Miten suhtautuisitte jos saisitte 5v. jälkeen tietää, että mies seurusteli ekat 3kk päällekkäin myös toisen naisen kanssa?
Kannattaako tässä vaiheessa tehdä enää asiasta numeroa kun tuo suhde on satakymmenvarmasti loppunut silloin aikanaan? Oltiin vaan jo sovittu yhteenmuutostakin ja siitä vasta n. 2-3 viikon päästä mies oli lopettanut kunnolla tuon toisen suhteen. (On todisteet että noin tapahtui, tätä ei tarvitse kyseenalaistaa. Eli ei ole kyse väärinkäsityksistä, toiveajatteluista, peloista tms. vaan kaikkineen ihan oikeasta tilanteesta.)
Mietin että annanko nyt vaan olla... Mutta itseäni tämä homma kalvaa sillä tasolla, että mietin mihin muuhun mies pystyy kun en tuolloin aikanaan tajunnut yhtään mitään siitä että meneillään oli muutakin minun ohellani.
Kommentit (469)
Oltiin mekin tyttöystävän kanssa 3 ensimmäistä kuukautta melkein jatkuvasti päällekäin.
Ap, kerroit tonne toiseen ketjuun, että olet nyt hakemassa avioeroa. Haluaisitko kertoa tarkemmin, miksi päädyit tähän?
Tikulia pitäisi tökkiä sinua silmään!
Saahan sitä alkuun tapailla muitakin.
En osaa oikein sanoa, miten suhtautuisin. Sinänsä törkeää, mutta lieventäviä asianhaaroja saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä alkuun tapailla muitakin.
Saa tapailla useampiakin samaan aikaan, mutta seurustelusuhteeseen kai kuuluu oletus, ettei kumppani seurustele samaan aikaan toisen kanssa.
451/560 kommentti on tosi hyvä. Me ollaan miehen kans oltu yhdessä 12v ja nyt on alkanu tuntuu siltä enemmän ja enemmän et mies haakailee jotain ihan muuta ja töistäkin ottanut paljon enemmän reissuhommia et pääsee kotoo pois. Meillä yhteinen asuntolainoineen lapsia joista 3 joista 1 yhteinen 2 mun edellisestä suhteesta. Oon koittanut kysyä et mitä haakailee ja lähtee jos tekee mieli mut ei oo munaa tehä sitä. Eli niin kauan kun mulla rahkeet kestää ja jaksan tätä niin niin kauan ollaan yhdessä. Mut se on se sisäinen alitajunta tms mikä yrittää nostaa päätään ja kertoo enemmän kun tuhat sanaa