Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulla kuntosalille ?

Vierailija
16.03.2014 |

Käykö teistä kukaan salilla ennen töihin menoa ? Miten paljon ja mitä syötte heti herättyänne ? Tuleeko väsyminen työpäivän aikana vai saako aamutreenistä virtaa ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn välillä. En syö mitään herättyäni, tulisi paha olo salilla. Käyn vielä kotona syömässä ja laittautumassa ennen töihin lähtöä. Mukava kun voi illalla vaan rentoutua, toki saattaa aiemmin ruveta väsyttämään kun on joutunut heräämään aikaisemmin kuin normaalisti.

Vierailija
2/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä kävin, niin söin kevyen aamupalan eli hedelmän tms. ennen treeniä, sitten vähän lisää treenin jälkeen. Aamutreenistä sai ihan huikeesti energiaa! Siis kävi ihan päin vastoin kun voisi kuvitella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla aamusta niinä päivinä kun sali aukeaa klo 6.30 (se aukeaa kolmena viikonpäivänä tuolloin, kahtena vasta klo 9.30). Yleensä koitan tähdätä siihen, että olen salilla viimeistään klo 7, mielellään aiemmin.

Herättyäni syön (soija)jogurttia jollain hedelmällä/marjoilla, laitan vaatteet päälle ja lähden salille (salikamat olen pakannut jo edellisenä iltana). Tyhjällä vatsalla treenaaminen ei toimi minulla. Varsinaisen aamiaisen syön sitten salin jälkeen kotona.

Aamuisesta salitreenistä saan virtaa mutta väsymys iskee kyllä myöhäisen iltapäivän aikana. (Toisaalta, se iskisi varmaan muutenkin kiitos aikaisen heräämisen). 

Vierailija
4/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kolme-neljä kertaa viikossa. Ennen treeniä syön jotain pientä, kuten marjasmootien. Treenin jälkeen on sitten puuron aika. Saa energiaa ja helpottaa iltoja.

Vierailija
5/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättyäni juon ison lasillisen vettä. Salilla olen kuudelta, ja kotimatkalla imaisen proteiinijuoman ja ehkäpä banaanin. Kotona ulkoilutan koirat ja lähden töihin, jossa syön aamupalan n.8.30.

Aamusalissa huomioitavaa on erityisen hyvät lämmittelyt, koska kroppa käy vielä niin hitaalla yöunien jäljiltä.

Vierailija
6/6 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt jo vuosia niin, että olen salilla 6.30. Kotona en syö mitään, juon vain lasin vettä, mulle ei koskaan maistu ruoka aamuisin. Syön sitten treenin jälkeen, ja olen tosi pirteä ja energinen koko päivän :)