Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käly ja sen myymä FitLine, grrr

Vierailija
19.03.2014 |

Kälyni myy näitä tuotteita ja menee hermot kun se ei kerta kaikkiaan usko kun sanon ei kiitos häne tuote-esittely illoilleen. On kutsunut minut  jo ainakin 10 kertaa ja olen kohteliaasti kieltäytynyt, ja sanonut ihan suoraan että ne ovat liian hintavia minulle. Tai oikeastaan käly on kutsunut vain muutaman kerran mutta anoppi joka toimii kälyn langarina (käly asuu kauempana), kutsuu minua uudelleen ja uudelleen ja kun kieltäydyn niin hän loukkaantuu. Tiedän joo että olisi helpompi  vaan mennä sinne iltaan kuuntelemaan sitä, mutta toisaalta tiedän että niitä ylipuheita kuunnellessa taipuisin luultavimmin kuitenkin ostamaan niitä vaikka ei olisi varaa. Myös lapsillemme anoppi lobbaa kovasti näitä juomia, ja pienempi kinuaakin minulta säännöllisesti että miksi ei voida ostaa niitä. No ehkä siksi kun vuosikulutuksen hinta per hlö on vajaa 1000 euroa! 

Raivostuttaa kun tämä käly touhottaa niistä myös FB:ssä kuinka maailma pelastuu kun niitä käyttää ja kuinka kiitollinen hän on että hän on ne "löytänyt"! Ja samalla yrittää antaa piikkiä meille muille kuolevausille kuinka typeriä olemme kun enme ymmärrä omaa parastamme..ihan kuin olisi uskoon tullut, Argh!

ja uskon että ovat varmasti hyviä tuotteita mutta en kuitenkaan usko että ne parantavat kaikki mahdolliset vaivat kuten käly väittää. jos joku sanoo että on väsynyt, niin saman tien vastauksena että pitää ottaa fitlinea, ja jos johonkin lihakseen sattuu niin aina siihen auttaa fitline. 

Kiitos että sain purkautua..

Kommentit (372)

Vierailija
61/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, taas jokin mulle uusi verkostosekoilu! Näitä keskusteluja on niin hauska seurata. Jatkakaa.

Vierailija
62/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:15"]

Ja nimenomaan fruktoosi aiheuttaa rasvamaksaa ja altistaa sydän- ja verisuonitaudeille sekä diabetekselle. Se olisi ok hedelmissä ja marjoissa mutta ei lisättynä sokerina kuten fitlinessä.

[/quote] Sehän se kun ei ole lisättyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:39"]Tyypillistä alapeukutusta kadehtijoilta :D. [/quote] Viimeinen keino yrittää vakuuttaa; kateuskortti!

[/quote] Vakuuttaa? Mitä? 

Vierailija
64/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:29"]

Ihanaa, taas jokin mulle uusi verkostosekoilu! Näitä keskusteluja on niin hauska seurata. Jatkakaa.

[/quote] Niin on, samaa mieltä.

Vierailija
65/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksa uskoa tuohon myyttiin, että lääkärit määräisivät vaan pilleriä toisen perään kritiikittömästi. Näyttäkää mulle lääkäri, joka ei kannustaisi ylipainoista liikkumaan tai muuttamaan ruokailutottumuksiaan, jos vaivat siihen liittyvät. Taitaa vaan olla kyse siitä, että ylipainoiset ihmiset eivät viitsi näitä ohjeita noudattaa ja etsivät oikotietä onneen näistä "ihmeainesta".

Vierailija
66/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava myy näitä ja mun ei huvita enää edes tervehtiä sitä kun ihan sama mitä kuulumisia kerrot niin joka asiaan olisi Fitlinella juuri sopiva tuote

Vierailija
67/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:15"]

Ja nimenomaan fruktoosi aiheuttaa rasvamaksaa ja altistaa sydän- ja verisuonitaudeille sekä diabetekselle. Se olisi ok hedelmissä ja marjoissa mutta ei lisättynä sokerina kuten fitlinessä.

