Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Esikoista yrittämässä jo pidemmän aikaa**

14.03.2014 |

Hei,

Halusin aloittaa uuden ketjun, koska kaipaan vertaistukea teiltä jotka yrittävät esikoista ja hommat ei vaan mene nappiin. Meillä yritystä takana jo n. 10kk. Turhautuminen, ahdistus, väsymys, vihaisuus,pelko, suru ja muut tunteet eivät ole minulle mitenkään tuntemattomia. Tämä matka ollut pitkä ja kivinen. Ei kuitenkaan vielä niin pitkä kuin joillain, mutta tuntuu jo todenteolla pahalta. Jossain välissä olisi tarkoitus hakeutua tutkimuksiin ja siitä mahdollisesti hoitoihin jos ei nyt luomuna ennen sitä tärppää. Ollaan kahdenkympin puolessa välissä mieheni kanssa ja esikoista ei vain ala kuulumaan. Montaa asiaa on kokeiltu ja alkaa konstit olla vähissä. Yksi alkuraskauden keskenmeno syksyllä ja nyt odotetaan uutta plussaa testiin. 

Olisi kiva jos haluaisitte vaihtaa ajatuksia asiasta. Jotkut varmaan tuntevatkin nimimerkkini toisesta ketjusta ja tutut ovat tietysti enemmän kuin tervetulleita. Tälläistä ketjua en nyt tästä kärkipäästä vain löytänyt. Löytyisiköhän sieltä joku samassa tilanteessa oleva mimmi :) ?

Kommentit (647)

Vierailija
461/647 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirpanen88: Meilläkin miestä piti "houkutella" mukaan tutkimuksiin eli suoraan sanottuna annoin hieman kesän yli aikaa sopeutua ajatukseen ja sitten viime syksynä vain ilmoitin ja varasin ensikäynnin klinikalle. Meillä mies kokee spermanäytteen antamisenkin nolona, en tiedä häpeääkö tätä asiaa kun ei halua kenellekään kertoa, että hoidoissa ollaan. Hirveästi ei kyllä minullekaan asiasta avaudu. Itse haluaisin kertoa hoidoista parhaimmalle ystävälleni, joka koko ajan kyselee vauvauutisia, koska tietää sen verran, että ollaan yritys aloitettu 5/2012, mutta toistaiseksi kunnioitan miehen toivetta ja olen vaiti ja keksin erilaisia selityksiä miksi vauvaa ei kuulu. Loppujen lopuksihan tässäkin asiassa on se nainen, jolle ne hoidot tehdään ja joka joutuu siellä hoidoissa käymään. Tsemppiä!

Lily77: Törkeää lääkäriltä tuollainen puhe, ettehän te edes niin vanhojakaan ole. Mielestäni kaikilla on oikeus yrittää tulla vanhemmiksi.

Tänään kävin siis siellä lääkärissä (kp11) ja lääkäri ultrasi ja sanoi limakalvon olevan vielä liian ohut. En yhtään ihmettele tätä, sillä tämän kierron pitäisi olla se 36 päivää. Käyn siis maanantaina uudelleen ultrattavana ja mikäli limakalvo on sopivan paksu tai saan ovisplussan (lauantaina alkaa testaus) niin PAS tehdään ensiviikolla. Mikäli limakalvo ei paksune, niin mietitään paksunnetaanko sitä lääkkeillä. Siinä tapauksessa en tiedä tehtäisiinkö PAS tässä kierrossa vai vasta seuraavassa. Maanantaina ollaan sitten viisaampia. Huomenna mennään keikalle, jossa meinasin olla PAS:in takia selvinpäin, mutta taidankin sitten ottaa "muutaman" stressiä lievittämään kun tästä tilanteesta ei ole mitään selkoa...

anpiainen yk 2v 3kk

462/647 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, himmeli :D :D, ihan paras! Mä voisin tehdä tuollaisen ovistesteistä :D

Onnittelut Weebee ja paljon tsemppiä että pääsisitte loppuun saakka! Ja Jules, pahoittelut :(. Näillä numeroilla kun yritetään niin todellakin soisi jokaisen plussan johtavan toivottuun lopputulokseen.

Mun mielestä ei kyllä todellakaan ole lääkärin asia lähteä arvioimaan onko joku liian vanha tai liian nuori perheen perustamiseen. Eiks toi nyt ole vähän sama jos sanoisi jollekin alle 25-vuotiaalle, että sulla on kato aikaa niin odotteleppa 10 vuotta.

