Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen on perseestä.

Vierailija
18.11.2020 |

Ajaukset ei pysy kasassa eikä voi ajatella kuin häntä. Sydän hakkaa, toivoo näkevänsä hänet pian ja kokoajan. Pelottaa ettei hän tunne samoin... siinä nyt muutama vit tumainen oire...

Kommentit (464)

Vierailija
81/464 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla ihastuminen vaikuttaa siihen, että en nuku öitäni enää kunnolla. Herään aamuöisin pyörimään enkä saa enää unta. Kroppa jotenkin ihan kiihtyneessä tilassa. Muilla samaa?

Mä en nykyään mieti mitään muuta kun sitä ihastusta koko ajan......

Niinpä. Ihmettelen suuresti, miten pystyy kuitenkin näennäisesti toimimaan ja tekemään normiaskareita koko ajan, vaikka taustalla päässä pyörii, on jo kuukausia, ehkä jo vuoden?!, pyörinyt yksi ihminen. Enkä tajua, voiko se ihminen enää kadota sieltä päästä? Haluaisin kyllä normaalin elämän takaisin 🙄

T. Se tyhmyri

Vaihtoehtoko ei ole "normaali" elämä sen ihastuksesi kanssa?

Vierailija
82/464 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla ihastuminen vaikuttaa siihen, että en nuku öitäni enää kunnolla. Herään aamuöisin pyörimään enkä saa enää unta. Kroppa jotenkin ihan kiihtyneessä tilassa. Muilla samaa?

Mä en nykyään mieti mitään muuta kun sitä ihastusta koko ajan......

Niinpä. Ihmettelen suuresti, miten pystyy kuitenkin näennäisesti toimimaan ja tekemään normiaskareita koko ajan, vaikka taustalla päässä pyörii, on jo kuukausia, ehkä jo vuoden?!, pyörinyt yksi ihminen. Enkä tajua, voiko se ihminen enää kadota sieltä päästä? Haluaisin kyllä normaalin elämän takaisin 🙄

T. Se tyhmyri

Mullakin suurinpiirtein sama aika. Sekoilen kyllä askareissani kun ajattelen sitä toista varsinkin jos on vieressä...

Pääsetkö/joudutko usein ihan viereen?

Jep...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/464 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, aina kun tuntuu, että nyt on elämä omissa käsissä ja on pysäyttämättömän vahva, niin eiköhän pidä mennä ihastumaan johonkin naiseen. Kryptoniittia, perkele.

Vierailija
84/464 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee niinkuin luonto on tarkottanu.

Vierailija
85/464 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin juuri yli 2,5v ihastuksesta. Huhhuh toivottavasti oli viimeinen (ainakin sellainen joka ei toteudu).

Vierailija
86/464 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuessa asettuu orjan asemaan, jos kohde on saavuttamaton. Alhaisin tavoite elämässä.

87/464 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös. En nuku, sydän hakkaa, ruoka ei maistu. Ihastus on jopa ahdistavaa, ei enää kivaa...

88/464 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös...

Vierailija
89/464 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole ihastusta. Tuo on mania, pakkomielle ja vainoharhaisuutta. Tai kenties jonkinlainen pitkittynyt paniikkihäiriö.

Ei tuollaisessa häiriintyneessä hätätilassa kuulu hakeutua jonkun seurustelukumppanin lähelle. Tuollaisessa tilassa kuuluu hakeutua hoitoon. Vasta kun olet terve vakaa ihminen niin pystyt myös luomaan terveitä tasapainoisia ihmissuhteita.

Olen muuten ihan tosissani. Siis mielestäni terveellä aikuisella ei ole tuollaisia tunnevipeltämisiä kuin sinulla.

Vierailija
90/464 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuessa asettuu orjan asemaan, jos kohde on saavuttamaton. Alhaisin tavoite elämässä.

Jep. Täysin toisen sätkynukke. Sitä vaihtaa omat menonsa ym. että vain pääsee näkemään toista jossain jos tulee tilaisuus...

