Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautuisitte jos saisitte 5v. jälkeen tietää, että mies seurusteli ekat 3kk päällekkäin myös toisen naisen kanssa?

Vierailija
15.11.2020 |

Kannattaako tässä vaiheessa tehdä enää asiasta numeroa kun tuo suhde on satakymmenvarmasti loppunut silloin aikanaan? Oltiin vaan jo sovittu yhteenmuutostakin ja siitä vasta n. 2-3 viikon päästä mies oli lopettanut kunnolla tuon toisen suhteen. (On todisteet että noin tapahtui, tätä ei tarvitse kyseenalaistaa. Eli ei ole kyse väärinkäsityksistä, toiveajatteluista, peloista tms. vaan kaikkineen ihan oikeasta tilanteesta.)

Mietin että annanko nyt vaan olla... Mutta itseäni tämä homma kalvaa sillä tasolla, että mietin mihin muuhun mies pystyy kun en tuolloin aikanaan tajunnut yhtään mitään siitä että meneillään oli muutakin minun ohellani.

Kommentit (469)

Vierailija
41/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä enää on oliko APN miehellä seksiä 3kk kahden kanssa vai ei? Mies kuitenkin teki valintansa ja suhteessa on oltu tyytyväisenä? 5 v. Monestihan suhteen alut ja loput ovat vähän sekavia. Ollakko vai eikö olla ja kenen kanssa ollaan. Tämähän on vaan inhimmillistä. Tokihan olisi asiallista ensin lopettaa edellinen suhde ennenkuin aloittaa uuden, muttei se aina ole niin helppoa ja selkeää.

Kyllä sitä yleensä nopeasti tietää, jos kohtaa jotain ainutlaatuista. 3kk on aika pitkä aika jahkata selän takana. Itse ajattelisin, että ei se mies ainakaan kovin ihastunut ollut silloin. Miksi ihmeessä edes halusi sitoutua ja pitäisikö tuosta laimeudesta olla nyt jotenkin mielissään.

Vierailija
42/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen tuon niin, että sinä olet ollut tietämättäsi toinen nainen ensialkuun. Mies on tehnyt kuten miehen kuuluu, eli valinnut sinut. Se, ettet sinä tiennyt tilanteesta, ei muuta asiaa. 

Moni toinen nainen olisi vain tyytyväinen, että valinta kohdistui lopulta häneen. Jos teillä on ollut onnellista eloa viisi vuotta, niin ei tuo asia sitä pois vie. En antaisi moisen pilata hyvää parisuhdetta. Kenellä nyt ei olisi jotain omia pikku salaisuuksia, varsinkin kun tuo ei ollut sinulta pois mitenkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näen tuon niin, että sinä olet ollut tietämättäsi toinen nainen ensialkuun. Mies on tehnyt kuten miehen kuuluu, eli valinnut sinut. Se, ettet sinä tiennyt tilanteesta, ei muuta asiaa. 

Moni toinen nainen olisi vain tyytyväinen, että valinta kohdistui lopulta häneen. Jos teillä on ollut onnellista eloa viisi vuotta, niin ei tuo asia sitä pois vie. En antaisi moisen pilata hyvää parisuhdetta. Kenellä nyt ei olisi jotain omia pikku salaisuuksia, varsinkin kun tuo ei ollut sinulta pois mitenkään. 

Öööh... erikoinen logiikka. Ei toki pois muusta kuin luottamuksesta.

Vierailija
44/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on hankala hahmottaa tuota tapailun ja seurustelun eroa, mikäli tapailu sisältää seksiä.

Oon ehkä vanhanaikainen, mutta mun mielestä on

1. yhdenyön juttuja

2. seurustelusuhteita

3. avoliitto/avioliitto

4. ehkä sitten myös vakipano-suhde, mutta niin että molemmat varmasti ymmärtää mistä on kyse

Vierailija
45/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi, vaan opastaisin ovelle, ja toivottaisin hyvät jatkot.

Vierailija
46/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä pitää mainita, että kun tapasimme ja aloimme seurustelemaan, mieheni sanoi ettei hänellä ole ollut pitkään aikaan ketään. Että ihan yksin vaan, juu.

AP

Minunkin mieheni sanoi samaa, mutta todistetusti hän oli vasta noin kuukausi takaperin lopettanut jonkun epämääräisen säätönsä. Ei tuo siis ollut mikään seurustelusuhde, mutta jos ennen minun tapaamistani on 1 kk sitten säätänyt ja paneskellut jonkun kanssa, niin ei voi sanoa "en ole pitkään aikaan". Mies ei osannut perustella miksi valehteli ja hänestäkään kuukausi ei ollut pitkä aika. Tästä nyt on aikaa 10 vuotta ja asia on ok, mutta muistan tuon kyllä vieläkin. Kyse oli vielä naisesta, joka yritti alkuunsa tuhota suhteemme.

Vierailija
47/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo pätee toiseen naiseen, jonka tavoite on ollut päästä varatun miehen ykköseksi. Varmaankin ensin lainatun unelma? Se, että mies pikkaisen valehtelee sinulle tapaamisestanne saakka olevansa sinkku, ettei hänellä ole muita, rakastuneensa sokeasti (toki idiootitkin rakastuu) ei ole yleensä kenenkään unelma.

Vierailija
48/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä pitää mainita, että kun tapasimme ja aloimme seurustelemaan, mieheni sanoi ettei hänellä ole ollut pitkään aikaan ketään. Että ihan yksin vaan, juu.

