Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas se on todistettu, lyhyt mies ei naista saa

Vierailija
18.11.2020 |

Yritin eilen salilla mennä juttelemaan vähän päälle 150cm kaunottareen, ihan asiallisesti ja normaalisti eli ei mitään ehdottelua. Ja pakithan siitä tuli heti kun olen itse 170 enkä mikään saakelin laatikkoleukainen komistus. Tällaista se elämä on lyhyenä rumana miehenä.

Kommentit (425)

Vierailija
81/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on melko sairaita mutta silti ilmeisesti terveen kirjoissa kulkevia naisia purkamassa jotain ihme aggressioita aloittajaan? Ymmärrän tuskasi, torjutuksi tuleminen tuntuu aina pahalta ja ensimmäisenä syitä etsii helposti itsestään. Tosin hyviä uutisia sinulle: 170 ei kieltämättä ole 185 mutta ei 170 ole niin vähän, että se tekisi sinusta toivottoman lyhyen miehen. Se ei ole vielä deal breaker -mitta meille naisille. Älä siis tee pituudestasi itsellesi ongelmaa, sillä vain kampitat ihan itse mahdollisuuksiasi. Se jos mikä on murheellista, että joku tekee sitä turhaan. Nyt itsetuntoa kehiin. Ongelmana lähestymisessäsi oli se, että ihmiset säikähtävät joka tapauksessa, kun tuntematon tulee yllättäen puhumaan. Kaikenlainen "turha" lähestyminen on niin poikkeuksellista, että reaktio on varautunut. Siitä oli kyse, ei muusta. Tsemppiä jatkoon, ja älä välitä tästä palstan aggressiivisimpien luolanaisten mölinästä. t: nainen

Eivätkö sinusta nuo loputtomasti uhriutuvat ja lyhyydestään valittavat miehet ole jossain määrin sairaita? Mä olen tosi kyllästynyt näihin aloituksiin.

Vierailija
82/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se ulilaudan kampaush o m o jo löytänyt tänne ulisemaan?

Ai niin, tänne ei voi postata kampauskuvia samalla kun ulisee hiusrajastaan.

Mitä ihmettä :D :D

Hän ei saa naista kun hiusraja on paennut. Ja sitten postaa langat täyteen miesmallien kampauskuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt mies. On totta, että pitkät naiset eivät minuun vilkaisekaan, mutta enhän minäkään heihin. Minulla on myös paljon muita ulkonäkövaatimuksia, joita en tässä luettele, että kenellekään ei tule paha mieli. Totean vain, että ne ovat niitä, joita naiset pyrkivät täyttämään plastiikkakirurgialla, peittävällä pukeutumisella, meikillä, peruukeilla, piilolaseilla, hajuvedellä, karvojen poistamisella, lifteillä ja push-upeilla vain muutama mainittuna.

Vierailija
84/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 165cm, itse vähän alle 160cm.

Hänellä on myös melko pieni leuka ja kengän kokokin vain 43. Olin aiemmin varma, että haluan pitkän miehen. Kun tämän kanssa menin ensitreffeille olin jo valmiiksi skeptinen, vaikka viestitelleessä/soitellessa juttu luisti ja yhteiset kiinnostuksen kohteet.

Heti kun tapasimme mielipiteeni muuttui. Hän on todella harteikas ja hänellä on todella upeat silmät pitkine ripsineen. Ja hyvä itsetunto, hän hallitsee tilanteen kuin tilanteen. Luonne on paras mahdollinen, samoin huumorintajumme menevät yksiin, olemme kaikesta samaa mieltä ja yhdessä on vain niin helppoa ja ihanaa. Mies on todellinen herrasmies ja en väitä, etteikö myös hänen huikea menestys vaativalla urallaan olisi myös kiehtonut minua. Tämä mies kykenee tarjoamaan niin paljon kaikkea mahdollista, parhaasta keskustelukumppanista alkaen siihen että taloudellisen tilanteemme vuoksi olla kotona lapsen kanssa niin pitkään, kuin haluan ja hän tekee kaikkensa minun (meidän) eteen.

Ei onneksi tarvitse löytää kuin yksi se oikea. Joskus se pituus ei vain merkitse mitään, kaikki on kiinni henkilökemiasta :)

Vierailija
85/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menetä yöunia vaikka et pääse pu.kille ja syytät siitä pituuttasi. Monet tuon mittaiset pääsevät.

