Ärsyttävän näköinen tuo pikkupoika tuossa Kappahlin mainoksessa!
Hirveen ylimielisen näköisesti esittelee muka niin cooleja vaatteitaan ja on mukamas olevinaan joku pikku pissis!
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 01:25"]Tuo neloskuva siis kyseessä täältä:
[/quote]
Kaikki nuo pojat ovat ihan hirveän näköisiä. Tytöt on tyttömäisiä ja nättejä. Pojat jotain väkisinväännettyjä pellejä.
Piilotin sen ja muutkin sivun pikkulapset ja rumat pullaposkivauvat adblock plusilla niin ei tarvitse ärsyyntyä enää :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 15:57"]
Piilotin sen ja muutkin sivun pikkulapset ja rumat pullaposkivauvat adblock plusilla niin ei tarvitse ärsyyntyä enää :)
[/quote]
Adp minullakin ollut käytössä jo pitkään. On hermoja lepuuttavaa, en olisi enää ilman. :)
On täällä äitiys potenssiin sata, kun joku kolmivuotias on "ärsyttävän ylimielisen" näköinen. Taitaa viirata päässä noin yleisestikin?
No olipa tosiaan hirveitä lapsia. Sääliksi käy vanhempia!
Onko tuolla yhdellä paskat housuissa?!? :D
Eikö sun oma poika ole yhtä söpö ja siks ap on katkera?
Ai niinku missä? Onko teeveessä joku mainos?
Jospa sitä jännittää ja on siksi ylimielisen näköinen?
Ei mulla ole poikaa enkä sellaista kaipaakaan tällä hetkellä. Olihan tuo aika tökerösti sanottu mutta en voi sille mitään että saan tuosta mainoksesta sellaisen mielikuvan. En tietenkään sitä sanonut syyttääkseni poikaa mistään, pieni ja viaton sievä poikahan se on. Mutta tuo olemus vain ärsyttää...näyttää liian teennäiseltä ja aikuismaiselta ja sellaiselta leuhkalta...hyi mua kun ajattelen näin.
Nro 3! Se KappAhlin mainos on tällä sivulla oikealla - ainakin minulla. Lasta en arvostele, hänen on käsketty poseerata noin.
Tuo neloskuva siis kyseessä täältä:
Ok. No onhan tuo ärsyttävä - tai siis ärsyttävin noista kuudesta kuvasta, muut lapset näyttävät herttaisilta, jopa ujoilta, mutta minusta nämä pojat näyttävät ylimielisemmiltä:
Niin ja mulla ei näy tuota mainosta oikealla.
3 ja 7
Mä en kyllä näe mitään ylimielisyyttä.
Mutta ei, kyllä tuo näyttää niin ylimieliseltä, sellaiselta, joka tottunut kun lauma miehiä sönköttää sille jossain tuppukylässä/maatalousyhteisössä ja se on rikkaasta talosta niin kaikki nuoleskelevat. Sellainen ylimielinen juntti tulee mieleen.
Ei tuota edes jännitä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 01:09"]Hirveen ylimielisen näköisesti esittelee muka niin cooleja vaatteitaan ja on mukamas olevinaan joku pikku pissis!
[/quote]
Sanos muuta. Todella ruma ja ärsyttävän näköinen pentu. Varmaan vanhemmat sisaruksia keskenään...