Juttelin aiheesta parhaan ystäväni kanssa ja kyllä mä vaan edelleen suosittelen että kertokaa niille läheisimmille ihmisille edes näistä. Tekee tosi hyvää tietää, että on ihmisiä jotka pitää meille peukkuja ja ajattelee meitä. Ja että nää ihmiset on tukena kävi miten kävi.

Ainut vaan että tää aihe on sellanen että alan aina itkeä kun puhun tästä. Vaikka yleisfiilis on ihan ok, niin silti vaan vollotan. Tänäänkin tää tapahtui ravintolan terassilla keskellä päivää, saatoin saada hieman outoja katseita osakseni siellä itkeskellessäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
463/647 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka jälleen! 

Anpiainen: Luulen kans että tuon miehen kanssa ei muu auta kuin varata aika ja sanoo päivä koska pitää olla missäkin ruiskimassa :D Uskon että vielä enemmän tuota ukkoa häiritsee jos muuten tutkitaan kivekset yms. Mutta joutuupa naisetkin vähän väliä olemaan jossain ronkittavana että kestäkööt!

Olisin varmaan samanlainen himotestaaja kuin te muutkin :P 

Tirppanen 24/25

464/647 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stanan digi ja sen 2-3. :P 4+2-5+0 on numerot... pitää ostaa uusi ja odottaa lisää... Viikko sitten la se oli jo 2-3, mun mielestä hirveen aikaseen, mutta oli silti ja nyt siis olisi pitänyt olla sen mukaan jo 3+ vaan ehei.....

Tuulimuna ja km/kkm pelottaa... :(((((((

Mitäs muille kuuluu? <3

Weebee

465/647 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weebee: Toivottavasti raskaus jatkuu.. peukut todellakin pystyssä. :) Ehkä ens viikolla on jo se 3+. 

Täällä menkat ei alkaneet. Mutta testiä en uskalla tehdä, pettyisin enemmän negatestiin kuin menkkoihin. Ja joskus talvella oli kierto 28 ja 35 päivääkin joten eipä tässä hätää oo. 

Tirppanen 26/25 

466/647 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavaati ei alkaskaan.... Peukut pystyssä. :)

Vierailija
467/647 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weebee: Toivotaan parasta, täällä peukut pystyssä! :)

Tänään taas lääkärissä käyty. Ensimmäistä kertaa oli mies lääkäri paikalla. Lääkäri ultrasi ja sanoi follikkelin olevan hyvän kokoinen ja ovulaation pitäisi olla parin päivän sisällä, joten testejä aamuin illoin. Positiivisen tuloksen tultua soitto heti klinikalle. En sitten tie miten käy jos sitä positiivista ei siihen tule. Ja mietin teenkö nyt niitä kalliita apteekin omia ovistestejä vai netistä tilattuja halppisversioita, jollaisen tein tänäkin aamuna. Siinäpä taas yksi pulma... :D

Anpiainen yk 2v 3kk

468/647 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsemppiä weebee!! Peukut todellakin pystyssä.

Täällä kp 27/28 eli odottelua... Keskiviikkona pitäis alkaa vuoto. Oireita... ei kauheasti, tissit vähän kipeät ja valkovuoto vähentynyt. Paitsi heti kun alan asiaa ajatella, tuntuu vatsassa ties mitä... Ei mitään erikoista kuitenkaan, mitä ei normaalistikaan ennen menkkoja. Mulla ei muuten aiemmin koskaan ollut tissit kipetä ennen menkkoja, nyt on joka kierrossa. Varmaan tunnustelen ja survon niitä niin paljon et on siksi kipeät :D. Enpä oikeen tärppiinkään kyllä jaksa uskoa :/.

469/647 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menkat alkoi.. onneks en kerenny tuhlaamaan testejä kun hairahduin ostamaan apteekista sellaisia jotka maksoi 20e/2kpl! hyh .. eikä mitään digejä ja herkkyyskin 25. Kaikkee kans :D

Kivaa viikkoa kaikille! 

470/647 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weebee, mikä on vointi? Oletko jo käynyt mittauttamassa hCGn? Pidän peukkuja.

