteisiin, joissa mm. piristäviä ainesosia. Ja todellakin tämäkin perhe syöttää niitä myös lapsilleen, päivittäin. Lopulta pistin välit poikki kokonaan. Ei tarvitse enää pelätä näitä myyntipuheluita.

Vierailija
82/372 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän kuulostaa kuin Amwayn toiminta aikanaan. Vieläköhän niitä "uskovaisia" löytyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/372 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:10"]

Itse Fitlinen tuotteita käyttäneenä voin sanoa, että mun mielestä tuotteet ovat hyviä ja toimivat mun kohdalla. Olen kokeillut Kehokuuriakin ja kyllä siinä saa painoa jonkin verran pois, rankka se kuuri toki on. Mielelläni käyttäisin enemmänkin Fitlinen tuotteita mutta.... mua myös ärsyttää ihan yli kaiken sen timanttisuuden ja luksuksen hehkuttaminen. Ja se joka tosiaan kehtaa kyseenalaistaa tai kysyä tuotteista lyntätään maan rakoon. Totaalista uskonnollista hurmosta ja se kertoo mulle aina, että mukana on aivan liikaa tunnetta. Kuten sanoin, tuotteet ovat hyviä mutta eivät niin hyviä, että mulla olisi varaa maksaa niistä 70 euroa kuukaudessa. Joka kuukausi. Eli ostan tuon kuukauden paketin silloin tällöin mutta sitkuttelen sen kuukauden paketin kanssa niin pitkään kuin mahdollista. Summa summarum, tuotteet ovat hyviä mutta hinnat ovat liikaa ja se porukka joka Fitlinen ympärillä pyörii on pelottavaa :D

[/quote]

Mikä niissä tuotteissa sitten on niin hyvää? Itse kuulin koko sarjasta nyt siis ensimmäistä kertaa enkä jaksa googlata. Ovat jotain lisäravinteita? Laihdutusvalmisteita? Eikö sellaisilla laihduttaminen ole vähän typerää (versus se, että muuttaisi oikeasti elintapoja ja laihtuisi pysyvästi, ei kuureittain jojoillen)?
[/quote]

Itse sain muunmuassa vatsan , suoliston ja yleensäkin ruuansulatuksen kuntoon tuotteilla. Itselläni paha suolistohiiva. Ja kyse ei ole kuurista ja jojoilusta, kukaan ei estä jatkamasta tuota heidän suosittelemaan ruokamalli hamaan loppuun saakka. Monihan niin tekeekin, itse en vaan kerta kaikkiaam viitsinyt. Itselläni vain rupesi tökkimään se hinta ja se, että siellä FB-ryhmässä ei tunnu saavan aikaan yhtäkään objektiivista keskustelua tuotteista , niiden hinnoista, ohjeista ym. Tämän lisäksi se timanttisuus sun muu hupsuttelu joka mun mielestä ei edes kuulu koko aiheeseen, en ainakaan taju että miten se kuuluu aiheeseen. Akat vouhottaa tuotteista kuin viimeistä päivää ja tuntuu että järki puuttuu :D Mutta omalla kohdalla tuotteet toimi, ei epäilystäkään.
[/quote]

Ai tommosen määrän sokeria sisältävillä aineilla sait hiivan kuriin?!
Juu niin varmaan

Vierailija
84/372 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää huijausta tuo fitline. Fb:ssä hehkuttavat kuinka timanttista ja mahtavaa ja aivan huikeeta toimintaa. Verrattavissa zinzinon toimintaan. Palkintomatkoilla ja autobonuksilla elämään "luxusta". Pahinta että tosissaan uskovat terveysvaikutukseen. Kehokuuri keksitty rinnalle koska voidaan näin myydä koko paketti. Jokainen voi paremmin kun alkaa syömään terveellisesti, ei siihen fitskuja tarvita. Zinzinosta ollut poliisitutkinta, epäilen että kohta myös tästä pm:n toiminnasta myös.

