Laasanen kielinainen Sara-Mariesta: Miesvihaa!
Jösses. Onkohan tuolla Laasasella nyt kuitenkaan ihan kaikki kotona.
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/163058-kielinaisen-vakivaltainen-miesvihaviesti
Kommentit (289)
43-vuotias mies 19-vuotiaan teinitytön kimpussa banaanin taittamisen vuoksi. Mitä helvettiä oikeesti, nyt Henulla jo heittää ja pahasti. Lähettäkää nyt joku sille mielensäpahoittajasedälle laatikollinen tuoreita ja taittamattomia banaaneja.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:49"]
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/163058-kielinaisen-vakivaltainen-miesvihaviesti
[/quote]
Onko se joku uusi juttu että Laasasella ei ole kaikki kohdallaan. Tuohan on selvinnyt useimmille jo vuosia sitten. Kummallista on vain se, että vieläkin löytyy niitä jotka eivät sitä tajua.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:36"]
Kamoon, ne pervot itse nauttivat siitä kun saivat tytön reagoimaan.
Newsflash; se ei ole pelottavaa kun naiset 'uhkailevat' tai ovat vihaisia. Se on söpöä tai jopa kiihottavaa...
[/quote]
Nimenomaan, ja sen vuoksi lassukat ovatkin niin pihalla. He yrittävät kivenkovaan korjata sen kamalan vääryyden, että naiset ovat "oikeutettuja" pelkäämään miesten uhkaavaa ja häiritsevää käytöstä, mutta kukaan ei välitä naisten miehiin kohdistuvasta häirinnästä. Kun se nyt on vaan biologinen fakta, että mies on se vahvempi ja yleensä aggressiivisempi sukupuoli, joten naisten on syytäkin pelätä. Miehet sen sijaan, lassukoita lukuunottamatta, harvoin pelkäävät naisia tai ottavat heidän uhkailujaan vakavasti. Nainen on aina alakynnessä, vaikka lassukka niin toivoisi, että asia olisi päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:49"]
[/quote]
Onko se joku uusi juttu että Laasasella ei ole kaikki kohdallaan. Tuohan on selvinnyt useimmille jo vuosia sitten. Kummallista on vain se, että vieläkin löytyy niitä jotka eivät sitä tajua.
[/quote]
Niimpä ja eiköhän siinä ole se keskeisin syy siihen miksi väikkäri meni jäihin.
"- Tällä hetkellä tutkimus on jäissä, koska olen työttömänä. Henry Laasanen sanoo."
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:56"]
43-vuotias mies 19-vuotiaan teinitytön kimpussa banaanin taittamisen vuoksi. Mitä helvettiä oikeesti, nyt Henulla jo heittää ja pahasti. Lähettäkää nyt joku sille mielensäpahoittajasedälle laatikollinen tuoreita ja taittamattomia banaaneja.
[/quote]
H. on kyllä 48-vuotias.
Eipäs kyseenalaisteta Herra Miesasiamiehen älykkyyttä, siitä on kuitenkin runsaasti todisteita, esimerkiksi tässä lainauksessa:
"Miksi naiset rumentavat itseään tatuoinnella, vaikka ne laskevat huomattavasti naisen markkina-arvoa? Tatuointi on sama kuin heittäisi happoa omalle naamalleen. Kauempaa katsottuna tatuointi näyttää ihovauriolta tai melanoomalta.
Miksi naiset haluavat näyttää prostituoiduilta tai vammaisilta?"
Jälkimmäinen lause on Henry Laasasen aivoituksista ehdoton suosikkini <3
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:05"]
Mitä useampi lassukka tekee itsemurhan sen parempi muulle maailmalle!
[/quote]
Entä jos oma poikasi on lassukka?
[/quote]
Kannustaisin häntä päättämään surkean elämänsä.
Naiset, banaanit symboloivat miehen sukuelintä. Eihän taiteta enää yhtäkään Luojan luomaa uljasta, kiinteää banaania. Banaanit kuuluvat lassukoille.
Katsokaa nyt, eikö videon ylisöpö emä-lassukka saa teidänkin sydämenne sulamaan?
Tässä se taas nähdään miksei Youtubeen välttämättä ja ihan oikeasti kannata ladata itsestään videoita, siis jos ei kestä kaiken maailman perässä kuolaavia ahdistavia nettipervoja. Silloin kannattaa keskittyä vaikka pelkkiin eläinvideoihin, meikkitutoriaalivideoihin joissa ei näy koko kasvot, sisustusvideoon, matkavideoihin sun muihin sellaisiin ei pervoja kiinnostaviin videoihin!
Tässä se taas nähdään miksei Youtubeen välttämättä ja ihan oikeasti kannata ladata itsestään videoita, siis jos ei kestä kaiken maailman perässä kuolaavia ahdistavia nettipervoja. Silloin kannattaa keskittyä vaikka pelkkiin eläinvideoihin, meikkitutoriaalivideoihin joissa ei näy koko kasvot, sisustusvideoon, matkavideoihin sun muihin sellaisiin ei pervoja kiinnostaviin videoihin!
