Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kitaran soitto ärsyttää

Vierailija
17.03.2014 |

Mieheni soittaa ihan joka päivä kitaraansa yli 2 tuntia, yleensä siihen menee n. 3 tuntia, kun välillä pitää käydä syömässä, paskalla jne... 

Meinaa välillä mennä hermo tuohon rämpytykseen. Onko täällä muita, joiden mies soittaa kitaraa? Paljonko he käyttävät siihen aikaa päivittäin?

Kommentit (197)

Vierailija
141/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja multa löytyy kotoa parin akustisen kitaran lisäksi sähkökitara. Tämä ei kuitenkaan riitä, joten mulla on vielä basso ja sähköpianokin.

Kotini kruunu on tietenkin fuksian värinen rumpusetti olohuoneessa.

Ei vissiin ole ihme, et olen sinkku.

Upeaa! Milloin lähtää treffeille? 😍

142/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä paikassa asuessani(rivari) tuli kohtuu aktiivisesti soittamisen opettelua yritettyä.

Naapurin rouva sitten kerran selosti: Minulla niin rupeaa itkettämään kun tuo ************ soittaa kitaraa.

Minulle jäi epäselväksi että olikohan kehu vai haukku :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se väärin että miehelläsi on omasta mielestä mukava harrastus. Pitäisi vain miehen töissä käydä ja töiden jälkeen palvella kaltaistasi narsistia

Vierailija
144/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni soittaa ihan joka päivä kitaraansa yli 2 tuntia, yleensä siihen menee n. 3 tuntia, kun välillä pitää käydä syömässä, paskalla jne... 

Meinaa välillä mennä hermo tuohon rämpytykseen. Onko täällä muita, joiden mies soittaa kitaraa? Paljonko he käyttävät siihen aikaa päivittäin?

Säälin syvästi miestäsi. Olet pohjattoman itsekäs kitisijä.

Sivustaseuraajaakin alkaa keitättää kun lukee tuollaista.

Ihmisparka, joka on lyöttäytynyt yhteen lapsellisen akan kanssa.

Etkö saanut lapsena tarpeeksi huomiota?

Yhyy yhyy.

Vierailija
145/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyypillinen ilonpilaaja. Jos jollakin on jotakin hyvää, se on aina sinulta pois. Olet mustasukkainen miehesi kitaransoitosta?

Muusikkoa voi oikeasti kiinnostaa enemmän musiikki, kuin ihmiset. Varsinkin kitisevät ihmiset.

Ennen kaikkea varsinkin kitisevät akat.

Vierailija
146/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki tulee aina olemaan hänelle ykkönen.

Ja sinä kakkonen.

Joko lähdet tai sitten tai sitten jäät ja et kitise.

Jos jäät vielä kitiset, miehesi saattaa lähteä, yllättävän piankin.

Luuletko oikeast että häntä kiinnostaa sun typerät jutut?

Tuskin voisi vähempää kiinnostaa.

Olisit lyöttäytynyt yhteen jonkun muun kanssa.

Vierailija
147/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole parisuhteessa ap:n kaltaisen antikulturistin kanssa.

Kitaransoitto on hieno harrastus!

Vierailija
148/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kyllä ottaa sen sun miehes koska teen täysin samaa! :D

Vierailija
149/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. En itsekään jaksaisi kuunnella hetkeäkään mitään epävireistä rämpytystä ja ulinaa.

Vierailija
150/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lähistöllä on kiva puisto, jossa on aina kesäisin kävelijöitä ja auringonottajiakin. Yksi kesä hyvälle paikalle oli tullut 2 nuorta miestä, toisella kitara ja sitä rämpytteli ja lauloi trubaduurityyliin erittäin omahyväinen ilme kasvoillaan ja erityisesti aina kun naisia käveli ohitse. Ei ollut mitenkään korkealaatuista tuo soitto ja joka kerta kun ohitimme hänet mieheni kanssa molemmat hajoilimme nauruun. Tyyppi vaihtoi aina paikkaa ja olisi varmaan flaksi käynyt paremmin jos olisi vain kantanut isoa kylttiä "tarvii naisen ja antakaa tälle kaverillenikin".

Vierailija
151/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
152/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi akat kitisevät musiikista? En tunne ketään miestä, joka valittaisi naisensa soitosta. Mikä teitä vaivaa?

Vierailija
153/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies soittaa myös. Kitaraa, ukuleleä ja laulaakin vielä samalla. Ei tosin tuntikausia putkeen, mutta kuitenkin useamman kerran päivässä. Ei ole vielä häirinnyt.

Kehu. Voit olla otettu. Lahjoitit hänelle jotain hyvin arvokasta soitollasi.

Vierailija
154/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies soittaa 2h kitaraa, niin MIKSI sen pitää käydä paskalla sinä aikana? Eikö mikään muu aika sovi? Että pitää keskeyttää treenit ihan vain sitä varten?

Vierailija
155/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitaraa soittavana ymmärrän, että tunteja kestävä rämpyttäminen voi käydä pidemmän päälle rasittavaksi, mutta ei sitä taitoa pidetä yllä nuottivihkoa lukemalla tai kitaraa tuijottamalla.

Jos ukkosi soittaa vahvistimen kautta, niin voit ehdottaa hänelle että pitäisi kuullokkeita päässä ja volyymia sen verran alhaisella, ettei se ääni puske kuullokkeista läpi. Tai sitten ehdottaa hänelle multiefektiä jonka voisi kiinnittää usb:lla tietokoneeseen. Pystyisipä ainakin soittamaan vaikka jonkun kappaleen mukana ilman että koko kämppä raikuisi.

Muistuu mieleen entinen tyttöystävä joka kirosi joskus sitä kun harjoittelin soittamista. "Lopeta rämpyttäminen ku ethän sä osaa edes soittaa". No milläs tässä pitäisi harjoitella? Tuijottamalla kitaraa 2 tuntia päivässä? :D

Mut joo....

Vierailija
156/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kestä. Muija soittaa trumpettia joka päivä 2 tuntia ja lopun ajan suutaan. Onko vinkkejä, kuinka tästä selviäisi? Ihana ihminen kaikilla muilla tavoilla, vaikka onkin kyyninen, ilkeä ja pahansuopa.

Vierailija
157/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kitaristit kuvittelee vielä saavansa pildeä sillä soitollaan. Oikeasti ovat vain noloja.

Vierailija
158/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää kitaristit kuvittelee vielä saavansa pildeä sillä soitollaan. Oikeasti ovat vain noloja.

Minun on hankala kuvitella että kitaraa soittava ylipäätään olisi naisista kiinnostunut

Vierailija
159/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kestä. Muija soittaa trumpettia joka päivä 2 tuntia ja lopun ajan suutaan. Onko vinkkejä, kuinka tästä selviäisi? Ihana ihminen kaikilla muilla tavoilla, vaikka onkin kyyninen, ilkeä ja pahansuopa.

Enpä ihmttele miksi soittaa suutaan.

Vierailija
160/197 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies soittaa kitaraa. Treenaa treeniksellä. Kotona treenaa vaan silloin kun en ole kotona joitain satunnaisia kertoja lukuunottamatta. Käy keikoilla soittamassa. Tekee biisejä ja hioo niitä tietokoneella, käyttää kuulokkeita. Melua ei kuulu. Asiasta ei ole koskaan käyty sen kummempaa keskustelua. Luulen, että jotkut ihmiset vaan ajattelevat muitakin kuin itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan