Onko kotiisi koskaan ilmestynyt esine, jota kukaan teillä ei tunnista? Esine, josta kukaan ei tiedä, kenen se on ja mistä se tuli?
Löysin äsken keittiön laatikosta vanhan hopeisen kakkulapion, jossa on etunimi, jota kukaan ei tunnista, ja päivämäärä, joka ei merkinnyt kenellekään mitään. Kukaan ei tiedä, mistä se on peräisin, enkä ole koskaan ennen nähnyt sitä.
Kommentit (932)
Kikatin1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyykeistä löytyi naisten mustat L-kokoiset pikkuhousut. Itse olen S-kokoinen. Eron jälkeen mies kertoi, että oli pettänyt minua paljon. Ilmeisesti myös jonkun pullukan kanssa.
Miksi tätä on alapeukutettu? Sopiihan se aloitukseen
Koska pullukka oli tuo toinen nainen. Jos kirjoittaja itse olisi pullukka, tulisi pelkkää yläpeukkua.
Höpsis.
Itse alapeukutin siksi että L-koon käyttäjä ei ole välttämättä mikään pullukka jos pituutta on lähes 180cm. Alkuperäinen kirjoittaja halusi vaan halventaa salarakasta kutsumalla häntä pullukaksi kun ei pikkareiden perusteella muutakaan keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies kuljettaa kotiin kaikkea ihme tavaraa eikä muista tuoneensa eikä muka tiedä mitään :D just olivat töistä saaneet jonkun huomioliivin ja kysyin, että mistä se on tullut ja ensiksi sanoi, ettei hän vaan tiedä, että voisiko olla isäni... Lopulta sitten muisti, että töistä sai. On myös kaikenmaailman avaimenperiä, magneetteja, kyniä, pipoja, hanskoja ym., jotka hän on tuonut kotiimme, muttei vaan muista.
Joku läheinen on ehkä tehnyt ne sinulle yllätyslahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies kuljettaa kotiin kaikkea ihme tavaraa eikä muista tuoneensa eikä muka tiedä mitään :D just olivat töistä saaneet jonkun huomioliivin ja kysyin, että mistä se on tullut ja ensiksi sanoi, ettei hän vaan tiedä, että voisiko olla isäni... Lopulta sitten muisti, että töistä sai. On myös kaikenmaailman avaimenperiä, magneetteja, kyniä, pipoja, hanskoja ym., jotka hän on tuonut kotiimme, muttei vaan muista.
Joku läheinen on ehkä tehnyt ne sinulle yllätyslahjaksi.
Ei kunnviesti oli tarkoitettu viestiin, jossa lipaston päälle oli ilmaantunut käsintehtyjä leluja.
Alusvaattei, trikoita, sukkii, pyyhkeitä yms. voi kulkeutua liikuntapaikkojen pukkareista. Osa ahtaita ja kiirees myttää tavarat kasaan ja kotona koneeseen. Siinä peseytyy omat ja muiden kamppeet.
Lautasii voi saada, jos vierailijat tuo tullessaan jotakin tarjottavaa.
Huulipunasivellinen.
Mulla oli ollut 5 kaveria kylässä, mutta kaikki vastasivat "ei oo mun", kun kysyin kenen sivellin unohtui luokseni.
Kondomipaketti, avattu, osa käytetty. Kaverin kuulemma :) :) :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kalsarit, joita mies ei myöntänyt ostaneensa eikä kumpikaan meistä tunnista. Miespuolinen vuokralainen kyllä oli, mutta kalsongit olivan pyykin seassa ehkä vuosi vuokralaisen poismuuton jälkeen.
Jännä ettei miehesi tajunnut nostaa äläkkää vieraista miesten kalsareista.
Olen huomannut täällä useammankin naisen maininneen vieraista miesten kalsareista joista eivät tiedä (eli muista) mitään. Mies ei sanoisi ettei tiedä niistä mitään, jos hänellä olisi joku miespuolinen salarakas joka olisi ne sinne unohtanut. Toteaisi vain omikseen.
