Mistä tiesit että olet kohdannu oikean?
Kommentit (424)
Vau!!! Tämän kun saisi kokea. Kaipaan miehessä nimenomaan älyä, viisautta ja syvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Silmistä. Niistä huokui älykkyys. Tiesin ihan muutamassa minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli hirveän hauskaa ja mukavaa yhdessä. Muutettiin heti yhteen. Naurettiin paljon ja sitten otettiin molemmat lopputilit työpaikoista, myytiin asunto, että voitiin alkaa yrittäjiksi pienellä pääomalla. Nytkin on vielä hauskaa ja naurattaa, vaikka ollut syöpää ja vaikka mitä. Jokapäivä vaan vitsaillaan ja tehdään kepposia toiselle.
Tuliko pissat housuun?
Kaikki palaset vaan loksahteli paikalleen heti alusta asti. Samanlainen huumorintaju, samat arvot ja niin hyvä ja turvallinen olo toisen seurassa. Kaikki tuntui tosi luontevalta heti alusta alkaen.
Yhdessä oli helppo olla saman tien, meillä oli tosi hauskaa. Heti kun alettiin jutella, tuntui, että olin tuntenut hänet jo pidempään. Hän tuntui turvalliselta. Kaikki jotenkin klikkasi heti, lisäksi pidin häntä tosi hyvännäköisenä ja hyväntuoksuisena. Halusin päästä lähelle, niin kuin hänessä olisi ollut joku magneetti. En ollut koskaan kokenut mitään vastaavaa.
Yhdessä on oltu melkein 10 vuotta, toivottavasti pysytään yhdessä vastakin. En tosiaan usko, että tuota tunnetta välttämättä tulee enää toiste vastaan. Pakko siinä on olla jotain biologiaa.
Hyvä, lämmin ja turvallinen olo hänen kanssaan, mutta kuitenkin valtava vetovoima ja ihastus toisen fyysiseen olemukseen. Ja se, että huomasi saman reaktion hänessä eli tunteet oli aidosti molemminpuoleisia.
Nyt naimisissa oltu 20 vuotta ja silti välillämme on edelleen isoa rakkautta, toisen kunnioitusta ja fyysistä vetovoimaa.
Haikea mieli tulee kun näitä lukee, itse kun ei varmaan koskaan tule moista kokemaan.
M38
Se tuntui siltä kuin olisi tullut kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Haikea mieli tulee kun näitä lukee, itse kun ei varmaan koskaan tule moista kokemaan.
M38
Kokemus riippuu persoonasta. En usko että kaikilla tulee samanlaista ahaa-elämystä nopeasti, vaan esim. varautuneemmalla ihmisellä voi kestää pitkäänkin.
Toisaalta jos ei anna muille ihmisille ollenkaan mahdollisuutta, silloin varmasti jää oikeakin löytymättä. Kyse ei kuitenkaan ole mistään yliluonnollisesta, vaan ihmisen omat tekemiset vaikuttsvat.
Vähä offtopic mutta toi tuoksujuttu on varmasti ihan järkeenkäypä.
Tapasin joskus miehen, joka oli mukava ja kaikenlaista, komeakin, mutta tuoksu muistutti todella paljon oman veljeni ominaistuoksua. Ei yhtään houkuttanut kun koko ajan luulin veljeni olevan vieressä. Kerran pussattiin ja sekin tuntui niin syntiseltä.
Vierailija kirjoitti:
M38
Johan me poika tavataan, juodaan kahvit ja nussitaan. Minulla on isot roikkuvat ja suonikkaat tissit, niistähän te miehet pidätte. Pilluon karvainen, mutta reikä on ulkoneva, joten ei hätää. Tavataan ja rakastutaan.
Pirkko 67
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Johan me poika tavataan, juodaan kahvit ja nussitaan. Minulla on isot roikkuvat ja suonikkaat tissit, niistähän te miehet pidätte. Pilluon karvainen, mutta reikä on ulkoneva, joten ei hätää. Tavataan ja rakastutaan.
Pirkko 67
Kahvi on pahaa, tähän se heti kaatui
M38
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli hirveän hauskaa ja mukavaa yhdessä. Muutettiin heti yhteen. Naurettiin paljon ja sitten otettiin molemmat lopputilit työpaikoista, myytiin asunto, että voitiin alkaa yrittäjiksi pienellä pääomalla. Nytkin on vielä hauskaa ja naurattaa, vaikka ollut syöpää ja vaikka mitä. Jokapäivä vaan vitsaillaan ja tehdään kepposia toiselle.
mahtavaa!onnea jatkoonkin!
Silloin kun hän totesi tienaavansa 5200 euroa/kk
Olen aika hitaasti lämpeävä ja ujo, mutta hänen kanssaan oli alusta asti turvallinen ja rento olo. Tuli myös sellainen tunne, että tuo on oma itsensä eikä esitä mitään. Ajattelin, että tätähän kannattaa katsoa pidemmällekin. Kannatti. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki asiat menevät pieleen ja vaikka vihaisi toista-ja siitä huolimatta kokee että toinen on se ainoa oikea, eikö tuon jo kohtuudella usko, että hän on se ainoa oikea?
Siis näin, vaikka oltiin naimisissa ja tuli ero. Hän on se ainoa oikea. Siinä tosiaan ihmettelemistä. Ei mulla ole tuohon selitystä.
sama
Sama täällä kanssa, mikään ei ole enää kolahtanut
Se vei ensin jalat alta ja sitten se vei koko käden.
Elämässä voi kohdata monta oikeaa, kaikki oikeaan aikaan, tai ei ainoatakaan
Luulin kohdanneeni sen ”oikean” (en kylläkään usko, että jokaiselle on vain yksi oikea) työkuvioissa ja todettiin molemmat, että tuntuu kuin olisi aina tunnettu. Kun asiat liikahtivat eteenpäin, toinen alkoikin ottamaan tunnepuolella etäisyyttä. Nyt olemme erikoisessa tilanteessa, jossa tapaamme joskus hellittelyn merkeissä, mutta mihinkään suhteemme ei kehity. Kai sitten erehdyin tämän henkilön suhteen pahasti.
Me asutaan nyt erillään vuosien yhdessä asumisen jälkeen töiden vuoksi, mutta mies tokaisikin hyvin tässä yks ilta puhelimessa. "Mikäs täällä yksinollessa, mutta kyllä koti on siellä missä sinä olet." Aika hyvin kiteytetty.