Taas se on todistettu, lyhyt mies ei naista saa
Yritin eilen salilla mennä juttelemaan vähän päälle 150cm kaunottareen, ihan asiallisesti ja normaalisti eli ei mitään ehdottelua. Ja pakithan siitä tuli heti kun olen itse 170 enkä mikään saakelin laatikkoleukainen komistus. Tällaista se elämä on lyhyenä rumana miehenä.
Kommentit (425)
Täyttä puppua. Kysy vaiks mun mieheltä ja Hjallikselta.
Täällä on melko sairaita mutta silti ilmeisesti terveen kirjoissa kulkevia naisia purkamassa jotain ihme aggressioita aloittajaan? Ymmärrän tuskasi, torjutuksi tuleminen tuntuu aina pahalta ja ensimmäisenä syitä etsii helposti itsestään. Tosin hyviä uutisia sinulle: 170 ei kieltämättä ole 185 mutta ei 170 ole niin vähän, että se tekisi sinusta toivottoman lyhyen miehen. Se ei ole vielä deal breaker -mitta meille naisille. Älä siis tee pituudestasi itsellesi ongelmaa, sillä vain kampitat ihan itse mahdollisuuksiasi. Se jos mikä on murheellista, että joku tekee sitä turhaan. Nyt itsetuntoa kehiin. Ongelmana lähestymisessäsi oli se, että ihmiset säikähtävät joka tapauksessa, kun tuntematon tulee yllättäen puhumaan. Kaikenlainen "turha" lähestyminen on niin poikkeuksellista, että reaktio on varautunut. Siitä oli kyse, ei muusta. Tsemppiä jatkoon, ja älä välitä tästä palstan aggressiivisimpien luolanaisten mölinästä. t: nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi toi jollain tavalla pitää paikkansa, mutta ei ihan täysin. Itse olen tosi vaativa miehen pituuden suhteen - minulle ei riitä 195cm, vaan miehen pitää oikeasti olla yli 2 metriä. Olen mielummin yksin kuin lyhyen miehen kanssa. Oma pituuteni on lähemmäs 170cm, eli pitkä nainen itsekin.
Ja alapeukut saa kyllä perustella. Keneltä se on pois, että minulla on vaativa miesmaku? Ja kyllä, olen pinnallinen, so what? Väitättekö, ettei teillä ole mitään ulkonäkömieltymyksiä? Miehen persoona ei mua kiinnosta, koska ne on kaikki lähtökohtaisesti suht. samanlaisia. Siksi pituus on mulle se ainut kriteeri ja painoa ei saa olla liikaa myöskään.
Et sinä ole pinnallinen. On täysin luonnollista että haluaa kumppanin joka miellyttää silmää.
Naiset on aika jakautuneita. Estrogeenia uhkuvat isotissiset naiset on yleensä aika vaativia etenkin miehen pituuden suhteen (biologiaa), mutta taas estrogeeninpuutteesta kärsivät pienirintaiset naiset ottavat yleensä maksimissaan 10cm itseään pidemmän miehen.
Mun puolesta lyhyet miehet saisi pariutua lyhyiden naisten kanssa, näin jäisi meille pitemmille naisille pitkiä miehiä. Monet pitkät miehet haluavat lyhyen naisen. Mutta sitten kun henkisesti kolahtaa, noilla pituusjutuilla ei ole merkitystä. En tarkoita henkisellä kolahtamisella sitä, miten varakas mies on.
Itse olen ainakin esimerkki naisesta, joka ei oikeasti halua, ikinä, että tuntemattomat miehet koittavat iskeä, missään. Piste. En pidä siitä ja se on ahdistavaa. Ihan sama kuka mies on kyseessä.
Kumma juttu, kun mun koko äidinpuoleinen suku on lyhyitä, miehet max 170 cm, ja naiset 160 tai alle. Ja kaikki siellä löytää puolison alta kolmekymppisinä, eikä ne puolisotkaan yleensä ole sitä 170 cm pidempiä, äitini taitaa olla ainoa poikkeus.
