Laasanen kielinainen Sara-Mariesta: Miesvihaa!
Jösses. Onkohan tuolla Laasasella nyt kuitenkaan ihan kaikki kotona.
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/163058-kielinaisen-vakivaltainen-miesvihaviesti
Kommentit (289)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:40"]
Naiset ahdistuvat erittäin helposti. Seksin ehdottaminen naiselle on sama kuin miehen haastaminen tappeluun jollakin henkilökohtaisella loukkauksella. Toki tämä riippuu miehestä...jos minä sanoisin että tekisi mieli silitellä mahaa, niin se ällöttäisi naista enemmän kuin jos rock-tähti sanoisi että pillua pitäisi saada ("slurps!")
Epäsuositut miehet voivat saada naiset viattomasti ärsytettyä ja 'piilovittuiltua' heille käyttämällä tiettyjä sanavalintoja tietyissä tilanteissa. Jos esim.nainen mököttää koulussa tai työpaikalla YTM-poikaystävän seksiseikkailujen jäljiltä tai ei osaa tehdä jotain oikein, AT-mies voi sanoa lempeästi että "mikä on kulta?" Tuo tietysti suututtaa naista hirveästi mutta nainen ei voi oikein tehdä mitään asialle.
-Mies 28v-
[/quote]
Sä saattaisit saada enemmän seksiä jos et vauvapalstailisi perjantai-iltana.
Laasanen:
Ylemmän Tason Mies, Creepyjen Miesten Asiamies eli YTM CMA, tai lyhennettynä YMCA
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:24"]
Naiset (kyllä, siis KAIKKI NAISET) tarkoittavat creepyllä kaikkia niitä miehiä joita tämä nainen itse ei koe miellyttäviksi miehiksi. Eli miehen tekemisillä tai sanomisilla tai olemisilla ei ole asiaan mitään vaikutusta, creepyn määritelmä tulee ainoastaan naisen omien tunnepohjaisten mieltymysten kautta.
[/quote]
Juuri näin, vaikka alapeukkuja kommentti on saanutkin.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=creep
"1950's word used by women to decribe an undesirable man."
Ei ole kaikki koirat Jollaksessa Laasasella, mutta se tuskin yllättää ketään. Mitenköhän sen väikkäri edistyy? Ja kuka sitä rahoittaa?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:02"]
Kappas. Koitti sitten tämäkin päivä, että huomaan olevani samaa mieltä Jussi Halla-ahon kanssa:
"En kyllä osannut tulkita tuota banaaninkatkaisua miesvihamieliseksi aktiksi. Ajattelin sen olevan vastaus niille, jotka lähettävät videon tekijälle kikkelikuvia (no reference intended) tai muuta läähättävää postia."
[/quote]
En olisi minäkään tätä itsestäni uskonut, t. vihervassari
nämä naiset ovat creepympiä kuin laasanen koskaan.
(nauravat koska nainen leikkasi peniksen kun mies halusi avioeron)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:24"]
Naiset (kyllä, siis KAIKKI NAISET) tarkoittavat creepyllä kaikkia niitä miehiä joita tämä nainen itse ei koe miellyttäviksi miehiksi. Eli miehen tekemisillä tai sanomisilla tai olemisilla ei ole asiaan mitään vaikutusta, creepyn määritelmä tulee ainoastaan naisen omien tunnepohjaisten mieltymysten kautta.
[/quote]
Juuri näin, vaikka alapeukkuja kommentti on saanutkin.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=creep
"1950's word used by women to decribe an undesirable man."
[/quote]
Urban Dictionary :'D
Niin siis edelleenkin jos et ymmärtänyt Saran tapauksen asiayhteyttä et todellakaan ole täysin pätevä.
Laasanen olet pilannut koko miesasian, vienyt lopunkin uskottavuuden kirjoituksillasi.
Jos luet tätä, kuten luet, niin lue uudelleen, miehenä häpeän sinua ja blogiasi aivan helvetisti.
