Laitatko vettä pulloihin edellisenä iltana, jos seuraavaksi päiväksi ilmoitetaan vesikatkoksesta huoltotöiden takia?
Minä laitan vettä pulloihin, jotta voin keittää kahvit, tiskata ja pestä kädet.
Kommentit (20)
Käytän varavedet kun niitä on hyvä tuoreuttaa muutenkin säännöllisesti.
Jos huoltokatko on vain päivällä, niin ei vaikuta minuun mitenkään, koska olen töissä
Otan aamulla, ei katkot koskaan ole alkaneet niin varhain.
Joo ämpärillinen vessaan. Pari litraa keittiöön. Löytyy myös 2x5l kotivara, jos menee yllättäen.
En. Meillä on aina jääkaapissa vettä valmiina ja komerossa muutama vesimotti kotivarana miehen toimesta.
Omasta lähteestä saa erinomaista vettä aina
No, varmaan laittaisin. Kerran on tainnut tulla tuollainen ilmoitus viimeiseen 20 vuoteen. Eikä sekään katko pitkään kestänyt. Meillä on kokoajan sodastream pulloja muutenkin 3 jääkaapissa aina täytenä odottamassa hiilihapottamista kylmänä.
Otan muutaman litran vaikka kattilaan.
Vierailija kirjoitti:
En. Meillä on aina jääkaapissa vettä valmiina ja komerossa muutama vesimotti kotivarana miehen toimesta.
Muutama vesimotti komerossa kotivarana?! Huh! Motti on yksi kuutiometri ja siinä on 1000 litraa!
Vierailija kirjoitti:
Otan aamulla, ei katkot koskaan ole alkaneet niin varhain.
Samoin olen tehnyt. Edellisenä päivänä ilmoitettiin kun vedentulo katkaistiin. Hyvin ehdin pesuillekkin ja kahvin keittää, työt aloitettiin klo 7.00. Muun veden keräsin, mitä arvioin tarvitsevani katkon aikana. Katko kesti noin työpäivän mittaisen ajan. Ongelmia ei minulle aiheuttanut.
En ota. Ihminen selviää helposti muutaman tunnin ilman vesijohtovettä.
Vierailija kirjoitti:
Silloinkaan, kun katkoksi on ilmoitettu klo 7 -22 ?
- Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei ap
Todella harvoin on noin pitkää vesikatkoa, mutta tuskin ottaisin silloinkaan.
Pari kertaa olen ottanut. Kummallakaan kerralla en huomannut, millä hetkellä vesikatko oli.
Katkon jälkeen juoksutan vettä. Painevaihtelu irrottaa sakkaa putkistoista.
Ne on itsellä aina tähän asti osuneet työpäiville niin ei vaikutusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei ap
Todella harvoin on noin pitkää vesikatkoa, mutta tuskin ottaisin silloinkaan.
Tuskin toteutuu noin pitkänä, mutta tuolla tavalla voidaan ilmoittaa katkosta, joten on varauduttava koko valveillaoloajan katkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vesimotti komerossa kotivarana?! Huh! Motti on yksi kuutiometri ja siinä on 1000 litraa!
Meillä puhutaan vesikanistereista vesimotteina. Benskananisterit on bensamotteja. Yms.
Järkevä ihminen tekee noin. Ajattelematon ihmettelee aamulla kahvia keittäessään että miksi ei tule vettä.