Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jääkö pelkkä tyttöjen äiti paljosta paitsi?

Vierailija
22.04.2014 |

Kaikki on niin vaaleanpunaista että?

Viittaan tuohon toiseen keskusteluun..

T. Kahden pojan äiti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan ole mitään vaaleanpunaista.Meillä kaksi tyttö jotka eivät tosiaankaan halua pukea mitään mekkoja päälleen.Vanhemman tytön kaverit ovat pääsääntöisesti poikia.Meillä ei myöskään kauheasti ole ollut kiinnostusta nukkeihin tai barbeihin.Yhtään LPS lelua ei meiltä myöskään löydy.

Meillä myös poika ja pitkään oli vain kaksi tyttöä enkä koe jääneeni mistään paitsi silloin kun oli vain nuo tytöt,ei se poikein maailma loppujen lopuksi poikkea paljoakaan tyttöjen jutuista,Ainakaan meillä.Toisilla toki voi olla toisin jos tytöt ovat juuri niitä prinsessoja.

Vierailija
2/5 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin. Itsellä kaksi tyttöä, joista toinen on kovin innostunut autoista ja muista koneista. Huoneenkin on halunnut sisustaa sinisellä. Olen saanut hoitaa sukulaispoikaa, 3v, enkä koe menettäneeni mitään. Pojat on kivoja, mutta itselleni en osaa sellaista kaivata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää tyttöjen äiti eikä poikienkaan äiti. Riippuu ihan omasta kyvystä tuntea onnea siitä mitä on... T. Tyttöjen äiti

Vierailija
4/5 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin jäänyt paitsi jatkuvaa wilma-pommitusta opettajalta, airsoft-aseiden rätinää, tiettyjen varsin poikamaisten xbox-pelien äänimaailmaa kotona, kunnioitusta herättävää lego- ja pikkuautokokoelmaa ja turhautumista siitä ettei sänkyä ikinä pedata eikä pukeutumiseen kiinnitetä mitään huomiota. Ja toisaalta poikien piikkitukan pörrötystä, äidille annettuja hyvänyönhaleja ja mieheksikasvamisen seuraamista. Kyllä mä olen onnellinen että on myös poikia. Mieskin saa luvan kanssa leikkiä autoilla, lentokoneilla ja pyssyillä. 

Vierailija
5/5 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut toista keskustelua mutta jos olen jäänyt niin en ainakaan kaipaa mitään.

t. kolmen tytön onnellinen äiti

Itse ihmettelen että onko sinun poikasi toistensa kopioita. Mun tytöt kun on luonteltaan hyvinkin erilaisia.