Käly ja sen myymä FitLine, grrr
Kälyni myy näitä tuotteita ja menee hermot kun se ei kerta kaikkiaan usko kun sanon ei kiitos häne tuote-esittely illoilleen. On kutsunut minut jo ainakin 10 kertaa ja olen kohteliaasti kieltäytynyt, ja sanonut ihan suoraan että ne ovat liian hintavia minulle. Tai oikeastaan käly on kutsunut vain muutaman kerran mutta anoppi joka toimii kälyn langarina (käly asuu kauempana), kutsuu minua uudelleen ja uudelleen ja kun kieltäydyn niin hän loukkaantuu. Tiedän joo että olisi helpompi vaan mennä sinne iltaan kuuntelemaan sitä, mutta toisaalta tiedän että niitä ylipuheita kuunnellessa taipuisin luultavimmin kuitenkin ostamaan niitä vaikka ei olisi varaa. Myös lapsillemme anoppi lobbaa kovasti näitä juomia, ja pienempi kinuaakin minulta säännöllisesti että miksi ei voida ostaa niitä. No ehkä siksi kun vuosikulutuksen hinta per hlö on vajaa 1000 euroa!
Raivostuttaa kun tämä käly touhottaa niistä myös FB:ssä kuinka maailma pelastuu kun niitä käyttää ja kuinka kiitollinen hän on että hän on ne "löytänyt"! Ja samalla yrittää antaa piikkiä meille muille kuolevausille kuinka typeriä olemme kun enme ymmärrä omaa parastamme..ihan kuin olisi uskoon tullut, Argh!
ja uskon että ovat varmasti hyviä tuotteita mutta en kuitenkaan usko että ne parantavat kaikki mahdolliset vaivat kuten käly väittää. jos joku sanoo että on väsynyt, niin saman tien vastauksena että pitää ottaa fitlinea, ja jos johonkin lihakseen sattuu niin aina siihen auttaa fitline.
Kiitos että sain purkautua..
Kommentit (372)
Tuttu juttu: tyrkyttäminen. Jokaiseen vaivaan ja kolotukseen aktivaissia. Pelottaa kun polvikipuiselle ratkaisuksi ei ole lääkäri vaan fitline. Mukaan henkilökemialla hömpsätetyt ihmiset eivät raaski lopettaa ettei myyjältä lähde fitskuauto alta, silti nämä reppanat ovat ihan samoissa flunssakierteissä kun ennenkin, Facebookissa ollaan ihan yhtä tyytymättömiä omaan elämään kuin ennen aamudrinksujen elämään saapumista.
On kurjaa kun ei uskota: ei on ei. Kiitos!
Minulle mmyös tyrkytetään fitline tuotteita jos sanon olen ollut väsynyt..Olen käyttänyt tuotteita mmutta väsymys ei niillä llähde ainoastaan levolla ja ulkoilulla.Myyjillä on kova kkilpailu saada paljon myytyä eli ei asiakkaan parasta ajatella .Tuotteita ei ole tieteellisesti tutkittu.Jos vitamiinit imeytyvät niihin soluihin jotka tarvitsee tiettyä vitamiinia keksijä olisi saanut nobel palkinnon.
Myyjät tavoittelee itselleen palkintoja matkoja autoja.
Tämä on minun kokemukseni.Jokainen kokeilkoon jos haluaa.
Ystäväni mainostaa ja hehkuttaa näitä fitline tuotteita somessa. Vähän kun googlettaa niin huomaa että nämähän ovat aivan ylihintaisia tuotteita. Näitä myyvät ihmiset ovat noin kolmekymppisiä väsyneitä kotiäitejä jotka on saatu höynäytettyä tähän mukaan kun eivät ole kehdanneet kieltäytyä. Samat vitamiinit saat apteekista 10x halvemmalla. Tietääkseni pelkkä perustason paketti maksaa 90€ kuukaudessa. Sitten siihen jos haluat ostaa päälle vielä muita super ihania ja tehokkaita ja kaikkiin vaivoihin tehoavia drinksuja niin kohta on kuukausipalkka tuhlattu. Miten vuonna 2019 ihmiset ovat vielä niin pihalla näistä verkostomarkkinointi yrityksistä? Sekin jo kertoo tuotteista paljon kun ovat noin kalliita ja niitä ei myydä kaupoissa. Jos niitä tuotaisiin kauppoihin niin eihän kukaan hullu niitä ostaisi!
