Mistä tiesit että olet kohdannu oikean?
Kommentit (424)
En tiennyt.
Enkä tiedä vieläkään, mutta yhdessä jo 31 vuotta.
Kuolema erottaa.
En ole koskaan tavannut sitä ns. oikeaa.
Tämä on ollut minun kohtaloni.
Ei sairastumisia,ei syöpää, ei mitään muuta ikävää elämässäni. Terve kuin pukki.
No, onneksi olen seurustellut kyllä ja saanut lapset, jotka ovat aikuisia.
Esikoiseni löysi nuorella iällä elämänsä rakkauden. Niin sitä vaan tietää. Se on suurta.
Muutkin ovat onnellisesti parisuhteissaan.
Mitä muuta elämältään voi vielä pyytää, kuin sen, että omat lapset onnistuvat ja menestyvät?
En pyydä mitään, olen äärettömän onnellinen ihminen. Lisäksi minulla on timanttisia ystäviä.
Tiesimme toisemme jo ennalta, eli ei tavattu ensitreffeillä ekaa kertaa, jonkinlainen kuva toisesta ihmisenä jo oli. Tavatessamme tuntui kuin olisi tullut kotiin. Toisen tuoksu, toki myös ulkonäkö, samanlainen huumorintaju ja selkeästi samanlaiset elämänarvot vetivät puoleensa. Ekoista treffeistä lähtien oltu yhdessä, muut jäi saman tien. Kaikki loksahti paikoilleen luontevasti, ei pelejä, ei säätöä, vain kaksi ihmistä jotka haluavat olla yhdessä.
Suurempi nettovarallisuus kuin kenelläkään aiemmalla.
Pari kertaa olen vain tiennyt. Sitten nainen jätti.
m52
Kun näin puolisoni ensimmäistä kertaa, olin sanonut ystävälleni: "Katso tuossa on mun lasteni isä!". 43 vuotta sitten. Ja on edelleenkin.
Ei oikeaa enää ole kun on lapsena tai nuorena raiskattu ,unelmat jää siihen . Paholainen 😈 pilaa elämän niin monelta.
Ei semmoista ole olemassakaan joka olisi minulle oikea
Luulin kohdanneeni sen oikean, kun ensimmäistä kertaa tuntui kaikki sopivan hyvin kohdalleen. Huumorintaju, arvot, seksi... Ensimmäistä kertaa yhteinen ajanvietto naisen kanssa tuntui siltä, että siinä ei ole yhtään kompromissiä mukana. Viihdyin aidosti 100% ajasta. Yleensä naisilla on siinä määrin poikkeavat kiinnostuksen kohteet omistani, että osa tekemisestä ei kiinnosta niin täysillä, mutta sitä on mukana, koska se on toiselle tärkeää. Tällä kertaa ei ollut sitä. Mutta niin vain päättyi sekin suhde. Rehellisesti, en tiedä miten mikään suhde voi kestää, jos tuokin kaatui. En ole kokenut vastaavaa tähän ikään ja tuo syö luottamusta tulevaisuutta kohtaan.
M44
Ensikohtaamisesta lähtien ihan korviaan myöten rakastuminen. Uskomaton tunne, olen joskus miettinyt että onko se jotain kemiaa kun niin käy. Sen jälkeen kaikki muu jäi, ei tarvinnut katsella ympärilleen. Lapset, talo, ja elämää. Jokin ajoi kuitenkin erilleen pitkän ajan päästä. Sekin täytyy hyväksyä, niin surullista kuin onkin. Kaikkea hyvää hänelle.
M
Tiukka loota teki säväyksen. Ihastuin välittömästi! :)
Yhdistyttiin, moneen kertaan. Siitä sen tunnistaa kun oikean löytää.
Koska kohtasin hänet? Mikä ihmeen kysymys tuo on?
Ei sillä, ei meistä koskaan paria tullut, koska minä olen se väärä.
En usko "siihen oikeaan", koska voi olla monia ihmisiä, jotka on oikeita eri elämäntilanteissa. Ennen nykyistä suhdetta olin yhdessä emotionaalisesti raastavassa suhteessa epärehellisen ihmisen kanssa, mutta tavallaan hänkin oli mulle "se oikea", koska siinä suhteessa tapahtui niin paljon henkistä kasvua ja ymmärsin mitä todella haluan ja mitä en halua.
Nykyisestä kumppanista mulla on sellainen olo, että hän on elämänkumppani, joka pysyy rinnalla loppuun saakka. Hänen kanssaan tuli heti ensimmäistä kertaa tavatessa turvallinen ja kotoisa olo. Pystyin rentoutumaan ja olemaan täysin oma itseni. Meillä oli alusta alkaen yhteneväiset ajatukset sen suhteen mitä tahdotaan ja mitä ei tahdota parisuhteelta. Kommunikaatio sujuu hyvin ja muutenkin ollaan hyvä tiimi. Tiedetään kumpikin, että rakkaus ei ole vain tunne vaan myös yhteinen tahtotila ja valmius tehdä töitä suhteen eteen. Mulla ei ole ollut koskaan yhtään pelkoa siitä, että rakkaus välillämme olisi yksipuolisia tai kumppani pettäisi tai hylkäisi. Me tuetaan toisiamme ja jaetaan paljon, mutta kumpikin säilyttää myös erillisyytensä ja omat juttunsa. Meidän välillä on intohimoa, mutta sen intohimon polttoaineena ei ole epävarmuus tai edes takaisin ailahtelevat voimakkaat tunteet, vaan syvä luottamus ja rakkaus toisiamme kohtaan.
Tiivistettynä: sen tietää rauhantunteesta.
Minun kohdalla ihastuttava nainen sanoi suoraan että olen se oikea.
Seisoin poliisiaseman tunnistusjonossa.
Mulle se oli rukousvastaus. Olin rukoillut, että tapaan Sen Oikean. Sitten jonku ajan päästä tapasin ihmisen, jonka kanssa sukat pyöri jalassa. Hän oli persoonaltaan, asuinympäristöltään ja mielenkiintonsa kohteilta juuri sitä mitä olin kumppanilta toivonut. Ajattelin, että se on nyt tässä mitä olen aina etsinyt. Myöhemmin menimme naimisiin.
Halusin jäädä. Ja haluan edelleen, vielä yli 10 vuoden jälkeenkin.
Ihminen, jonka seurassa viihdyn edelleen yhtä hyvin kuin alussa. Parhaiten.