Ja isän puolella on sitten liuta meitä 175 cm naisia, joilla on itseä lyhyemmät puolisot.
Onko se ulilaudan kampaush o m o jo löytänyt tänne ulisemaan?
Ai niin, tänne ei voi postata kampauskuvia samalla kun ulisee hiusrajastaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on melko sairaita mutta silti ilmeisesti terveen kirjoissa kulkevia naisia purkamassa jotain ihme aggressioita aloittajaan? Ymmärrän tuskasi, torjutuksi tuleminen tuntuu aina pahalta ja ensimmäisenä syitä etsii helposti itsestään. Tosin hyviä uutisia sinulle: 170 ei kieltämättä ole 185 mutta ei 170 ole niin vähän, että se tekisi sinusta toivottoman lyhyen miehen. Se ei ole vielä deal breaker -mitta meille naisille. Älä siis tee pituudestasi itsellesi ongelmaa, sillä vain kampitat ihan itse mahdollisuuksiasi. Se jos mikä on murheellista, että joku tekee sitä turhaan. Nyt itsetuntoa kehiin. Ongelmana lähestymisessäsi oli se, että ihmiset säikähtävät joka tapauksessa, kun tuntematon tulee yllättäen puhumaan. Kaikenlainen "turha" lähestyminen on niin poikkeuksellista, että reaktio on varautunut. Siitä oli kyse, ei muusta. Tsemppiä jatkoon, ja älä välitä tästä palstan aggressiivisimpien luolanaisten mölinästä. t: nainen
Olen aina ihmetellyt, miten naisia vihaava, katkeroitunut ja sanalla sanoen huono mies löytää niin typerän naisen, että tämä ei piittaa ilmiselvistä varoitusmerkeistä.
Nyt kun sellainen ilmestyi, olisi kiva kuulla sinun tarinasi. Oletko aidosti tyhmä vai korotatko sosiaalista statustasi haalimalla hyväntekeväisyystapauksia siipiesi suojaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni oli 168 cm, mutta kyllä hänellä naisia on riittänyt eikä riittänyt yksi muutenkaan. Ei ole rikas, vaan ihan perusduunari. Muuten on naama ja kroppa kunnossa.
Jos miehellä on naama ja kroppa kunnossa niin varmasti kiinnostaa naisia, oli pituus mikä tahansa. Minäkin olen ollut suhteessa alle 170-senttisen miehen kanssa, hänellä oli älyttömän komeat kasvot ja hyvä kroppa. En ollut minä joka päätti suhteen.
Näin se on ja tuntuu, että sitä ei moni käsitä, kun takerrutaan vaan siihen pituuteen tai johonkin vuosituloihin/statukseen. Jos miehellä on kasvot ja kroppa kunnossa (pankkitilin ei tarvitse olla), niin naisia satelee ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi toi jollain tavalla pitää paikkansa, mutta ei ihan täysin. Itse olen tosi vaativa miehen pituuden suhteen - minulle ei riitä 195cm, vaan miehen pitää oikeasti olla yli 2 metriä. Olen mielummin yksin kuin lyhyen miehen kanssa. Oma pituuteni on lähemmäs 170cm, eli pitkä nainen itsekin.
Ja alapeukut saa kyllä perustella. Keneltä se on pois, että minulla on vaativa miesmaku? Ja kyllä, olen pinnallinen, so what? Väitättekö, ettei teillä ole mitään ulkonäkömieltymyksiä? Miehen persoona ei mua kiinnosta, koska ne on kaikki lähtökohtaisesti suht. samanlaisia. Siksi pituus on mulle se ainut kriteeri ja painoa ei saa olla liikaa myöskään.
Jokainen valitsee sen kumppanin kun haluaa ja ulkonäön näkee ensimmäisenä toisesta. Joten onhan se osa viehtymystä. Tuosta persoona-asiasta/luonteesta taas olen ihan eri mieltä, onhan niissä eroja ja paljon! Mieheni on ok näköinen, mutta varsinkin hänen ihana luonteensa on syy miksen häntä vaihtaisi ikinä pois! Pelkästään pinnalliset suhteet ei ole kauhean syvällisiä ja helposti korvattavissa, minä kaipaan muunkinlaista kumppanuutta.