[/quote]

Miklä tavalla se muka ei oo lisättyä? Tottakai se on lisättyä, koska se ei oo siinä tuotteessa luonnollisesti.

Vierailija
68/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään positiivista ainakaan.

Vierailija
69/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:31"]En myy Fitlineä, ja käyttökokemusta on muutaman purkin verran. Nekin on syöty satunnaisesti.Olen ajatellut kokeilisin tuotteita nyt kunnolla ja laihduttaisin kehokuurilla. Jos kokemus ei ole kehuttava, niin sitten en jatka. En vertaa mitään ravintolisiä lääkkeisiin, vaan mielestäni ne ovat ruokaa. Haluan ravintolisät mahdollisimman luonnonmukaisessa muodossa. Mielestäni kehon optimaalisen toiminnan tukeminen on tärkeää terveyden säilyttämisen kannalta ja myöskin hoidettaessa sairauksia.Itse olen saanut selviä tuloksia esim d vitamiinilla, kalaöljyllä ja magnesiumilla. Tietoa löytyy helpostikin, mitkä aineet vaikuttavat mihinkin. Mitä tulee syöpään, diabetekseen ym niin ihmiset saattavat joskus liioitellakin tuloksia toivoessaan paranemista, kaikki ei välttämättä ole totta. Sellaisia lupauksia ei saa antaa, joista ei ole mitään näyttöä. Verkostomarkkinoinnissa on tyypillistä, että annetaan turhia lupauksia, jos myyjillä ei ole koulutusta, vaikka jokin tuote tai tavara sinänsä olisi ok. En puhu hetken kestävästä punoituksesta, vaan kihelmöinnistä. Esimerkiksi Beeta-alaniini aiheuttaa tunnetusti  sellaista ja tämä on oikeasti normaalia ja vaaratonta. Punoitus ei ole normaalia, vaan tuote ei silloin sovi. Jos tämä ei ole allergiaakaan, niin koita selvittää jostain mikä sen sitten aiheutti. Itselläni on monia allergioita ja astma, mutta en ole mistään lisäravinteesta saanut koskaan oireita. Olen innostunut kaikista laadukkaalta vaikuttavista tuotteista. Fitlinellä on GMP "tunnus" ja tämähän on vain muutamalla prosentilla lisäravinteista. Tällähetkellä ajattelen että olisivat ihan laadukkaita. On monia muitakin hyviä tuotteita ja sarjoja.

[/quote]
Narahdit jo ekan kolmen sana kohdalla :D ihan tyhjänpäistä puutaheinää koko selostus, oliko sulla joku pointtikin tossa lätinässä?
.
Äläkä turhaan laita rahoja kehokuuriin. Juo vain paljon vettä ja syö kalaa, kanaa ja kananmunia max. puoli kiloa vuorokaudessa. Pääset samoihin ja vielä parempiin tuloksiin ilman fitlinen sokerilitkua. Tosin se syömättömyydellä pudotettu paino palaa samantien, kun kuuri loppuu. Suosittelisin jotakin järkevämpää tapaa laihduttaa, jos haluaa pysyviä tuloksia.
Kaveri on nyt tällä kuurilla ja ollut jo viikon kipeänä. I wonder why...

Vierailija
70/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa järjetön määrä fruktoosia tuossa jauheessa. Nämä pyramidihuijauksiin haksahtavat raukat vaan koittavat jankuttaa tyyliin "kyllä se mulla on toiminut!!" ja "ei saa haukkua jos et oo ite kokeillut!!!". Ei edes tarvi kokeilla kun vilkaisee vain mitä nuo tuotteet sisältävät. Suosittelen maksa-arvojen tarkistusta jos olette oikeasti erehtyneet käyttämään pitemmän aikaa noita jauheita.

