Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas se on todistettu, lyhyt mies ei naista saa

Vierailija
18.11.2020 |

Yritin eilen salilla mennä juttelemaan vähän päälle 150cm kaunottareen, ihan asiallisesti ja normaalisti eli ei mitään ehdottelua. Ja pakithan siitä tuli heti kun olen itse 170 enkä mikään saakelin laatikkoleukainen komistus. Tällaista se elämä on lyhyenä rumana miehenä.

Kommentit (425)

Vierailija
41/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyiden julkkismiesten naismenestyksen vertaaminen normimieheen on aika ontuvaa argumentointia. Ei se pariutuminen pelkästään pituuden perusteella tapahdu, kokonaisuus ratkaisee, mutta onhan se miehen lyhyys iso miinus.

Mutta pointti onkin, että se yksi miinus ei haittaa jos se kompensoituu muilla ominaisuuksilla - julkkiksilla status ja varakkuus ja todennäköisesti myös sosiaaliset taidot (muusikoilla ym. on väkisinkin jo työn puolesta oltava hyvä supliikki hallussa) ovat niin timanttista huippuluokkaa että se pituus on käytännössä ainoa "miinus" joka jää näiden suurten plussien varjoon. Toisin se on normimiehellä, jolla ne "hyvät" puolet ovat vain perustasoa ja siten se pituus eli se suuri miinus korostuu.

Ja sitä paitsi, jättihän se fitnessmalli Uniikin heti kun tapasi sen pitkän ja raamikkaan vapaaottelijan. Molemmat ovat julkkiksia eli siinä mielessä samantasoisia mutta toinen on pitkä ja komea, ja ei mikään ihme miten siinä sitten lopulta kävi. Tasoteoria kävi jälleen toteen.

Vierailija
42/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuon pituset naiset on halutuimpia markkinoilla. Tutkimuksienkin mukaan jokainen sentti syö naisen markkina-arvoa. 150-152cm on miesten mielestä paras pituus naiselle ja sitten jokaisesta sentistä enemmän nainen on epäviehättävämpi miesten mielestä.

T. Katkeroitunut 167cm nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bernie Ecclestone, Tom Cruise.....kaikki jakavat tuskasi.

Kas kun et Uniikkia ja Charlie Chaplinia vielä maininut. Mutta tiedätkö mitä? Nuo ovat julkkiksia joilla on rahaa niin perkeleesti. Et voi oikein verrata tavistaunoon.

Ja vaikka ei rahaa niin hirveästi olisikaan, miehen status (kuten kuuluisuus) viehättää naisia.

No, me tavisnaiset halutaan tavallinen mies, mutta te KAIKKI miehet (rumat ja komeat) olettekin kiinnostuneita vaan näistä instatyrkkyfitnessmalleista, sitten tulette tänne meille tavisnaisille tätä itkemään kun olitte pelkkää ilmaa tälle naiselle...

Vierailija
44/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 188 cm, ja olen viime aikoina huomannut vetäväni naisia puoleeni kuin magneetti, nyt kun vuosien jälkeen olen taas "vapaana". Olen hämmentynyt. Miellän tilanteelle joitain mahdollisia syitä, joista pituus on ilmeisin.

Vierailija
45/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli 168 cm, mutta kyllä hänellä naisia on riittänyt eikä riittänyt yksi muutenkaan. Ei ole rikas, vaan ihan perusduunari. Muuten on naama ja kroppa kunnossa.

Vierailija
46/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on 157 cm mies, minä olen 165 cm nainen. Ollaan oltu yhdessä kohta 9 vuotta, joista naimisissa melkein 4. Vika ei siis ole pituudessa.

Vierailija
47/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kääpiötkin saa naisia. Sun ongelmat on muualla.

Vierailija
48/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet on niin kivoja, ne on jotenkin niin maanläheisiä

Vierailija
49/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat että nainen haluaisi, että häntä lähestytään kuntosalilla siinä mielessä? Pitäisikö kaikkien olla joka paikassa sulle suosiollisia, koska olet mielestäsi "lyhyt"? Miten olisit selittänyt kokemasi torjunnan, jos et olisi lyhyt? Miksi oletat automaattisesti, että vika oli jossain ominaisuudessasi? Nainen halusi treenata rauhassa? Ja on varattu?

Ja noin yleisesti: voipi olla niin, että huonoitsetuntoinen ja/tai katkera mies ei saa naista. Ei sillä ole pituuden kanssa mitään tekemistä. Ethän sä edes ole lyhyt. Huono selitys. Keksi parempi.

Vierailija
50/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy ei varmastikaan ollut lyhyydessä, vaan siinä naamassa.