Itsellä menossa kp22/25-28 ja tuntuu siltä, että jos tällä kertaa ei onnista niin tulen putoamaan todella korkealta. Luulisi, että pettymyksen tunteeseen tottuisi, mutta minulla se on melkein päinvastoin. Mitä kauemmin tässä kestää, sitä vakuuttuneempi olen että meissä on jotain pahastikin vialla. Yritän nauttia vielä muutaman päivän tästä odottavasta tunnelmasta.

471/647 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Weebeelle! Lilly77 olen tullut samaan tulokseen, että pettymyksen tunteeseen ei pysty tottumaan.. :/ Joka kerta uuteen yrityskiertoon siirtyminen tuntuu maailmanlopun asialta.. Pidetään nyt kuitenkin peukkuja, että olisi onnistanut! :)

Mulla menossa kp12/~30. Oviksen tikuttelua, Geleet, greippimehu.. Niillä mennään. Ja tietysti makuhuoneessakin pitää käväistä ahkerasti. :P

Keskusteltiin miehen kanssa, että soitellaan ensikäyntiaikaa yksityiselle tässä lähiaikoina. Missä vaiheessa kiertoa käynti kannattaa? Onko sillä merkitystä? Tämmösiä tällä erää..

Hyvää yötä ja huomenta! :)

Vierailija
472/647 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirpanen88: Harmi, mutta hyvä että testit jäi tuhlattavaksi seuraavaan kertaan ja toivotaan, että näyttää silloin posiviitivista! :)

Innu84: Ei tarvitse murehtia ensikäynnistä, koska mekin kun se varattiin niin saatiin aika noin kuukauden päähän (tosin itse toivoinkin sitä sinne kun oltiin molemmat vapailla). Mutta teidät laitetaan verikokeisiin, joissa pitää käydä ennen ensikäyntiaikaa, joten ei se varmaan ainakaan aikasemmin ole kuin kahden viikon päästä soitosta (ainakin julkisella puolella). Ensikäynnillähän tehdään ultratutkimus alakautta. Mutta minua on ultrattu myös menkkojen aikaan, mielellään ei kuitenkaan toivoisi menkkoja silloin olevan.

Tänä aamuna sain ovisplussan (ei nyt ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta en muista koskaan saaneeni täsmälleen yhtä tummaa) ja maanantaina olisi ensimmäinen PAS, jonne mennään taas rakko täynnä!

anpiainen yk 2v 3kk

473/647 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Täällä on varmaan vielä muutamia vanhoja tuttuja. Mä oon pyöriny näillä palstoilla melkein kolme vuotta... esikoista yrittämässä. :)

Tässä matkan varrella on ollut kaksi keskenmenoa, joista toinen oli varmasti tuulimuna ja ensimmäinen keskeytyi sponttaanisti, joten siitä ei pystynyt kätilö sanomaan. Viimeisestä keskenmenosta on nyt aika tarkalleen 8kk ja tänä aamuna tein aamupissasta positiivisen testin (dpo 12:na). Päätin testata, koska sain eilen positiivisen ovisplussan, joten ounastelin, että se vois johtua raskaushormoonista... ja näin oli.

En tiedä syytä miksei kolmeen vuoteen onnistunut tämä projekti. Multa on tutkittu munasarjat ja otettu kilppari arvot ja kaikkee muutakin. Terveen paperit on tullu. Kaikki kolme raskautumista onnistuivat ihan luomuna. Tässä viimeisessä ei edes ollut mitään Gelee Royaleja, vitamiineja, greippejä, eikä punaviinejä... ihan tavallista arkea ja ruokaa. Mutta talletuksia oli joka toinen päivä menkkojen loppumisesta lähtien vielä muutaman päivän ovulaation jälkeen. Se näytti tässä kuussa tuottavan tulosta.

Halusin vaan tulla toivottamaan tsemppiä teille kaikille! Ihan hirveästi pelottaa ja koetan ottaa ihan rennosti. En käy hypistelemässä vauvanvaatteita, enkä varaa neuvolaa kuin vasta rv8:lla tai rv9:llä... Jos tämä keskeytyy, niin todennäköisesti siihen mennessä olis jotain merkkejä jo siitä. Yritän pitää mielenterveydestäni huolta ja itsestäni fyysisestikin.

Älkää lannistuko sisaret! Kaikki on mahdollista! <3

-Jonsteri- yk 2v 10kk, km 08/2013, 12/2013

474/647 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Tirppanen :( PÖH rättipäiville!!! Mutta ei kai auta kun häntä ylös ja uuteen nousuun? 

