veronpalautukset
Mieheni kuoli 2013. Hän saa luultavasti veronpalautusta. Ajattelin pitää ne itse,kun loppuaikoina hoidin hänen asioitaan. Edellisestä avioliitosta oleville lapsille en sano mitään. Ei olla väleissä.
Kommentit (18)
kumma homma ettette ole väleissä. Kuullostat kuitenkin niin mukavalta ihmiseltä. Meinasitko koittaa varastaa kuolinpesästä muutakin?
Olen aviovaimo. Verottaja laittaa rahat mun tilille.
en kyllä ole ihan varma laittaako. Kyllähän verottajallekin menee tieto kuolemantapauksista. Ja jos ei mene, niin kuinka huonoissa väleissä olette jälkikasvun kanssa? Jos haluavat ottaa asiasta selvää, niin verotiedot ovat julkisia.
Itselläni ei ole jälkikasvua. Maksoin osan hautajaiskulusta. Osan antoi sossu. Miehen lapset maksoivat vain lehti-ilmoituksen. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 12:09"]
Itselläni ei ole jälkikasvua. Maksoin osan hautajaiskulusta. Osan antoi sossu. Miehen lapset maksoivat vain lehti-ilmoituksen. Ap
[/quote]
Ok
Millon tietää kuinka paljon saa palautusta?
Nehän tulee miehen tilille, jos tiliä ei ole lopetettu. Mä en lopettanut mun äidin tiliä, kun äiti kuoli, ja veronpalutukset tulivat sinne. Siirtelin sieltä sitten niitä itselleni ja mun sisaruksille.
Kuolinpesän varojen kavaltaminen on rikos.