Vierailija
86/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi toi jollain tavalla pitää paikkansa, mutta ei ihan täysin. Itse olen tosi vaativa miehen pituuden suhteen - minulle ei riitä 195cm, vaan miehen pitää oikeasti olla yli 2 metriä. Olen mielummin yksin kuin lyhyen miehen kanssa. Oma pituuteni on lähemmäs 170cm, eli pitkä nainen itsekin.

Ja alapeukut saa kyllä perustella. Keneltä se on pois, että minulla on vaativa miesmaku? Ja kyllä, olen pinnallinen, so what? Väitättekö, ettei teillä ole mitään ulkonäkömieltymyksiä? Miehen persoona ei mua kiinnosta, koska ne on kaikki lähtökohtaisesti suht. samanlaisia. Siksi pituus on mulle se ainut kriteeri ja painoa ei saa olla liikaa myöskään.

Jokainen valitsee sen kumppanin kun haluaa ja ulkonäön näkee ensimmäisenä toisesta. Joten onhan se osa viehtymystä. Tuosta persoona-asiasta/luonteesta taas olen ihan eri mieltä, onhan niissä eroja ja paljon! Mieheni on ok näköinen, mutta varsinkin hänen ihana luonteensa on syy miksen häntä vaihtaisi ikinä pois! Pelkästään pinnalliset suhteet ei ole kauhean syvällisiä ja helposti korvattavissa, minä kaipaan muunkinlaista kumppanuutta.

Itse en alkaisi vähätellä kenenkään suhdetta pinnalliseksi. Ulkopuolinen ei voi tietää, mistä lopulta on kyse.

Mutta tämän verran sanon luonteen merkityksestä: kun illalla olemme menossa sänkyyn, en minä mieheni luonnetta katso ihaillen.

Lainaamani viestin kirjoittaja nimenomaan kirjoitti ettei piittaa miehen persoonasta, vaan ainoastaan ulkonäöstä. Ja niinkuin kirjoitinkin, kukin tyylillään, mutta luonne-puolesta olen eri mieltä. On myös sinun oma asiasi, millaista käytöstä suostut katsomaan.

Vierailija
87/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on aika jakautuneita. Estrogeenia uhkuvat isotissiset naiset on yleensä aika vaativia etenkin miehen pituuden suhteen (biologiaa), mutta taas estrogeeninpuutteesta kärsivät pienirintaiset naiset ottavat yleensä maksimissaan 10cm itseään pidemmän miehen.

Oisko jotain tutkimusdataa tällaisesta?

Vierailija
88/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja pari veljeäni ollaan 165 - 171cm ja vielä lisäksi kaljuja. Silti ollaan naisia saatu ja kaikki nykyään naimisissa. MOT

Ao:n tapauksessa vika on jossain muualla kuin pituudessa. Veikkaan korvien väliä.

Vierailija
89/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen poikalapsen peli on pelattu jo sillä sekunnilla kun munasolu hedelmöittyy . Jos jää lyhyeksi , niin nykymaailmassa ei pahempaa vikaa ns terveellä voi olla. Terveydenhuollossa pitäisi antaa kasvuhormonia , että pojasta tulisi edes 175cm.

Tietysti lyhyiden pitäisi jättää lisääntymättä. Ironiaa on, että pituus periytyy enemmän äidin puolelta, mutta tässäkin pojat/ miehet kantavat seuraukset. ( kuten kaljuuntumisessakin) kuten koko elämän mittaisen kiusaamisen ja vähättelyn. Kiitos vaan naiset.

Vierailija
90/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi toi jollain tavalla pitää paikkansa, mutta ei ihan täysin. Itse olen tosi vaativa miehen pituuden suhteen - minulle ei riitä 195cm, vaan miehen pitää oikeasti olla yli 2 metriä. Olen mielummin yksin kuin lyhyen miehen kanssa. Oma pituuteni on lähemmäs 170cm, eli pitkä nainen itsekin.

Ja alapeukut saa kyllä perustella. Keneltä se on pois, että minulla on vaativa miesmaku? Ja kyllä, olen pinnallinen, so what? Väitättekö, ettei teillä ole mitään ulkonäkömieltymyksiä? Miehen persoona ei mua kiinnosta, koska ne on kaikki lähtökohtaisesti suht. samanlaisia. Siksi pituus on mulle se ainut kriteeri ja painoa ei saa olla liikaa myöskään.