En onneksi tunne ketään tällaiseen kulttiin hurahtanutta, mutta jos joku tulisi tyrkyttämään noita aineita minulle käskisin tyyppiä tunkemaan ne perseeseensä.

Vierailija
72/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole reilua.

Vierailija
73/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 18:28"]

http://img.michaeljacksonspictures.com/wp-content/uploads/2014/08/popcorn-blank.gif

[/quote]

haha :-D

Vierailija
74/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:15"]

[/quote]

Kun se on! Ainesosana ensimmäisenä eli sitä on pulverissa eniten.

Vierailija
75/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on käynnissä ihan selvä pyramidihuijaus, mutta tuo "tuote" tekee siitä laillista. Ne isot rahat tulee siitä, kun rekrytoit "alaisia" myymään tätä paskaa ja he maksavat osuuden sinulle. Tietysti ainoat tästä rikastuvat ihmiset, ovat firman perustajat.

Vierailija
76/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
77/372 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:15"] Ja nimenomaan fruktoosi aiheuttaa rasvamaksaa ja altistaa sydän- ja verisuonitaudeille sekä diabetekselle. Se olisi ok hedelmissä ja marjoissa mutta ei lisättynä sokerina kuten fitlinessä. [/quote] Sehän se kun ei ole lisättyä! [/quote] Miklä tavalla se muka ei oo lisättyä? Tottakai se on lisättyä, koska se ei oo siinä tuotteessa luonnollisesti.

[/quote] Kaikki sokeri tulee tuotteessa olevista aineista. Outoa että et tätä tiedä vaikka kovin täällä  mesoat.

Vierailija
78/372 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipahan tökerösti naamioitu mainos tuo 19. :D muka kysymys mutta teksti kopioitu suoraan jostain huijareiden esitteistä.

Vierailija
79/372 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Että kehokuurilla ihan hormonitoimintakin normalisoituu?? Jos noin on, ei puhuta enää luontaistuotteista vaan enemmänkin lääkeaineista, minun mielestäni...

Älkää hyvät ihmiset menkö halpaan. Tai tässä tapauksessa kalliiseen.

Vierailija
80/372 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 01:42"]Onko kellään kokemusta kehokuurista? Tekisi mieli laihduttaa sillä koska ruokavalio on helppo ja siihen kuuluu hyvä valikoima lisäravinteita. On monipuolisempi kuin ateriankorvikepussien käyttö. Mikä tärkeintä, kyseessä ei ole vain laihdutuskuuri, vaan elimistön pitäisi puhdistua, aineenvaihdunnan ja hormonitoiminnan normalisoitua yms. Haluan siis puhdistuskuurin, koska koen, että elimistöni on jo sen verran kuormittunut etteivät pelkät ruokavaliomuutokset yksistään auta. Kuuri ei tule liian kalliiksi koska se on määräaikainen ja sen jälkeen pärjää varmaan vähemmilläkin tuotteilla, kunhan elää terveellisesti. Jos vitamiinit ovat peräisin hedelmistä, kasviksista ym niin ei niistä tule yliannosta tai maksavaurioita ja imeytyvyyskin pitäisi olla hyvä, verrattuna synteettisiin tuotteisiin.

Mikä on liian kallista? Käyn baarissa yksi tai kaksi kertaa kuussa, menee helposti muutama kymppi ainakin kerrallaan. Syön kahviloissa 2 kertaa viikossa ja ostan jonkun muutaman euron turhan jutun ruokakaupasta joka päivä. Ylipainon kerääminen ja sen ylläpitäminen maksaa. Joten paljon menee turhaankin, jonka voisi sijoittaa itsensä hoitamiseen. Terveys on ainutkertainen asia. On halvempaa ja mielekkäämpää ehkästä kuin hoitaa sairauksia.
[/quote]
Miten sulla menee baarissa rahaa?
Taidatkin olla niin painava että joudut ostamaan omat juomasi.