Miksi kukaan nainen ei enään huoli minua
Olen kovasti miettinyt että onko minussa jokin vika.
olen 32v sinkku mies jolla on ollut elämässä vain kaksi suhdetta joka ensimmäinen kesti vuoden ja toinen 15 vuotta.
ensimmäinen suhde oli kun ikää minulla oli vain 14v. ja toinen alko kun olin 16v
toisessa suhteessa meille tuli kolme ihanaa lasta menimme naimisiin ja oltiin onnelisia yhdessä. mutta sitten tapahtu jotain
ja vaimo muutti pois yllättäin lapset ja kissat mukanaan ja jäin yksin kotiin ilman mitään syytä että miksi näin tapahtu.
nyt kun olen ollut yksin ja olen tapaillut ihmisiä niin ketään ei kiinosta minun lainen mies tai niin minusta tuntuu.
monissa treffeillä olen käynyt ja olen ollut omasta mielestä herras mies kaikille. mutta harva haluaa tavata uudestaan ja kun kerron että olen ollut naimisissa tai että mulla on lapsia niin se saa naiset aina kääntyyn nopeemin pois luotani
onko se että mies jolla on jo perhe jossain on sitten vain käytetty ja sitä ei voi uudestaan ottaa vai onko se joku tauti että sitä ei voi hyväksyä..
mietittyttää paljon se.. kun olen ihan normaali muuten harrastan salia ja olen ihan positiivinen aina kaikille ja tulen toimeen kaikkien kassa.. enkä koskaan vaadi mitään toiselta..
onko se vain syy että mies jolla on ollut vaimo tai perhe niin niitä ei vaan oteta enään..
Kommentit (214)
Ap, vaikutat kiinnostavalta! Onko sulla puoluekantaa? Ois mielenkiintoista tietää että mitä puoluetta suosit tai kannatat?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:19"]
Ap, vaikutat kiinnostavalta! Onko sulla puoluekantaa? Ois mielenkiintoista tietää että mitä puoluetta suosit tai kannatat?
[/quote]
minä en juuri kannata mitään puoluetta itse asiassa vihaan suomen systeemejä sen verran että olen ajatellut muuttaa kreetalle pitään loppu elämäni haustaa siellä..
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:19"]
[/quote]
minä en juuri kannata mitään puoluetta itse asiassa vihaan suomen systeemejä sen verran että olen ajatellut muuttaa kreetalle pitään loppu elämäni haustaa siellä..
[/quote]
Miksi vihaat Suomea? Millä aiot elää kreetalla / entä lapsesi? Haluaisitko naisen joka lähtisi toteuttamaan kanssasi tätä unelmaa? Nythän tämä keskustelu sai ihan uuden käänteen.
Nostan tämän ketjun koska tämä sympaattinen mies ansaitsee itselleen sympaattisen naisen.
Minkä ikäinen ap on? Entä minkä ikäistä naista etsii? Jos on jo kolme lasta, niin todennäköisesti ikä on jo kolmenkympin paremmalla puolella, joten turha tuollaisessa elämäntilanteessa on etsiä mitään parikymppistä tyttöä. Lisäksi kannattaa etsiä yh-äitiä. En itsekään olisi kolmikymppisenä lähtenyt 3 lapsen yh-isän mukaan.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:33"]
mutta voiko sellanen olla sitten syy että ei osaa kirjottaa kunnolla naisten saantiin..
[/quote]
Voi kyllä olla, ja varsinkin jos tutustuminen alkuun tapahtuu kirjoittamalla, kuten usein nettideittaillessa. Itselleni ainakin valitettavasti tulee huonosti kirjoittavasta mieleen vähän tyhmä ja yksinkertainen ihminen, ja sellaiset raakkaan heti pois potentiaalisten kiinnostavien tyyppien listalta...
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 04:40"]
Kyllä nuo nettideitit on tullut vuosien varrella niin koluttua läpi että "jokainen kyllä löytää jonkun"-lätinät alkavat kuulostaa hyvin ontoilta. No, kenties useimmat mutta ei todellakaan kaikki. Naiset kyllä varmasti löytävät jonkun koska noilla sivuostoilla on moninkertaisesti enemmän miehiä kuin naisia ja ellei nainen ole aivan supernirso niin joku niistä useista tarjokkaista kelvannee.