Minä olen tuttavan kautta päässyt seuraamaan tätä fitsku-uskontoa. Meinasin peelleni lentää, kun kuulin mitä se ns. kehokuuri maksaa! Sillä rahalla saa kaupasta oikeat ruuat hyvinkin kuukaudeksi. Ylihinnoiteltuja tuotteita, turhia myös: ei terve ihminen tarvitse aminohappoja eikä entsyymejä purkista. Ei liioin yliannoksia vitamiineja. Härskiä bisnestä ja ihmisten höynäyttämistä.
Loppui kolmen kuukauden kokeiluun täälläkin. Ei mitään ihmeaineita, mutta hintaa kyllä on. Jokaiseen vaivaan auttaa joku heidän jauheensa tai tippansa, vaikka pää olisi kainalossa. Kehokuuri on lyhyt karppauskuuri, siihen vielä sekoitettu solumuisti-huuhaata. Jos syöt terveellisesti ja liikut, osta vitamiinit ja hivenaineet halvemmalla muualta! Sain samat aineet n. 60 eurolla luontaistuotekaupasta, purkkien koot yli kuukauden käyttöön. Eikä rasvaliukoisesta vitamiinista saa vesiliukoista millään.
Mitä mieltä olette siitä, kun PM international ilmoittaa ettei kehokuuri ole heidän tuote. Kuitenkin sen kuurin on kehittänyt fitskumyyjä ja luuriin kuuluvat erottamattomana osana fitskut. PM käärii mielellään rahat kuurin tuotteista, muttei halua kantaa mitään vastuuta siitä. PM kuitenkin sallii sen, että kuuriin yhdistetään fitskut ja haluaa tuotteensa yhdistettävän hyvin kyseenalaiseen kuuriin ja sitäkin kyseenalaisempaan markkinointiin mm. solujen resetoinnin väittämillä.
Millaisia ajatuksia tämä teissä herättää ja millaisen kuvan se antaa pm internationalista yrityksenä?
Mitä tuo solumuisti oikein tarkoittaa? Miten solu tietää mitkä vitamiinit pitää imeytyä, miten nää juomat oikein toimii?
Laihtuuko tuolla kehokuurilla? Onko tehokas tapa?
Kuka tietää onko joku päässyt kunnon tuloihin näitä myymällä? Paljonko voisi kuukaudessa myydä ja saada itselle tuloja?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tietää onko joku päässyt kunnon tuloihin näitä myymällä? Paljonko voisi kuukaudessa myydä ja saada itselle tuloja?
Peppiina Meronen aloitti tehokkaana myyjänä. Tienaa kait nykyään hyvinvointibisneksessä. Katselin jyn hänrn sivujaan , niin kyllä oli voimaa ja tahtoa ja vahvuutta tarjolla.
Moni myyjä on lopettanut ja Fitlinen myynti on laskenut. Nykyisin liikevaihto Suomessa jotain 6,4 miljoonaa. Sehän oli jotain 20 miljoonaa vuonna 2017 ja taisi olla vähän enemmänkin hieman aiemmin. Sitten tuli kielteistä julkisuutta ja alkoi korona ja sota, eläminen kallistui. Ei moni enää osta. En usko että voi päästä enää tuloihin. Menestys ei ole verkostomyynnissä ikuista ja lopulta markkinat kyllästyvät. Ne jotka ovat ensimmäisten joukossa lähteneet mukaan ja olleet hyviä myymään, niin ne pärjäävät yleisesti ottaen kun ovat pyramidin huipulla. Ei muut, mutta kyllä nekin saa tyytyä vähempään nykyisin.
http://hyvinvointi.ts.fi/blogit/fitline
Eipä ole uskottavia tuotteita tällä verkostomarkkinointiyrityksellä. Kokeilin myös ja ei toiminut minulla yhtään.