Vierailija
85/372 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ostavat näitä eräältä yhteiseltä tutulta, yrittävät laihduttaa "vitamiinien" avulla ja samala syödään muuta moskaa kuten ennenkin. Mulle ei tuo myyjä vastannut mitään kun sanoin että ovat liian hintavia mulle ja syön mielelläni vitskut kasviksista suoraan. Ylipainon sain pois järkeistämällä syömisiä ja lisäämällä liikuntaa.

Vierailija
86/372 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on työtuttuna jälleenmyyjä ja auta armias sitä papatusta. Lääkärit on hänelle kirosana ja alinta pohjasakkaa, lääkärit eivät ymmärrä tätä fitlinen pyhyyttä eli lääkärin sanomisilla on turha kieltäytyä.
Valitin kerran väsymystä ja tämä tuttu kiikutti kupillisen vettä eteeni ja sekoitti siihen muutaman lusikallisen jotakin fitlinen ihmejauhoa, jonkinlainen vitamiinimix ja sen voimalla jaksaisin ja vitamiinit sen kuin alkaisivat hyrrätä kropassani.
No join litkun. Meni pari minuuttia kunnes ihoni alkoi punoittaa ja kihelmöidä, se on kuulemma ihan normaalia, kun vitamiinit pääsevät solutasolle asti! 5-10min päästä iho muuttui kirkkaanpunaiseksi ja turposi joka puolelta. Kasvot, korvat, reidet, kädet, käsivarret, dekoltee. Ihan kamalaa! Iski paniikki, join paljon kylmää vettä ja otin 2 antihistamiinia, reaktio häipyi noin tunnin sisällä. Sehän vasta mukavaa olisi ollut, jos nielukin olisi ehtinyt turvota! Tuttu ei ollut paikalla näkemässä tätä, mutta kuittasi tapahtuneen naurahduksella: "Ihan normaalia." Olin kuitenkin sen verran vihainen, ettei ole tuputtanut sanallakaan enää sen jälkeen.
Seuraavan kerran kun joku alkaa minulle mainostamaan fitline-tuotteita, kyselen muutamia faktoja ja aitoja tieteellisiä julkaisuja toimivuudesta. Tiedän, että se tulee suututtamaan esittelijän, joka ei osaa vastata mitään muuta kuin hänelle fitlinen taholta opetettuja mainoslauseita.

Vierailija
87/372 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
88/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt näitä nyt 2kk ja mieheni oli aluksi aivan järkyttynyt kuinka paljon maksoivat. Päätin että käytän enkä painosta häntä yhtään näitä käyttämään. No kuukauden minua seurattuaan alkoi varovaisesti kyselemään että josko hänkin nyt sitten kokeilisi.. On kuulemma havainnut kuinka olen paljon energisempi, nukun yöni paremmin ym. No nyt olemme yhdessä käyttäneet näitä sen 2 kk ja tuotteet alkaa olla lopussa, niin miehelle tuli hätä että täytyy tilata näitä ennen kuin loppuvat.. Eipä ollut enää ollenkaan liian kallista! =)

Silti ikinä koskaan milloinkaan en näistä hehkuta kenellekään, jos joku ei kysy ja silloinkin tosi varovaisesti juuri tämän fanaattisuuden takia. Eli minusta ei ainakaan mitään supermyyjää tulisi ;)

Silti koen että tämän hinnan tästä olosta olen enemmän kuin halukas vielä maksamaan. Mikäli joskus rahatilanteeni ei kerta kaikkiaan enää tätä kestä, pitkin hampain näistä luovun. Mulle ovat auttaneet moneen vaivaan ja samoin näköjään miehelleni, mutta uskon kyllä senkin ettei kaikki niistä apua saa. 

Vierailija
89/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:15"] Ja nimenomaan fruktoosi aiheuttaa rasvamaksaa ja altistaa sydän- ja verisuonitaudeille sekä diabetekselle. Se olisi ok hedelmissä ja marjoissa mutta ei lisättynä sokerina kuten fitlinessä. [/quote] Sehän se kun ei ole lisättyä! [/quote] Miklä tavalla se muka ei oo lisättyä? Tottakai se on lisättyä, koska se ei oo siinä tuotteessa luonnollisesti.

[/quote] Kaikki sokeri tulee tuotteessa olevista aineista. Outoa että et tätä tiedä vaikka kovin täällä  mesoat.