Miehille on usein karu tosiasia, että ei saa houkuteltua ketään edes lähtemään treffeille..
Nimim Kokemusta on
[/quote]
Et taatusti pääse treffeille jos kysyt heti ekassa viestissä, että annatko persettä? Normikäytöksinen pääsee aina kaffelle.
Öö... eka suhde 14-vuotiaana ja toinen 16-vuotiaana ja kesto 15 vuotta... Sun pitäis henkisesti itsenäistyä. Elää ja pärjätä omillasi. Enkä ymmärrä valitusta. Olethan ollut siis yhtäjaksoisesti yli puolet elämästäsi suhteessa naiseen. Tulee vähän ikävä vaikutelma sellaisesta takertujasta, joka ei pärjää yksin.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 12:12"]
Kyllä nuo nettideitit on tullut vuosien varrella niin koluttua läpi että "jokainen kyllä löytää jonkun"-lätinät alkavat kuulostaa hyvin ontoilta. No, kenties useimmat mutta ei todellakaan kaikki. Naiset kyllä varmasti löytävät jonkun koska noilla sivuostoilla on moninkertaisesti enemmän miehiä kuin naisia ja ellei nainen ole aivan supernirso niin joku niistä useista tarjokkaista kelvannee.
Miehille on usein karu tosiasia, että ei saa houkuteltua ketään edes lähtemään treffeille..
Nimim Kokemusta on
[/quote]
Et taatusti pääse treffeille jos kysyt heti ekassa viestissä, että annatko persettä? Normikäytöksinen pääsee aina kaffelle.
[/quote]
Mistäs ihmeestä sinä oletat tietäväsi mitä minä naisilta kysyn varsinkin kun en todellakaan tuollaista kysy.
Mutta ei tästä sen enempää. Tämä ketju on tuon alkuperäisen miehen huomioareenaa.
Mikä ihme juttu tämä ketju. Hienoa, että rakensit noin mahtavan talon - ei sellaista kuka tahansa tyhjätasku tee, vaikka kuinka haluaisi.
Oletko yksinäinen? Täällä olisi toinen eronnut, jolla monta lasta ja voisit tulla kahville meille, ihan vaan rupatteleen, että ei tartte yksin olla ja miettiä, että mikä vika mussa. Luultavasti sinussa ei ole mitään vikaa - olet vain aikaisin kehittynyt ja tullut miehen ikään. Täällä siis toinen semmoinen. Missä päin asut? Siinä suuressa talossako? Oletko siis ulkomaalaistaustainen ja jos niin mistä päin? Nopeasti siinä tapauksessa nappasit itsellesi suomalaisen vaimon. Tämä ketju alkaa kyllä kuulostaa aika ufolta. Lieneekö joku provo vain?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:16"]
no minä vain mietin vittu pää sitä että mikä helvetti naisia nykyjään vaivaa..
[/quote]
Niitä mikään vaivaa. Tollasia ne on aina olleet.
Naisissa on hämmästyttävän paljon samaa kuin lapsissa: molemmat tarvitsee turvallisen, mutta jämäkän 'paimenen', joka ei myötäile jokaista päähänpistoa. Jos aina menee naisen tai lapsen pään mukaan, menettää 'kontrollin' ja kunnioituksen.
[/quote]
Siis ihanko kaikki naiset vai vaan ne alistetut/alistumaan opetetut, joiden kanssa olet ollut tekemisissä? Minä olen nainen ja meidän perheen "alfa" ja tienaan enemmän ja maksan pääasiassa matkat, ravintolaillat ja ruoat. Muutenkaan en ole mikään kodinhoitaja tai miehen pompoteltavissa. Olemme näes molemmat itsenäsiä vahvoja aikuisia. Aivan oksettaa ja itkettää yhtäaikaisesti, että on olemassa ihmisiä, joiden mielestä nainen on jollainlailla vähemmän ja vähäisempi kuin mies. Minä olen sitten ihan sinunkaltaistesi kiusaksi sellainen suomenhevostamma ja tervaskanto että Niskavuoren vanha emäntäkin kalpenee.