Henriikka, mikä tilanne? :) Toivotaan, ettei tule mitään sukulaistätejä tänään kylään!!!!!

Lilly: en ole vielä.. tänään lekru.. let's se.. Monesko yk teillä on menossa? Hitto kun siihen putoamis pettymys pahaanmieleen ei koskaan totu, vaikka sitä aina yrittää ajatella jo valmiiksi negatiivisesti.. toivon, ettei tulisi teille putoamista tässä kuussa.. onko jotain spessua ollut käytössä tän kierron ajan? 

Innulle ovisplussa peukut! Toivottavasti saapuu pian. Ja rohkeasti van ensikäyntiä metsästämään.. ei meillä ainakaan ollut koskaan väliä kierron tilalla... niitä verikokeita otetaan ennen ja sitten kierron tietyissä vaiheissa on omat kokeensa. Rättipäivien kanssa ultraus ei ole niin mieltäylentävää, että ehkä niitä kannattaa yrittää välttää.. :) Tsemppiä!!

Anpiaiselle nyt niiiiiiin isoja peukkuja kuin olla ja mahtuu!! Millainen pas on tulossa? Meneekö missävaiheessa olevia, montako? 

Jonsteri: wau. Mä en muuta kuin kuiskaa onnittelut hiljaa... ja lähetän ihan hirveän määrän sinne ajatuksia, joissa kaikki ON hyvin tällä kertaa. <3 Todellakaan: Ei saa lannistua.. kaikki ON mahdollista. <3

ON: Mulla on tänään ihan tk lekurille vain aika.. viime to ja pe näkyi pientä tuhrua, sitten oli monta päivää hiljaista ja eilen illalla taas tuli ruskeaa tahmaa.. :( Olin onneksi jo varannut lekurin, että siinä mielessä en saanut hysteria kohtausta.. toivon, että se lekrui laittas mulle ne veri hcg märitelmät, vaikkakaan eipä se sulje pois sitä tuulimunaa.. siinä ilmeisesti raskaushormonit nousee ihan normaalisti... Siksi aion myös ruikuttaa ultraan pääsyä..  joskaan ei siellä vielä kai mitään järkevää näkyisi.. tällä viikolla en taida hullua hurskaammaksi tulla... aamulla tein testin, kun halusin varmistaa, ettei ne viivat ainakaan haalene.. nyt oli tummin testiviiva ikinä, tummempi kuin kontrolli ja se tuli siihen samantien... Joko se on hyvä, tai sitten huono? Nyt en ole enää varma siitäkään.. Mutta sen sanon, että onnellisuus on tästä odotuksesta ihan stanan kaukana. Jonsterin tavoin mä en hypistele mitään missään enkä tutki nettiä vauvakamoista haaveillen... mies eilen illalla sanoi nukkumaan mennessä että sitä pelottaa. kysyin sitten että mikä, niin vastasi, että jos se vahingossa pudottaa sen vauvan kun se on niin pieni ja hentoinen. Sanoin, että pelätään nyt ensin tää, että onko siellä ketään.. sitten onko se terve, tai edes sinne päin.. että kestääkö se sinne keskosrajoille saakka, selviääkö synnytykseen saakka elävänä... syntyykö hengissä..  Mutta että ensin sitä, onko tuolla ketään, ja jos on, miten siellä voidaan.

Weebee rv 5+3

475/647 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WEEBEE: Tsemppiä lekuriin! Paljon lämpimiä ajatuksia myös täältä! Mun mielestä se testin vahvistuminen on hyvä merkki. Täytyyhän sen olla... :)

Vierailija
476/647 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weebee: Meillä jäi pakkaseen 4 alkiota, jotka pakastettiin siten, että nyt olisi tarkoitus siirtää 1 ja jos ei onnistu niin taas kokeillaan 1 ja jos sekään ei onnistu niin ne loput 2 on pakastettu samaan, joten silloin ne siirrettäisiin yhtä aikaa. Nyt vaan toivotaan, että tuo ensimmäinen alkio selviäisi pakastuksesta. Muistaakseni alkiot oli 6 soluisia kun ne pakastettiin paitsi tuo kahden paketti oli toinen 6- ja toinen 8-soluinen. Ja ihan omaan kiertoon tehdään eli mitään lääkitystä ei tässä kierrossa ole ollut apuna.

