Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksin määrä uudessa suhteessa vs. vanha suhde

Vierailija
18.11.2020 |

Olin pitkässä suhteessa, jossa seksi väheni loppua kohti hyvin dramaattisesti. Viimeisen vuoden aikana seksiä oli varmaan vain ehkä 5 kertaa koko aikana. Entisellä miehelläni oli fyysisiä ja henkisiä ongelmia, jotka heijastuivat myös seksin laatuun ja mahdollisuuksiin sen harrastamiseen.

Olen kuitenkin muuten ollut aina aika aktiivinen, masturboinut jos ei päivittäin niin lähes päivittäin.

Mistä tiedän millainen libido minulla oikeasti on? Kuinka paljon huono parisuhde taustalla vaikuttaa? Kärsin seksin ja läheisyyden puutteesta edellisessä suhteessa. Jos ajattelen ja haluan seksiä päivittäin, niin onko se normaalia? Jos haluan harrastaa seksiä uudessa parisuhteessa monta kertaa päivässä?

Pelkään että annan uudessa suhteessa itsestäni liian aktiivisen kuvan? Vaikka tämmöinen luultavasti sisimmiltäni olen? Tuntuu että olen löytänyt seksuaalisuuteni kunnolla vasta nyt kun lähestyn 40 ikävuotta.

Sekavaa sepustusta, mutta aika sekaisin olen kyllä ajatusteni kanssa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös kokemus pitkästä parisuhteesta, jossa seksin harrastaminen hiipui loppua kohden ja loppui lähes kokonaan. Minun lähestymisyritykseni torjuttiin, siitä jäi jäljet joita työstän edelleen. Olenko huono sängyssä, pimppini liian löysä, olenko kumppanin mielestä ruma ja lihava, kun mies ei kertakaikkiaan suostu seksiin tai muuhun läheisyyteen. Ero siitä tuli, muidenkin ongelmien vuoksi.

Nykyisessä parisuhteessani on läheisyyttä, seksiä, välittämistä. Olen alkanut ajattelemaan itsestäni eri tavalla. Minä saan olla seksuaalinen ja haluta seksiä niin usein kuin mieli tekee, eikä sitä torjuta aina kaikenmaailman verukkeilla. Olen itsevarmempi enkä enää ajattele, että vika on minussa jos silloin tällöin kumppani onkin väsynyt eikä juuri silloin haluakkaan seksiä kanssan.

Eli sinä saat olla juuri niin seksuaalinen kuin haluat, saat haluta paljon seksiä ja läheisyyttä jos siltä tuntuu. Sinun täytyy vain löytää se ihminen, joka on seksuaalisesti samalla tasolla kanssasi jotta tarpeenne ja halunne kohtaisivat. Tsemppiä etsintään!

Vierailija
2/18 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi. Kuulostaa hyvin samantyyppiseltä tilanteelta kuin itsellänikin. Lohdullista kuulla, että tilanne voi olla tuo uudessa suhteessa, vaikka luulen että samanlaisia itsensä hyväksymiseen ja itsevarmuuteen liittyviä kysymyksiä pyörii myös minun mielessä, koska tilanne on ollut se että edellinen mies ei ole minua halunnut seksuaalisesti aikoihin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun pupuvaiheen jälkeen sen sitten tietää mitä se on. Kumma kysymys aikuiselta naiselta.

Vierailija
4/18 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alun pupuvaiheen jälkeen sen sitten tietää mitä se on. Kumma kysymys aikuiselta naiselta.

Naiselta? AP on mies. Homo-ukkohan tuo on selvästi. Ihan hullu. Hoitoon.

Vierailija
5/18 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös huomioida, että saatat tuntea nyt olevasi hyvinkin seksuaalisesti aktiivinen, kun sinulla on kokemus josta seksistä on ollut pulaa ja olet kaivannut sitä.

Minun miehenikin on mielestään hyvin aktiivinen ja "aina puutteessa" kun meillä on seksiä noin 2 x kk.

Silloin kun vielä sai seksiä niin usein kun halusi, ei sitä silloinkaan kuitenkaan ollut kuin ehkä 2 x vko. Ja mies ei edes kaivannut lisää.

Nyt kuvittelee voivansa harrastaa seksiä vaikka monta kertaa päivässä, kun ei saa sitä.

Vierailija
6/18 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita panojormia maailmalla riittää siitä vaan rohkeasti karvakolmiota jakamaan.

Vierailija
7/18 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuudessa suhteessa tietenkin aluksi paljon, mutta myöhemmin yhtä vähän kuin vanhassa suhteessa. Mies on sitten jo tottunut vaihtamaan lennosta uuteen tuoreeseen. Ja taas kakkonen ykköstyy.. se siitä naisketjusta.

Vierailija
8/18 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla miehillä on tällainen vääristynyt mielikuva ja/tai "seksiä kuuluu saada..." ajattelu eikä ne oikeasti tunne itseään sen vertaa, että tietäisivät itsekään mikä oikeasti riittäisi. Kun pitää antaa kuvaa itsestä viriilinä panomiehenä, vaikka todellisuudessa moni miehistäkin kaipaisi vain kainalokkain oloa väsyneenä töiden jälkeen. Ihailen niitä nykyajan miehiä, jotka on sinuja ja avoimia tän asian suhteen. Itse asiassa muuten, sitten, kun tällaisten kanssa seksiä on, on se paljon paljon parempaa kuin näiden "tarviin usein seksiä" -muka-uroiden kanssa.