Kokemusta on.

Vierailija
91/464 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muille käynyt niin, että ei halua olla tekemisissä muiden potentiaalisten kumppaneiden kanssa? Minut eräs nainen kuohitsi ja nyt ollaan vietetty pitkää kuivaa kautta:-( vituttaa että tähtiä näkyy..

Vierailija
92/464 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole ihastusta. Tuo on mania, pakkomielle ja vainoharhaisuutta. Tai kenties jonkinlainen pitkittynyt paniikkihäiriö.

Ei tuollaisessa häiriintyneessä hätätilassa kuulu hakeutua jonkun seurustelukumppanin lähelle. Tuollaisessa tilassa kuuluu hakeutua hoitoon. Vasta kun olet terve vakaa ihminen niin pystyt myös luomaan terveitä tasapainoisia ihmissuhteita.

Olen muuten ihan tosissani. Siis mielestäni terveellä aikuisella ei ole tuollaisia tunnevipeltämisiä kuin sinulla.

Sikäli, kun et ole ikinä kokenut ihastumista, niin voisit vaikka lukea ihan lääketieteellistä kirjallisuutta ihastumisista.

Vierailija
93/464 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, ajattelin jo olevani pääsemässä eroon ihastuksesta mutta nyt se tuli jo uniinkin. Koko hiton yö näin siitä unta ja nyt ihastus on vaan voimistunut!! :(

Vierailija
94/464 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ajattelin jo olevani pääsemässä eroon ihastuksesta mutta nyt se tuli jo uniinkin. Koko hiton yö näin siitä unta ja nyt ihastus on vaan voimistunut!! :(

Oli varmaan aika hyvä uni kuitenkin ;)

Vierailija
95/464 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikeeta kun ei tiedä mitä se toinen ajattelee

Toivo ja epätoivo vaihtelevat jatkuvasti.

Mullakin. Miten sulla ilmenee?

Yhtenä hetkenä sitä on onnen kukkuloilla ja muistelee jotain tapahtunutta tai odottaa tulevaa. Sitten seuraavana hetkenä on täynnä epäilystä siitä, että ehkä se toinen ei ole lainkaan kiinnostunut.

Tuohon lisäisin vielä mustasukkaisuuden jostakin, jota ei edes ole. Samassa sopassa voi olla vielä minusta kiinnostuneita, tai luulen ainakin näin, tai oikeastaan tiedän. Pirullista hommaa..

mies52v

Vierailija
96/464 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten, kun sen ihastuksensa näkee jonkun toisen kanssa. Tunne on murskaava. Mikään elämässä ei enää kiinnosta tai tunnu miltään.

Lupaan itselleni, etten koskaan enää ihastu kehenkään. Elämäni oli tosi hyvää ja helppoa ilman näitä tunnemyrskyjä.

Vierailija
97/464 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma. :).

Vierailija
98/464 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä hetkenä sitä on onnen kukkuloilla ja muistelee jotain tapahtunutta tai odottaa tulevaa. Sitten seuraavana hetkenä on täynnä epäilystä siitä, että ehkä se toinen ei ole lainkaan kiinnostunut.

Tuohon lisäisin vielä mustasukkaisuuden jostakin, jota ei edes ole. Samassa sopassa voi olla vielä minusta kiinnostuneita, tai luulen ainakin näin, tai oikeastaan tiedän. Pirullista hommaa..

mies52v

Kaikista pahinta on se, että vielä keski-ikäisenä joutuu oikeasti käsittelemään tällaisia tunteita, jotka vaikuttaisivat kuuluvat teini-ikäisille.

Vierailija
99/464 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Kaikista pahinta on se, että vielä keski-ikäisenä joutuu oikeasti käsittelemään tällaisia tunteita, jotka vaikuttaisivat kuuluvat teini-ikäisille.

Näinpä, ja vahvempana kuin koskaan😥

Mies52v

Vierailija
100/464 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma. :).

Ei, vaan tunteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän