Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kotiisi koskaan ilmestynyt esine, jota kukaan teillä ei tunnista? Esine, josta kukaan ei tiedä, kenen se on ja mistä se tuli?

Vierailija
16.11.2020 |

Löysin äsken keittiön laatikosta vanhan hopeisen kakkulapion, jossa on etunimi, jota kukaan ei tunnista, ja päivämäärä, joka ei merkinnyt kenellekään mitään. Kukaan ei tiedä, mistä se on peräisin, enkä ole koskaan ennen nähnyt sitä.

Kommentit (932)

Vierailija
401/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinisen musta hius puolipitkä aika paksu laatu ehkä värjätty , lattialla . Kuka lienee käynyt salaa . Parvekkeen ovi auki oli toisella kertaa vaikka sen suljin . Kerran oli valonkatkaisijat päällä asennossa vaikka laiton ne pois ja sähkön pois . Että kyllä joku aina käy . Helluntailainen varasti kerran verhot ja tuoleja , muslimi varasti rahaa ja teltan , vapari varasti rahaa kortin tililtä ja kännykkä koneen et ihan sama mikä uskonto niin kaikilta käy toi varastaminen .

Vierailija
402/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kalsarit, joita mies ei myöntänyt ostaneensa eikä kumpikaan meistä tunnista. Miespuolinen vuokralainen kyllä oli, mutta kalsongit olivan pyykin seassa ehkä vuosi vuokralaisen poismuuton jälkeen.

Meidän äijä imuroi joka hiton saunareissulta muiten vaatteita ja pyyhkeitä... Hukkaa tosin omiaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin myös naisten alushousut mallia iso, mies ei tiennyt asiasta mitään aluksi mutta kun aikani kyselin sanoi anopin eli äitini käyneen ja kastelleen housut ja unohtanut pesuhuoneeseen. Kumma kyllä äiti sanoi niiden varmaan tippuneen vaate kassista, outoja asioita vaan tapahtuu

Vierailija
404/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykeistä löytyi naisten mustat L-kokoiset pikkuhousut. Itse olen S-kokoinen. Eron jälkeen mies kertoi, että oli pettänyt minua paljon. Ilmeisesti myös jonkun pullukan kanssa.

Miksi tätä on alapeukutettu? Sopiihan se aloitukseen

Koska pullukka oli tuo toinen nainen. Jos kirjoittaja itse olisi pullukka, tulisi pelkkää yläpeukkua.

Vierailija
405/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut ukkosi painaa anopin xl peppua

Vierailija
406/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minulla on lapsia.

Vierailija
407/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen silkkinen naisten kaulahuivi oli ilmestynyt naulakkoon kun saavuin illalla kotiin. Itse en käytä sellaisia, eikä minulla ole yhtään punaista vaatetta. Olin tuolloin sinkku, eikä uudessa asunnossa ollut vielä käynyt vieraitakaan. Vaihdoin nopeasti lukot

Vierailija
408/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolta keittiöstä dildo löytyi, jota vaimo ei myönnä nähneensä ennen.

Eli vaimosi joko ei tiedä kyseisestä dildosta mitään tai sitten jostain syystä ei halua sinun tietävän, että hänellä on dildo. Miksi ihmeessä vaimo ei haluaisi miehensä tietävän dildostaan?

Koska sen dildon unohti keittiöön mies...

Vierailija
409/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin vaatekaapin ylähyllyltä xl-kokoiset naisten alushousut.  Itse olin s-kokoinen.

Mies tuikannut välillä tuhdimpaa.

Vierailija
410/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdet miesten alushousut. Pyykkiä laittaessani kaappiin laitoin ne mieheni alusvaatteiden joukkoon mutta sanoi ettei ole käyttänyt sloggeja 20 vuoteen 😄 eikä mitään hajua kenen ne on.

Homokaverin?

Vierailija
411/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipaikalta revitty kyltti joka "tuli mukaan" kostean viikonlopun jälkeen. Pitäisi kai käydä palauttamassa.

Vierailija
412/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkipaikalta revitty kyltti joka "tuli mukaan" kostean viikonlopun jälkeen. Pitäisi kai käydä palauttamassa.

Kälyni hurjassa nuoruudessaan pihisti taulun ravintolan seinältä. Aamulla ihmetteli, mistä tuo taulu on ilmestynyt.

Vierailija
413/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani, ihan tavallinen kerrostaloasunto, tapahtui välillä kummia.

Kerran olohuoneen ikkunan edestä löytyi musta, nahkainen rannekello, joka ei kuulunut kenellekään perheestäni.

Ja kerran kesken leikin, eräs jostain halpahallista ostettu pehmokoira päätti lisääntyä. Sohvan takaa löytyi tismalleen samanlainen vaaleanpunainen pehmolelu kuin mitä omistimme siskoni kanssa. Ainut ero vaan, että tämä toinen yksilö oli puhdas ja virheetön, kuin uusi. Toki lapsenmieli saattaa tehdä tepposet, mutta muistan vieläkin sen ihmetyksen kun lelu löytyi yllättäen.

Vierailija
414/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän aiheen vierestä mutta kerran yksi kaveri kostean illan jälkeen heräsi liikennemerkin vierestä. Oli kotiin sompaillessaan nyhtänyt jostain mukaansa.

Vierailija
415/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni mustakullanvärinen  pyöreä pinssi jossa oli soikion ympärillä Kirjaimet LBS, ei ole kyllä omani. Mysteeriksi jäi ja kaikenkukkuraksi se on nyt kadonnut ei löydy enää mistään.

Jos joku voisi auttaa selvittämään nuo Kirjaimet mikä se pinssi oli? Mihin edes viittaisi? Se pinssi oli huomattavan hyvälaatuinen.

LBS, London Business School

Vierailija
416/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen kertoi, että kodin astiakaappiin oli ilmestynyt yksi Arabian ruokalautanen. Hänellä ei ollut muita sen sarjan astioita eikä hän muistanut, mistä se olisi tullut. Yksittäisiä ruokalautasia kun ei yleensä anneta lahjaksikaan.

417/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyi vieraan miehen alushousut kokoa L. Oli miehelle selittämistä, etten yhtään tiedä mistä tulleet...en tiedä vieläkään

Vierailija
418/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkarit. Ero tuli. Vaikka ne oli auton hanskalokerossa.

Vierailija
419/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolta keittiöstä dildo löytyi, jota vaimo ei myönnä nähneensä ennen.

Eli vaimosi joko ei tiedä kyseisestä dildosta mitään tai sitten jostain syystä ei halua sinun tietävän, että hänellä on dildo. Miksi ihmeessä vaimo ei haluaisi miehensä tietävän dildostaan?

Koska sen dildon unohti keittiöön mies...

Aaaaaaaaaa.....Juuu... No mutta silti. Mahtaa olla ankeata avioelämä, jos ei voi omalle vaimolleen kertoa, että välillä nauttii eturauhasen stimuloinnista.

Vierailija
420/932 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautapeli ilmestyi autoomme! Takakontti on siis harvemmin käytössä, yksi kerta oli ainakin sinne ilmestynyt. Kukaan ei myönnä sitä sinne jättäneensä. Tosi outoa...