Mulla ainakin on oikeasti hyvä mies. Ihmettelen teidän parisuhteita?!
Ihmettelen täällä näitä naisia jotka alentuu olemaan paskojen miesten kanssa.. Miksi?? Ja no, miksipäs ei miehiäkin jotka alentuu olemaan paskojen naisten kans mutta tää viesti nyt keskittynee enemmän naisiin ja naisten huonoihin miehiin koska naiset täällä enempi on kirjotellu parisuhde juttuja. Negatiiviessa mielessä.
Mulla on oikeesti hyvä mies. Mun mies on auttavainen, lojaali, kiltti, hellä, sanoo usein rakastavansa mua, osoittaa myös teoin, ei ole väkivaltainen, ei juoppo, on ystävällinen, osallistuu siivoukseen, on kätevä käsistään, tykkää läheisyydestä, koskettelusta, suutelusta, pussaamisesta, pitää eläimistä, lapsista, ei suutu helposti, on ahkera ja ottaa muut ihmiset huomioon, koskaan ei ole sanonut mulle rumasti eli ei ole haukkunut millään nimityksillä... No siinäpä jotain :)
Huonoja puoli toki on, mutta ei mitään hirveen haittaavia.
Mä en vaan käsitä miksi te jotku naiset elätte huonoissa suhteissa?? Mistä te löydätte niin helvetin ääliö paska miehiä, jotka kohtelee teitä huonosti?? En voi käsittää.
Meillä on hyvä, rakastava, toista kunnioittava suhde. Tottakai riitoja ja erimielisyyksiäkin välillä on, mutta me ei huudella eikä paiskota tavaroita eikä haukuta rumilla nimillä toisiamme edes riidellessä, osaamme hyvin puhua ongelmat halki lopulta, emme lyö toisiamme emmekä myöskään kesken riidan lähde tyyliin kaljalle/kaverille ja jätä toista yksin.. Toinen saattaa mennä toiseen huoneeseen rauhoittumaan ja annamme myös toiselle aikaa rauhoittua mutta sitten puhumme asiat ja sovimme lopulta.
Käsittämätöntä tämä suomalaisten nykyajan parisuhteet??! Huudetaan, haukutaan, käytetään jopa väkivaltaa, uhkaillaan, heitellään tavaroita seinään tai toista kohti... Ihan sairasta!
Ja se että ei arvosteta paskaakaan toista. Ei kuunnella, ei keskustella tärkeistä asioista vaan tehdään asioita toisen selän takana ja etenkin päätöksiä kysymättä tai juttelematta toisen kanssa!
Ym ym.. En ymmärrä.. Kun oma parisuhde on ihan erilainen.. Ja täällä paljon myös on kirjoituksia jossa haukutaan oma mies/nainen ihan maanrakoon mutta kannattaisi myös miettiä että onko omassa asenteessa korjattavaa? Ihan tosi!
Parisuhteessa on kaksi osapuolta. Kaikki ei välttämättä ole aina sen toisen vika, asioita pitäs pystyä miettimään laajemmin, mun mielestä.
No kunhan avauduin.
Kommentit (82)
Jos asiat on hyvin, niin ei ole mitään valitettavaa (=kirjoitettavaa tänne palstalle). Suurimmalla osalla on hyvä parisuhde ja normaali onnellinen perhe-elämä. Tällä palstalla on vaan turha kertoa kuinka onnellinen on miehestään ja lapsistaan, kun saa vaan haukut katkerilta valittajilta :)
Minullakin on hyvä mies, johon pätevät kuvailemasi ominaisuudet :) Olen hänestä ikionnellinen ja suorastaan palvon häntä! Hienoin ihminen, jonka tiedän.