Eli ainoa vaihtoehto on, että nainen on ollut niin humalassa pettäessään kumppaniaan, ettei muista.
Urheilevilla miehillä noita kalsareita tms. tulee joskus, kun pukuhuoneessa nappaa vahingossa penkiltä vieruskaverin tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Sukulainen kertoi, että kodin astiakaappiin oli ilmestynyt yksi Arabian ruokalautanen. Hänellä ei ollut muita sen sarjan astioita eikä hän muistanut, mistä se olisi tullut. Yksittäisiä ruokalautasia kun ei yleensä anneta lahjaksikaan.
Pitsi jonkun leivonnaisen alla? Tai kynttilänalusena? Tmv? Siis osana lahjaa?
Vierailija kirjoitti:
Mystinen kivi kirjoitti:
Meille ilmestyi entiseen asuntoomme (jossa asuimme mieheni kanssa kaksin) monen kilon painoinen, valtavan iso ja ruma kivi. Kumpikaan ei tiennyt kuka sen sinne oli kantanut ja miksi. Kivi oli olohuoneen lattialla siihen asti kun muutimme nykyiseen asuntoon (eli noin kaksi vuotta). Joka kerta kun sitä katsoi, alkoi naurattaa niin pirusti, joten mutään haittaa siitä ei ollut. 😂
Se on kotimainen designkapine, Kaamoskivi. https://www.ekoaarrekauppa.fi/product/2177/pentik-kaamoskivi-kynttelikk…
Onpa harvinaisen ruma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elätte kyllä outoa elämää :D
Monet ovat varmaan huonomuistisia. Ihmettelen usein sitä, kuinka tärkeitä ja isoja asioita tuttavani unohtavat. Esim. yksi unohti, että hänet oli muutama vuosi sitten uhattu tappaa... En yhtään ihmettelisi, jos joku heistä unohtaisi ostaneensa tai saaneensa jonkun tavaran, ja kirjoittaisi siitä tähän ketjuun. "En yhtään tiedä mistä se on peräisin."
Tämä. Ystäväni kertoi lihavasta serkustaan, jonka ylipainoa lääkäri oli kommentoinut hauskalla tavalla. Kun puhuimme ystäväni kanssa tuosta serkusta, muistelin lääkärin sanomisia. Ystäväni väitti, ettei tuollaista ole tapahtunut. Miehenikin muisti aiemman keskustelun, joten ei ollut minun mielikuvitustani. Hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Kikatin1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyykeistä löytyi naisten mustat L-kokoiset pikkuhousut. Itse olen S-kokoinen. Eron jälkeen mies kertoi, että oli pettänyt minua paljon. Ilmeisesti myös jonkun pullukan kanssa.
Miksi tätä on alapeukutettu? Sopiihan se aloitukseen
Koska pullukka oli tuo toinen nainen. Jos kirjoittaja itse olisi pullukka, tulisi pelkkää yläpeukkua.
Höpsis.
Itse alapeukutin siksi että L-koon käyttäjä ei ole välttämättä mikään pullukka jos pituutta on lähes 180cm. Alkuperäinen kirjoittaja halusi vaan halventaa salarakasta kutsumalla häntä pullukaksi kun ei pikkareiden perusteella muutakaan keksinyt.
Niin, eivätkä kardassiäänitkään mahdu mihinkään s-kokoisiin pikkareihin eikä kukaan heitä pullukoiksi kutsu. :)
Vierailija kirjoitti:
Olin eronnut, ex-mies asui Yhdysvalloissa ja lähetteli silloin tällöin pojallemme pehmeitä vaatepaketteja. Poika oli silloin 14-15 vuotias, ja mies postitti yleensä farkkuja ja college-paitoja.