Salilla pitäisi olla ihan treenausrauha jokaisella, eikä häiritä toisia silloin. Ap toivottavasti oppi nyt tämän säännön kerrasta. Nämä ovat vaan niitä vääriä paikkoja alkaa iskemään toista. Lisäksi useimpia naisia ei nyt vaan kiinnosta joku ihan random-mies, jonka arvoista ei tiedä mitään. Mitä yhteistä teillä oli? Jos et tiedä vastausta, niin huonoissa kantimissa olisi jo alku parisuhteelle. 99 % tällaisista miesten aloitteista on täysin turhia, kun suhde perustuu arvoille, eikä ulkonäölle.
Vierailija kirjoitti:
Onko se ulilaudan kampaush o m o jo löytänyt tänne ulisemaan?
Ai niin, tänne ei voi postata kampauskuvia samalla kun ulisee hiusrajastaan.
Mitä ihmettä :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä moni on vaan kyllästynyt näihin aloituksiin joita tulee kymmeniä päivässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen valitsee sen kumppanin kun haluaa ja ulkonäön näkee ensimmäisenä toisesta. Joten onhan se osa viehtymystä. Tuosta persoona-asiasta/luonteesta taas olen ihan eri mieltä, onhan niissä eroja ja paljon! Mieheni on ok näköinen, mutta varsinkin hänen ihana luonteensa on syy miksen häntä vaihtaisi ikinä pois! Pelkästään pinnalliset suhteet ei ole kauhean syvällisiä ja helposti korvattavissa, minä kaipaan muunkinlaista kumppanuutta.
Itse en alkaisi vähätellä kenenkään suhdetta pinnalliseksi. Ulkopuolinen ei voi tietää, mistä lopulta on kyse.
Mutta tämän verran sanon luonteen merkityksestä: kun illalla olemme menossa sänkyyn, en minä mieheni luonnetta katso ihaillen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on aika jakautuneita. Estrogeenia uhkuvat isotissiset naiset on yleensä aika vaativia etenkin miehen pituuden suhteen (biologiaa), mutta taas estrogeeninpuutteesta kärsivät pienirintaiset naiset ottavat yleensä maksimissaan 10cm itseään pidemmän miehen.
Mä olen estrogeenia uhkuva, isorintainen ja pitkähkö (170 cm) nainen. Olen huomannut, että ne itseäni selkeästi lyhyemmät ja muutenkin sirommat naiset ovat itseäni suositumpia, liekö pelotan miehiä. Toki kasvojenkin kauneudella on merkitystä, itse olen hyvännäköiseksi ja kauniiksi naiseksi useamman kerran sanottu. Tosin en arkisin meikkaa, meikkaamalla olisin varmaan suositumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bernie Ecclestone, Tom Cruise.....kaikki jakavat tuskasi.
Kas kun et Uniikkia ja Charlie Chaplinia vielä maininut. Mutta tiedätkö mitä? Nuo ovat julkkiksia joilla on rahaa niin perkeleesti. Et voi oikein verrata tavistaunoon.
Okei, otetaan siis tavisesimerkkejä. Toni on lyhyt mieheksi, saa naisia ja omasta mielestänikin on kuumin mies ikinä. IKINÄ! Ja ei ole rahaa millä mällää, tavatessamme oli työtön mielenterveyskuntoutuja. Taas todistettu, että lyhyet miehet on kuuminta hottia. Vai olisikohan niin, että tasoteoria on paskaa ja ihmiset moninaisia yksilöitä?
lyhyt ja ruma ei ole synonyymejä.
ja jos itse olet ruma, niin miksi yrität niitä kympin kaunottaria, jotka tod.näk. tapailevat niitä 190cm lentäjiä?