Vierailija
51/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi toi jollain tavalla pitää paikkansa, mutta ei ihan täysin. Itse olen tosi vaativa miehen pituuden suhteen - minulle ei riitä 195cm, vaan miehen pitää oikeasti olla yli 2 metriä. Olen mielummin yksin kuin lyhyen miehen kanssa. Oma pituuteni on lähemmäs 170cm, eli pitkä nainen itsekin.

Vierailija
52/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni oli 168 cm, mutta kyllä hänellä naisia on riittänyt eikä riittänyt yksi muutenkaan. Ei ole rikas, vaan ihan perusduunari. Muuten on naama ja kroppa kunnossa.

Jos miehellä on naama ja kroppa kunnossa niin varmasti kiinnostaa naisia, oli pituus mikä tahansa. Minäkin olen ollut suhteessa alle 170-senttisen miehen kanssa, hänellä oli älyttömän komeat kasvot ja hyvä kroppa. En ollut minä joka päätti suhteen.

Vierailija
53/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuon pituset naiset on halutuimpia markkinoilla. Tutkimuksienkin mukaan jokainen sentti syö naisen markkina-arvoa. 150-152cm on miesten mielestä paras pituus naiselle ja sitten jokaisesta sentistä enemmän nainen on epäviehättävämpi miesten mielestä.

Juuri näin. Missit ja mallit ovat hirveän epäsuosittuja 😂

Vierailija
54/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyellä, 173cm miehelläni on ollut vaimo jo 15v ja ennen minuakin hänellä oli useita tyttöystäviä,eikä ole rikas. Eli ap, mitä tähän sanot?

Vierailija
55/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Juuri tästä syystä naiset käyttävät korkokenkiä; saadakseen olla rauhassa miehiltä.

T: Katkeroitunut 188 cm mies

Vierailija
56/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyiden julkkismiesten naismenestyksen vertaaminen normimieheen on aika ontuvaa argumentointia. Ei se pariutuminen pelkästään pituuden perusteella tapahdu, kokonaisuus ratkaisee, mutta onhan se miehen lyhyys iso miinus.

Mutta pointti onkin, että se yksi miinus ei haittaa jos se kompensoituu muilla ominaisuuksilla - julkkiksilla status ja varakkuus ja todennäköisesti myös sosiaaliset taidot (muusikoilla ym. on väkisinkin jo työn puolesta oltava hyvä supliikki hallussa) ovat niin timanttista huippuluokkaa että se pituus on käytännössä ainoa "miinus" joka jää näiden suurten plussien varjoon. Toisin se on normimiehellä, jolla ne "hyvät" puolet ovat vain perustasoa ja siten se pituus eli se suuri miinus korostuu.

Ja sitä paitsi, jättihän se fitnessmalli Uniikin heti kun tapasi sen pitkän ja raamikkaan vapaaottelijan. Molemmat ovat julkkiksia eli siinä mielessä samantasoisia mutta toinen on pitkä ja komea, ja ei mikään ihme miten siinä sitten lopulta kävi. Tasoteoria kävi jälleen toteen.

Se, että julkkis herättää kiinnostusta enemmän kuin tavis, ei tarkoita ettei taviksella olisi mahdollisuuksia. Kätevästi ohitit esimerkiksi minun kirjoitukseni, jossa kerroin seurustelevani lyhyen tavallisen miehen kanssa.

Ai niin, unohdin, etten ole nainen kun en ole 150-senttinen kaunotar vaan keski-ikäinen, romuluinen ja tavallisen suomalaisen näköinen.

Vierailija
57/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen saa usein tuon tapaista huomiota miehiltä niin usko pois, siihenkin voi lopen kyllästyä...ei luultavasti haluaisi että häntä lähestytään ollenkaan.

Vierailija
58/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ihan sairaan säälittävä uli. Mun veli 158 cm meni viime keväänä naimisiin. Nyt se on todistettu, lyhyt mies naisen saa.

Kuinka suuret ovat vuositulonsa?

Jos arvottaa naiset ulkonäön suhteen ja kuvittelee naisten kiinnostuvan miehen vuosituloista niin sitten vaan joutuu olemaan yksin tai opettelemaan uusia elämänarvoja.

Vierailija
59/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Missit ja mallit ovat hirveän epäsuosittuja 😂

Onko missillä tai mallilla emäntämäinen ruumiinrakenne sinusta, vaikka pitkiä ovatkin?

Vierailija
60/425 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätakia ap nauraa pelatessaan jalkapalloa?

- Nurmikko kutittelee palleja