Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kitaran soitto ärsyttää

Vierailija
17.03.2014 |

Mieheni soittaa ihan joka päivä kitaraansa yli 2 tuntia, yleensä siihen menee n. 3 tuntia, kun välillä pitää käydä syömässä, paskalla jne... 

Meinaa välillä mennä hermo tuohon rämpytykseen. Onko täällä muita, joiden mies soittaa kitaraa? Paljonko he käyttävät siihen aikaa päivittäin?

Kommentit (197)

Vierailija
41/197 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, heh, mun mies soittaa justiin flyygeliä tässä vieressä. Siihen verrattuna tyttäreni kitaransoitto on niin hiljaista, että en sitä juuri noteeraakaan.

Asutteko yksiössä? Jos asutte, niin sitten vielä jotenkin ymmärrän ärtymyksesi. Jos teillä on vähintään kaksi huonetta, niin pyydä miestäsi soittamaan toisessa huoneessa kuin missä sinä itse olet.

Vierailija
42/197 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mullakin kotona oma muusikko. Toi koira on ihan lahjaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/197 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni soittaa myös kitaraa. Raivostuttavinta on miehen muka-osallistuminen perheen tekemisiin. Pitäisi kuulemma olla kiitollinen että mies harrastaa kotona eikä huitele pitkin kyliä. Joo on kotona, mutta henkisesti poissa! Useita tunteja päivässä.

Vierailija
44/197 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin että mieheni soittaisi ENEMMÄN kitaraa. Tosin jos käyttäisi JOKA päivä 3 tuntia, niin olisin varmaan toista mieltä. Rakastan kitaran ääntä, ja sekä mies että poika soittavat.

Vierailija
45/197 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pillität täällä? Pitäsikö sun ehkä PUHUA sillle sun miehellesi ja kertoa, että missä mättää??

Vierailija
46/197 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:21"]

Mieheni soittaa ihan joka päivä kitaraansa yli 2 tuntia, yleensä siihen menee n. 3 tuntia, kun välillä pitää käydä syömässä, paskalla jne... 

Meinaa välillä mennä hermo tuohon rämpytykseen. Onko täällä muita, joiden mies soittaa kitaraa? Paljonko he käyttävät siihen aikaa päivittäin?

[/quote]

Sano että hermo menee. Sopikaa vuorot. Esim. että saa soittaa joka päivä puoli tuntia tai kolmena päivänä viikossa pari tuntia. Ja keksi itellesi joku kodin ulkopuolinen harrastus, saa sillä aikaa sitte rämpyttää.

Tsemppiä ja jaksamista!

T: Kitaristin muija

Vierailija
47/197 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän ;D Hermot meinaa mennä mullakin. Soittasi ees joskus jotain kokonaisia kappaleita, mutta ei helv...jaksa kuunnella sitä harjoittelua, kun jotain riffiä tms toistetaan ja toistetaan ja toistetaan. Tai sitten sellaista hajamielistä näppäilyä. Joskus ihan oikeesti on hermo todella tiukalla. Ja joo meillä on 4h ja keittiö ja silti kuuluu se rämppäys. Pahinta se on silloin, jos ite koittaa vaikka nukkua ja jostain kuuluu sointu sieltä toinen täältä. Soittais varmaan koko päivän, jos sais. Tunnista kahteen, sitä en tiedä kauan soittaa, kun en ole kotona...

Vierailija
48/197 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjoo. Mun miehellä on neljä kallista kitaraa, joita soittaa kerran parissa-kolmessa vuodessa. Kuitenkin haluaa pitää ne olkkarissa esillä paraatipaikalla tilaa viemässä ja pölyä keräämässä. :>

Vierailija
49/197 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you, ap. Mies sano tossa jokunen viikko sitten, että sen ei oikeestaan tee enää mieli soitella kovin paljon. Että ei ois jokunen vuosi sitten uskonu, että tämmöstä tapahtuu. Mun oli pakko todeta, että ihmiseks, jonka ei tee mieli soittaa, se soittaa ihan helvetin paljon! Joka päivä useita tunteja.

Vierailija
50/197 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille et voi tulla soitteleen mun parvekkeen alle. Saatan päästää sisällekin...

Vierailija
51/197 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun avomies soittaa kyllä. Ei kylläkään treenaa joka päivä mutta helposti voi mennä vähintään 2 tuntia kun se rupeaa bändinsä ohjelmistoa käymään läpi. Ei se kyllä minua häiritse, koska voin sitten itse laittaa kuulokkeet, jos tekee jotain missä ei halua treenejä kuunnella. 

Vierailija
52/197 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa:

Välillä kyllä tuntuu, että se yrittää jotain muiden biisejä tapailla tahallaan mahdollisimman häiritsevään aikaan, kun tietää että minä kohta hermostun ja näytän sille pianolla miten juttu menee...

Vierailija
53/197 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjattomat reenaa..oon jo siinä pisteessä et ei tartte ku keikalle mennä ja panna bändäreitä..varo vaan ku ukkos perustaa bändin ja lähtee keikoille :D buhah

Vierailija
54/197 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellasäröt kitisee....

Vierailija
55/197 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kitaran ääni on sietämätöntä rämpytystä, kun tulee naapurista, mutta jotain taivaallisia sulosointuja, kun oma ukko soittaa? Meille mies aloitti yllättäen kitaransoittoharrastuksen ja kyllä se aloittelijan hapuileva rämpytys ärsyttää, jos ei ihan kuulovammainen ole. Mun oli pakko hankkia kuulosuojaimet ja jouduttiin sopimaan treeniajoista, että sopu säilyi, koska iltaisin lasten nukkumaan menon jälkeen minun piti opiskella ja mies halusi soittaa. Lukemiseen keskittyminen on pikkasen vaikeaa siinä renkutuksessa.

Vierailija
56/197 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö teidän ukot soita luurit päässä? Akustisen näpräilyhän nyt ei voi ketään haitata. Minä soittelen rumpuja aina luurit korvilla, kun kotona kolistelen. Siis sähkörumpuja luonnollisesti. Keikoilla ja muissa bänditouhuissa kolistellaan sitten akustisia

Vierailija
57/197 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi Sibeliuksesta tullut maailmankuulua, jos hänenkin vaimonsa olisi nalkuttanut "Sinun pianon soittosi ärsyttää minua".

Ja miten ihmeessä lasket syömisen ja paskalla käymisen mukaan kitaran soittoon kuluvaan aikaan?

Vierailija
58/197 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa epämusikaalinen mies jos on noin vaikeeta.

Vierailija
59/197 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että nykynaiset eivät ymmärrä musiikista yhtään mitään.

Vierailija
60/197 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu soittaa kitaraa. Älä valita.