Minä olen Henry 43 vuotias kuten sinäkin ja minulla on Sara-Marien ikäinen tyttö, enkä kuolaa ikäisiään, minua ja sinua 24 vuotta nuorempia nuoria naisia, enkä pidä ebofiilejä erityisen terveinä ja normaaleja. En viitsi tässä kertoa mitä tekisin jos saisin jonkun keski-ikäisen itse teosta kiinni lähettelemässä tuollaisia viestejä omalle tytölleni.
Sinä olet tuonut lukuisia kertoja julki omat mieltymyksesi ja inhosi yli 25-vuotiaita naisia kohtaan.
Reaktiosi banaanin taittamiseen meni lopullisesti kaiken ymmärryksen ja järkevän käytöksen yli.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:46"]
nämä naiset ovat creepympiä kuin laasanen koskaan.
(nauravat koska nainen leikkasi peniksen kun mies halusi avioeron)
[/quote]
Ja silti Laasanen on säästänyt heidät blogituomiolta. Ehkä hän on samaa mieltä. Tai ehkä sinä hävisit tämän pelin niin piti ottaa random uusi asia.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:45"]
Tässä kuitenkin naisille tällainen oma feel good-video.
-Mies 28v-
[/quote] Feministivideokin sai alapeukkuja. Antavatko naiset alapeukkuja vain siksi että minun nimimerkkini on viestissä?
-Mies 28v-
Laasanen on tosiaan jo 43-vuotias? Ja fantasioi seksistä teinitytön kanssa, johon kuitenkin suuttuu siksi, että tyttö hermostuu tuntemattomilta miehiltä saamiinsa pervoihin ja pervon väkivaltaisiin kommentteihin.
Onko tämä enää edes totta...
Keskustelun muuten voisi pitää asiassa eikä linkittää tänne videoita, joilla ei ole mitään tekemistä tämän banaanin taittamis-tapauksen kanssa...
hei onks joku syy nostaa tätä paskaa esille? Hän on työtön tuilla elävä mielenterveyspotilas, jonka on pitänyt keksiä kuviteltu massavihollinen sille, ettei ole menestynyt millään tasolla elämässään (feministien takia ei koulussa menestynyt, eikä myöhemmin saanut naista) eiks toi oo sama asia et lähettäis auroraan kyselee mielipiteitä?
http://paulisumanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/149829-nyt-on-kunleikkaamisen-aika
"Kansainvälistä feministifoorumia Malmössä 12-15.6.2014 mainostettiin netissä "kikkelikortilla", mutta kuva katosi salaperäisesti. Nyt sinne foorumille saa anoa TANE:sta matka-apurahaa. Menisin itse, mutta juuri samoina päivinä on Göteborgissa pohjoismainen työntutkimuskonferenssi, johon olen lupautunut pitämään esityksen ja varannut lennot ja hotellin.
Mies, jos omistat kypärän ja viiltosuojatun kokohaalarin, pistä apurahapyyntö TANE:lle ja lähde Malmöön. Kai sinne tasa-arvon vuoksi yksi mieskin pääsee valtion varoilla."
Sovinistifoorumia odotellessa ja apurahoja sinne matkustukseen. Se olisi tasa-arvoa. Naiset eivät ota huomioon kuinka paljon enemmän institutionaalista naispromoa tehdään verorahoilla kun taas asioiden käsittely miesten kannalta on kokonaan epäkorrektia edes parin bloggarin suulla. No, ei se naisten hyväksyntää vaadi ja jos käyttäisitte tuonkin naisenergian oikean työn tekemiseen niin saisitte ainakin parempaa palkkaa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:47"]
Niin siis edelleenkin jos et ymmärtänyt Saran tapauksen asiayhteyttä et todellakaan ole täysin pätevä.
[/quote]
Urban Dictionary on juuri oikea paikka tarkistaa merkitys puhekielisestä termistä. Siellä ihmiset äänestävät sanan merkityksestä, joten tulee hyvin ilmi mitä enemmistö ihmisistä tuolla sanalla tarkoittaa. Laitatko paremman lähteen sanalle 'creep'? Saran tapauksen asiayhteyttä ei voi tajuta, koska hän ei selitä sitä. Oletan banaanin tarkoittaneen penistä ja creeps tarkoitti varmaan epämiellyttäviä miehiä.En ole pätevä mihin?
