Juon neljä litraa maitoa päivässä
Luomumaitoa. Rakastan maitoa ja saatan ruuan kanssa juoda sitä litran. Onko liiasta maidonjuonnista haittaa?
Kommentit (43)
Suosittelen siirtymään mantelimaitoon, mielellään itsetehtyyn!
No sittenhän tää on keskimäärin ;) Mä yökkäsin maidolle 4-vuotiaana, enkä ole sitä sen jälkeen juonut enkä missään käyttänyt. Joten juo toki minunkin puolestani ;)
Olen laktovegetaristi, iho on hyvässä kunnossa. Siksi täällä kyselenkin, kun ulkoisesti maidonjuontini ei näy mitenkään, mutta mitä tapahtuu sisälläni.
Ap
Älytöntä touhua ja tod näk epäterveellistä. Olet pakkomielteinen
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:18"]
Olen laktovegetaristi, iho on hyvässä kunnossa. Siksi täällä kyselenkin, kun ulkoisesti maidonjuontini ei näy mitenkään, mutta mitä tapahtuu sisälläni.
Ap
[/quote]
Muutama minuutti sitten olit kasvissyöjä... ja lisäksi 3l vettä? Mitä muuta vielä juot, kerro lisää :D
Vessa on hyvä kamu!
Toihan on täysin järjetöntä. Puoli litraa maitotuotteita riittää aikuiselle, ei sitä maitoa tarvitse juoda janoon. Vaikka miten treenaisit ja olisit "kasvissyöjä", niin proteiineja pitäisi saada muustakin ravinnosta. Eikähän maito edes ole kasvisperäistä.
Mikset syö soijaa, papuja, ja kun näköjään et ole tiukan linjan vege joille ei käy mitkään eläinperäiset tuotteet, niin kananmunia? Saisit vähän järkeä tuohon touhuun.
Seitsemän litraa nesteitä päivässä??? Tuleeko päälle vielä kahvia tai muuta?
njaah,, no maidon valkuainen eli kaseiini menee sun ravinnoksi, samoin maitorasva ja kalsium+vitamiinit. Pissaat vähintään neljä litraa päivässä myös. Munuaiset siis toimii.
Jostain olen sellaiseen törmännyt että hiuspohjassa näkyy jotain saostumaa niillä jotka juo maitoa, joten hiuspohjasi voi olla tukossa, onko näin?
vasika juo pienenä noin 4x1,5l maitoa päivässä, lopulta lähes sankollisen ennenkuin siirtyy vesi-rehu linjalle :-)
Kasvissyöjä=vegetaristi
Syön papuja jne
Ap
En juo kahvia, pelkästään vettä ja maitoa.
Ap
Juot 7 litraa päivässä? En usko. Eihän kukaan voi juoda niin paljoa.
Mitä tapahtuu kehossasi:
- lue tuo artikkeli
- verisuonet tukkeutuu
- sisäelinten ympärille keräytyy rasvaa
- jos et syö tuon 1800 kcalin lisäksi 2000 kcalia päivässä, niin kärsit mitä todennäköisemmin monesta ravintoainepuutoksesta. Jos syöt, niin olet lääketieteellinen ihme. Olet tosin ihme jo sillä perusteella, että juot muka 7 litraa nestettä päivässä ja et ole kuukahtanut tai ei ole verenpaineen kanssa ongelmia. Neljä litraa on jo riskiraja.
No eikös maito ole vähän eri asia kuin vesi, joka ei sisällä mitään? Kuten sanoin; urheilen paljon.
Ap
Hemoglobiinini on hyvin korkea, en voi luovuttaa vertakaan. Viimeksi mitattuna 183
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:30"]
No eikös maito ole vähän eri asia kuin vesi, joka ei sisällä mitään? Kuten sanoin; urheilen paljon.
Ap
[/quote]
Kovimmatkaan urheilijat eivät tarvitse kuin korkeintaan neljä litraa vettä päivässä. Ne ovat molemmat nesteitä, ja maidostakin suurin osa on siis vettä.
Kuinka monta kertaa käyt pissalla päivässä. Itse juon yhteensä vähän alle 3litraa ja pissalla käyn ainakin 10-13 kertaa
Käyn noin 15 kertaa päivässä pissalla
Ap
Multa tippui paino yli 5kg kuin itsestään heti kun lopetin maitotuotteiden käytön (korvasin jogurtit pähkinöillä ja join vettä enemmän) Terveempi olo muutenkin. Maito on niin prosessoitua nykyään että tollaset määrät mitä juot on kyllä liikaa..juotko vettä tarpeeksi?