Jokainen valitsee sen kumppanin kun haluaa ja ulkonäön näkee ensimmäisenä toisesta. Joten onhan se osa viehtymystä. Tuosta persoona-asiasta/luonteesta taas olen ihan eri mieltä, onhan niissä eroja ja paljon! Mieheni on ok näköinen, mutta varsinkin hänen ihana luonteensa on syy miksen häntä vaihtaisi ikinä pois! Pelkästään pinnalliset suhteet ei ole kauhean syvällisiä ja helposti korvattavissa, minä kaipaan muunkinlaista kumppanuutta.

Itse en alkaisi vähätellä kenenkään suhdetta pinnalliseksi. Ulkopuolinen ei voi tietää, mistä lopulta on kyse.

Mutta tämän verran sanon luonteen merkityksestä: kun illalla olemme menossa sänkyyn, en minä mieheni luonnetta katso ihaillen.

Lainaamani viestin kirjoittaja nimenomaan kirjoitti ettei piittaa miehen persoonasta, vaan ainoastaan ulkonäöstä. Ja niinkuin kirjoitinkin, kukin tyylillään, mutta luonne-puolesta olen eri mieltä. On myös sinun oma asiasi, millaista käytöstä suostut katsomaan.

No sinun käytöstäsi en ainakaan suostu katsomaan. Eli sitä että alat hehkuttaa luonnetta ketjussa jossa puhutaan ulkoisesta viehätysvoimasta. Tympii tuo tätimäinen epäseksuaalisuus, jota palstalla on liikaa.

Vierailija
91/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on melko sairaita mutta silti ilmeisesti terveen kirjoissa kulkevia naisia purkamassa jotain ihme aggressioita aloittajaan? Ymmärrän tuskasi, torjutuksi tuleminen tuntuu aina pahalta ja ensimmäisenä syitä etsii helposti itsestään. Tosin hyviä uutisia sinulle: 170 ei kieltämättä ole 185 mutta ei 170 ole niin vähän, että se tekisi sinusta toivottoman lyhyen miehen. Se ei ole vielä deal breaker -mitta meille naisille. Älä siis tee pituudestasi itsellesi ongelmaa, sillä vain kampitat ihan itse mahdollisuuksiasi. Se jos mikä on murheellista, että joku tekee sitä turhaan. Nyt itsetuntoa kehiin. Ongelmana lähestymisessäsi oli se, että ihmiset säikähtävät joka tapauksessa, kun tuntematon tulee yllättäen puhumaan. Kaikenlainen "turha" lähestyminen on niin poikkeuksellista, että reaktio on varautunut. Siitä oli kyse, ei muusta. Tsemppiä jatkoon, ja älä välitä tästä palstan aggressiivisimpien luolanaisten mölinästä. t: nainen

Olen aina ihmetellyt, miten naisia vihaava, katkeroitunut ja sanalla sanoen huono mies löytää niin typerän naisen, että tämä ei piittaa ilmiselvistä varoitusmerkeistä.

Nyt kun sellainen ilmestyi, olisi kiva kuulla sinun tarinasi. Oletko aidosti tyhmä vai korotatko sosiaalista statustasi haalimalla hyväntekeväisyystapauksia siipiesi suojaan?

Hetko... luin aloitusviestin. Siinä miespuolinen ap suree pituuttaan. On ehkä jo pitkään surrut sitä, että on suomalaismiesten keskimittaa lyhyempi ja tietää, että halutessaan sitä voi pitää eräänlaisena huonommuuden merkkinä, koska niin esimerkiksi täällä väitetään. Mitä naisia vihaavaa siinä on? Kuulostaa pikemminkin siltä, että hän on hyvää vauhtia opettelemassa vihaamaan itseään, ja parista ensimmäisestä sairaiden, miesvihaa purkavien naiskirjoittajien vastauksesta hän saikin kivaa boostia huonommuudentunteilleen.

Laitapa sinä hullu nuo roolit toisinpäin: mieti aloittajaa, joka on nainen ja suree sitä, kun tietää jo lähtökohtaisesti, että kymmenen kilon ylipaino on deal breaker joillekin miehille, rohkaisee silti mielensä ja menee kaikesta huolimatta juttelemaan kiinnostavalla miehelle ja tämä torjuu. Nainen saa pakit ja tulee tänne turhautuneena purkamaan pahaa mieltään, on yhtä aikaa surullinen ja vihainen pakeista ja omasta ulkonäkövajeestaan ja pukahataa sen ääneen. Sitten kaikki palstan hullut miehet hyökkäävät hänen kimppuunsa ja sanovat, että elä sen asian kanssa läski, sait juuri sitä mitä sinun kuuluukin saada? Se olisi ihan vastaava tilanne. Sanoisitko silloinkin, että kyseinen naispuolinen ap on miehiä vihaava ja katkeroitunut? Et varmasti. Sen sijaan sanoisit, että hänelle ilkeästi vastaavat miehet ovat niitä vihaavia ja katkeroituneita.