[/quote]

Fruktoosi tulee fruktoosista, joka on yksi ainesosa.

Vierailija
90/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:15"] Ja nimenomaan fruktoosi aiheuttaa rasvamaksaa ja altistaa sydän- ja verisuonitaudeille sekä diabetekselle. Se olisi ok hedelmissä ja marjoissa mutta ei lisättynä sokerina kuten fitlinessä. [/quote] Sehän se kun ei ole lisättyä! [/quote] Miklä tavalla se muka ei oo lisättyä? Tottakai se on lisättyä, koska se ei oo siinä tuotteessa luonnollisesti.

[/quote] Kaikki sokeri tulee tuotteessa olevista aineista. Outoa että et tätä tiedä vaikka kovin täällä  mesoat.

[/quote]Mikä idiootti. Tällaisia ei voi edes AV-mammat uskoa.

Vierailija
91/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:51"]

[/quote]

[/quote] Ok eli sulla ressukka ei ole edes tietoa niitä on fruktoosi? Näillä mennään....

Vierailija
92/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:56"]

[/quote] Mutta onpa se hienoa, että sinä tiedät paremmin.

Vierailija
93/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä, jotka syö vaikka pieniä kiviä, jos joku uskottelee niiden edistävän terveyttä ja niiden tuputtamisesta nettoaa 2 euroa kuussa.

Vierailija
94/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:57"]

[/quote]

[/quote] Ok eli sulla ressukka ei ole edes tietoa niitä on fruktoosi? Näillä mennään....

[/quote]

Fruktoosi on sokeria. Esiintyy luonnollisesti hedelmissä ja marjoissa mutta sitä käytetään myös yksinään makeuttajana. Eli fitlinen pulverin ensimmäinen ainesosa on sokeri. Jos tuossa tulisi vain marjojen ja muiden kuivattujen kasvien luonnollinen sokeri niin sitä ei erikseen mainittaisi ainesosaluettelossa. Nyt se mainitaan ja vieläpä ensimmäisenä -> sokeri on suurin yksittäinen ainesosa. Kuinka hankala tämä on sinun ymmärtää? Ainesosien listausta säätelee oma lakinsa eikä fitline pääse siitä mihinkään.

Vierailija
95/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:15"]

Ja nimenomaan fruktoosi aiheuttaa rasvamaksaa ja altistaa sydän- ja verisuonitaudeille sekä diabetekselle. Se olisi ok hedelmissä ja marjoissa mutta ei lisättynä sokerina kuten fitlinessä.

[/quote] Sehän se kun ei ole lisättyä!
[/quote]
Kasvaako fruktoosi pahvipurkissa luonnostaan? -Ei.
Onko se silloin lisättyä? -On.
Onko banaanissa luonnostaan fruktoosia? -On.
Onko banaanin fruktoosi lisättyä? -Ei.

Miksi "luonnolliseen" tuotteeseen täytyy lisätä sokeria melkein 70% kokonaismäärästä? Eikö vähempikin riittäisi?

Vierailija
96/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:01"]

[/quote]

[/quote]

Fruktoosi on sokeria. Esiintyy luonnollisesti hedelmissä ja marjoissa mutta sitä käytetään myös yksinään makeuttajana. Eli fitlinen pulverin ensimmäinen ainesosa on sokeri. Jos tuossa tulisi vain marjojen ja muiden kuivattujen kasvien luonnollinen sokeri niin sitä ei erikseen mainittaisi ainesosaluettelossa. Nyt se mainitaan ja vieläpä ensimmäisenä -> sokeri on suurin yksittäinen ainesosa. Kuinka hankala tämä on sinun ymmärtää? Ainesosien listausta säätelee oma lakinsa eikä fitline pääse siitä mihinkään.