Feminismi ei ole sovinismin vastakohta. Eikä tämä Laasas-pelle ole feministin miesvastine.
Laasasen blogi taas alkaa olla Tuksun blogin miesvastine. Pelkkää pölöviihdettä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:17"]
Henryn mielessä ei tainnut käydä kertaakaan että voisi lukaista läpi ne pervot ja sairaat viestit, joita tuo 19-vuotias tyttö sai videokommentteihinsa ja että banaaninkatkaisuvitsi oli kenties osoitettu heille. Sitä paitsi, tuo tyttö on teini, Henry on häntä yli 20 vuotta vanhempi, voisi olla ikänsä puolesta tytön isä! Mikä tuota miestä oikeasti vaivaa?
Onneksi fiksuja miehiä näyttää olevan kommentoimassa enemmän kuin myötäileviä, fiksuja ja terveen kriittisesti ajattelevia miehiä.
[/quote]
Ei Henryä mikään vaivaa. Ihan pantavan näköinen nuori nainen on kyseessä.
Halla-ahokin on samaa mieltä kommentoidessaan:
"Se on tietenkin totta, että jokainen terve heteroseksuaalinen mies kuolaa esiintyjää katsellessaan."
Mikä siinä nyt on niin ihmeellistä?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:52"]
Feministivideokin sai alapeukkuja. Antavatko naiset alapeukkuja vain siksi että minun nimimerkkini on viestissä?
-Mies 28v-
[/quote]
Kyllä. Useimmat meistä alapeukuttavat pelkän nimimerkkisi perusteella linkkejä avaamatta. Me mammat pidämme yhtä miehiä vastaan :) Vai mitä, siskot?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:47"]
[/quote]
Urban Dictionary on juuri oikea paikka tarkistaa merkitys puhekielisestä termistä. Siellä ihmiset äänestävät sanan merkityksestä, joten tulee hyvin ilmi mitä enemmistö ihmisistä tuolla sanalla tarkoittaa. Laitatko paremman lähteen sanalle 'creep'? Saran tapauksen asiayhteyttä ei voi tajuta, koska hän ei selitä sitä. Oletan banaanin tarkoittaneen penistä ja creeps tarkoitti varmaan epämiellyttäviä miehiä.En ole pätevä mihin?
[/quote]
Asiayhteyksien ymmärtämiseen ei kuulu se että niitä joku selittelee, siksi ne ovat asiayhteyksien ymmärtämistä. Viesti ei kaipaa selitystä, siksi sitä ei siinä ole. Eihän Sara tietenkään ollut varautunut ammattivinkuja Laasaseen joka tulee ja väärinymmärtää väkisin tapansa mukaan ihan selkeätkin asiat. Pätevä mihin? En tiedä, kognitiiviseen ajatteluun.
Naiset ahdistuvat erittäin helposti. Seksin ehdottaminen naiselle on sama kuin miehen haastaminen tappeluun jollakin henkilökohtaisella loukkauksella. Toki tämä riippuu miehestä...jos minä sanoisin että tekisi mieli silitellä mahaa, niin se ällöttäisi naista enemmän kuin jos rock-tähti sanoisi että pillua pitäisi saada ("slurps!")
Epäsuositut miehet voivat saada naiset viattomasti ärsytettyä ja 'piilovittuiltua' heille käyttämällä tiettyjä sanavalintoja tietyissä tilanteissa. Jos esim.nainen mököttää koulussa tai työpaikalla YTM-poikaystävän seksiseikkailujen jäljiltä tai ei osaa tehdä jotain oikein, AT-mies voi sanoa lempeästi että "mikä on kulta?" Tuo tietysti suututtaa naista hirveästi mutta nainen ei voi oikein tehdä mitään asialle.
-Mies 28v-