Tämä palsta on täynnä emotionaalisesti niin pihalla olevia ihmisiä, ettei tosikaan. Sinä selvästi olet yksi niistä. Minä selvästi en ole, ei ole syytä olla, eikä minun tarvitse dissata miehiä sen enempää kuin naisiakaan silloin, kun jollekin tulee paha mieli torjutuksi tulemisesta. Ihan tulee kenelle tahansa, kun saa pakit mutta tyhmintä nyt on ripotella suolaa haavoihin. Ulkonäköasiat ovat herkkä paikka kenelle tahansa. Ilmeisesti sinullekin? Ja nyt harmittaa, kun jotain toista yritetään kannustaa, kun kukaan ei ole samaa suonut sinulle? Muuta syytä älyvapaaseen viestiisi en keksi. :D. Tsemiä sunkin päivään, sä oot varmaan kuitenkin ihan ok, vaikka ulkonäkösi ei yllä suomalaisen keskivertonaisen ulkonäköön ja siksi haluat, että kaikkia miehiä loukataan palstalla sata lasissa!

Vierailija
92/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö sinusta nuo loputtomasti uhriutuvat ja lyhyydestään valittavat miehet ole jossain määrin sairaita? Mä olen tosi kyllästynyt näihin aloituksiin.

Arvaa onko lyhyt mies kyllästynyt olemaan lyhyt? Mitään ei voi tehdä ja vähättely ja kiusaaminen vain jatkuu.

Vierailija
93/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Miten ap ja muut ketjun pituusulit selittää nämä kaikki ketjun "yksittäistapaukset" , joissa lyhyt, ei-kuuluisa ja rikas mies on saanut naisen?

Vierailija
94/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EiKÄ rikas. ^

Vierailija
95/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan laatikkoleukoja, pituudella ei ole myöskään väliä.

Mitä pituutta nyt tarkoitat?

Ihan kokonaispituutta, siihenhän yleensä viitataan, kun puhutaan pituudesta.

Vierailija
96/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on aika jakautuneita. Estrogeenia uhkuvat isotissiset naiset on yleensä aika vaativia etenkin miehen pituuden suhteen (biologiaa), mutta taas estrogeeninpuutteesta kärsivät pienirintaiset naiset ottavat yleensä maksimissaan 10cm itseään pidemmän miehen.

Aika vaikuttavaa biologiaa.

Mä oon ehdottomasti vaativa nainen, vaikka tissit ei ole isot. Mikä olis paras paikka isonnusleikkaukseen jos haluis pitemmän miehen? Mun mies on vaan kakskytviis senttiä pitempi kuin minä. Se mun mieskö kasvais pituutta jos mä saisin estrogeenitissit? Vähänkö olis hienoo! 🤗

(Eli mitähän hemmettiä nyt taas? Jakautunut testosteronitaso aiheuttaa tajunnanvirtaa?)

Vierailija
97/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn tällä hetkellä ihan saakelin kuumana yhteen max. 170cm pitkään mieheen. Hitto ku saiskin sen. Pituudella ei oo tähän asiaan osuutta eikä arpaa vaan sillä mitä se päästelee suustaan ja miten sen silmät "vilkkuu". t: 160cm nainen 

Vierailija
98/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nik Kershaw 163 cm ja Ressu Redford 168 cm, uu mitä miehiä <3

Vierailija
99/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elävä todiste siitä, että lyhyet miehetkin saa naisia. Isäni on noin 150 senttiä pitkä ja äiti 167 senttiä.

Mun isäni oli 155 cm ja äiti oli samanpituinen. Meistä lapsista tuli 185 cm ja 190 cm. Isä oli erittäin suosittu naisten keskuudesss, herrasmies kun oli.

Vierailija
100/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lyhyt ja ruma ei ole synonyymejä. 

ja jos itse olet ruma, niin miksi yrität niitä kympin kaunottaria, jotka tod.näk. tapailevat niitä 190cm lentäjiä?

Mistä sen tietää että ne tapailevat pitkiä lentäjiä?