Weebee: Luultavasti tuollainen pieni "vuoto" voi olla normaaliakin ja jos sinulla kerta on viiva vahvistunutkin niin hyvältä kuulostaa! Ymmärrän kuitenkin, että asia stressaa ihan hirveästi. Tule kertomaan kun olet käynyt lääkärissä! :)

Onnea Jonsteri! Meillä ei ole ollut tässä kohta 2 vuoden ja 4 kuukauden aikana minkäänlaista merkkiäkään raskaudesta :( Ja hoidoissa siis nyt ollaan, joista ensimmäinen ICSI-hoidon tuoresiirto ei tuottanut tulosta, nyt matkalla ensimmäiseen PAS:iin.

Palaan luultavasti sitten maanantaina PAS:in jälkeen taas lisää kertoilemaan, hyvää loppuviikkoa kaikille! :)

anpiainen yk 2v 3kk

477/647 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innu84: Me käytiin miehen kanssa kesäkuun lopussa ensimmäisellä käynnillä juurikin yksityisellä. Ensimmäinen aika saatiin jo seuraavalle viikolle soitosta, eli tosi nopeasti :) Verikokeet ja muut otettiin sitten siellä yksityisellä, joten poikkeaa hieman tuosta julkisesta puolesta jossa käsittääkseni (kommenteista päätellen) siis verikokeet pitää käydä ottamassa ennakkoon ennen ensimmäistä käyntiä. Eli ensimmäisellä käynnillä kartoitettiin tilannetta, keskusteltiin, ja lääkäri kertoi eri hoitovaihtoehdoista mikäli ei muuten tärppää. Ensimmäisellä käynnillä minut myös ultrattiin alakautta, lääkäri katsoi kohdun ja munasarjat. Mieheltä katsoi kivekset. Verikokeet otettiin seuraavan kierron alussa (muistaakseni kp 2-4 välillä ne piti ohjeen mukaan ottaa) ja aukiolotutkimus tehtiin kp 7 (piti tehdä ohjeen mukaan kp 7-10 välillä). Miehen piti toimittaa siemennestenäyte tutkittavaksi, sai purkin mukaan klinikalta. Itselläni oli ensimmäisellä käynnillä kierto suunnilleen puolessa välissä, joten noihin verikokeisiin piti hieman odotella jotta uusi kierto alkaisi..eli jos haluaa nopeammin edetä asioissa niin jälkikäteen mietittynä meidänkin olis kannattanut mennä vasta aivan kierron lopussa niin olis päässyt nopeammin myös verikokeisiin ja muihin..mutta eihän sitä silloin voinut noista tietää :) Tsemppiä teille sinne tutkimuksiin! :)

Täällä ei mitään kummempaa, tänään kp 17/24-29. Ovista en niin hanakasti tässä kierrossa testaillut, pariin otteeseen tuli tehtyä digi, mutten saanut tälle kierrolle hymynaamaa, mikä johtuu varmaan siitä että ehkä liian myöhään kierrosta testasin, tiedä sitten.. on kuitenkin hyödynnetty menkkojen loppumisen jälkeen n.joka toinen päivä tähän asti, että jos ei tärppää, niin sitten se ei ole tarkoitettukkaan, yrityksen puutetta ei ainakaan ole. Miehen siemennesteanalyysin tuloksia vielä odotellaan... maanantaina tuli kuluneeksi 5 viikkoa siitä kun mies vei näytteen, että vois jo oikeesti tulla ne tulokset!!!! En ymmärrä miksi kestää.. Heinäkuun puolessa välissä toimitti näytteen ja se heinäkuun loppu oli pakko odottaa koska näyte siis lähetettiin Helsinkiin lopulliseen analyysiin, ja siellä päässä labra oli heinäkuun kiinni, lomalla. Luvattiin tulokset elokuussa, mutta nyt on elokuutakin mennyt jo 3 viikkoa ja yhä edelleen vastaukset antaa odottaa..huoh!! No, ehkä ne tässä kohta........

Kimallus-84     Kp 17/24-29   Yk 1v.2kk.  (Yk 17)   Yritystä alkaen 06/2013    

Ei ainoatakaan plussaa missään vaiheessa yritystä..