Yksi kerta paketin sisältä löytyi farkkujen seasta käytetyt vauvan sukkahousut ja vauvan body. Olin aika järkyttynyt ja ajattelin, että tämä on ex-miehen kieroutunutta huumorintajua. Juttelin puhelimessa hänen kanssaan ja hän vannoi, ettei ole tuollaisia tuotteita lähettänyt. Ja uskoin häntä, koska noi vauvan vaatteet olivat suomalaista merkkiä
Tarkistin paketin, ja huomasin, että se oli sivusta avattu. Eli ilmeisesti joku Postin työntekijä on avannut paketin ja työntänyt ne vauvan vaatteet sinne - en kyllä ymmärrä miksi? Mitään ei ollut paketista kadonnut.
Tulli. Avattu ja tarkistettu paketteja, vauvan vaatteet palautettu väärään pakettiin.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee, kaverin kortsut lompakossa - varmaan kaverin lompakossa on sitten ne miehen kondomit 😀
Joitakin vuosia sitten aloin kesälomalla lukemaan ostamaani romaania. Pääsin melkein loppuun, mutta sitten kirja katosi. Hävisi kuin tuhka tuuleen. Loppuratkaisu kiinnosti, joten etsin ja ihmettelin ja etsin ja ihmettelin. Kirjaa ei löytynyt mistään. Päädyin lopulta uskomaan, että sen oli täytynyt vahingossa päätyä lehtikeräykseen ilmaisjakeluiden ja sanomalehtien joukossa.
Tuli seuraava heinäkuu ja kesäloma. Eräänä aamuna tuo vuosi takaperin kadonnut kirja lepäsi juuri siinä mihin sen olin aikanaan jättänyt, keittiön sivutasolla. Avattuna siitä kohdasta johon olin lukemisiltani päässyt.
En ole tähän päivään mennessä pystynyt järjellisesti selittämään mitä oli tapahtunut.
Luin toki kirjan loppuun.
Minulla on kaksi paria punaisia lapasia, toisessa mustat kuviot, toisissa valkoiset. Toiset olen saanut edesmenneeltä mummulta, toiset veljeni vaimolta. Harmikseni en muista varmuudella, kummat olivat kummalta, mutta mielikuva, että valkokuvioiset olisivat mummulta. N. kaksi vuotta sitten valkokuvioitu lapanen hukkui, melko varmasti putosi bussiin. Harmitti ja soitin linja-autoyhtiön löytötavarapalveluun jopa parikin kertaa, eikä sitä löytynyt. Asia unohtui pikkuhiljaa. Nyt pari viikkoa sitten olin varastossa siivoamassa ja löysin sen mustakuvioisen lapasparin josta tuli mieleen tuo harmillinen tapaus. Seuraavana päivänä aloin ottamaan talvikamppeita kaapista esille, ja arvatkaas mitä: valkokuvioidut tumput olivat laatikossa parillisena! Vastaavia asioita sattunut muitakin, tämä viimeisimpänä ja olen todella mielissäni, että löytyi, vaikkakaan en asiaa ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee, kaverin kortsut lompakossa - varmaan kaverin lompakossa on sitten ne miehen kondomit 😀
Toivottavasti ei käytettynä.
Kyllä on ilmestynyt miesten bokserit ja teepaita sekä naisten perusalkkarit.
Ja nää siis tulivat kuivausrummusta aikoinaan.
Kyselin ihan kaikki meillä käyneet mutta eivät olleet kenenkään.
Entinen poikaystävä heräsi kostean baari -illan jälkeen asunnosta johon oli vasta muuttanut, asunto oli puolityhjä kun ei ollut vielä ostanut paljoa huonekaluja. Mennessään olohuoneeseen havaitsi keskellä lattiaa baarijakkaran. Oli varmaan lähtiessään jostain baarista napannut sen mukaan, ei vaan koskaan selvinnyt mistä.
Mitä erilaisimpia mustekyniä. Tarttuu varmaan töissä mukaan ja päätyy jotenkin kotiin.
Ei varsinaisesti kotiin mutta piharapuille oli yön aikana kerran tuota jonkun miehen valokuva sellainen vanhahko niitä mitä oli 80-90 luvulla oikein lasin alle pantuna kukaan ei ikinä keksiny kuka mies on/oli ja miksi meille tuotiin ei edes sukumme vanhemmat jäsenet tunnistaneet häntä