Vierailija
9/18 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa päivässä? Joka päiväkö? Joko aloittaja ei käy töissä vaan on päivät kotona, tai on kokenut seksiä vain sellaisten kumppanien kanssa, jotka laukeavat muutamassa minuutissa. Itselläni seksi kestää yleensä n. tunnin keskimäärin. Jos monta kertaa päivässä harrastaisin seksiä, niin en kerkeäisi töiden jälkeen tekemään mitään muuta kuin nussimaan. Esim. tulen kotiin klo 17. Viisi varvia = klo on 22. Iltapala, suihkuun ja nukkumaan. Aamulla töihin, jälleen nussimaan. MIssä välissä voisin käydä kaupassa, huoltaa autoa, nähdä kavereitani, käydä lenkillä ja osallistua kotitöihin?

Vierailija
10/18 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksipä minulla oli ajossa 4 eri naista niin pysyi kassit tyhjänä tasasesti koko ajan

Vierailija
11/18 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedän millainen libido minulla oikeasti on? Kuinka paljon huono parisuhde taustalla vaikuttaa? Kärsin seksin ja läheisyyden puutteesta edellisessä suhteessa. Jos ajattelen ja haluan seksiä päivittäin, niin onko se normaalia? Jos haluan harrastaa seksiä uudessa parisuhteessa monta kertaa päivässä?

Pelkään että annan uudessa suhteessa itsestäni liian aktiivisen kuvan? Vaikka tämmöinen luultavasti sisimmiltäni olen? Tuntuu että olen löytänyt seksuaalisuuteni kunnolla vasta nyt kun lähestyn 40 ikävuotta.

Ihan kuin minun kynästäni, ymmärrän täysin. Erosin 2 v sitten. Nyt uudessa suhteessa pelkään antavani itsestäni liian aktiivisen kuvan. Juteltiin asiasta, niin uusi mies sanoo halujeni olevan hyvä asia minussa. Mutta toisaalta hän kokee riittämättömyyttä, että eikö seksimme ole hyvää, jos kohta haluan lisää. Itsekin olen innostunut seksistä juuri 40 v kieppeillä.

Vierailija
12/18 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi uudessa suhteessa on paljon vetovoimaa. Kun toisen tuntee läpi kotaisin niin sitä ei ole niin paljon. Luonnonlaki. Toki seksiä voi olla aika paljon myöhemminkin, muttei yleensä koskaan yhtä paljon kuin aluksi. Omissa uusissa suhteissa seksiä on ollut aina kun nähdään monta kertaa. Yhteenmuuttaessa (näitä pari) ekat kaksi vuotta vielä päivittäin, sitten joka toinen... Kun mies on ollut haluttomampi olisin itse ollut valmis seksiin taas useita kertoja päivässä, puutteessa. Nyt mieheni kanssa meillä on pieniä lapsia ja seksiä mieheni kanssa noin kolme kertaa viikossa, joskus kaksi. Tämä on tämänhetkinen libidoni. Jos seuraavan kerran kun satun johonkin ihastumaan voisin lähteä hänen kanssaan sänkyyn, niin haluaisin seksiä varmasti monta kertaa aina kun nähdään.. ensimmäiset pari vuotta.

Vierailija
13/18 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siksipä minulla oli ajossa 4 eri naista niin pysyi kassit tyhjänä tasasesti koko ajan

Niin, eihän ne naisetkaan jaksa olla samojen pussien kimpussa jatkuvasti. Vaihtelu virkistää.

Vierailija
14/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se taitaa mennä vähän jokaisella. Meillä upea suhde ja aluksi pari vuotta seksiä oli jatkuvasti tarpeeksi moelmmille. Nykyisin (6v yhdessä) keskim 1-3 krt vko, lomilla sitten taas usein päivittäin ja joskus lyhyitä jaksoja jolloin puoliso on selkeästi haluton vaikka parikin viikkoa putkeen

. Oma libidoni on edelleen korkealla ja ajoittain kuivempien kausien osuessa kohdalle puute vaivaa kovasti. Olen työmatkoillani joskus nauttinut omaa kivaa mukavan miehen osuttua kohdille, en halua luopua seksuaalisuudestani.

n45

Vierailija
15/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yli 45 v parisuhdetta takana, ruuhkavuosina seksi jäi vähemmälle mutta lasten lähdettyä kotoa palautti tilanteen. Nykyisin 2-3 kertaa viikossa, vähän riippuu. Ja aivan mahtavaa, jos saan sanoa.

M68

Vierailija
16/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksualisuus muuttuu. Jos sulla on nyt haluja, se ei tarkoita, että aina on. Mitä väliä sillä on, millaisen ”kuvan” aktiivisuudestasi annat nyt, kun se ei ole mikään tae huomisesta. Mikään täällä ei ole pysyvää. Voit menettää halusi huomenna, jos elämässä tapahtuu jotain järkyttävää. Voit sairastua masennukseen, syöpään, tai jotain muuta voi tapahtua, mikä vie halusi.

Vierailija
17/18 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan pupuvaihe yleensäkä kestää?

Vierailija
18/18 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaoimen liiton myötä voi hakea piristystä joka voisi heijastua positiivisesti myös vakikumppaniin.