AP

Se oli asioiden kaunistella. Mies kuitenkin valitsi olla sinun kanssasi. Onko suhteessamme muuta valittamisen aihetta?

No ei tämä nyt ihan täysin ongelmaton ole. Pääasiassa kaikki on hyvin, mutta minulla on muillakin osa-alueilla pientä epämääräistä tunnetta siitä että jotain on ehkä pielessä. En osaa määritellä, kyse on jostain sellaisesta mikä on oman ymmärrykseni ulkopuolella. Liittyy tietyllä lailla siihen että en ihan luota siihen että kelpaan kaikkine puolineni. Ja tämä ei siis liity millään lailla tähän caseen josta aloituksen tein.

Yhteiselämämme kuitenkin on hyvää, jaamme samanlaiset arvot, huumorin ja kiinnostuksen kohteet. On valtava kynnys lähteä tästä noin vain, vaikkei meillä lapsia olekaan.

AP

Vierailija
49/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoh, vai että tuollainen mies olisi jokaiselle naiselle oikein kunnon palkinto. Mies tehnyt, kuten miehen kuuluu?

Vierailija
50/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoh, vai että tuollainen mies olisi jokaiselle naiselle oikein kunnon palkinto. Mies tehnyt, kuten miehen kuuluu?

Toisen naisen fantasiassa

Vierailija
51/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen mielestä miehen kuuluu jättää se ykkönen, jos kakkonen on ihanampi. Ehkä tässä tilanteessa ykkönen on osannut houkutella miehen joillain avuilla roikkumaan sen kolme kuukautta. Vaikea sanoa. 

Vierailija
52/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen mielestä miehen kuuluu jättää se ykkönen, jos kakkonen on ihanampi. Ehkä tässä tilanteessa ykkönen on osannut houkutella miehen joillain avuilla roikkumaan sen kolme kuukautta. Vaikea sanoa. 

Miehillä nyt on aivot kullinpäässä, ei niiltä voi vaatia loogista toimintaa.

Vierailija
53/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
54/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Se oli asioiden kaunistella. Mies kuitenkin valitsi olla sinun kanssasi. Onko suhteessamme muuta valittamisen aihetta?

Kaunistelua? Se oli valehtelua, jottei itselle tule vaan paha mieli, jos se muija päättääkin lopettaa suhteen, koska ei halua tulla mihinkään väliin.

Vierailija
55/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä sen tietää, vaikka mies olisi halunut olla exänsä kanssa. Ex on vaan jättänyt.

Vierailija
56/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettisin, että fiksu mies, koska jos parin kuukauden seurustelun jälkeen ollaan sopimassa yhteenmuutosta, niin vauhti on aikamoinen. En ole maailman ainoa nainen enkä kuvittele, että tapailuvaiheessa mies muuttuu sokeaksi.

Mutta mies itse nimenomaan hinkui kanssani yhteenmuuttoa. Se tässä hämää.

AP

Entäs jos se ehdotti yhteenmuuttoa myös sille toiselle? Ja lopulta valitsi sen, joka suostuu muuttamaan yhteen noin nopealla aikataululla.

En tiedä mitä itse tekisin tuossa tilanteessa, Ainakin haluaisin miettiä ihan rauhassa asiaa eli tuumaustauko suhteeseen. Tauon aikana saattaisin huomata, että oiekastaan elämä ilman ukkoa on ohan hyvää eli erohan siitä tulisi. En pääsisi yli siitäkään, että tilanne voisi hyvinkin toistua. Syitähän miehet ei pettämiseen tarvitse... JA kolme kuukautta on pitä aika pyörittää kahta muijaa. 

Vierailija
57/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki luottamus menee, jos se on niin heikoissa kantimissa, että menee jostain viisi vuotta sitten tapahtuneesta asiasta.

Vierailija
58/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä Tero-Tapani?

Vierailija
59/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikein suhtautuisi mitenkään. Mulle on selvää että varsinainen vakituinen seurustelu alkaa siitä kun asia sovitaan yhdessä. Siihen asti tapahtuneet eivät kuulu enää asialistalle. Tietnkin voi olla sillä tavalla etten viehäty miehestä jolla on useita eri kumppaneita, mutta jos saisin nyt 6v jälkeen tietää että mies oli lopettelemassa jotain sutinaansa, niin en vitsisi asiaa enää puida. Semminkään kun itselläni oli parikin tyyppiä rinnalla nykyisen mieheni kanssa, jotka jäivät kun seurustelumme tosissaan alkoi. Ja ei, mies ei tiedä näistä tapauksista mitään. Kun sovimme seurustelusta, niin minun ehtoni oli se ettei vanhoja kaivella, ja jokainen kertoo sen verran kuin itse haluaa menneisyydestään. Tämä on toiminut hyvin.

Vierailija
60/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No ei tämä nyt ihan täysin ongelmaton ole. Pääasiassa kaikki on hyvin, mutta minulla on muillakin osa-alueilla pientä epämääräistä tunnetta siitä että jotain on ehkä pielessä. En osaa määritellä, kyse on jostain sellaisesta mikä on oman ymmärrykseni ulkopuolella. Liittyy tietyllä lailla siihen että en ihan luota siihen että kelpaan kaikkine puolineni. Ja tämä ei siis liity millään lailla tähän caseen josta aloituksen tein.

Yhteiselämämme kuitenkin on hyvää, jaamme samanlaiset arvot, huumorin ja kiinnostuksen kohteet. On valtava kynnys lähteä tästä noin vain, vaikkei meillä lapsia olekaan.

AP

Omaan korvaani ei kuulosta siltä että mieheen voisi luottaa.