YouTubeen videota ladatessa voi päättää torjua kaikki kommentit, sallia kaikki kommentit tai arvioida jokaisen tulevan kommentin erikseen ennen kuin sen julkaiseminen kommenttiosastolla sallitaan.
-Mies 28v-
Menee OT, mutta mihin autistiseen syndroomaan liittyikään se, että ei ymmärrä vertauskuvia, vaan ottaa ne aina loukkauksena ja kirjaimellisesti?
Olen 25v mies, ja kun pari päivää sitten katsoin tuon videon niin en mitenkään kokenut että tuo banaanin katkaisu liittyisi minuun. En myöskään ajatellut seksiä tuota videota katsellessa. Sara on hyvännäköinen mimmi mutta niin on moni muukin, mm tyttöystäväni. En koe tarvetta fantasioida jokaisen television, lehden tai netin seksikkään naisen perään, ei siihen riittäisi kellossa tunnit.
Asiatouhua Saralta edes jotenkin puolustautua vanhoja pervoja vastaan. Ja joo, toi Laasanen on mun näkökulmasta aika säälittävä tyyppi. Sellainen "minä ja minulle kaikki" millaisiksi meitä nuorempia yleensä syytetään.
Banaanin toivottavasti söi. Kelpais mulle köyhälle ja tyhmälle :D
vintage Saraa, ei paha. Aiemmin haukuin tytön ärsyttäväksi, mutta kyl nää lauluvideot on herttaisia.
Milloin pääsemme siihen tasa-arvon asteeseen, että molemmat sukupuolet haluavat seksiä aivan yhtä paljon. Ei 19v halua Laasasta mutta olivatko ehdottajat muita teini-ikäisiä poikia? Naiset ehdottelevat hyvän näköisille pojille aivan yhtä paljon. Vanhat naiset pakottavat pikkujouluissa nuoremmat tanssimaan ja nuorten komeiden miesten kustannuksella saa pitää hauskaa. Jos he kieltäytyvät tädin ehdotuksista niin ovat outoja homoja. 30-40 v. naiset kokeilevat baarissa miesten housuja löytääkseen sen isokokoisen. Sitten ehdottavat suoraan panemista. Epätasa-arvon takia se on miehelle ylpeys ja naiselle häpeä. Vai onko? Kyllä rumana ja vanhana neitsytnaisena olen kateellinen jopa.
Woot? Missä baarissa tuon ikäset naiset roplaavat miesten haaroja??? Punasessa lyhdyssä, niinkö Laasu?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:33"]Hirvittävintä maailmassa olisi jos omasta pojasta tulisi tuollainen minä-minä-ja-minun-kikkelini -vinkuja. Syynä se, että nuori, kaunis, pidetty ja lahjakas nainen ei pitänytkään sairaiden vinkujien häneen kohdistamasta huomiosta, jota häirinnäksikin kutsutaan. VOI, MINUN TUNTEITANI ON LOUKATTU, HÄN KATKAISI BANAANIN!!! OI HERKKÄÄ SIELUANI!
[/quote] Ei varmaan pitänyt koska on varaa olla pitämättä. Ei rikaskaan pidä että köyhä tulee ovelle kerjäämään. Miksi miehiä ei häiritse ehdottelut? Koska maassamme on edelleen häpeän kulttuuri, jossa naisen seksuaalisuus on häpeä. Miehet joutuvat edelleen tekemääm aloitteen. Tyhmät miehet lähettävät rivoja viestejä ja fiksut puhuvat ympäri. Kauniit naiset odottavat komeaa/menestynyttä miestä kun rumat ehdottavat komealle miehelle suoraan.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 04:22"]Woot? Missä baarissa tuon ikäset naiset roplaavat miesten haaroja??? Punasessa lyhdyssä, niinkö Laasu?
[/quote] Mun työkaverinaiset tehneet. Tais olla kyllä ns.porauslautta aikanaan. Saivat isomunaisen muttei sillä seissyt. :-P
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:13"]
Muuhun en ota kantaa, mutta älkää nyt jumalauta edes netissä väittäkö, että nätti 19-vuotias nuori nainen ei saa miehen kullia jöpöttämään - ihan riippumatta sen miehen iästä (siis sikäli kun muuten pelittää).
Retardit.
[/quote]
Njooh, oman mieheni mielestä hän ei ole kaunis eikä edes nätti. Vai meinaatko että kaikilla miehillä on samanlainen naismaku?
[/quote]
Miehesi on vain kohtelias valkoisine valheineen. Ei halua, että sinulle tulee paha mieli ja huonommuuden tunne, kun olet vanhempi ja rupsahtaneempi.