[/quote]

Tässä vielä sinulle laki: http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2004/20041084#Pidp2958912

Vierailija
97/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:31"]

En myy Fitlineä, ja käyttökokemusta on muutaman purkin verran. Nekin on syöty satunnaisesti.Olen ajatellut kokeilisin tuotteita nyt kunnolla ja laihduttaisin kehokuurilla. Jos kokemus ei ole kehuttava, niin sitten en jatka. En vertaa mitään ravintolisiä lääkkeisiin, vaan mielestäni ne ovat ruokaa. Haluan ravintolisät mahdollisimman luonnonmukaisessa muodossa. Mielestäni kehon optimaalisen toiminnan tukeminen on tärkeää terveyden säilyttämisen kannalta ja myöskin hoidettaessa sairauksia.Itse olen saanut selviä tuloksia esim d vitamiinilla, kalaöljyllä ja magnesiumilla. Tietoa löytyy helpostikin, mitkä aineet vaikuttavat mihinkin. Mitä tulee syöpään, diabetekseen ym niin ihmiset saattavat joskus liioitellakin tuloksia toivoessaan paranemista, kaikki ei välttämättä ole totta. Sellaisia lupauksia ei saa antaa, joista ei ole mitään näyttöä. Verkostomarkkinoinnissa on tyypillistä, että annetaan turhia lupauksia, jos myyjillä ei ole koulutusta, vaikka jokin tuote tai tavara sinänsä olisi ok. En puhu hetken kestävästä punoituksesta, vaan kihelmöinnistä. Esimerkiksi Beeta-alaniini aiheuttaa tunnetusti  sellaista ja tämä on oikeasti normaalia ja vaaratonta. Punoitus ei ole normaalia, vaan tuote ei silloin sovi. Jos tämä ei ole allergiaakaan, niin koita selvittää jostain mikä sen sitten aiheutti. Itselläni on monia allergioita ja astma, mutta en ole mistään lisäravinteesta saanut koskaan oireita. Olen innostunut kaikista laadukkaalta vaikuttavista tuotteista. Fitlinellä on GMP "tunnus" ja tämähän on vain muutamalla prosentilla lisäravinteista. Tällähetkellä ajattelen että olisivat ihan laadukkaita. On monia muitakin hyviä tuotteita ja sarjoja.

[/quote]Voi mistäköhän löytyis toi GMP sertifikaatio? Sen kun näkis niin varmana menisin ostamaan.

Vierailija
98/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nimenomaan nämä on lainsäädännöllisiä seikkoja. Kaikki hedelmässä ja kasviksissa oleva on eritelty erikseen. Tästä samasta syystä täytyy myös sokeri olla erikseen mainittuna, vaikka se ei ole lisättyä. Se, miksi se on ensimmäisenä johtuu sitä että sitä on kasviksissa, hedelmissä suhteessa eniten. Vitamiinien määrät on äärimmäisen pieniä siihen verrattuna. Sokeri tulee tuotteisiin niissä käytetyistä kasviksista, hedelmistä ja marjoista.  Sokeri tuotteissa takaa sen, että ne eivät ole synteettisiä. Ilman sokeria, ne olisivat synteettisiä. Elimistö tarvii myös sokeria toimiakseen.

Hienoa, että saatiin tää sokerijankkaus nyt loppumaan!

Vierailija
99/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:56"]

[/quote] Mutta onpa se hienoa, että sinä tiedät paremmin.

[/quote]Aivan. Koulutus auttaa. Hieman myös tietysti rehelliset tarkoitusperät joita FitLine markkinoijilla ei ole.

Vierailija
100/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:15"] Ja nimenomaan fruktoosi aiheuttaa rasvamaksaa ja altistaa sydän- ja verisuonitaudeille sekä diabetekselle. Se olisi ok hedelmissä ja marjoissa mutta ei lisättynä sokerina kuten fitlinessä. [/quote] Sehän se kun ei ole lisättyä! [/quote] Kasvaako fruktoosi pahvipurkissa luonnostaan? -Ei. Onko se silloin lisättyä? -On. Onko banaanissa luonnostaan fruktoosia? -On. Onko banaanin fruktoosi lisättyä? -Ei. Miksi "luonnolliseen" tuotteeseen täytyy lisätä sokeria melkein 70% kokonaismäärästä? Eikö vähempikin riittäisi?

[/quote] Kun ei sinne lisätä yhtään sokeria! Siis mitä osaa et ymmärrä?