Ihastuminen on perseestä.
Ajaukset ei pysy kasassa eikä voi ajatella kuin häntä. Sydän hakkaa, toivoo näkevänsä hänet pian ja kokoajan. Pelottaa ettei hän tunne samoin... siinä nyt muutama vit tumainen oire...
Kommentit (464)
Miehiä vai naisia palstailemassa?
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikeeta kun ei tiedä mitä se toinen ajattelee
Onko mahdollista kysyä?
Kannattaa lähteä parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka paljastuu todella tunnekylmäksi, itsekkääksi ja tuhoavaksi. Sen jälkeen ei ihastumisen tunteita enää tule.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähteä parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka paljastuu todella tunnekylmäksi, itsekkääksi ja tuhoavaksi. Sen jälkeen ei ihastumisen tunteita enää tule.
Been there, done that, didn’t work.
Vierailija kirjoitti:
Toivo ja epätoivo vaihtelevat jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä vai naisia palstailemassa?
Molempia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin. Miten sulla ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Been there, done that, didn’t work.
Niinpä... no, en oikeasti edes haluaisi olla tunteeton. Elämästä katoaisivat värit.
Se onn ilmavaiva. Pelkkkää ilmaa mikä vaivaa kun sitä on ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä moinen johtuu? Saavatko kohtaamiset ihastuksesi kohteen kanssa aikaan näitä epätoivon ajatuksia, vai syntyvätkö ne muuten vaan omassa päässäsi?
mulla ihastuminen vaikuttaa siihen, että en nuku öitäni enää kunnolla. Herään aamuöisin pyörimään enkä saa enää unta. Kroppa jotenkin ihan kiihtyneessä tilassa. Muilla samaa?
Joo-o, täälläkin yks tyhmyri joka meni ihastumaan 😐
Vaikka varsin jo tiesin, miten siinä käy. Se vaan oli liian houkuttavaa että olis edes viitsinyt koettaa välttää. Ja nyt sitä maksellaan, ihan niin kirvelevästi kuin etukäteen kuvittelinkin. Siis oman psyyken kustannuksella. Ei ihan helpolla lähde hurma ja huuma päästä. Haluaisin hypätä vaikka 5v ajassa eteenpäin, kai se sitten jo kirvelis vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Se onn ilmavaiva. Pelkkkää ilmaa mikä vaivaa kun sitä on ilmassa.
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan paskana.
Miks?
Vierailija kirjoitti:
mulla ihastuminen vaikuttaa siihen, että en nuku öitäni enää kunnolla. Herään aamuöisin pyörimään enkä saa enää unta. Kroppa jotenkin ihan kiihtyneessä tilassa. Muilla samaa?
Ihastuuko miehetkin näin vahvasti vai onko taas naisten humputtelua?
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, täälläkin yks tyhmyri joka meni ihastumaan 😐
Vaikka varsin jo tiesin, miten siinä käy. Se vaan oli liian houkuttavaa että olis edes viitsinyt koettaa välttää. Ja nyt sitä maksellaan, ihan niin kirvelevästi kuin etukäteen kuvittelinkin. Siis oman psyyken kustannuksella. Ei ihan helpolla lähde hurma ja huuma päästä. Haluaisin hypätä vaikka 5v ajassa eteenpäin, kai se sitten jo kirvelis vähemmän.
Kielletty ihastus vai miks niin kirvelee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan paskana.
Miks?
Ihastuminen ilman vastakaikua on pelkkää hiljaista haikua.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nykyään mieti mitään muuta kun sitä ihastusta koko ajan......
Ok kunhan itse ja ihastuksesi olette vapaita