478/647 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anpiainen ja  Kimallus84: Mulla oli kans yritystä ekat puoltoista vuotta ilman plussia, niin tiedän miten rankkaa ja välillä epätoivoista se on, kun sitä plussaa ei tuu vaikka kuinka yrittää ja toivoo. :( Mun sisko yritti kans monta vuotta saada lasta ennenkuin tärppäs. Siitäkään ja silloisesta miehestään ei löytynyt testeissä mitään "vikaa". En tiedä miks toisilla kaikki käy niin helposti ensimmäisistä yrityskierroista ja toiset meistä joutuvat odottelemaan. Ei oo reilua... :( Olen yrittänyt asennoitua niin, että lapsen saaminen on aina pienoinen ihme ja vaan toivoa, että ne joilla asiat menee kuin Strömsössä ja homma onnistuu ongelmitta osais arvostaa sitä miten helpolla ovat päässeet.

479/647 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonsteri: toivotaan.. en sentään lekurille alkanut sitä arvuuttelee, että mitä mieltä on.. :P Mieli teki tosin :P

Anpiainen: nyt kaikki tsempit sinne <3 toivotaan että on sitkee sissi sulatuksenkin jälkeen :))) Tuosta vuodosta ne kaikki kätilöt, hoitajat ja lekurit on mulle sanoneet, että se on hyvinkin normaalia.. 20% naisista kuulemma vuotaa jopa kuin seulat.. voi liittyä siihen, kun kohtu on verekäs lihas ja siellä on nyt enemmän verenkiertoa ko normaalisti.. se on herkillä.. se kasvaa ja "repeilee" pienet suonet siellä.. istukkakin kaivaa tilaansa ja sekin voi tihkuttaa....... TAI sitten syy x y z å ä ö... tai keskenmeno/tuulimuna. :P HUOH!

Kimallus: toivotaan parasta tuloksien tulon ja tuloksen kanssa!

Lekuria moikattu.. mitä tekee mun ihana oma lääkäri kun mä marssin ovesta sisään? Sanoo ensimmäisenä että Onneksi olkoon. o.O Mitä minä vastaan? Alan parkumaan miten tääkin tuntuu menevän perseelleen. Mulla on oikeasti todella ihana oma lääkäri. Kuunteli siinä ja soitti konsultaatiopuhelun neuvola lekurille.. ne molemmat oli sitä mieltä, että laitataan siihen hcg  seurantaan nyt ainakin parin kokeen verran.. tänään otettiin eka, huomenna aion soittaa ja kysyä jo mitä siin oli vaikka itse se perjantain arvo vasta tekee noista millään tavalla validia.. kun näkee sen, miten se toimii: tuplaantuuko about normitahtia... Vaan sanoimpa sille lekurillekin, että samapa se on.. koska viimeksikin näytti ihan hyvälle arvojen osilta.. ja sitten... nada. Mutta parempaan ei nyt pystytty. Ultraan ei nyt laittanut, kun on niin varhaista vielä ja ompahan meillä se oma aikakin jo varattu. Vaihdoin firmaa tosin: en halunnut mennä uudelleen samaan paikkaan kuulee mahdollisesti samoi uutisia... Jokin taikausko tossakin iski naamalle.. mennään siis Fertinovalle - on ihan kohtuu hintakin, n.100 euroa jää maksettavaa kaikkiaan kun siel on Kelan suorakorvaus. Mutta siis... yhtään sen fiksummaksi en muuttunut, tai rauhallisemmaksikaan. Sisätutkimuksessa sanoi et kohdunkaula on kiinteä kiinni ja ylhäällä tms. että siellä ei keskenmenon merkkejä ole nähtävissä... pienen pienen veritipan sanoi bonganneensa, that's all...

Jäämme siis... _ODOTTAMAAN_

Weebee 

480/647 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin tutkimuksiin kanssa kierron puolivälin paikkeilla eka kertaa. Se oli sikäli hyvä aika, että ultrattiin kohtu ja munasarjat ja siellä kaikki näytti siltä miltä pitääkin, munarakkula näkyi oikealla paikallaan jne. Eri reissuilla sitten kävin verikokeessa pari kertaa, mies ultrattiin myös ensikäynnillä, ja kävi sitten antamassa näytteen erikseen. 

Täällä taidetaan taas juhlia KP ykköstä, vaikka tuhrulla lähdetäänkin uuteen kiertoon :/. Menkatkaan ei ole kuten ennen, vaan kunnon vuotoa edeltää aina parin päivän tuhrutus ja juupas-eipäs -ihmettely :(