Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen on perseestä.

Vierailija
18.11.2020 |

Ajaukset ei pysy kasassa eikä voi ajatella kuin häntä. Sydän hakkaa, toivoo näkevänsä hänet pian ja kokoajan. Pelottaa ettei hän tunne samoin... siinä nyt muutama vit tumainen oire...

Kommentit (464)

Vierailija
21/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persiistä on, juu.

Vierailija
22/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh onneksi en ole ollut pahasti ihastunut hetkeen. Yleensä ihastukseni ovat täysin tavoittamattomia, kuten joku elokuva/kirjahahmo. Ihastuminen ja tietoisuus, että ei voi koskaan olla ihastuksen kanssa, sattuu niin hirveästi! Sitä ei jaksa.. ei millään.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit + kokemattomuus. Menee ohi kun vanhenet :)

Vierailija
24/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten mene ohi iän myötä, edelleen ihastun kuin teinityttö, mutta sillä erolla, että en yleensä ihastu saavuttamattomiin unelmiin vaan oikeisiin ihmisiin. t. 49v

Vierailija
25/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on aika ihana tunne..

Vierailija
26/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hyvin ohi, kun kertoo välittömästi ihastukselle mitä on mielessä ja saa ankarat pakit. Ei muuta kuin seuraavalla kerralla uudestaan.

Vierailija
27/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten mene ohi iän myötä, edelleen ihastun kuin teinityttö, mutta sillä erolla, että en yleensä ihastu saavuttamattomiin unelmiin vaan oikeisiin ihmisiin. t. 49v

Näinpä. Ikä ei tuo helpotusta ja omalla kohdalla ainakin vain tilanne paheni😰=uusi tilanne

Vierailija
28/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa hulluutta. Repii sielun rippeet riekaleina rinnasta ulos.

Vierailija
29/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhelet. Itse en onneksi sinällään usein ihastu kun ei ole aihetta, mutta sitten kun ihastun niin ihastun yleensä vääriin ihmisiin, tai sitten sellaisiin joihin ei ihan muuten vaan ole mitään mahdollisuuksia. Ei niin sanotusti riitä meikäläisellä. Kiva sitten aina viikko- tai kuukausitolkulla kärvistellä niiden tunteidensa kanssa ja tietää, että kaikki se tunnepaska on ihan turhaa.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
30/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy?

Vierailija
31/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaastumista tapahtuu nuoruudessa. Aikuisena täytyy osata jo vietellä.

Vierailija
32/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

antsu sinkku kirjoitti:

Persiistä? No mene sinäkin sinne. Työnnä ensin vaikka pääsi perseeseesi.

No mutta mikäs Antsua nyt noin harmittaa?

Vierailija
33/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihaastumista tapahtuu nuoruudessa. Aikuisena täytyy osata jo vietellä.

Nuoruudessa nimenomaan tuli vieteltyä niitä ihastuksia. Nyt kun katsoo itseään peilistä niin ymmärtää, että on ihan turha kuvitella enää kenenkään pitävän itseään niin viehättävänä että kannattais edes yrittää mitään.

Vierailija
34/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun kohtalotoveriksi tähän ketjuun! Olin vuosia niin etten ihastunut kehenkään, ja nyt olen jostain kumman syystä muuttunut ihan sarjaihastujaksi. Kohteelta ei vaadi paljoa, riittää että on +-10 vuoden hajonnalla ikäiseni, ei sormusta sormessa, ihmisen näköinen ja on kerran katsonut mua ja puhunut mulle. Sit alan jo menettämään yöuniani ja vatsa heittämään kuperkeikkaa ja miettimään millaista olisi suudella ton kanssa ja enemmän.... Tunnen itseni ihan tosi säälittäväksi ja epätoivoiseksi. Haluisin pystyä vaan olemaan normaalisti ihmisten seurassa ilman mitään perhosia vatsassa.

Vierailija
35/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit ap sanat suustani. Ja itse olen vielä ihastunut toiseen naiseen työpaikalla. Olen hetero. Voi v*ttu.

Vierailija
36/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee hyvin ohi, kun kertoo välittömästi ihastukselle mitä on mielessä ja saa ankarat pakit. Ei muuta kuin seuraavalla kerralla uudestaan.

Joo, mutta entä jos pelkää ettei saa pakkeja?

Vierailija
37/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy?

Miksi ihmeessä niin luulet?

Vierailija
38/464 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta entä jos pelkää ettei saa pakkeja?

Miksi sitä pelkää?

Vierailija
39/464 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, varsinkin vanhemmalla iällä. Kroppa ei tahdo kestää rasitusta ja unettomia öitä.

Vierailija
40/464 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikeeta kun ei tiedä mitä se toinen ajattelee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä