Sanokaa mitä kannattaisi tehdä hiuksille kampaamossa?
Eli oon kasvattanut 5cm omaa väriä. Näyttää harmahtavalta maantien väriseltä. Vaalea kuitenkin. Latvat on vanhaa vaalennettu ja värjättyä hiusta. Oon käyttänyt hopeashampoota joten ovat harmahtavan vaaleat. Nyt en tiedä sopiiko tuo harmahtava väri minulle. Ihonväri kuitenkin lämmin. Nuorena oli kultaisen blondit hiukset. Oon yli 25v väriä nyt hiuksia niin en tiedä mikä sävy oikeasti nyt on. Vinkkejä kampaajalle otetaan vastaan kun sinne saan aikaiseksi mennä.
Kommentit (18)
Ehkä kannaattaa kysyä siellä kampaamossa kampaajalta, hän näkee tukkasi. Me emme.
Omanvärinen tyvi näyttää myös ihan erilaiselta värjätyn / vaalennetun osan rinnalla verrattuna siihen jos väri olisi koko hiuksissa.
Meidän tuskin kannattaa alkaa neuvomaan mitä kampaajan pitäisi sinun hiuksillesi tehdä, voit toki itse miettiä haluatko kasvattaa oman värisi takaisin, ottaa raitoja omanväriseen tyveen kokovaalennuksen sijaan jne.
Kai niitä on joitain puhelin äppejäkin, missä näet oman naamasi ja feikkaat siihen kuvaan erilaisia hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannaattaa kysyä siellä kampaamossa kampaajalta, hän näkee tukkasi. Me emme.
Oon aika ujo ja arastelen keskustelua kampaajalle. Lisäksi ei ole ketään luottokampaajaa. Oon joka kerta melkein ollut eri kampaajalla. Olisi helpompi vain sanoa mitä haluaa eikä pohtia sitä vielä kampaajan kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Omanvärinen tyvi näyttää myös ihan erilaiselta värjätyn / vaalennetun osan ri 5Cnnalla verrattuna siihen jos väri olisi koko hiuksissa.
Meidän tuskin kannattaa alkaa neuvomaan mitä kampaajan pitäisi sinun hiuksillesi tehdä, voit toki itse miettiä haluatko kasvattaa oman värisi takaisin, ottaa raitoja omanväriseen tyveen kokovaalennuksen sijaan jne.
Mulla siis ei ole kovin selkeää rajaav värjätyn ja oman juuren välillä. Ainut mitä mietin on sävy. Nyt sävy on viileä ja juuri näyttää viileähköltä mutta oma ihon sävy on kellertävä.
Ap
Sano että haluat raitoja, kampaaja sit ehdottaa niihin sopivaa sävyä. Raikastaa lookin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omanvärinen tyvi näyttää myös ihan erilaiselta värjätyn / vaalennetun osan ri 5Cnnalla verrattuna siihen jos väri olisi koko hiuksissa.
Mulla siis ei ole kovin selkeää rajaav värjätyn ja oman juuren välillä. Ainut mitä mietin on sävy. Nyt sävy on viileä ja juuri näyttää viileähköltä mutta oma ihon sävy on kellertävä.
Ap
Vaikka raja ei olisi selkeä niin tyvi voi silti helposti näyttää erisävyiseltä verrattuna siihen miltä se näyttäisi myös pituuksissa. Auringonvalo vaikuttaa myös omaan väriin ja monella hiusten värjäämättömätkin latvat ovat vähän eri sävyä kuin tyvikasvu.
Kampaajalla ei kannata tehdä mitään hiuksilleen.
Siellä on kampaaja paikalla, anna sen tehdä.
Jos sinulla on haave omanvärisestä tukasta, niin kannattaisi kasvattaa kokonaan se värjätty pois ja sittten vasta katsoa näyttääkö liian kylmänsävyiseltä tms. Koska se tosiaan näyttää ihan erilaiselta värjätyn osan rinnalla.
Mutta kyllä niinkin tosiaan voi olla, ettei luonnollinen hiustenväri ole paras mahdolllinen. Mulla oma väri epämääräinen harmahtava tummanvaalea/vaaleanruskea, mutta kun iho on persikansävyinen ja silmät sammalenvihreät, lämpimämmät sävyt myös hiuksiin tekee todella paljon paremman näköiseksi.
Up