AP, jos olisin sinkku, voisin hyvin olla sinun kaltaisestasi miehestä kiinnostunut. Kuulostaa kirjoittamasi perusteella siltä, että olet aikaansaava , tasa-arvoista työnjakoa kunnioittava ja sitoutumishaluinen. Minua eivät ne lapset millään lailla karkottaisi pois, vaikken omia haluakaan. Tsemppiä vaan parin löytämiseen, muista olla kärsivällinen. Osa ystävistäni on ollut esim. kolmannelle ikäkymmenelle asti täysin sinkkuja (vain pieniä säätöjä) ja sitten naps vain vakka löysi kantensa. Älä nyt heti luovuta : )
Et osaa yhdyssanoja (et ole siis fiksu). Käyt salilla (eli et ole fiksu koska luet sen meriitiksi). Et ole hyvännäköinen (millä voisit ainakin tietynlaisten naisten silmissä paikata tilannetta). Sinulla on lapsia (ei kaikki halua äitipuoliksi).
Siinä ne.
Se, että pyykkäät ja annat toiselle huomiota on vain ja ainoastaan positiivista. Äijäksi älä ryhdy, sillä saat vain huonoja naisia itsellesi.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 12:07"]
Minkä ikäinen ap on? Entä minkä ikäistä naista etsii? Jos on jo kolme lasta, niin todennäköisesti ikä on jo kolmenkympin paremmalla puolella, joten turha tuollaisessa elämäntilanteessa on etsiä mitään parikymppistä tyttöä. Lisäksi kannattaa etsiä yh-äitiä. En itsekään olisi kolmikymppisenä lähtenyt 3 lapsen yh-isän mukaan.
[/quote]
olen 32v ja ikä ei ole ratkaseva joku 27-37v väliin haen. ja lapsien ikä on 13v, 11v , 4v ensimmäisien tuli kun ikää mulla oli 18v
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 06:08"]
Jos opit kirjoittamaan sanan enää oikein, saat varmasti pakaraa heti seuraavana päivänä! Itse kirjoitan sen sanan oikein, ja kannikkaa on tullut omiksi tarpeiksi.
[/quote]
Aha.. sen verran että en välitä seksistä sitä tehdään jos sitä halutaan ja en itse sitä ainakaan ihan joka päivä edes halua.. eli en etsi seksin takia naista vaan seuraksi.. jos haluan pillua niin sitä saan ihan varmasti ja tampereen deitti palvelun naiset on aika mielellään ottamassa vain sitä mutta minä en nyt sitä etsikkään.. kiitos..
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 13:09"]
Et osaa yhdyssanoja (et ole siis fiksu). Käyt salilla (eli et ole fiksu koska luet sen meriitiksi). Et ole hyvännäköinen (millä voisit ainakin tietynlaisten naisten silmissä paikata tilannetta). Sinulla on lapsia (ei kaikki halua äitipuoliksi).
Siinä ne.
Se, että pyykkäät ja annat toiselle huomiota on vain ja ainoastaan positiivista. Äijäksi älä ryhdy, sillä saat vain huonoja naisia itsellesi.
[/quote]
miten yhdys sana fiksuuteen liittyy ja salilla käynti ja voimistelu ja muu liikunnan harrastus liityy fiksuuteen..
onko sekin ei fiksua että rakentaa autoja alusta loppuun asti ja vie niitä näyttelyyn tai että tekee musiikkia josta moni tykkää.. tai se että osaa tehdä kaiken laista muuta Esim tämä talo jonka olen tehnyt piirustukset piirsin itse rakennuksen tein itse putki ja sählkö työt tien itse täällä vain kävi tarkastajat ja hyväksy tehdyt hommat ja sain talosta puhtaat paperi ja koskaan en koulussa ole niitä opetellut vaan itse olen ne etsinut ja tehnyt
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 12:12"]
Nimim Kokemusta on
[/quote]
[/quote]
no minä en kyl koskaan kysy sellasta
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 15:39"]
Mistä päin olet?
[/quote]
tampereen läheltä..
Usko jo - ei sinussa ole mitään vikaa! Olet vielä nuorikin. Hyvin ehdit löytää kumppanin. Minun 50v isänikin löysi :-)
Sinun kannattaisi etsiä taiteellista naista. He ilahtuisivat ikihyviksi miehestä jolla olisi tarjota työtilaa, apua ja siisteyttäkin.